اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

کارلتو: در نیم فصل دوم بهتر هم می شویم

fcbayern-ancelotti-doha-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، سرمربی بایر معتقد است که تیمش در نیم فصل دوم حتی بهتر هم می شود.

بایرن و کارلتو در نیم فصل نخست عملکردی سینوسی داشتند و پس از ثبت بهترین شروع بایرن در تاریخ، در برهه ای از فصل با تحمل شکست هایی صدر جدول را در لیگ و اروپا از دست دادند.

با این حال بایرن توانست با کسب رتبه ی نخست در بوندس لیگا و شکست اتلتیکو ماردید در دیدار آخر گروهی، سال 2016 را به پایان ببرد و کارلو آنجلوتی سرمربی بایرن اعتقاد دارد که شرایط تیمش در سال 2017 بهتر نیز خواهد شد:"ما قوی تر شده ایم.پس از 6 ماه کار کردن با هم، درک متقابل خوبی از یکدیگر پیدا کرده ایم.برای همین فکر می کنم در نیم فصل دوم شرایطمان بهتر هم می شود و این برای کسب موفقیت در هر سه جام بسیار مهم است.انتظار ما این است که به نسبت نیم فصل بهتر شویم و این بهتر شدن را تا پایان فصل ادامه دهیم."

نظرات  

i.g-b.p
+6 #1 i.g-b.p 1395-10-23 00:38
اگر مصدوم ندیم و همه به اوج امادگی برسن
مخصوصا بواتنگ(یادتون نره بواتنگ توی تیمه پپ چ تاثیراتی داشت)
شاید مدعی اول دوم قهرمانی باشیم
SaeedEminem2
+5 #2 SaeedEminem2 1395-10-23 11:53
رئال کارلو نیم فصل اول رو توفانی شروع کرد و 21 - 22 تا بازی پشت سر هم برنده شد. اما نیم فصل دوم هرچی پیش رفت تیمش افت کرد و آخرم فصل رو بدون جام تموم کردن
دقیقا واسه همین بود که هفته پیش گفت اگه الان تو اوج بودیم نگران می شدم. الان تو بایرن آروم آروم پیش می ره و از همون اول فصل به بازیکن ها فشار نمیاره

ولی اگه بایرن همین فصل قهرمان اروپا بشه، یه رکورد دست نیافتنی و ابدی واسه کارلو ثبت می شه که تونسته با دو تیم در همون فصل اول قهرمان چمپیونز لیگ بشه
i.g-b.p
+4 #3 i.g-b.p 1395-10-23 12:16
بعد از بازنشستگی روبری و الونسو و لام
اگر بتونیم این ۴بازیکن رو جذب کنیم تیم خیلی پیشرفت میکنه و جای اونا پر میشه
هازارد -گریزمان -_خامس-وراتی
ینی تیم وسط زمین و هط حملش ۱۰۰درصد تامینه اگه لاکازت هم بیاد نور الا نوره
البته من اینطور در نظر گرفتم که کیمیچ جانشین لام میشه اگر نشد باید دوتا دفاع راست هم بگیریم چون رافینیا فسیله‌و لام هم که خدافظی کرده
بیرین - اوریر -واکر-دیشیلیو- کلاین-فلورنزی برای جانشینی لام مناسب هستن البته سبک های بازی همشون متفاوته مثلا دیشیلیو‌ و بیرین خیلی فانتزی تر از بقیه بازی میکنن واکر و اوریر و کلاین خیلی فیزکی هستن و فلورنزی مثل لیزارازو کاملا رو به جلوس و تکنیکی و گلزنه
اگر دوتاشون رو‌جذب کنیم با سیستم گردشی سالها دفاع راستمون رو تامین کردیم
دفاع چپ که فعلا برنات در حال رشده و باید بهش فرصت داد
رفتن بنعطیه و بادشتوبر تقریبا قطعیه و اخر فصل احتمال بالا قرار داد رسمی میبندن
ماراینزم که با اون ترافیک هافبک ۱۰۰درصد در سال های اینده نقش دفاع میانی داره پس احتمال زیاد برای ذخیره سران سوله رو انتخاب کردن که انتخاب خوبیه به هرحال یک دفاع میانی لازم داریم
ما باید برای ۷تا بازیکن جانشین پیدا کنیم و به علاوه تیمو تقویت کنیم اگر این بازیکن هایی که گفتم جذب بشن یه تغییر نسل عالی یه تیمه قوی داریم
شاید خیلیا بگن عمرا بایرن اینجوری خرج کنه ولی هوینس کمکم داره خلافشو ثابت میکنه
هازارد جدی داره جدا میشه
با رفتن سیمیونه گریز هم احتمالا بره
وراتی رسما داره درخواست جدایی میده
و خامس هم تهش تا اخر فصل بمونه
جذب لاکازت و دوتا دفاع راست و سوله هم فک نکنم واسه بایرن چیزه سختی باشه
FC Hollywood
+5 #4 FC Hollywood 1395-10-23 19:42
بابا اینقدر فک نزنید عمل کنید عمل عمل عمل
SaeedEminem2
+3 #5 SaeedEminem2 1395-10-24 14:22
امروز تیم از هوای گرم خلیج فارس برگشته به سرما و یخبندان و برف سنگین مونیخ ! شانس بیاریم سرما نخورن. تا بیان به این هوا عادت کنن بازی اول تموم شده و احتمالا مثل چند فصل اخیر بازی اول نیم فصل دوم رو خراب می کنیم

یک هفته تا شروع بوندسلیگا در سال 2017
هوادار پپ
+5 #6 هوادار پپ 1395-10-24 23:21
باید به مدیران بایرن افرین گفت که بعد از هاینکس همیشه دنباله بهترین سرمربی ها بودن .
i.g-b.p
+3 #7 i.g-b.p 1395-10-25 16:55
جمعه ساعت ۱۱ شبکه ورزش بایرن فرایبورگ زنده
میگم مدیر صدا سیما داره حال میده بالاخره
SaeedEminem2
+4 #8 SaeedEminem2 1395-10-25 16:58
سطح بازی تاتنهام مثل بازی های مراحل حذفی لیگ قهرمانان بین دو تیم سطح بالاست، فصل پیش شاید بشه گفت مثلا بایرن بازی های رفت و برگشت با آرسنال یوونتوس و اتلتیکو به همراه سه 4 تا بازی تو لیگ در این سطح بالا بازی کرد، الان تاتنهام داره به اون خوبی بازی می کنه جلو یه تیم متوسط !
درسته که لیگ پره از بازیکن های عالی ولی مهم تر از اون سیستم و تاکتیک جا افتاده تو تیم هاست که جالبه، بازیکن متوسط هم تو این سیستم وارد شه می درخشه، سال 2013 وقتی دورتموند دنبال جایگزین گوتزه بود، دو نفر وارد لیست نهایی شده بودن، یکی میخیتارین بود و دومی یا در واقع گزینه اصلی همین کریستین اریکسن بود، دورتموند اریکسن رو نپسندید و رفت دنبال میخی، همون سال یا سال بعدش هم تاتنهام اریکسن رو گرفت. میخی تو دورتموند مثل موتور دیزلی خیلی دیر گرم شد و آخرم به شتاب نرسید، ولی اریکسن یک سال نشده جوری درخشید که مطمئنم سران دورتموند بارها با خودشون گفتن که عجب اشتباهی کردیم که اینو جای میخی نگرفتیم !
حالا بعد از سه سال میخی رفته تو همون سیستم فوتبال جزیره، 6 ماه سکو نشین بوده و به محض ورود به ترکیب جوری درخشیده که با دو بازی به ترکیب ثابت راه پیدا کرد و از مصدوم شدنش کل تیم ماتم گرفت !

در کنار اریکسن، دنی رز و کایل واکر هم خیلی عالی بازی می کنن، همچنین دله الی، هری کین هم که واقعا نیاز به تعریف نداره و به راحتی ارزشش به 70 - 80 میلیون رسیده. یه عکسی بود از 3 4 سال پیش که هری کین و واردی و محرز سه تایی رو نیمکت یه تیم دسته دو یا سومی کنار هم نشسته بودن و کلا تو دنیا 20 نفر هم اینارو نمی شناخت، دو سال بعدش هر سه نفر چه صعود فضایی و عجیبی داشتن

نکته بعدی اینه که تو جزیره قهرمانی می خوای باید کل 38 هفته در این سطح بازی کنی، همین می شه که تیم هایی که به لیگ می چسبن تو اروپا ضعیف ظاهر می شن، و تیم هایی که به اروپا اهمیت می دن، مثل چلسی لیورپول و حتی سیتی فصل قبل، اینا وقتی تا مراحل بالا یا فینال اومدن عملا لیگ رو ازدست دادن. جزیره در این 15 سال سه قهرمان اروپا داشته که چلسی اون فصل چهارم لیگ شده، لیورپول پنجم لیگ شد و به عنوان قهرمان اروپا سهمیه ی ویژه بهش دادن. سیتی هم فصل پیش هفته آخر تونست چهارم بشه و سهمیه بگیره. تازه اینا پر خرج ترین تیم های دنیا هستن اما بازم به حدی فشار لیگشون بالاست که چندین ساله تو اروپا مدعی ندارن و تیم ملی هم که مطلقا
یعنی کار پپ خیلی سخته و تقریبا بعیده که بتونه در یک فصل هم مدعی لیگ باشه و هم مدعی اروپا، رو هر کدوم تمرکز کنه قطعا اون یکی رو از دست می ده. و با توجه به اختلاف 7 امتیازی با صدر و فاصله تنها سه امتیازی با رتبه ششم، بهتر باشه همین فصل تمرکز رو بذاره رو اروپا. پپی که فکر می کرد جزیره خیلی باحاله و بعد از دو ماه حضور تو انگلیس گفت اینجا خیلی خوبه می خوام 5 6 سال بمونم، دو ماه بعد انقدر سختش شد که گفت دارم به آخر دوران کارم تو فوتبال نزدیک می شم !
MisaQ
+5 #9 MisaQ 1395-10-25 20:43
به نقل از SaeedEminem2:
سطح بازی تاتنهام مثل بازی های مراحل حذفی لیگ قهرمانان بین دو تیم سطح بالاست، فصل پیش شاید بشه گفت مثلا بایرن بازی های رفت و برگشت با آرسنال یوونتوس و اتلتیکو به همراه سه 4 تا بازی تو لیگ در این سطح بالا بازی کرد، الان تاتنهام داره به اون خوبی بازی می کنه جلو یه تیم متوسط !
درسته که لیگ پره از بازیکن های عالی ولی مهم تر از اون سیستم و تاکتیک جا افتاده تو تیم هاست که جالبه، بازیکن متوسط هم تو این سیستم وارد شه می درخشه، سال 2013 وقتی دورتموند دنبال جایگزین گوتزه بود، دو نفر وارد لیست نهایی شده بودن، یکی میخیتارین بود و دومی یا در واقع گزینه اصلی همین کریستین اریکسن بود، دورتموند اریکسن رو نپسندید و رفت دنبال میخی، همون سال یا سال بعدش هم تاتنهام اریکسن رو گرفت. میخی تو دورتموند مثل موتور دیزلی خیلی دیر گرم شد و آخرم به شتاب نرسید، ولی اریکسن یک سال نشده جوری درخشید که مطمئنم سران دورتموند بارها با خودشون گفتن که عجب اشتباهی کردیم که اینو جای میخی نگرفتیم !
حالا بعد از سه سال میخی رفته تو همون سیستم فوتبال جزیره، 6 ماه سکو نشین بوده و به محض ورود به ترکیب جوری درخشیده که با دو بازی به ترکیب ثابت راه پیدا کرد و از مصدوم شدنش کل تیم ماتم گرفت !

در کنار اریکسن، دنی رز و کایل واکر هم خیلی عالی بازی می کنن، همچنین دله الی، هری کین هم که واقعا نیاز به تعریف نداره و به راحتی ارزشش به 70 - 80 میلیون رسیده. یه عکسی بود از 3 4 سال پیش که هری کین و واردی و محرز سه تایی رو نیمکت یه تیم دسته دو یا سومی کنار هم نشسته بودن و کلا تو دنیا 20 نفر هم اینارو نمی شناخت، دو سال بعدش هر سه نفر چه صعود فضایی و عجیبی داشتن

نکته بعدی اینه که تو جزیره قهرمانی می خوای باید کل 38 هفته در این سطح بازی کنی، همین می شه که تیم هایی که به لیگ می چسبن تو اروپا ضعیف ظاهر می شن، و تیم هایی که به اروپا اهمیت می دن، مثل چلسی لیورپول و حتی سیتی فصل قبل، اینا وقتی تا مراحل بالا یا فینال اومدن عملا لیگ رو ازدست دادن. جزیره در این 15 سال سه قهرمان اروپا داشته که چلسی اون فصل چهارم لیگ شده، لیورپول پنجم لیگ شد و به عنوان قهرمان اروپا سهمیه ی ویژه بهش دادن. سیتی هم فصل پیش هفته آخر تونست چهارم بشه و سهمیه بگیره. تازه اینا پر خرج ترین تیم های دنیا هستن اما بازم به حدی فشار لیگشون بالاست که چندین ساله تو اروپا مدعی ندارن و تیم ملی هم که مطلقا
یعنی کار پپ خیلی سخته و تقریبا بعیده که بتونه در یک فصل هم مدعی لیگ باشه و هم مدعی اروپا، رو هر کدوم تمرکز کنه قطعا اون یکی رو از دست می ده. و با توجه به اختلاف 7 امتیازی با صدر و فاصله تنها سه امتیازی با رتبه ششم، بهتر باشه همین فصل تمرکز رو بذاره رو اروپا. پپی که فکر می کرد جزیره خیلی باحاله و بعد از دو ماه حضور تو انگلیس گفت اینجا خیلی خوبه می خوام 5 6 سال بمونم، دو ماه بعد انقدر سختش شد که گفت دارم به آخر دوران کارم تو فوتبال نزدیک می شم !

مرسی‌ سعید جالب بود، راستی‌ یه چیزی می‌خواستم بگم تاتنهام رو از اون موقع که کلینزمن توش بازی میکرد دوس دارم چون اون موقع تنها بازیکن مورد علاقم کلینزمن بود و یه جورایی میپرستیدمش! یادش به خیر، به نظرم تیمای آلمانی‌ خیلی‌ باید بیشتر خرج کنن و دست از خساست بردارن هرچی‌ بیشتر خرج کنی‌ سود بیشتری هم نصیبت میشه، الان حق پخش تلویزیونی لیگ برتر انگلیس رو مقایسه کنید با بوندس لیگا مسلما تیمای انگلیسی سود زیادی این وسط میبرن به خاطر اینکه بازیکنای محبوبتری رو وارد تیمهاشون می‌کنن و اکثر تیمها خوب خرج می‌کنن و لیگ هم خیلی‌ رقابتی تره مسلما جذابیت بیشتری واسه تماشاگر داره هرچند من خیلی‌ از بازی‌ها‌ی بوندسلیگا رو دیدم که سطحش از لیگ برتر بالاتر بوده ولی‌ همه تیمها تو بوندس لیگا یا واسه بقا دارن میجنگن یا واسه سهمیه،،،چون قهرمان همون هفته‌های اول مشخصه که بایرنه، سعید اگه کامنتو میخونی‌ می‌خواستم ببینم نظرت در باره این قانون ۱+۵۰ چیه؟ آیا بهتر نیست مثل تیمای انگلیسی باشگاه‌ها رو بدن به سرمایه دارا و ریسک موفقیت یا ورشکستگی رو بالا ببرن؟ یا اینکه همین‌جوری ادامه بدن؟ از طرفی‌ میدونی‌ که فوتبال دوستان آلمانی‌ دوس دارن تیم‌ بیشتر آلمانی‌ باشه و اگه مثلا یه سرمایه در بیاد و با کلی‌ خرج همه باشگاه رو غیر آلمانی‌ کنه اونوقت چجوری می‌شه به نظرت ارزششو داره؟ یا اینکه دیگه به آکادمی جوونای آلمانی‌ بها داده نشه یا تیم‌ آلمان ضعیف نمیشه به نظرت؟ مثل بلایی که سر تیم‌ ملی‌ انگلیس اومده؟ خلاصه بگم به نظرت جذابیت لیگ باید تو اولویت باشه یا تیم‌ ملی‌؟ بالاخره باید چیکار کرد؟ فعلا فوتبال آلمان داره راه خودش رو میره و دست سرمایه دارا رو کوتاه کرده به نظرت آخرش بوندس لیگا برنده می‌شه یا لیگ برتر؟ با در نظر گرفتن همه چی‌
SaeedEminem2
+4 #10 SaeedEminem2 1395-10-25 21:32
دقیقا منم اولین اسطوره فوتبالیم کلینزمنه که به خاطر اون تاتنهام رو هم از همون بچگی دوست داشتم

به نظر من جذاب کردن لیگ اصلا ربطی به فدا کردن تیم ملی نداره. تیم ملی انگلیس فدای پول و درآمد زایی شده. شما ببینید جزیره 38 بازی داره، اسپانیا ایتالیا و فرانسه هم 20 تیمی هستن. اما تیم های ملیشون در قرن حاضر قهرمانی های زیادی داشته
انگلیس اگه بیاد کارلینگ و اف ای کاپ و خیریه رو تبدیل به یک جام کنه همه ی مشکلات تیم ملیش رفع می شه. آلمان در هر فصل تیم هاش بین 34 تا 36 بازی دارن، 8 تا تیم 38 بازی دارن، 4 تیم که تا نیمه نهایی حذفی اومدن 39 بازی و تیم های فینالیست حذفی در هر فصل 40 بازی داخلی دارن. یعنی همینجوریش تیم های آلمان در حذفی و لیگ فقط به اندازه لیگ جزیره هم بازی ندارن. حالا در نظر بگیر که 3 تا جام حداقل 32 تیمه دارن که واسه فینالیست حداقل 5 تا بازی و در سه جام 15 بازی اضافه تر می شه. هر کدوم جمعا 31 بازی تا فینال داره که یعنی هر سال 93 بازی اضافه تر از آلمان به تیم های جزیره تحمیل می شه. خب معلومه که پدرشون در میاد
البته این واقعا به نفع بقیه کشورهاست چون با این همه پولی که خرج می کنن اگه انرژی و توانشون اونجا تخلیه نشه هر سال چهار نماینده انگلیس تا نیمه نهایی اروپا میاد و هر سال فینال تمام انگلیسی خواهیم داشت. یعنی بقیه تیم ها حتی به نیمه نهایی هم نمی رسیدن

حالا واسه جذاب شدن ما که نمی گیم تعداد بازی ها رو زیاد کن، حرف ما اینه که همین بازی هایی که الان هم هست رو بهتر و جذاب تر برگزار کن. انگلیس با کمیت زیاد کیفیت رو هم حفظ کرده ولی ما با کمیت پایین و 40 روز استراحت نیم فصل و لیگ 34 هفته ای نصف کیفیت اونا رو هم نداریم که فقط و فقط دلیلش پول خرج نکردن و استفاده از بازیکن های 16 17 ساله ست. لیگ فقط شده کارخونه بازیکن سازی. که تازه ازش یه مهاجم درست در نیومد که تو یورو انقدر چوب گل نزدن نخوریم !

البته یه مورد دیگه هم هست. زمین های انگلیس همه از استاندارد عادی کوچیک تره. از عرض حدود 10 تا 15 و از طول حدود 20 متر از زمین هایی مثل نیوکمپ کوچیک تره. همین کمبود فضا باعث فشردگی و راحت شدن پرسینگ می شه و بازیکن ها مجبور می شن سریع تر عمل کنن تا توپ لو نره. به همین سادگی بازی سرعتی و جذاب تر می شه
وگرنه امروز نگاه کردم دیدم تاتنهام خیلی هم بی نظم و بی قائده بازی می کنه. در دقایقی 4 تا هافبکش با فاصله دو متر کنار هم تجمع می کردن که این تو فوتبال مدرن یه فاجعه ست. همین می شه که این تیم ها مثلا جلو تیم های منظم و قائده مندی مثل بایرن از هم می پاشن و ساده تر از حد انتظار راحت شکست می خورن. البته آرسنال سیتی لیورپول اینجوری نیستن. چلسی هم که کلا تجمعه و دو نفری حمله می کنه
SaeedEminem2
+4 #11 SaeedEminem2 1395-10-25 23:57
در مورد قانون 51 درصد نگو که اصلا دلم خونه. مضخرف ترین قانون ممکنه. قرار هم نیست تمام تیم ها فروخته بشن، تو کل انگلیس فقط چلسی و سیتی مالک نچسب دارن.
می دونی که آبراموویچ سال 2003 می خواسته شالکه رو بخره و چون نشده رفته سمت چلسی؟ حالا فرض کن آبراموویچ تو آلمان خرج کرده بود و الان آلمان یه قطب قدرتمند دیگه هم می داشت !
از همه بدتر این برخوردیه که اخیرا با لایپزیگ می شه ! نا امید کننده به معنای واقعی ! با این ذهنیتی که مردم آلمان دارن فکر نمی کنم به این زودی این قانون برداشته شه. هرچند شاید همین لایپزیگ راه رو باز کنه و بقیه هم یاد بگیرن با همین روش قانون مسخره رو دور بزنن. نه چلسی اسمش عوض شد نه سیتی نه پاریس. تبلیغ شرکت متعلق به مالک میلیاردر هم حتی رو لباس تیم ها نیومد. ایران که نیست اسم تیم ها رو بذارن آفتابه و سنگ توالت سازی دوغوز آباد سفلی. یعنی هیچ اتفاقی در ظاهر و ساختار تیم قرار نیست بیفته، فقط قراره بازیکن های بهتری تو تیمشون بازی کنه. این کجاش بده؟ مگه همین الان کم بازیکن خارجی تو لیگ هست؟ اونم نه از کشورهای پیشرفته، همه از داغون آبادهای شرق اروپا
MisaQ
+3 #12 MisaQ 1395-10-26 04:06
به نقل از SaeedEminem2:
دقیقا منم اولین اسطوره فوتبالیم کلینزمنه که به خاطر اون تاتنهام رو هم از همون بچگی دوست داشتم

به نظر من جذاب کردن لیگ اصلا ربطی به فدا کردن تیم ملی نداره. تیم ملی انگلیس فدای پول و درآمد زایی شده. شما ببینید جزیره 38 بازی داره، اسپانیا ایتالیا و فرانسه هم 20 تیمی هستن. اما تیم های ملیشون در قرن حاضر قهرمانی های زیادی داشته
انگلیس اگه بیاد کارلینگ و اف ای کاپ و خیریه رو تبدیل به یک جام کنه همه ی مشکلات تیم ملیش رفع می شه. آلمان در هر فصل تیم هاش بین 34 تا 36 بازی دارن، 8 تا تیم 38 بازی دارن، 4 تیم که تا نیمه نهایی حذفی اومدن 39 بازی و تیم های فینالیست حذفی در هر فصل 40 بازی داخلی دارن. یعنی همینجوریش تیم های آلمان در حذفی و لیگ فقط به اندازه لیگ جزیره هم بازی ندارن. حالا در نظر بگیر که 3 تا جام حداقل 32 تیمه دارن که واسه فینالیست حداقل 5 تا بازی و در سه جام 15 بازی اضافه تر می شه. هر کدوم جمعا 31 بازی تا فینال داره که یعنی هر سال 93 بازی اضافه تر از آلمان به تیم های جزیره تحمیل می شه. خب معلومه که پدرشون در میاد
البته این واقعا به نفع بقیه کشورهاست چون با این همه پولی که خرج می کنن اگه انرژی و توانشون اونجا تخلیه نشه هر سال چهار نماینده انگلیس تا نیمه نهایی اروپا میاد و هر سال فینال تمام انگلیسی خواهیم داشت. یعنی بقیه تیم ها حتی به نیمه نهایی هم نمی رسیدن

حالا واسه جذاب شدن ما که نمی گیم تعداد بازی ها رو زیاد کن، حرف ما اینه که همین بازی هایی که الان هم هست رو بهتر و جذاب تر برگزار کن. انگلیس با کمیت زیاد کیفیت رو هم حفظ کرده ولی ما با کمیت پایین و 40 روز استراحت نیم فصل و لیگ 34 هفته ای نصف کیفیت اونا رو هم نداریم که فقط و فقط دلیلش پول خرج نکردن و استفاده از بازیکن های 16 17 ساله ست. لیگ فقط شده کارخونه بازیکن سازی. که تازه ازش یه مهاجم درست در نیومد که تو یورو انقدر چوب گل نزدن نخوریم !

البته یه مورد دیگه هم هست. زمین های انگلیس همه از استاندارد عادی کوچیک تره. از عرض حدود 10 تا 15 و از طول حدود 20 متر از زمین هایی مثل نیوکمپ کوچیک تره. همین کمبود فضا باعث فشردگی و راحت شدن پرسینگ می شه و بازیکن ها مجبور می شن سریع تر عمل کنن تا توپ لو نره. به همین سادگی بازی سرعتی و جذاب تر می شه
وگرنه امروز نگاه کردم دیدم تاتنهام خیلی هم بی نظم و بی قائده بازی می کنه. در دقایقی 4 تا هافبکش با فاصله دو متر کنار هم تجمع می کردن که این تو فوتبال مدرن یه فاجعه ست. همین می شه که این تیم ها مثلا جلو تیم های منظم و قائده مندی مثل بایرن از هم می پاشن و ساده تر از حد انتظار راحت شکست می خورن. البته آرسنال سیتی لیورپول اینجوری نیستن. چلسی هم که کلا تجمعه و دو نفری حمله می کنه

با حرفات تا حد زیادی موافقم سعید مرسی‌
رهگذر
+2 #13 رهگذر 1395-10-26 15:53
سلام به همه
دلم برای سایت و همتون تنگ شده بود به خاطر همین همه رو لایک زدم :a0074
کلا با همه موافقم
از دوستانی که تو این مدت جویای حال حقیر بودنم هم کمال تشکر را دارم :a0086
دم همتون گرم که چراغ سایت و روشن نگه میدارید


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

21-11-2023 23:15 - دوستانه 2023
اتریش 2 : 0 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1264
مطالب
10863
  • ما 222 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29584305

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده