اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

احتمال محرومیت بیشتر برای ویدال

vidal1.jpg

وبسایت رسمی هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از sport1، بعد از باخت سنگین بایرن مونیخ به رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا؛ حال خبر می رسد آرتورو ویدال هافبک جنگنده بایرن مونیخ ممکن است به خاطر حمله به داور محرومیت بیشری را تحمل کند و بازی های فصل آینده بایرن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست دهد.

نظرات  

Mojtaba.32
+3 #1 Mojtaba.32 1396-01-31 00:09
بازیکن یعنی مسی و نیمار
کومان :21: :21: :24:
کاستا :24: :24: :24:
بیشتر اینا یک شوخی هستند تا بازیکن :0105

اگر بایرن با امثال کومن تمدید که گور خودش رو دو دستی کنده
خوشبختانه من به شخصه واقعیت بایرن رو از 2013 دوباره قبول کردم
یادم نمیره فینال 99 که دوم دبیرستان بدوم و مثل ابر بهاری برای اون بازی گریه کردم
این قدر خون دل خوردم که شد بایرن همونی که می خواستم
اما الان شده یک جا برای بازیکنان بنجل و پا به سن گذاشته
تاسف به حال خودم که باید چندین سال دیگه منتظرم بمونم که شاید فرجی شد
:a0089
Mojtaba.32
+7 #2 Mojtaba.32 1396-01-31 01:07
یک سوال خیلی بزرگ الان برام اینه که دیگه بازی های بایرن رو به امید کدوم جام نگاه کنم
بوندسلیگا که دو زار ارزش نداره برام یا جام حذفی آلمان :37:
papa
+9 #3 papa 1396-01-31 01:15
خب دورتموندم حذف شد تا بعد از 8 دوره آلمان هیچ نماینده ای تو نیمه نهایی نداشته باشه
باید دید مدیران ارشد فوتبال آلمان میخان کاری بکنن یا نه یا میخان همین جوری شاهد تحقیر شدن باشن
اگه تیم ملی هم بخاد رو بازی مالکانه حساب باز کنه 2018 هیچی نمیشه شرایط 2014 فرق میکرد امیدوارم لوو دوباره برگرده به سبک 2010
بازی بارسا رو دیدید بعد از هر صحنه مربی و تمام بازیکنا حمله میکردن به سمت داور ولی دیشب هیچی
hamid Reale 2
-15 #4 hamid Reale 2 1396-01-31 01:29
به نقل از Mojtaba.32:
یک سوال خیلی بزرگ الان برام اینه که دیگه بازی های بایرن رو به امید کدوم جام نگاه کنم
بوندسلیگا که دو زار ارزش نداره برام یا جام حذفی آلمان :37:

Khoob Baba...hamoon ligam bebarid khoobe...hame ke gharar nis mesle real bashan
Mojtaba.32
+7 #5 Mojtaba.32 1396-01-31 01:30
به نقل از hamid Reale 2:
به نقل از Mojtaba.32:
یک سوال خیلی بزرگ الان برام اینه که دیگه بازی های بایرن رو به امید کدوم جام نگاه کنم
بوندسلیگا که دو زار ارزش نداره برام یا جام حذفی آلمان :37:

Khoob Baba...hamoon ligam bebarid khoobe...hame ke gharar nis mesle real bashan

شما هم امسال قهرمان نمیشید این هط و این نشون
Mojtaba.32
+3 #6 Mojtaba.32 1396-01-31 01:30
خط
ghuedv
+1 #7 ghuedv 1396-01-31 02:40
یجوری ماتم گرفتید دل ما هم گرفت :a0081
همون موقعی که قرعه کشی شد
گفتم یه بازی دراماتیکه. دوتا غول خوردن بهم و یکیشون حذف میشه به ناچار
Hamid real
-12 #8 Hamid real 1396-01-31 02:50
KHELIYAM GHASHANG GHAHREMAN MISHIM.....BA BORD JUVENTUS
بایرن فن
+7 #9 بایرن فن 1396-01-31 05:00
یوونتوس امسال قهرمان میشه به هزارویک دلیل
Amir.R
0 #10 Amir.R 1396-01-31 09:41
به نقل از Hamid real:
KHELIYAM GHASHANG GHAHREMAN MISHIM.....BA BORD JUVENTUS

اون ک ۱۰۰%........... جام قهرمانیشو ۲روزه داری میبینی
Amir.R
+8 #11 Amir.R 1396-01-31 09:51
بنازم ب قهرمانی ۲۰۱۳ خودمون ک دورتموندو بارسا و یووه و آرسنالو زدیم واسه قهرمانی ... بدون ۱ سوت اشتباه
i.g-b.p
+8 #12 i.g-b.p 1396-01-31 10:50
کامنت مسعود اوزیل:نظرتون چیه یه مسابقه بین رعال بارسا همون اول فصل بزاریم جامو بدیم بره دیگه مردمو علاف نکنیم


اگرویدال قرار بود اخراج شه کاسمیرو هم باید اخراج میشد
دو گلم کاملا افساید بود
پنالتی روبنم از ۲۰میلیون سایتو منبع ایرانیو خارجی خوندم درست بوده !
میشه دوستان رعالی بگن اعتراضشون چیه؟

بزارین یه چیزو مشخص کنم
مطنعنا تقصیر هوادارا نیست این گندی که بالا اومده
ولی دیگه خودتون رو لطفا گول نزنین !
گل رونالدو به هیچ وجه چیزی نبود که دیده نشه
رونالدو ۱۸۶سانتی متری قدشه رفقا ۱/۵توی افساید اونم در شرایط ایستا نه در حاله دویدن !
این اسمش اشتباه داوری نیست تبانیه
در طول ۱۸سال فوتبال دیدن اشتباه در این در مسابقاتی با این کلاس ندیدم بچه ها!
چرا خوده بازیکنای رعال سکوت کردن و هیچی نمیگن؟؟؟؟


بچه ها از همه ی اینا بگذریم
من خیلی فک کردم دلیل حذف چی بود
از بنیاد در نظر بگیریم
پارسال رعال به اشتباه کارلو رو اخراج کرد و بنیتزو اورد بازیکنا باهاش لج کردن و تیم کاملا پاشید ، رعال برای روپا شدن و حداقل یک تا دوسال زمان نیاز داشت
از طرفی بارسلون تیمه مغروری واسه سه گانه شده بود نتایج خوبی میگرفت ولی کاملا واضح بود که بیشترش واسه افته حریفا بود و خودشون افت کردن!
رعال زیدانو اورد روی کار از نظر روحیه اون تیم وضعیتش خیلی بهتر شد اما تا قهرمانی لیگه قهرمانان واقعا میلیون کیلومتری فاصله داشت !
خوردن به روم!تیمی که دوهفته بود مربی جدیدشو اورده بود روی کار !و بشدت بهم ریخته بود !
بعد خوردن به وولفه نابسمان!!!در دیداره برگشت چند خطا روی درکسلره تازه از مصدومیت برگشته انجام شد که نهایتا مصدوم شد!همون بازی پپه که یک کارت زد داشت حداقل ۲بار باید زردو دومو میگرفت
در کماله توجه نیمه نهایی هم خوردن به اسون تریم حریفه ممکن!!!سیتی با یه دو جین مصدوم که فشاره لیگ داشت دهنشو سرویس میکرد !با یک گل رفتن فینال هرچند در برنابعو خطای هنده پنالته راموس گرفته نشد!
از اون سمت بایرن با یک گله ضایه ی افساید حذف شد !!!
تا در فینالم رعال از دو حریف اون اسون تررو داشته باشه
فینال گل سره افسایده راموس!!!
واقعا نمیدونم چطور هوادارای رعال سره این اتفاقات خودشونو قانع کردن!
همه ی اینارو گفتم نه واسه کوبیدن رعال !میخوام دلیلشو بگم
رعالرو کشیدن بالا به دلیل سود!اگر رعال از گردونه عقب میموند هم ضرر مالی داشت همه طول میکشید تا برگرده بالا هم رونالدو از مسی و توپه طلا جا میموند!
حالا میگن چرا مسی و توپه طلا !
بزاریم بگم !
سال۲۰۱۰مسی بازهای خوبی رو ارعه داده بود
اما همه ی پشبینی ها برای توپه طلا مسی رو جزو حتی ۵-۶کانیده اول به زور جاب میداد !
بیشترین شانسو وسلی اسنایدر هلندی داشت
با اینتر ۳گانه گرفته بود و با هلند نایب قهرمان جهان
بهترین بازیکن ساله هلند و اینتر و سری ا و جزو سه بازیکن برتر جامه جهانی و لیگه قهرمانان
بعده اون به ترتیب شانس ها به ترتیب به طرف ژاوی و اینیستا بود که هم جامه جهانی رو فتح کردن هم دو جامه داخلیو ژاوی بازیکن ساله لالیگا و اینیستا اگر اشتباه نکنم بازیکن جام جهانی شد !
بعد از اون شانس هارو به طرفه روبن !حتی میدونستن که نایب قهرمان اروپا و جهان هم شده بود و بازیکن ساله بندسلیگا و بایرن و .....
اما یهو مسی شد!!!!!!!!!! طوری که خودش چندین بار گفت به هیچ‌وجه انتظارشو نداشته!
یک سال بعد همه شانس ها به طرف اینیستا و مسی بود
خوده کاتالونیا نظر سنجی بینه هوادارای بارسا در چند سبکه مختلف گذاشت که همه به اینیستا بیشتر رای داده بودن !خوده بارسایی ها اونو برنده میدونستن!رسانه های دیگه هم به شانسه بیشتر اینیستا اعتقاد داشتن !که زارت مسی سومی رو گرفت!!!!!!
اکر دقت کنین روابط مسی و اینیستا از همون موقه بشدت تیره شد و اصلا صمیمیتی باهم ندارن

ساله ۲۰۱۳ریبری ترکوند !۳گانه بازیکن ساله فرانسه ، بندس لیگا، لیگه قهرمانان، عموما همه در مورده اون حرف میزدن ولی رونالدو گرفت، از حق نگزریم رونالدو عالی بود ولی نه بهتر از ریبری !
از اونجایی که رونالدو از کورس عقب مونده بود و مسی هم باید دوشا دوشش میومد! ریبری سوم شد!!!!!!

۲۰۱۴مسی با ۳گله زده اگه اشتباه نکنم توپ طلای جامه جهانی رو گرفت!
در سالی که همه از مسی انتقاد میکردن بالاتر از نویر دوم جهان شد!!!

کورسه بین رونالدو مسی چرل ادامه داره؟برای پول پول پول پول پول
البته در اینکه هر دو بینظیرن شکی نیست
اتیشه بین این دو تیم و دو بازیکن تا موقه ای که بشه داغ میمونه دوستان ! چون توش فقط سچد خوابیده و فیفا دنباله جذابیت اینحوریه
از داوری های رعال گفتم بیاین یه سری هم به بارسلون بزنیم
بازی چلسی بارسلون یادتونه ! داور کلا اشتباه بود!
دقت داشتین ۲۰۱۵بارسلون به هرتمی میخورد از قبل معلوم بود تیم داغونه! منسیتی -ارسنال-بایرن!! !!همه پر مصدوم !!!!
نمیدونم بقیه چجوری اینارو اتفاق میبینن


حالا این فصل
هر سه تیمه بزرگه اسپانیا در سطح انتظارها نبودن !
بارسلون قاعده رو به سرعت به psg باخت !
بازی برگشت اوج شاهکارها بود!دوتا پنالتی گرفته نشده!دو پنالتی به اشتباه گرفته شده!
ماسکرانو ای که اخراج نشد!

حالا از این بخش بگذریم میخوام در مورد قرعه سخت بگم:
یه چن نفر هم توی اروپا هستن که اونا هم ظاهرا کور نیستن و اعتراض این فصل داشت به قرعه های اسونو عجیب رعال بارسا بالا میگرفت
یوفا برای پاک کردن این گو...هی که زده بود این دوتا برخورد کردن به سخت ترین قرعه ها !
حالا یه پرانتز باز کنم بگم برای برگردوندن اعتبار به لالیگا اتلتیکو در حالی که همه ی هواسا جای دیگه بود با ساده ترین قرعه تا نیمه نهایی رفت!!!!!که تازه از مرحله اخرم با اشتباهات داوری و دو پنالتی که برای لستر نگرفتن!!!
دوستان دیدن بارسا جر خورد جلوی یووه و کاریش نمیشه کرد!
بایرنم که داره خودش خودشو حذف میکنه که یهو ! بایرن به بازی برگشت!
حالا ما اینجا چی داریم
مسی ای داریم که حذف شده و کلا ممکنه امسال جام نبره
افتم داشته و برای توپه طلا کارش نسبت به قبل سخت تره
رونالدو هم در طرفی هم جامهاش رو هواست هم خودش بدجور افت کرده
برای نگه داشتم کورسه رعال بارسا و رونالدو مسی باید رعال صعود میکرد.
اگر یوفا بخواد رعال رو قهرمان کنه قرعه ی نیمه نهایی اینه
یووه-اتلتیکو
رعال -موناکو
احتمال اینکه یووه -بخوره به موناکو
چیزی نزدیکه به یک صدمه!

بهتون گفتم فیفا عاشق چیزای اینحوریه و فقطم برای پوله عاشق چشمو ابروشون نیست و اگر دقتم بکنید مخصوص اسپانیایی ها نیست
مثال همین فصلش لستر-سویا
اخراجه مزخرفه نصری و سامپاعولی-و یک پنالتی که برای سویا نگرفتن جز اونی که انزونزی خراب کرد!

حالا اگه شما میتونین همه ی این حرفاروکتمان کنید ! خیلی خود فریبه خوبی هستین !
اگرم خلافشو میتونی بگی بسم الله

حدفه من به هیچ عنوان کوبیدن رعال یا بارسا نیست
من چه بخوام چه نخوام اونا بخشی از تاریخه فوتبالو نوشتن
قصدم کوبیدن رونالدو یا مسی هم نیست
اونا هم من چه بخوام چه نخوام خودشونو لابه لای اساطیره فوتبال جا دادن



ازاینا بگذریم من نگرانم با تموم شدن مسی رونالدو دوستان قفلی بزنن روی دوتا بازیکن دیگه
مثلاهازاردو بیارن رعال پروژه ی نیمار ، هازاردو شروع کنن:)))
البته ممکنه لظوما دیگه از رعال بارسانباشه!

حالا چاره ی داوری رو میشه تا حدی ویدیو چک دونست
البته اونم اگر مثله ادم اجراش کنن !
بازم هرچی باشه افسایدو رونالدو و پنالتی ماسکرانو رو شاهد نیستیم !!!
حداقل از خطاهای گنده نجات پیدا میکنیم
i.g-b.p
+8 #13 i.g-b.p 1396-01-31 10:57
حالا چاره ی بایرن چیه که هرسال سرشو نبرن !
اولیش تغییره نسله کامل و یه تیمه عالی بستنه
دومی هم از همون اول فصل کارلو و بازیکنا اونقدر مثل سگ زور بزنن که وقتی خوردیم به تیمای مورده علاقه ی فیفا و یوفا فرصت نفس کشیدن ندیم
وگرنه حداقل تا دوسه سال در صورت عملی نشدن شرایط بالا بیخیال uclبشین
i.g-b.p
+7 #14 i.g-b.p 1396-01-31 10:59
به نقل از Amir.R:
به نقل از Hamid real:
KHELIYAM GHASHANG GHAHREMAN MISHIM.....BA BORD JUVENTUS

اون ک ۱۰۰%...........جام قهرمانیشو ۲روزه داری میبینی

واقعا رعالیا اگر قهرمان بشن خوشحال میشن ؟
خداوکیلی افتخار داره!
لابد دارن با جمله ی ما مستحق صعود بودیمم خودشونو گول میزنن!
بعید نیست رعالو‌ قهرمان کنن
این روزای فوتبال واقعا تاسف داره
alireza0005
+8 #15 alireza0005 1396-01-31 12:24
دارم به این نتیجه میرسم که فوتبال هم شده کشتی کج ........ فقط یه نمایش بزرگه
i.g-b.p
+8 #16 i.g-b.p 1396-01-31 12:43
به نقل از alireza0005:
دارم به این نتیجه میرسم که فوتبال هم شده کشتی کج ........ فقط یه نمایش بزرگه

داره میشه !
دسته بلاترو پلاتینیو رفقارو میبوسه


میخواستم یه چیزی بگم
همه بدجور ناراحتیم
البته ما عادت داریم
۹۹-۲۰۱۲که کاملا حقه ما بود در عینه بد شانسی باختیم
۲۰۱۰با اینکه اینتر تیمه شایسته ای بود ولی بازم عجیب باختیم!
۲۰۱۴به خریت مربی و سوتی های خودمون
۲۰۱۵به مصدومیت
۲۰۱۶به داوری
۲۰۱۷به داوری و خریت خودمون
باختیم ، توی عرصه ی ملی هم یده طولایی داریم
۲۰۰۲به بدشانسی
۲۰۰۴ناامادگی
۲۰۰۶و۲۰۱۲ به اتفاقات بی سابقه که ظاهرا فقط جلوی المانیا رخ میده
۲۰۰۸و۲۰۱۰هم همون قضیه ی فیناله اینتر بود
۲۰۱۶که مصدومیت، خریت خودمون و داوره رو اعصاب !
درسته قدیما شاید به خریت خوده تیم و بدشانسی و اتفاقات بی سابقه و تا حدودی قدرته حریف میباختیم
ولی الان به ناداوری باختن خیلی زورداره،خیلی
ولی در کل ما عادت داریم
واقعا بعده این سالها و این اتفاقا دلو دماغی نمونده مخصوصا دو فصل اخیر ،
ولی از همه ی بچه ها میخوام سایتو تنها نزارن
گرده زمین دوستان
نوبته ماهم میشه
با رفتن و قهر چیزی درست نمیشه
توی این روزا فقط اتحاد ، اینه که به هواداری معنی میده



ما شاید روی کاغذ باختیم ولی ما شرافت داریم چیزی که بعضی و خیلی ها ندارن
امیدوارم بچه ها همه بمونن
و سایتو گسترش بدیم
اینجا خیلی میتونه بهتر باشه
به هرحال با قهر و .... چیزی حل نمیشه
KING Oliver Kahn
+5 #17 KING Oliver Kahn 1396-01-31 13:06
به نقل از hamid Reale 2:
به نقل از Mojtaba.32:
یک سوال خیلی بزرگ الان برام اینه که دیگه بازی های بایرن رو به امید کدوم جام نگاه کنم
بوندسلیگا که دو زار ارزش نداره برام یا جام حذفی آلمان :37:

Khoob Baba...hamoon ligam bebarid khoobe...hame ke gharar nis mesle real bashan

تند نرو واسا باهم بریم!! سوسک میشین جلو یووه!
زهی خیال باطل... با داوری اومدین بالا حالا ور ورم میکنی؟؟!!
Hamid real
0 #18 Hamid real 1396-01-31 13:09
به نقل از i.g-b.p:
کامنت مسعود اوزیل:نظرتون چیه یه مسابقه بین رعال بارسا همون اول فصل بزاریم جامو بدیم بره دیگه مردمو علاف نکنیم


اگرویدال قرار بود اخراج شه کاسمیرو هم باید اخراج میشد
دو گلم کاملا افساید بود
پنالتی روبنم از ۲۰میلیون سایتو منبع ایرانیو خارجی خوندم درست بوده !
میشه دوستان رعالی بگن اعتراضشون چیه؟

بزارین یه چیزو مشخص کنم
مطنعنا تقصیر هوادارا نیست این گندی که بالا اومده
ولی دیگه خودتون رو لطفا گول نزنین !
گل رونالدو به هیچ وجه چیزی نبود که دیده نشه
رونالدو ۱۸۶سانتی متری قدشه رفقا ۱/۵توی افساید اونم در شرایط ایستا نه در حاله دویدن !
این اسمش اشتباه داوری نیست تبانیه
در طول ۱۸سال فوتبال دیدن اشتباه در این در مسابقاتی با این کلاس ندیدم بچه ها!
چرا خوده بازیکنای رعال سکوت کردن و هیچی نمیگن؟؟؟؟


بچه ها از همه ی اینا بگذریم
من خیلی فک کردم دلیل حذف چی بود
از بنیاد در نظر بگیریم
پارسال رعال به اشتباه کارلو رو اخراج کرد و بنیتزو اورد بازیکنا باهاش لج کردن و تیم کاملا پاشید ، رعال برای روپا شدن و حداقل یک تا دوسال زمان نیاز داشت
از طرفی بارسلون تیمه مغروری واسه سه گانه شده بود نتایج خوبی میگرفت ولی کاملا واضح بود که بیشترش واسه افته حریفا بود و خودشون افت کردن!
رعال زیدانو اورد روی کار از نظر روحیه اون تیم وضعیتش خیلی بهتر شد اما تا قهرمانی لیگه قهرمانان واقعا میلیون کیلومتری فاصله داشت !
خوردن به روم!تیمی که دوهفته بود مربی جدیدشو اورده بود روی کار !و بشدت بهم ریخته بود !
بعد خوردن به وولفه نابسمان!!!در دیداره برگشت چند خطا روی درکسلره تازه از مصدومیت برگشته انجام شد که نهایتا مصدوم شد!همون بازی پپه که یک کارت زد داشت حداقل ۲بار باید زردو دومو میگرفت
در کماله توجه نیمه نهایی هم خوردن به اسون تریم حریفه ممکن!!!سیتی با یه دو جین مصدوم که فشاره لیگ داشت دهنشو سرویس میکرد !با یک گل رفتن فینال هرچند در برنابعو خطای هنده پنالته راموس گرفته نشد!
از اون سمت بایرن با یک گله ضایه ی افساید حذف شد !!!
تا در فینالم رعال از دو حریف اون اسون تررو داشته باشه
فینال گل سره افسایده راموس!!!
واقعا نمیدونم چطور هوادارای رعال سره این اتفاقات خودشونو قانع کردن!
همه ی اینارو گفتم نه واسه کوبیدن رعال !میخوام دلیلشو بگم
رعالرو کشیدن بالا به دلیل سود!اگر رعال از گردونه عقب میموند هم ضرر مالی داشت همه طول میکشید تا برگرده بالا هم رونالدو از مسی و توپه طلا جا میموند!
حالا میگن چرا مسی و توپه طلا !
بزاریم بگم !
سال۲۰۱۰مسی بازهای خوبی رو ارعه داده بود
اما همه ی پشبینی ها برای توپه طلا مسی رو جزو حتی ۵-۶کانیده اول به زور جاب میداد !
بیشترین شانسو وسلی اسنایدر هلندی داشت
با اینتر ۳گانه گرفته بود و با هلند نایب قهرمان جهان
بهترین بازیکن ساله هلند و اینتر و سری ا و جزو سه بازیکن برتر جامه جهانی و لیگه قهرمانان
بعده اون به ترتیب شانس ها به ترتیب به طرف ژاوی و اینیستا بود که هم جامه جهانی رو فتح کردن هم دو جامه داخلیو ژاوی بازیکن ساله لالیگا و اینیستا اگر اشتباه نکنم بازیکن جام جهانی شد !
بعد از اون شانس هارو به طرفه روبن !حتی میدونستن که نایب قهرمان اروپا و جهان هم شده بود و بازیکن ساله بندسلیگا و بایرن و .....
اما یهو مسی شد!!!!!!!!!! طوری که خودش چندین بار گفت به هیچ‌وجه انتظارشو نداشته!
یک سال بعد همه شانس ها به طرف اینیستا و مسی بود
خوده کاتالونیا نظر سنجی بینه هوادارای بارسا در چند سبکه مختلف گذاشت که همه به اینیستا بیشتر رای داده بودن !خوده بارسایی ها اونو برنده میدونستن!رسانه های دیگه هم به شانسه بیشتر اینیستا اعتقاد داشتن !که زارت مسی سومی رو گرفت!!!!!!
اکر دقت کنین روابط مسی و اینیستا از همون موقه بشدت تیره شد و اصلا صمیمیتی باهم ندارن

ساله ۲۰۱۳ریبری ترکوند !۳گانه بازیکن ساله فرانسه ، بندس لیگا، لیگه قهرمانان، عموما همه در مورده اون حرف میزدن ولی رونالدو گرفت، از حق نگزریم رونالدو عالی بود ولی نه بهتر از ریبری !
از اونجایی که رونالدو از کورس عقب مونده بود و مسی هم باید دوشا دوشش میومد! ریبری سوم شد!!!!!!

۲۰۱۴مسی با ۳گله زده اگه اشتباه نکنم توپ طلای جامه جهانی رو گرفت!
در سالی که همه از مسی انتقاد میکردن بالاتر از نویر دوم جهان شد!!!

کورسه بین رونالدو مسی چرل ادامه داره؟برای پول پول پول پول پول
البته در اینکه هر دو بینظیرن شکی نیست
اتیشه بین این دو تیم و دو بازیکن تا موقه ای که بشه داغ میمونه دوستان ! چون توش فقط سچد خوابیده و فیفا دنباله جذابیت اینحوریه
از داوری های رعال گفتم بیاین یه سری هم به بارسلون بزنیم
بازی چلسی بارسلون یادتونه ! داور کلا اشتباه بود!
دقت داشتین ۲۰۱۵بارسلون به هرتمی میخورد از قبل معلوم بود تیم داغونه! منسیتی -ارسنال-بایرن!!!!همه پر مصدوم !!!!
نمیدونم بقیه چجوری اینارو اتفاق میبینن


حالا این فصل
هر سه تیمه بزرگه اسپانیا در سطح انتظارها نبودن !
بارسلون قاعده رو به سرعت به psg باخت !
بازی برگشت اوج شاهکارها بود!دوتا پنالتی گرفته نشده!دو پنالتی به اشتباه گرفته شده!
ماسکرانو ای که اخراج نشد!

حالا از این بخش بگذریم میخوام در مورد قرعه سخت بگم:
یه چن نفر هم توی اروپا هستن که اونا هم ظاهرا کور نیستن و اعتراض این فصل داشت به قرعه های اسونو عجیب رعال بارسا بالا میگرفت
یوفا برای پاک کردن این گو...هی که زده بود این دوتا برخورد کردن به سخت ترین قرعه ها !
حالا یه پرانتز باز کنم بگم برای برگردوندن اعتبار به لالیگا اتلتیکو در حالی که همه ی هواسا جای دیگه بود با ساده ترین قرعه تا نیمه نهایی رفت!!!!!که تازه از مرحله اخرم با اشتباهات داوری و دو پنالتی که برای لستر نگرفتن!!!
دوستان دیدن بارسا جر خورد جلوی یووه و کاریش نمیشه کرد!
بایرنم که داره خودش خودشو حذف میکنه که یهو ! بایرن به بازی برگشت!
حالا ما اینجا چی داریم
مسی ای داریم که حذف شده و کلا ممکنه امسال جام نبره
افتم داشته و برای توپه طلا کارش نسبت به قبل سخت تره
رونالدو هم در طرفی هم جامهاش رو هواست هم خودش بدجور افت کرده
برای نگه داشتم کورسه رعال بارسا و رونالدو مسی باید رعال صعود میکرد.
اگر یوفا بخواد رعال رو قهرمان کنه قرعه ی نیمه نهایی اینه
یووه-اتلتیکو
رعال -موناکو
احتمال اینکه یووه -بخوره به موناکو
چیزی نزدیکه به یک صدمه!

بهتون گفتم فیفا عاشق چیزای اینحوریه و فقطم برای پوله عاشق چشمو ابروشون نیست و اگر دقتم بکنید مخصوص اسپانیایی ها نیست
مثال همین فصلش لستر-سویا
اخراجه مزخرفه نصری و سامپاعولی-و یک پنالتی که برای سویا نگرفتن جز اونی که انزونزی خراب کرد!

حالا اگه شما میتونین همه ی این حرفاروکتمان کنید ! خیلی خود فریبه خوبی هستین !
اگرم خلافشو میتونی بگی بسم الله

حدفه من به هیچ عنوان کوبیدن رعال یا بارسا نیست
من چه بخوام چه نخوام اونا بخشی از تاریخه فوتبالو نوشتن
قصدم کوبیدن رونالدو یا مسی هم نیست
اونا هم من چه بخوام چه نخوام خودشونو لابه لای اساطیره فوتبال جا دادن



ازاینا بگذریم من نگرانم با تموم شدن مسی رونالدو دوستان قفلی بزنن روی دوتا بازیکن دیگه
مثلاهازاردو بیارن رعال پروژه ی نیمار ، هازاردو شروع کنن:)))
البته ممکنه لظوما دیگه از رعال بارسانباشه!

حالا چاره ی داوری رو میشه تا حدی ویدیو چک دونست
البته اونم اگر مثله ادم اجراش کنن !
بازم هرچی باشه افسایدو رونالدو و پنالتی ماسکرانو رو شاهد نیستیم !!!
حداقل از خطاهای گنده نجات پیدا میکنیم

khoavakili age ghore intori she...real-juve ...at madrid-monaco.. .razi mishi......baba ma hartor ke ghahreman mishim shoma ye engholti dar miyarid...rajeb e tope tala ta hododi ba harfat moafegham...mak hsosan sale 2010...ke shnayder nashod...vali inke ufa dare barname rizi mikone ke real ghahreman besharo aslan ghabool nadaram...aziza m real 7 sale dare miyad nime nahayi.....ye salesh ba komake davar boode ...2 sale sh boode..asan 3 salesh boode..baba 7 bare darim miresim nime nahayi....to farz kon age oon penalty ke be nafetoon to baziye raft gerefte bodano ke penalty nabod...goal mikaedid ehtemalan alan shoma jaye ma nime nahayi bodid...dar bazi haye bozorg teami barandas ke az eshtebahat teame moghabel ya eshtebahate davari estefade kone...khob ma estefade kardim vali shoma na...hamin...ch era ghaziyaro jenayish mikoni
Hamid real
-3 #19 Hamid real 1396-01-31 13:14
به نقل از KING Oliver Kahn:
به نقل از hamid Reale 2:
به نقل از Mojtaba.32:
یک سوال خیلی بزرگ الان برام اینه که دیگه بازی های بایرن رو به امید کدوم جام نگاه کنم
بوندسلیگا که دو زار ارزش نداره برام یا جام حذفی آلمان :37:

Khoob Baba...hamoon ligam bebarid khoobe...hame ke gharar nis mesle real bashan

تند نرو واسا باهم بریم!! سوسک میشین جلو یووه!
زهی خیال باطل... با داوری اومدین بالا حالا ور ورم میکنی؟؟!!

be nazaret teami ke bayerno zade....asan momkene sosk she...shoma bayad alan tarafdare real bashed...ke age real ghahrman shod begid be teme ghareman bakhtim :a0074
Hamid real
-4 #20 Hamid real 1396-01-31 13:15
به نقل از Amir.R:
به نقل از Hamid real:
KHELIYAM GHASHANG GHAHREMAN MISHIM.....BA BORD JUVENTUS

اون ک ۱۰۰%...........جام قهرمانیشو ۲روزه داری میبینی

khshhalam enghad az real mote naferi.....ghas hang maloom e real sozondatet :a0074
مهدي
+4 #21 مهدي 1396-01-31 14:00
به نقل از Hamid real:
به نقل از Amir.R:
به نقل از Hamid real:
KHELIYAM GHASHANG GHAHREMAN MISHIM.....BA BORD JUVENTUS

اون ک ۱۰۰%...........جام قهرمانیشو ۲روزه داری میبینی

khshhalam enghad az real mote naferi.....ghashang maloom e real sozondatet :a0074

يك روز ميرسه و انتقاممون رو ازت تون ميگيريم رعالي هاي عزيز٠امسال هم قهرمان نيستيد
Hamid real
-2 #22 Hamid real 1396-01-31 14:10
به نقل از مهدي:
به نقل از Hamid real:
به نقل از Amir.R:
به نقل از Hamid real:
KHELIYAM GHASHANG GHAHREMAN MISHIM.....BA BORD JUVENTUS

اون ک ۱۰۰%...........جام قهرمانیشو ۲روزه داری میبینی

khshhalam enghad az real mote naferi.....ghashang maloom e real sozondatet :a0074

يك روز ميرسه و انتقاممون رو ازت تون ميگيريم رعالي هاي عزيز٠امسال هم قهرمان نيستيد

emsal ham..ghahreman nistido khoob oomadi....hames h chi bod dige...khob e hamin parsal ghahreman shodim :a0074
i.g-b.p
+3 #23 i.g-b.p 1396-01-31 14:14
به نقل از Hamid real:
به نقل از i.g-b.p:
کامنت مسعود اوزیل:نظرتون چیه یه مسابقه بین رعال بارسا همون اول فصل بزاریم جامو بدیم بره دیگه مردمو علاف نکنیم


اگرویدال قرار بود اخراج شه کاسمیرو هم باید اخراج میشد
دو گلم کاملا افساید بود
پنالتی روبنم از ۲۰میلیون سایتو منبع ایرانیو خارجی خوندم درست بوده !
میشه دوستان رعالی بگن اعتراضشون چیه؟

بزارین یه چیزو مشخص کنم
مطنعنا تقصیر هوادارا نیست این گندی که بالا اومده
ولی دیگه خودتون رو لطفا گول نزنین !
گل رونالدو به هیچ وجه چیزی نبود که دیده نشه
رونالدو ۱۸۶سانتی متری قدشه رفقا ۱/۵توی افساید اونم در شرایط ایستا نه در حاله دویدن !
این اسمش اشتباه داوری نیست تبانیه
در طول ۱۸سال فوتبال دیدن اشتباه در این در مسابقاتی با این کلاس ندیدم بچه ها!
چرا خوده بازیکنای رعال سکوت کردن و هیچی نمیگن؟؟؟؟


بچه ها از همه ی اینا بگذریم
من خیلی فک کردم دلیل حذف چی بود
از بنیاد در نظر بگیریم
پارسال رعال به اشتباه کارلو رو اخراج کرد و بنیتزو اورد بازیکنا باهاش لج کردن و تیم کاملا پاشید ، رعال برای روپا شدن و حداقل یک تا دوسال زمان نیاز داشت
از طرفی بارسلون تیمه مغروری واسه سه گانه شده بود نتایج خوبی میگرفت ولی کاملا واضح بود که بیشترش واسه افته حریفا بود و خودشون افت کردن!
رعال زیدانو اورد روی کار از نظر روحیه اون تیم وضعیتش خیلی بهتر شد اما تا قهرمانی لیگه قهرمانان واقعا میلیون کیلومتری فاصله داشت !
خوردن به روم!تیمی که دوهفته بود مربی جدیدشو اورده بود روی کار !و بشدت بهم ریخته بود !
بعد خوردن به وولفه نابسمان!!!در دیداره برگشت چند خطا روی درکسلره تازه از مصدومیت برگشته انجام شد که نهایتا مصدوم شد!همون بازی پپه که یک کارت زد داشت حداقل ۲بار باید زردو دومو میگرفت
در کماله توجه نیمه نهایی هم خوردن به اسون تریم حریفه ممکن!!!سیتی با یه دو جین مصدوم که فشاره لیگ داشت دهنشو سرویس میکرد !با یک گل رفتن فینال هرچند در برنابعو خطای هنده پنالته راموس گرفته نشد!
از اون سمت بایرن با یک گله ضایه ی افساید حذف شد !!!
تا در فینالم رعال از دو حریف اون اسون تررو داشته باشه
فینال گل سره افسایده راموس!!!
واقعا نمیدونم چطور هوادارای رعال سره این اتفاقات خودشونو قانع کردن!
همه ی اینارو گفتم نه واسه کوبیدن رعال !میخوام دلیلشو بگم
رعالرو کشیدن بالا به دلیل سود!اگر رعال از گردونه عقب میموند هم ضرر مالی داشت همه طول میکشید تا برگرده بالا هم رونالدو از مسی و توپه طلا جا میموند!
حالا میگن چرا مسی و توپه طلا !
بزاریم بگم !
سال۲۰۱۰مسی بازهای خوبی رو ارعه داده بود
اما همه ی پشبینی ها برای توپه طلا مسی رو جزو حتی ۵-۶کانیده اول به زور جاب میداد !
بیشترین شانسو وسلی اسنایدر هلندی داشت
با اینتر ۳گانه گرفته بود و با هلند نایب قهرمان جهان
بهترین بازیکن ساله هلند و اینتر و سری ا و جزو سه بازیکن برتر جامه جهانی و لیگه قهرمانان
بعده اون به ترتیب شانس ها به ترتیب به طرف ژاوی و اینیستا بود که هم جامه جهانی رو فتح کردن هم دو جامه داخلیو ژاوی بازیکن ساله لالیگا و اینیستا اگر اشتباه نکنم بازیکن جام جهانی شد !
بعد از اون شانس هارو به طرفه روبن !حتی میدونستن که نایب قهرمان اروپا و جهان هم شده بود و بازیکن ساله بندسلیگا و بایرن و .....
اما یهو مسی شد!!!!!!!!!! طوری که خودش چندین بار گفت به هیچ‌وجه انتظارشو نداشته!
یک سال بعد همه شانس ها به طرف اینیستا و مسی بود
خوده کاتالونیا نظر سنجی بینه هوادارای بارسا در چند سبکه مختلف گذاشت که همه به اینیستا بیشتر رای داده بودن !خوده بارسایی ها اونو برنده میدونستن!رسانه های دیگه هم به شانسه بیشتر اینیستا اعتقاد داشتن !که زارت مسی سومی رو گرفت!!!!!!
اکر دقت کنین روابط مسی و اینیستا از همون موقه بشدت تیره شد و اصلا صمیمیتی باهم ندارن

ساله ۲۰۱۳ریبری ترکوند !۳گانه بازیکن ساله فرانسه ، بندس لیگا، لیگه قهرمانان، عموما همه در مورده اون حرف میزدن ولی رونالدو گرفت، از حق نگزریم رونالدو عالی بود ولی نه بهتر از ریبری !
از اونجایی که رونالدو از کورس عقب مونده بود و مسی هم باید دوشا دوشش میومد! ریبری سوم شد!!!!!!

۲۰۱۴مسی با ۳گله زده اگه اشتباه نکنم توپ طلای جامه جهانی رو گرفت!
در سالی که همه از مسی انتقاد میکردن بالاتر از نویر دوم جهان شد!!!

کورسه بین رونالدو مسی چرل ادامه داره؟برای پول پول پول پول پول
البته در اینکه هر دو بینظیرن شکی نیست
اتیشه بین این دو تیم و دو بازیکن تا موقه ای که بشه داغ میمونه دوستان ! چون توش فقط سچد خوابیده و فیفا دنباله جذابیت اینحوریه
از داوری های رعال گفتم بیاین یه سری هم به بارسلون بزنیم
بازی چلسی بارسلون یادتونه ! داور کلا اشتباه بود!
دقت داشتین ۲۰۱۵بارسلون به هرتمی میخورد از قبل معلوم بود تیم داغونه! منسیتی -ارسنال-بایرن!!!!همه پر مصدوم !!!!
نمیدونم بقیه چجوری اینارو اتفاق میبینن


حالا این فصل
هر سه تیمه بزرگه اسپانیا در سطح انتظارها نبودن !
بارسلون قاعده رو به سرعت به psg باخت !
بازی برگشت اوج شاهکارها بود!دوتا پنالتی گرفته نشده!دو پنالتی به اشتباه گرفته شده!
ماسکرانو ای که اخراج نشد!

حالا از این بخش بگذریم میخوام در مورد قرعه سخت بگم:
یه چن نفر هم توی اروپا هستن که اونا هم ظاهرا کور نیستن و اعتراض این فصل داشت به قرعه های اسونو عجیب رعال بارسا بالا میگرفت
یوفا برای پاک کردن این گو...هی که زده بود این دوتا برخورد کردن به سخت ترین قرعه ها !
حالا یه پرانتز باز کنم بگم برای برگردوندن اعتبار به لالیگا اتلتیکو در حالی که همه ی هواسا جای دیگه بود با ساده ترین قرعه تا نیمه نهایی رفت!!!!!که تازه از مرحله اخرم با اشتباهات داوری و دو پنالتی که برای لستر نگرفتن!!!
دوستان دیدن بارسا جر خورد جلوی یووه و کاریش نمیشه کرد!
بایرنم که داره خودش خودشو حذف میکنه که یهو ! بایرن به بازی برگشت!
حالا ما اینجا چی داریم
مسی ای داریم که حذف شده و کلا ممکنه امسال جام نبره
افتم داشته و برای توپه طلا کارش نسبت به قبل سخت تره
رونالدو هم در طرفی هم جامهاش رو هواست هم خودش بدجور افت کرده
برای نگه داشتم کورسه رعال بارسا و رونالدو مسی باید رعال صعود میکرد.
اگر یوفا بخواد رعال رو قهرمان کنه قرعه ی نیمه نهایی اینه
یووه-اتلتیکو
رعال -موناکو
احتمال اینکه یووه -بخوره به موناکو
چیزی نزدیکه به یک صدمه!

بهتون گفتم فیفا عاشق چیزای اینحوریه و فقطم برای پوله عاشق چشمو ابروشون نیست و اگر دقتم بکنید مخصوص اسپانیایی ها نیست
مثال همین فصلش لستر-سویا
اخراجه مزخرفه نصری و سامپاعولی-و یک پنالتی که برای سویا نگرفتن جز اونی که انزونزی خراب کرد!

حالا اگه شما میتونین همه ی این حرفاروکتمان کنید ! خیلی خود فریبه خوبی هستین !
اگرم خلافشو میتونی بگی بسم الله

حدفه من به هیچ عنوان کوبیدن رعال یا بارسا نیست
من چه بخوام چه نخوام اونا بخشی از تاریخه فوتبالو نوشتن
قصدم کوبیدن رونالدو یا مسی هم نیست
اونا هم من چه بخوام چه نخوام خودشونو لابه لای اساطیره فوتبال جا دادن



ازاینا بگذریم من نگرانم با تموم شدن مسی رونالدو دوستان قفلی بزنن روی دوتا بازیکن دیگه
مثلاهازاردو بیارن رعال پروژه ی نیمار ، هازاردو شروع کنن:)))
البته ممکنه لظوما دیگه از رعال بارسانباشه!

حالا چاره ی داوری رو میشه تا حدی ویدیو چک دونست
البته اونم اگر مثله ادم اجراش کنن !
بازم هرچی باشه افسایدو رونالدو و پنالتی ماسکرانو رو شاهد نیستیم !!!
حداقل از خطاهای گنده نجات پیدا میکنیم

khoavakili age ghore intori she...real-juve...at madrid-monaco...razi mishi......baba ma hartor ke ghahreman mishim shoma ye engholti dar miyarid...rajebe tope tala ta hododi ba harfat moafegham...makhsosan sale 2010...ke shnayder nashod...vali inke ufa dare barname rizi mikone ke real ghahreman besharo aslan ghabool nadaram...azizam real 7 sale dare miyad nime nahayi.....ye salesh ba komake davar boode ...2 sale sh boode..asan 3 salesh boode..baba 7 bare darim miresim nime nahayi....to farz kon age oon penalty ke be nafetoon to baziye raft gerefte bodano ke penalty nabod...goal mikaedid ehtemalan alan shoma jaye ma nime nahayi bodid...dar bazi haye bozorg teami barandas ke az eshtebahat teame moghabel ya eshtebahate davari estefade kone...khob ma estefade kardim vali shoma na...hamin...chera ghaziyaro jenayish mikoni

عزیزم
نکته ی اول اگر با دقت خونده بودی گفتم اگر بخوان رعالو قهرمان کنن احتمالا قرعه اونه!
نکته ی دوم ما نگفتیم رعال تیمه کوچیکیه
نگفتیمم همیشه میکشنتون بالا!
ما گفتیم موقه ای که دارین م..یرینین کمکتون میکنن


رعال دقیقا واسه ی اعتبار لالیگا و برگردوندن شانسه رونالدو به توپه طلا صعود کرد !
شما تصورکن یک سال هیچ تیمی نیاد از لالیگا توی ۴تا
هب توجهات کم میشه ، رونالدو مسی هم سنشون داره میره بالا و طبیعتا افت میکنن

همونطور که گفتم قصده من کوبوندن تیمها یا بازیکنها نبود
i.g-b.p
+4 #24 i.g-b.p 1396-01-31 14:19
راستی دوستان رعالی
زیاد به جام هاتون ننازین
مخصوصا اخری که توضیحاتشو دادم
اگر امسالم قهرمان بشین مطمعنا جامه تمیزی نیست


حذفه یووه به مراتب از بایرن سختره
چون فکر نکنم داوری اینجوری بتونن تکرار کنن
در ضمن یووه بشدت کم موقیت میده
به هرحال من بشدت امیدوارم یووه یا موناکو قهرمان بشن
چون تا اینجا با نهایت شایستگی اومدن بالا
اگر رعالو یووه بهم خوردن فنی هم در مورد اون بازی بیشتر حرف میزنیم
Hamid real
+2 #25 Hamid real 1396-01-31 14:33
به نقل از i.g-b.p:
به نقل از Hamid real:
به نقل از i.g-b.p:
کامنت مسعود اوزیل:نظرتون چیه یه مسابقه بین رعال بارسا همون اول فصل بزاریم جامو بدیم بره دیگه مردمو علاف نکنیم


اگرویدال قرار بود اخراج شه کاسمیرو هم باید اخراج میشد
دو گلم کاملا افساید بود
پنالتی روبنم از ۲۰میلیون سایتو منبع ایرانیو خارجی خوندم درست بوده !
میشه دوستان رعالی بگن اعتراضشون چیه؟

بزارین یه چیزو مشخص کنم
مطنعنا تقصیر هوادارا نیست این گندی که بالا اومده
ولی دیگه خودتون رو لطفا گول نزنین !
گل رونالدو به هیچ وجه چیزی نبود که دیده نشه
رونالدو ۱۸۶سانتی متری قدشه رفقا ۱/۵توی افساید اونم در شرایط ایستا نه در حاله دویدن !
این اسمش اشتباه داوری نیست تبانیه
در طول ۱۸سال فوتبال دیدن اشتباه در این در مسابقاتی با این کلاس ندیدم بچه ها!
چرا خوده بازیکنای رعال سکوت کردن و هیچی نمیگن؟؟؟؟


بچه ها از همه ی اینا بگذریم
من خیلی فک کردم دلیل حذف چی بود
از بنیاد در نظر بگیریم
پارسال رعال به اشتباه کارلو رو اخراج کرد و بنیتزو اورد بازیکنا باهاش لج کردن و تیم کاملا پاشید ، رعال برای روپا شدن و حداقل یک تا دوسال زمان نیاز داشت
از طرفی بارسلون تیمه مغروری واسه سه گانه شده بود نتایج خوبی میگرفت ولی کاملا واضح بود که بیشترش واسه افته حریفا بود و خودشون افت کردن!
رعال زیدانو اورد روی کار از نظر روحیه اون تیم وضعیتش خیلی بهتر شد اما تا قهرمانی لیگه قهرمانان واقعا میلیون کیلومتری فاصله داشت !
خوردن به روم!تیمی که دوهفته بود مربی جدیدشو اورده بود روی کار !و بشدت بهم ریخته بود !
بعد خوردن به وولفه نابسمان!!!در دیداره برگشت چند خطا روی درکسلره تازه از مصدومیت برگشته انجام شد که نهایتا مصدوم شد!همون بازی پپه که یک کارت زد داشت حداقل ۲بار باید زردو دومو میگرفت
در کماله توجه نیمه نهایی هم خوردن به اسون تریم حریفه ممکن!!!سیتی با یه دو جین مصدوم که فشاره لیگ داشت دهنشو سرویس میکرد !با یک گل رفتن فینال هرچند در برنابعو خطای هنده پنالته راموس گرفته نشد!
از اون سمت بایرن با یک گله ضایه ی افساید حذف شد !!!
تا در فینالم رعال از دو حریف اون اسون تررو داشته باشه
فینال گل سره افسایده راموس!!!
واقعا نمیدونم چطور هوادارای رعال سره این اتفاقات خودشونو قانع کردن!
همه ی اینارو گفتم نه واسه کوبیدن رعال !میخوام دلیلشو بگم
رعالرو کشیدن بالا به دلیل سود!اگر رعال از گردونه عقب میموند هم ضرر مالی داشت همه طول میکشید تا برگرده بالا هم رونالدو از مسی و توپه طلا جا میموند!
حالا میگن چرا مسی و توپه طلا !
بزاریم بگم !
سال۲۰۱۰مسی بازهای خوبی رو ارعه داده بود
اما همه ی پشبینی ها برای توپه طلا مسی رو جزو حتی ۵-۶کانیده اول به زور جاب میداد !
بیشترین شانسو وسلی اسنایدر هلندی داشت
با اینتر ۳گانه گرفته بود و با هلند نایب قهرمان جهان
بهترین بازیکن ساله هلند و اینتر و سری ا و جزو سه بازیکن برتر جامه جهانی و لیگه قهرمانان
بعده اون به ترتیب شانس ها به ترتیب به طرف ژاوی و اینیستا بود که هم جامه جهانی رو فتح کردن هم دو جامه داخلیو ژاوی بازیکن ساله لالیگا و اینیستا اگر اشتباه نکنم بازیکن جام جهانی شد !
بعد از اون شانس هارو به طرفه روبن !حتی میدونستن که نایب قهرمان اروپا و جهان هم شده بود و بازیکن ساله بندسلیگا و بایرن و .....
اما یهو مسی شد!!!!!!!!!! طوری که خودش چندین بار گفت به هیچ‌وجه انتظارشو نداشته!
یک سال بعد همه شانس ها به طرف اینیستا و مسی بود
خوده کاتالونیا نظر سنجی بینه هوادارای بارسا در چند سبکه مختلف گذاشت که همه به اینیستا بیشتر رای داده بودن !خوده بارسایی ها اونو برنده میدونستن!رسانه های دیگه هم به شانسه بیشتر اینیستا اعتقاد داشتن !که زارت مسی سومی رو گرفت!!!!!!
اکر دقت کنین روابط مسی و اینیستا از همون موقه بشدت تیره شد و اصلا صمیمیتی باهم ندارن

ساله ۲۰۱۳ریبری ترکوند !۳گانه بازیکن ساله فرانسه ، بندس لیگا، لیگه قهرمانان، عموما همه در مورده اون حرف میزدن ولی رونالدو گرفت، از حق نگزریم رونالدو عالی بود ولی نه بهتر از ریبری !
از اونجایی که رونالدو از کورس عقب مونده بود و مسی هم باید دوشا دوشش میومد! ریبری سوم شد!!!!!!

۲۰۱۴مسی با ۳گله زده اگه اشتباه نکنم توپ طلای جامه جهانی رو گرفت!
در سالی که همه از مسی انتقاد میکردن بالاتر از نویر دوم جهان شد!!!

کورسه بین رونالدو مسی چرل ادامه داره؟برای پول پول پول پول پول
البته در اینکه هر دو بینظیرن شکی نیست
اتیشه بین این دو تیم و دو بازیکن تا موقه ای که بشه داغ میمونه دوستان ! چون توش فقط سچد خوابیده و فیفا دنباله جذابیت اینحوریه
از داوری های رعال گفتم بیاین یه سری هم به بارسلون بزنیم
بازی چلسی بارسلون یادتونه ! داور کلا اشتباه بود!
دقت داشتین ۲۰۱۵بارسلون به هرتمی میخورد از قبل معلوم بود تیم داغونه! منسیتی -ارسنال-بایرن!!!!همه پر مصدوم !!!!
نمیدونم بقیه چجوری اینارو اتفاق میبینن


حالا این فصل
هر سه تیمه بزرگه اسپانیا در سطح انتظارها نبودن !
بارسلون قاعده رو به سرعت به psg باخت !
بازی برگشت اوج شاهکارها بود!دوتا پنالتی گرفته نشده!دو پنالتی به اشتباه گرفته شده!
ماسکرانو ای که اخراج نشد!

حالا از این بخش بگذریم میخوام در مورد قرعه سخت بگم:
یه چن نفر هم توی اروپا هستن که اونا هم ظاهرا کور نیستن و اعتراض این فصل داشت به قرعه های اسونو عجیب رعال بارسا بالا میگرفت
یوفا برای پاک کردن این گو...هی که زده بود این دوتا برخورد کردن به سخت ترین قرعه ها !
حالا یه پرانتز باز کنم بگم برای برگردوندن اعتبار به لالیگا اتلتیکو در حالی که همه ی هواسا جای دیگه بود با ساده ترین قرعه تا نیمه نهایی رفت!!!!!که تازه از مرحله اخرم با اشتباهات داوری و دو پنالتی که برای لستر نگرفتن!!!
دوستان دیدن بارسا جر خورد جلوی یووه و کاریش نمیشه کرد!
بایرنم که داره خودش خودشو حذف میکنه که یهو ! بایرن به بازی برگشت!
حالا ما اینجا چی داریم
مسی ای داریم که حذف شده و کلا ممکنه امسال جام نبره
افتم داشته و برای توپه طلا کارش نسبت به قبل سخت تره
رونالدو هم در طرفی هم جامهاش رو هواست هم خودش بدجور افت کرده
برای نگه داشتم کورسه رعال بارسا و رونالدو مسی باید رعال صعود میکرد.
اگر یوفا بخواد رعال رو قهرمان کنه قرعه ی نیمه نهایی اینه
یووه-اتلتیکو
رعال -موناکو
احتمال اینکه یووه -بخوره به موناکو
چیزی نزدیکه به یک صدمه!

بهتون گفتم فیفا عاشق چیزای اینحوریه و فقطم برای پوله عاشق چشمو ابروشون نیست و اگر دقتم بکنید مخصوص اسپانیایی ها نیست
مثال همین فصلش لستر-سویا
اخراجه مزخرفه نصری و سامپاعولی-و یک پنالتی که برای سویا نگرفتن جز اونی که انزونزی خراب کرد!

حالا اگه شما میتونین همه ی این حرفاروکتمان کنید ! خیلی خود فریبه خوبی هستین !
اگرم خلافشو میتونی بگی بسم الله

حدفه من به هیچ عنوان کوبیدن رعال یا بارسا نیست
من چه بخوام چه نخوام اونا بخشی از تاریخه فوتبالو نوشتن
قصدم کوبیدن رونالدو یا مسی هم نیست
اونا هم من چه بخوام چه نخوام خودشونو لابه لای اساطیره فوتبال جا دادن



ازاینا بگذریم من نگرانم با تموم شدن مسی رونالدو دوستان قفلی بزنن روی دوتا بازیکن دیگه
مثلاهازاردو بیارن رعال پروژه ی نیمار ، هازاردو شروع کنن:)))
البته ممکنه لظوما دیگه از رعال بارسانباشه!

حالا چاره ی داوری رو میشه تا حدی ویدیو چک دونست
البته اونم اگر مثله ادم اجراش کنن !
بازم هرچی باشه افسایدو رونالدو و پنالتی ماسکرانو رو شاهد نیستیم !!!
حداقل از خطاهای گنده نجات پیدا میکنیم

khoavakili age ghore intori she...real-juve...at madrid-monaco...razi mishi......baba ma hartor ke ghahreman mishim shoma ye engholti dar miyarid...rajebe tope tala ta hododi ba harfat moafegham...makhsosan sale 2010...ke shnayder nashod...vali inke ufa dare barname rizi mikone ke real ghahreman besharo aslan ghabool nadaram...azizam real 7 sale dare miyad nime nahayi.....ye salesh ba komake davar boode ...2 sale sh boode..asan 3 salesh boode..baba 7 bare darim miresim nime nahayi....to farz kon age oon penalty ke be nafetoon to baziye raft gerefte bodano ke penalty nabod...goal mikaedid ehtemalan alan shoma jaye ma nime nahayi bodid...dar bazi haye bozorg teami barandas ke az eshtebahat teame moghabel ya eshtebahate davari estefade kone...khob ma estefade kardim vali shoma na...hamin...chera ghaziyaro jenayish mikoni

عزیزم
نکته ی اول اگر با دقت خونده بودی گفتم اگر بخوان رعالو قهرمان کنن احتمالا قرعه اونه!
نکته ی دوم ما نگفتیم رعال تیمه کوچیکیه
نگفتیمم همیشه میکشنتون بالا!
ما گفتیم موقه ای که دارین م..یرینین کمکتون میکنن


رعال دقیقا واسه ی اعتبار لالیگا و برگردوندن شانسه رونالدو به توپه طلا صعود کرد !
شما تصورکن یک سال هیچ تیمی نیاد از لالیگا توی ۴تا
هب توجهات کم میشه ، رونالدو مسی هم سنشون داره میره بالا و طبیعتا افت میکنن

همونطور که گفتم قصده من کوبوندن تیمها یا بازیکنها نبود

khob akhe ufa baraye chi bayad baraye etebare laliga talash kone....masalan chera nabayad baraye etebare lige engilis talash kone ke etebaresh be shedat dar khatare...lige engilis..hadeag hal tebgh amar por tarafdar tarin lige donyas...pas chera nabayad baraye in lig talash kone...masalan chera ye kari nakardan ke lester biyad bala ya man city....man ghatan ba in nazariye ke ufa poshte lig espaniyas mokhalefam..... lig espania dar hale hazer behtarin lig donyas...va in ke har sal toye 4 ta namayande dare tabiyie
هوادار پپ
+3 #26 هوادار پپ 1396-01-31 14:46
اگر ویدال رو کمی بیشتر محروم و جریمه کنن به نظرم اتفاق خوبی هست چون تو بازی هایی که بایرن تحت فشار هست خیلی خشن بازی می کنه و خطاهای بی مورد زیاد انجام میده.
i.g-b.p
+3 #27 i.g-b.p 1396-01-31 14:53
در کامنته اولم توضیحشو دادم
چرا اتیشه سه تیمه اسپانیا و رونالدو مسی باید داغ بمونه

بیشترش واسه سودع مالی و قراردادی تبلیغاتیو ،بنگاهای شرط بندیو اگر بخوام ادامه بدم باید ۶خط بنویسم !

نمیدونم قبول داری یا نه ولی فوتباله الان از نظر جذابیت بشدت افت کرده
نسبت به نسله قبلی ینی بازیکنایی که از ۱۹۹۲تا۲۰۰۴اومدن
بعد از این دوران تعداد بازیکنایی که بتونن با بازیکنای بزرگه اون نسل کله بشن انگشت شماره
حالا تو فک کن فوتبالی که همش در مسابقات بین المملی باشگاهیش متکی بر لالیگاست یهو در ۱/۸دوتیم و در ۱/۴دو تیمشو از دست بده
خب اسپانیایی و هوادارانشون باید یک سال دهنشونو ببندن! و کلا معادله چه از نظر مالی و چه هواداری و ... بهم میریزه
توی اون نسله طلایی قبلی هر لیگ ۵-۶مدعی توپ برای قهرمانی داشت
و ۳-۴توپ برای لیگه قهرمانان
کم پیش میومد یه تیم دوبار قهرمان لیگ بشه
ختی لیگای کوچک تر مثه هلند ، پرتغال، فرانسه تیمای واقعا خفنی داشتن
بزار بقله الان و توجهاتی که کلا به سوی اسپانیاست !!
تو خودت میگی ۱۸ساله هوادار رعالی مطمعنا میفهمی چی میگم


در ضمن بحثه تبلیغاتو جناجلشم هست
اگر کامنت خونده باشی دیدی گفتم لسترم به ناحق اومده بالا
من تحقیقات زیادی در مورد مافیای فوتبال داشتم و حتی یک مستند تصویری هم دیدم هر وقت دیدی دوبار یا بیشتر چیزه بوداری سر زد بدون قضیه ای پشتش خوابیده
پرز!یوفارو نخرید نه ، قطعا نه
اون خوده بازیه یوفا بود
i.g-b.p
0 #28 i.g-b.p 1396-01-31 15:02
در مورد بهترین لیگه دنیا !
اگر در نظر بگیریم که در این ۷-۸ساله اخیر چه لیگی تیمی داشته که بیشتر افتخار کسب کرده طبیعتا لالیگا
اما از خیلی جنبه ها
مثل جذابیت
یا بازیه فنی
بشدت انگلیس لیگه بهتریه
انگلیس لیگیه تنوع تاکتیکی توش موج میزنه
پر ستاره ترین لیگه جهانه
و حتی تیمه قهر جدوله میتونه بشدت صدر نشینارو اذیت کنه
فوتبال انگلیس پرسروصدارتر ، فنی تر، فیزیکی تر، سریع تر پر ستاره تراز لالیگاست
و اصلا مسیره خطی نداره
قهرمانا نامشخص هست و جدال از ته تا صدره جدول بشدت زیاده
لالیگا رو یه لیگه خطی میشه دونست
در بسیاری از فصل ها از رتبه ی ۳-۴به پایین جداله سنگینی بینه تیما نیست که از این نظر حتی از بندس ضعیف ترن
گاهی مسابقات لالیگا بشدت یک طرفه یا حوصله سربر میشه چیزی که در جزیره واقعا بشکل قابل تحسینی نادره

امسال ساله بسیار خوبی از نظره جذابیت لیگ ها بود(البته از این نظر بندس قاعله رو باخت تا حدودی.)
SaeedEminem2
+1 #29 SaeedEminem2 1396-01-31 15:07
حذف بشه
Hamid real
0 #30 Hamid real 1396-01-31 15:20
به نقل از i.g-b.p:
در کامنته اولم توضیحشو دادم
چرا اتیشه سه تیمه اسپانیا و رونالدو مسی باید داغ بمونه

بیشترش واسه سودع مالی و قراردادی تبلیغاتیو ،بنگاهای شرط بندیو اگر بخوام ادامه بدم باید ۶خط بنویسم !

نمیدونم قبول داری یا نه ولی فوتباله الان از نظر جذابیت بشدت افت کرده
نسبت به نسله قبلی ینی بازیکنایی که از ۱۹۹۲تا۲۰۰۴اومدن
بعد از این دوران تعداد بازیکنایی که بتونن با بازیکنای بزرگه اون نسل کله بشن انگشت شماره
حالا تو فک کن فوتبالی که همش در مسابقات بین المملی باشگاهیش متکی بر لالیگاست یهو در ۱/۸دوتیم و در ۱/۴دو تیمشو از دست بده
خب اسپانیایی و هوادارانشون باید یک سال دهنشونو ببندن! و کلا معادله چه از نظر مالی و چه هواداری و ... بهم میریزه
توی اون نسله طلایی قبلی هر لیگ ۵-۶مدعی توپ برای قهرمانی داشت
و ۳-۴توپ برای لیگه قهرمانان
کم پیش میومد یه تیم دوبار قهرمان لیگ بشه
ختی لیگای کوچک تر مثه هلند ، پرتغال، فرانسه تیمای واقعا خفنی داشتن
بزار بقله الان و توجهاتی که کلا به سوی اسپانیاست !!
تو خودت میگی ۱۸ساله هوادار رعالی مطمعنا میفهمی چی میگم


در ضمن بحثه تبلیغاتو جناجلشم هست
اگر کامنت خونده باشی دیدی گفتم لسترم به ناحق اومده بالا
من تحقیقات زیادی در مورد مافیای فوتبال داشتم و حتی یک مستند تصویری هم دیدم هر وقت دیدی دوبار یا بیشتر چیزه بوداری سر زد بدون قضیه ای پشتش خوابیده
پرز!یوفارو نخرید نه ، قطعا نه
اون خوده بازیه یوفا بود

bebin bazi az harfat khyli khoob va manteghiyan.... asan adam hal mikone mikhonateshoon. ...vali baziyasham....n a.....bebin be za ye nokte behet begam...toye hamoon nasle talayie harfesho mizani yani beyn sal haye 94 ta 2004...toye bazeye sale 98 ta 2002 real 3 bar ghahreman champin shod...oon salam age yadet bashe kheyli az in harfa mizadan ke real tabani kartdeo ufa poshte reale...ghashan g yadsame ye doost oon mghe dashtam ghashang haefaye to ro mizad..to ke injori migi man yade on mioftam...ghabl anam goftam rajeb toop tala ghabool daram dastayi to kare...vali rajebe hemayate ufa az teamhaye espaniyayi na..real toon oon sala ke be ghole khodet football ghashang tar bood...ke elatesh pakhsh boodan setare ha to team haye mokhtalef bood..dar 5 sal 3 bar ghahreman mishe....yani mikham begam inke alan real 7 sale dare miyad nime nahayi ..onam..to dorani ke setarehaye fotbal to kolan 3 teame Bayern real barca..jam shodan...etefag he kheyli khasi nis...ke begim ye dastayi hatman to kare
i.g-b.p
+1 #31 i.g-b.p 1396-01-31 15:38
دقیقا منم دارم حرف تورو میزنم
حمید
اتفاقا کاملا موضوع رو گرفتی
رعال ۷سالع داره میاد نیمه نهای
به عیچ وجه منل وجوح عینه این هفت سال تبانی نبوده
رعال جزو مثلث قدرت اروپا بوده توی این سالها
بخدا ما هم جز این نمیگیم
حرف من این نیست که همیشه و همه جا به کمکتون میان ، اصلا و ابدا حرفم این نیست
من میگم موقع ای که این تیمها سست میشن حالا فرقی نداره کدوم ، سعی میشه تیم با وجود اوردن نتیجه در نظره هوادارای سطحی فوتبال بالا نگه داشتشه
قضیه ی امسال بیشتر از اینکه به تیما ربط داشته باشه به توپ طلا ربط داشت
همین ۵دیقه پیش یه عکسه طنز دانلود کردم دقیقا در همین مورد
مجسمه ی زشته رونالدو رو که جریانشو میدونی
توی عکس تندیس سره رونالدو مسی رو کنار هم گذاشته بود
توی فکر رونالدو در عکس تصویر توپ طلای فرانس فوتبال و فیفا بود که پررنگو براق بود
توی فکر مسی همون توپه طلاها بود که کمرنگ بود و از چشمهاشم اشک میومد
من نمیتونم عکسو بفرستم اینجا خیلی وقته مشکل دارم
عکسو از کانالع هوادارن فوتبال۱۲۰دیدم
خواهشا هرکی داره بفرستش
کار هم اگر اشتباه نکنم از عمر مومانی کاریکاتوریست فوق ابعاده مشهور فوتبال بود
که دیگه فک کنم اونم از این بهتر نمیتونست به ماجرا اشاره کنه
arash_kashan21
-3 #32 arash_kashan21 1396-01-31 15:42
نوير پاش شكست و بقيه فصل رو از دست داد

و بعد اش كه برگرده ٣٠٪‏ دوران حرفه ايش هم نخواد بوذ

عين الابا ك پاش شكست در حد رامين رضاييان هم تشد ديگه
i.g-b.p
+3 #33 i.g-b.p 1396-01-31 15:45
در مورد قهرمانی های قدیم رعال
که سال ۹۸تیمه هاینکس بود که نسبتا جوونم بودن
رندندو+هیرو اون تایم خیلی شاخ بودن
اگر اشتباه نکنم فصله اوله کارلوس بود
فصله ظهور کاسیاس واوجگیری محشر راعول بود
۲۰۰۰هم دلبشکه کهکهشانی هارو ساخت و اون سال اتفاقا میگفتن رعال مدعی اوله که با سوپر گله زیزو هم قهرمان شد
این دو دوره من بچه بودم ولی حافظم عجیب قویه البته شایدم یادم رفته ولی یادم نمیاد جناجال داشت این قهرمانیا
اما ۲۰۰۲چرا اونجا فک کنم نیمه نهایی اعتراضا شروع شده بود
ولی خداوکیلی سیل انتقادات اگرم بوده شدتش قابل مقایسه با الان نیست
i.g-b.p
+4 #34 i.g-b.p 1396-01-31 15:51
به نقل از arash_kashan21:
نوير پاش شكست و بقيه فصل رو از دست داد

و بعد اش كه برگرده ٣٠٪‏ دوران حرفه ايش هم نخواد بوذ

عين الابا ك پاش شكست در حد رامين رضاييان هم تشد ديگه

رونالدو نازاریو پاش شکست ،۱فصل نبود
برگشت دو توپ طلا یدونه کفشه طلا
اقای گله جامه جهانی شد کفش طلای اون تورنومنتم گرفت

سریع جو نده
همینجوری شرایط ت...خمی هست
Hamid real
0 #35 Hamid real 1396-01-31 16:07
به نقل از i.g-b.p:
در مورد قهرمانی های قدیم رعال
که سال ۹۸تیمه هاینکس بود که نسبتا جوونم بودن
رندندو+هیرو اون تایم خیلی شاخ بودن
اگر اشتباه نکنم فصله اوله کارلوس بود
فصله ظهور کاسیاس واوجگیری محشر راعول بود
۲۰۰۰هم دلبشکه کهکهشانی هارو ساخت و اون سال اتفاقا میگفتن رعال مدعی اوله که با سوپر گله زیزو هم قهرمان شد
این دو دوره من بچه بودم ولی حافظم عجیب قویه البته شایدم یادم رفته ولی یادم نمیاد جناجال داشت این قهرمانیا
اما ۲۰۰۲چرا اونجا فک کنم نیمه نهایی اعتراضا شروع شده بود
ولی خداوکیلی سیل انتقادات اگرم بوده شدتش قابل مقایسه با الان نیست

daghighan manam sale ..2002..ro migam...ke migoftan tabanio o in harfa...seyle enteghadat to iran enghad nabood chon oon sala enghadi ke alan footbale khareji pakhsh mishe ..on sala pakhsh nemishod...age yadet bashe bishtar baziha ba takhir pakhsh mishodan...hala az ina ke begzarim...sale 2002 ke real ghahreman shod..oon zaman almaniya....va matboateshoon eteghad be tabani dashtan..ke iran varzeshiam to ye bakhsh varzeshish behesh eshare karde bood....vali... dar kol bazi az harfato ghabool daram va manteghiye...
Hamid real
+1 #36 Hamid real 1396-01-31 16:09
Roberto carlosam sale 98 avail doreye hozoresh to real bood....ghashan g yadeteha...ba in ke bache boodi ..khob yadete khodavakili :3:
Hamid real
+1 #37 Hamid real 1396-01-31 16:11
in ke masalan midooni oon sala ye fernado hieroe boode...khodesh kheyliye....ala n az nesfe havadaraye real beporsi Fernando ki boode nemidoonan :a0074
i.g-b.p
0 #38 i.g-b.p 1396-01-31 16:17
رندندو رو من خودم جزو بهترین بازیکنایی که به چشمم دیدم میدونم
حیف که عجیب و زود افت کرد
ترکیبی از ماکلله و مودریچ بود
واقعا ستونی بود توی ارژانتین و رعال
بعدش رعال تا الونسو قشنگ ضعف هافبک دفاعی داشت
هیرو رو‌هم از خیلی جهات از راموس بهتر میدونم
SaeedEminem2
+4 #39 SaeedEminem2 1396-01-31 16:23
نکته عجیب این دو بازی این بود که غیر از نویر، روبن، ریبری، لام، هوملز و تا حدی مولر، بقیه همه از نظر ذهنی آماده ی این بازی نبودن و به همین دلیل نتونستن حتی نیمی از توانشون رو نشون بدن. از همه بیشتر تعجبم از آلاباست، حدود 10 تا بازی فقط در نیمه نهایی اروپا داشته، تعداد بازی های بزرگی که انجام داده از بیست هم بیشتره، ولی خیلی بی تمرکز و بی دقت بازی می کرد. مشخصا مغزش خوابیده بود و داشت با ناخودآگاهش بازی می کرد، قدرت تصمیم گیری سریع و درست رو از دست داده بود، حداقل 3 مورد پیش اومد که یک بازیکن بدون هیچ مراقبی جلوی دروازه بود و یک پاس سریع منجر به موقعیت خیلی جدی می شد، ولی انقدر مکث و این پا اون پا می کرد که سه نفر می رسید و مهاجم رو مارک می کرد
ولی این چند نفری که اسم بردم به خصوص نویر و روبن و لام تو این جور بازی ها همیشه فراتر از حد انتظار بازی می کنن و واقعا جور کل تیم رو می کشن

حالا دیدن بازی در حالت زنده و استرسی خیلی واسه تحلیل دقیق قابل استناد نیست اما تیممون شده بود لحاف 40 تیکه ! ترکیب سبک پاس های زیاد با بازی مدل ایتالیایی واقعا جور در نمیاد. دادن پاس های مستقیم دستور و تاکتیک اصلی مربی بود اما نمی دونم وقتی فقط یک بازیکن تو زمین حریفه، تک و تنها با دادن پاس مستقیم 40 متری قراره چه کار کنه؟! همین بازی عجله ای باعث می شد که اصلا نتونیم مالکیت رو حفظ کنیم
از طرفی بازیکن ها چون چند سال دستور گرفتن که تک ضرب و سرعتی توپ رو رد کنن، کنترل و حفظ توپ یادشون رفته ! دیشب بازیکن های یووه خیلی راحت توپ رو نگه می داشتن و با آرامش و دقت پاس می دادن، تو تیم ما غیر از روبری، حداقل لام آلابا برنات رافینیا تیاگو مولر توان بازی انفرادی و پیش بردن توپ به تنهایی رو داشتن. پاس گلی فوق العاده که همین یکی دو ماه پیش تیاگو داد رو که یادتونه، بعد همون بازیکن تکنیکی و مسلط می شه ضعیف ترین بازیکن !
در بازی های فشرده و پرس شدید نمی شه تک ضرب بازی کرد، بارسای پپ هم با همین تاکتیک ناکار شد، بعد تیمی که بازیکن هاش حرکت با توپ رو یادشون رفته بیاد به بازی مستقیم و سرعتی هم اصرار بورزه ! واقعا این همه دستپاچگی واسه چی بود؟ عجیب تر این بود چرا این بازی رو واسه اجرای این تاکتیک انتخاب کرده بود؟ کل فصل منطقی و بدون دستپاچگی با پاس های حساب شده بازی کردیم و عالی هم نتیجه گرفتیم، چرا تو این بازی بیای تغییر رویه بدی؟ واقعا تاکتیک کارلو واسه این بازی همین بود؟ الان مثلا می خواست رئال رو غافل گیر کنه؟ یک بار دوبار ده بار صد بار این مدلی پاس می دی و همه به سرعت لو می ره، بعد از سه نیمه بازی کردن چرا نمی فهمی که این تاکتیکت خودش شده عامل ضعف بایرن؟ بازی مالکانه با پاس شتاب زده مستقیم جور در نمیاد، مالکیت که اصلی ترین حسن بایرن بود رو هم که از دست بدی دروازه خودت دائم با خطر مواجه می شه. اونقدری که ما با پاس های اشتباه و توپ های لو رفته به رئال موقعیت دادیم حتی تیم آخر لالیگا هم انقدر موقعیت به حریفش نمی ده. امیدوارم کارلو هرچه زودتر شیوه ی یه تیکه از این و یه تیکه از اون رو کنار بذاره و زودتر به شیوه بازی واحد برسه. شدیم کلاغی که واقعا حتی راه رفتن خودش رو هم یادش رفته

ایراد بعدی تیم کارلو این بود که ظاهرا نمی دونست تنها راه به گل رسیدن رئال سانتره ! با لام و بواخنگ می خوای مهاجم های قد بلند و سر زن رئال رو بگیری؟ واقعا راهش این نبود که باید اجازه سانتر کردن به هافبک ها ندی؟ به عنوان مثال بازی رفت توپ رسید به کروس، هیچکس در 15 متریش هم نبود، اول اومد سریع اقدام کنه ولی دید اصلا کسی حتی بهش نزدیک نمی شه ! بعد با خونسردی و تمرکز سانتر کرد و ضربه سر بنزما رو نویر به سختی از کنج دروازه در آورد. مشخصا و قطعا تیم ما اصلا توجیه نشده بود که باید جلوی نقطه قوت حریف رو از ریشه بگیره ! کاری که هاینکس کرد و نذاشت هیچ توپی به مسی برسه و بهتر از همه مسی رو از جریان بازی خارج کرد. همچین اشتباهی از مربی در این حد غیر طبیعی نیست؟!

تو این بازی واقعا شانس هم نداشتیم، تمام شوت ها و سانترهای بلاک شده ی ما به صورت اتفاقی میوفتاد جلوی پای بازیکن های رئال، واقعا حتی یه مورد ریباند حمله نداشتیم. دیشب گل سوم موناکو رو دیدید؟ توپ بلاک شده اتفاقی افتاد جلو پای مهاجم موناکو و عملا با دروازه بان تک به تکش کرد
لوا در کل 80 دقیقه حضورش حتی یک حرکت مثبت نکرد، ما واقعا بازی رو 10 نفره شروع کردیم. همون دقیقه دو تو شش قدم بهش پاس رسید، دروازه بان جا مونده بود و یه بازیکن جلوش تکل زده بود و داشت سر می خورد می رفت، با فقط استپ کردن توپ جلوش خالی می شد و گل قطعی بود، اما بدون اینکه اصلا نگاه کنه توپ رو کوبید به همون مدافع ! با این قد بلندش یه دونه سر هم نتونست بزنه. واقعا لوا مهاجمی نیست که از تک موقعیت ها به درستی استفاده کنه، خیلی منو یاد طارمی می اندازه

نکته بعدی بازی به شدت ضعیف بواتنگ بود، از مصدومیتی که پارسال تو اولین بازی نیم فصل دوم دچارش شد به بعد دیگه اون بازیکن سابق نشد، واقعا دیگه در حد فیکس بایرن نیست. رو گل اول چند قدم عقب اومد، بعد ایستاد، توپ که از رو سرش رد شد دوباره عقب اومد، مکثش مثل بازیکن های چلسی بود که می خواستن مورینیو رو کله پا کنن، این فاصله زیاد از مهاجمی که مسئول مهارش خود تویی و بعد هم اون مدل برگشتن فقط توجیهش اینه که عمدا بخواد تیم گل بخوره !

نکته آخر و پاشنه آشیل بایرن در این 4 سال بازی کردن با فقط یک هافبک دفاعی تخصصیه، دوران هاینکس یادتونه که نویر در حین بازی فروت نینجا بازی می کرد؟ به حدی بیکار بود که حتی بعد از بازی دوش نمی گرفت چون اصلا عرق نکرده بود، ولی تو این چند سال مثل تیمی که اصلا مدافع نداره رو دروازه نویر توپ اومده. سال 2013 همین مارتینز و شواینی اینیستا و ژاوی رو جوری مهار کردن که حتی نتونستن یه پاس دقیق بدن، قشنگ یادمه پاس هاشون همه انقدر بلند بود که صاف می رفت اوت و بازیکن هدف نمی تونست حتی با سر ضربه ای به توپ بزنه
اما آقای نابغه اومد نقطه قدرت بایرن ره به نقطه ضعفش تبدیل کرد، بهترین هافبک دفاعی دنیا رو نیمکت نشین کرد و یه هافبک فانتزی و شکننده رو به جاش بازی داد، زوجش رو هم نیمکت نشین کرد و لام رو آورد وسط تا بتونه به رافینیا بازی بده ! وقتی که گندش در اومد و 4 تا از رئال خورد، به فکر ترمیم افتاد اما رفت واسه فیزیکی ترین پست فوتبال یه پیرمرد کند و فرسوده آورد ! از سال دوم تیمش در ظاهر با دو هافبک دفاعی بازی می کرد اما در عمل از آلابا و لام و تیاگو واسه بایرن هافبک دفاعی در نیومد. سال سوم ویدال اومد اما اونم با وجود آلونسو عملا دست تنها بود. قشنگ می شه گفت در 4 سال اخیر تمام بازی ها رو 10 نفره شروع کردیم. از 14 ماه پیش هم که با مولر عملا شدیم تیم 9 نفره ! نمی دونم این چه مسخره بازیه که مولر در آورده. یعنی واقعا خودش متوجه این بازی احمقانه اش نیست؟ مگه می شه بازیکن در این سطح نتونه هیچ توپی رو استپ کنه؟ مگه می شه یه مهاجم بارها و بارها با فاصله زیاد تو آفساید باشه و با وجود مکث و پاس ندادن بازیکن صاحب توپ عقلش نرسه که باید چند قدم بیاد عقب؟ چند ده برابر وضعش از گوتزه هم خراب تره. عده ای فکر می کنن نیمکت نشینی باعثش بوده اما تمام 4 ماه آخر پپ و بعدش یورو رو فیکث بود و همین مدلی بازی می کرد
در یک ماه آینده خودش رو اصلاح نکنه واقعا باید از بایرن بره. بازیکنی که ظاهرا تو تمام عمرش پاش به توپ نخورده جاش تو بایرن نیست !

همچنان معتقدم رئال هیچی نیست و خود ما خودمون رو بازنده کردیم، با این همه اشتباه واقعا می شه نباخت؟ یعنی ببین رئال چقدر داغونه که تو زمین خودش و اندوخته دو گل تو زمین حریف جلو بازی فاجعه بار ما باخته بود و اگه ویدال اخراج نمی شد قطعا تو 90 دقیقه حذف می شدن !
SaeedEminem2
+4 #40 SaeedEminem2 1396-01-31 16:26
اضافه کنم که به نظرم نویر در بازی رفت و روبن در بازی برگشت بهترین بازیکن بایرن بودن. در رده های بعدی لام ریبری و هوملز، بقیه هیچ کدوم نمره قبولی نگرفتن
هوادار پپ
+7 #41 هوادار پپ 1396-01-31 16:56
اگه می شد گزینه ای اضافه کنید که وقتی روی نقل قول کلیک می کنیم اون متن رو به صورت مختصر نشون بده خوب می شه چون این طوری که یک نقل قول طولانی چند بار تکرار بشه بخشه نظرات خیلی شلوغ و بهم ریخته می شه.
i.g-b.p
+1 #42 i.g-b.p 1396-01-31 17:44
سعید کلا عادت داره سره همرو ببره!
ولی مجموعیت حرفشو که ما بیشتر به خودمون باختیم تا رعال قبول دارم
ولی در نظر بگیرین تیم روحی درست نبود
خیلیا هم تازه از مصدومیت اومدن
انتظار سوتی کاملا باید میداشتیم
ولی خدایی از عملکرد کارلو راضی نیستم


چشم انداز باید رو به جلو باشه !
از توی گل شروع کنیم
حالا که نویر نیست قشنگ اولرایش ب..گامون میده مخصوصا جلوی دورتمند
باید بفروشیمش سیریگو رو بگیریم ، سیریگو بازیکن خیلی خوبی بود و تجربشم عالیه بدم نیست به گلر دوم فصله اینده هر ۱۵تا بازی دو تا بازی داده شه جلوی ضعیفا هم برای روحیش خوبه هم امادگیش هم نویر نفسی بکشه .

در دفاع کیمیش که راسته شک نکنید ، رافینیا خدایی جاش بایرن نیست ، شما فک کن جلچ رعال لام از اول نبود ٬دهنمون صاف بود ، من واکر خیلی بازیش گرفتتم یا واکر یا بیرین رو بیاریم که اگر بخوایک با کیمیشو رافینیا ادامه بدیم دهنمون صافه شک نکنید مخصوصا وقتی کیمیش مصدوم شه

چپم کینگ برناتو بدیم بره ، رودریگزو میشه راحت از وولف گرفت خودشم با کله میاد ولی خدا کنه هر فصل یک سوم الابا بازی کنه هم راضیه با یه حقوق خوب ، اگرم نیومد چپه والنسیا گایا حداقل در دفاع مطمعنه اگر جلو خیلی نتونه بازیای مهم کاری بکنه دقیقا برعکسه برناته .
۴تا دفاع میانی توپ داریم که از این نظر تامینیم ظاهرا
رودی و ویدال و رناتو سه تا هافبک خر زور داریم از این نظرم تامینیم فقط خداکنه رناتو رو مثل ادم بازی بده
طراح یکی داریک که اگه وراتی بیاد هم حکم طراح داره هم هافبک تخریبی قشنگم بایرنیه تا حالا پیشنهاده همرو رد کرده رعال،بارسا،یووه ،منیو، دو سه بارم چراغ سبز داده
در حمله هم بگم با روبری فصله دیگه مطمعنا خوب نخواهیم بود
یه تیم از اوله فوتبالتون برام نام ببریم که وینگراش با ۳۵سال سن فیکس باشن بعد اون تیک سه گانه هم بخواد !
با اینکه عاشقشونم ولی دیگه در بازی های فوقه حساس کارایی قبلو ندارن و با بودنشون جا گرفتن واسه ی اومدن ستاره ها رو گرفتن البته اگه بایرن بخره
دست به جیب شیم گریز فقط واستاده ببینه توی مثلث قدرت جا واسش هست یا نه ببینه هست با کله میاد اتلم با کله میده چون تیمه پول پرستیه
هازاردم ضایسن میخواد بیاد همین مثلث قدرت اونم منتظره جا باز شه البته چلسی یکم مشکل به وجود میاره
گریزو که با ۷۰تا قشنگ میشه اوردش و هازارم ۹۰تا
کاستا هم دلش با تیم نیست اگر میخواد بره بدیمش بره خامس یا دپای یا حتی جفتشونو میشه اورد !
یه ذخیره برای لوا از واجب واجبتره کسی که به چالش بکشه لوارو
یه ساله بدجور قفلی زدم روی لاکازت لامصب بی نقصه
از طرفی هم اگوعرو رو داریم روی میز که اون عمرا بشینه نیمکت فرقیم چندان با لوا نداره
کومن برای ذخیره ی لیگ بودن خوبه انصافا بازیشم بدیم ترشی نخوره یه چیزی میشه
میتونیم روبری و کاستارو دونه ای ۵۰-۶۰و روبنو حتی ۷۰تا بندازیم به چینیا
از فروشه اولرایش -برنات-بنعطیه-ب ادشتوبر-رافینیا هم پوله دو سه تا بازیکن دیگه در میاد
بقیشم اگر خدا قبول کنه خوده باشگاه خرج کنه دیگه
یه قرون قرض نداریم ، پولم یه دنیا داریم ، شرایطم درست شه بازیکنا با کله میان




از جم کردن یه تیمه بیستو سه چهارنفره ی درست حسابی بگذریم
کارلو باید مساعل تاکتیکیش فصله بعد کاملا بی اشتباه و حساب شده باشه.
بخشه فنی، پزشکی، استعداد یابیه باشگاهرو هم تا میتونن باید تقویت کنن
اینجوری با داور هم بیان خودشونم خیلی خوب باشن بازم میزنیم هر تیمیو
در غیر این صورت کلا بیخیال شین
The Miz
+4 #43 The Miz 1396-01-31 18:05
بازی رعال تموم شد رفت من نگران آینده هستم بایرن نیاز به یک خونه تکونی اساسی داره بازیکن های بی مصرف رو باید بدیم بره برنات رافینیا بدرد بایرن نمیخورن من از همون اول با تیاگو مخالف بودم بخدا از تیاگو بازیکن واسه بایرن در نمیاد کل این چندسالی که تو بایرن بوده یه نیم فصل خوب داشته که اونم مقابل رعال نشون داد در برابر هافبک های قدر هیچه وینگرهامون دیگه فصل آخرشونه سال آینده کارهای بزرگی برای بایرن انجام دادن ولی جلوی سن و سال رونمیشه گرفت. کومن که یه بنجله آخر فصل بخوان ۲۰ تا بدن پاش خریته جناب کوستا تو بهترین حالتش نصف ریبریه تازگیا که خیلی تن لش هم شده مهاجم ذخیره نداریم و ...
بایرن سیاستشاینه که خرید گرون نمیکنه ولی تا دلتون بخواد خرید بنجل بین ۱۵ تا ۳۰ میلیونی انجام میده و همینطور اینکه دستمزدهای کذایی میده به امثال گوتزه و تیاگو . واسه یکباره که شده باید دست از این برنامه ورداره آخه تا کی میخوان پز تراز مالی مثبت و سوددهی رو بدن که هرسال نتیجه ش میشه ریدمان تو اروپا!!؟ تابستون گزینه های زیادی وجود داره گریزمان خامس کاراسکو الکسیس بایرن باید خرج کنه اگه میخواد تو جمع تیم های تاپ اروپا بمونه با خرید امثال برانت و نبری و برناردسکی فقط خودمونو گول زدیم.
mamad1077
+1 #44 mamad1077 1396-01-31 18:30
من چند تا سوال دارم !
اینایی که میان میگن به تیممون افتخار میکنیم دقیقا دارن به چی افتخار میکنن ؟
اینکه مدیران بی لیاقت و احمق بایرن نه خرجی میکنن نه نفوذ دارن که حداقل داوری عادلانه اجرا شه افتخاره ؟
یعنی ما نمیدونستیم داوری برا ریال و بارسا به این سبکه ؟
یعنی نباید بازیکن هامون رو توجیه میکردیم ؟
بازی قبلی که 5 بر صفر به ریال باختیم فاجعه بار بود چرا که هیچ توجیحی نداشت الان بیایم با داور خودمون رو گول بزنیم که داور مقصر بود این احمق بودن یک تیم فوق حرفه ای رو میرسونه !!!
ما باید جلو ریال و داوری رو میگرفتیم زور داره که یه تیم که نصف قدرتت رو نداره اما با نفوذ مدیرانش بیان راحت برن بالا و یه عده طرفدار احمق بچه ریالی بگن چهارتایی شدین
من در این مورد کاملا بایرن و مدیران بی لیاقتش رو مقصر میدونم چرا که ما قبلا هم با این تیما و همین قضاوت های نادرست بازی کردیم و بارها ریال رو شکست دادیم
بایرن باید خودشو برا این بازی آماده میکرد همه جوره !!!!
هرچند که انگار واسه مدیران بایرن اهمیت نداره که بخوان صعود کنن
اون از بازی که بوندس جدی گرفته شد و لیگ قهرمانان از دست رفت
اینم از قدرت نفوذ مدیرانی که نفوذشون اندازه مدیران همشهری من ایلام هستن
اینم از بازیکنان هایی که توجیح نشدن ما با مافیا بازی داریم پس حواستون باشه !!!

وقتی مقابل تیم های اصبانیایی بازی میکنی باید حواست جمع باشه که داری با دوازده نفر میجنگی !!!!!
باید اینقدر خوب باشی که حتی داور هم نتونه کاری کنه

من در مورد بازی دیشب صحبتی ندارم که بگم کی مقصره یا کی خوب بود !!!!

میخوام در مورد بایرن صحبت کنم !!!
اول در مورد سیستم صحبت کنم که بایرن همیشه متکی به کناره ها دفاع و وینگر هاش بوده
ضعف بایرن در این قسمت کاملا مشهوده !!!!
به نظر من بایرن ضعف بازیکنی داره پست هایی هستن که خیلی درشون ضعف داریم
اسم چند بازیکنی که میارم بازیکن مورد خودم هستن اما...
لام که دیگه واقعا تموم شدست خودش بهترین موقع خداحافظی رو انتخاب کرد
یکی از قدرت های بایرن که در دفاع و حمله همیشه عالی بود از وقتی هم که تغییر پست داده شد دیگه بازیکن قبل نشد
آلابا فاجعه فاجعه فاجعه فک نمیکردم روزی برسه بگم دیگه آلابا رو نمیخوایم
نمیدونم عمدی داره اینجور بازی میکنه که بزارنش هافبک یا واقعا ضعیف شده !!
ریبری که هممون عاشقشیم واقعا تموم شدست فک نکنم سال آینده بتونه در حد نیم ساعت هم بازی کنه
کومان مترسک بزرگ بی خود ترین بازیکنی که تو عمرم دیدم
داگلاس کاستا یه خنگ به تمام معنا الان این بازیکن داره اوج دوران حرفه ایش رو بازی میکنه اما نصف ریبری 34 ساله که فسیل شده هم نیست وقتی در بهترین حالتت ذخیره یه بازیکن 34 ساله باشی انتظاری نیست
روبن هم نهایتش یه فصل دیگه جا داره
ذخیره های دفاع هم اساتید محترم برنات و رافینا خخخخخ که در موردشون صحبت نمیکنم
اینه وضعیت کناره های بایرن

ما دیگه اون نسل طلایی مون از بین رفت
من مدیران بایرن رو میشناسم باید منتظر دوره افول بایرن باشید
ده ساله که ستارمون روبری هستن و بقیه از آکادمی که رشد کردن ما حتی لایقت حفظ بازیکنامون مه نداشتیم آلونسو رو گرفتیم کروس رو دادیم یا خدااااا خخخخ شواینی هم ...
اون زمان هم که اینا به تیممون اومدن زمانی بود سیتی پاریس و منچستر و اینجور حریص بازیکن نبودن الان دیگه هر بازیکن خوبی تو بازار هست منچستر 200 تا براش میده
خودتون مدیران بایرن رو میشناسید گرانترین خریدمون ماله سال 2012 با چهل میلیون خخخ
عزیران اینجور نمیشه اروپا برد
اینجور نیست با دو تا بچه یا دزدی از آکادامی دورتموند بیایم ادعای بهترین تیم جهان رو بکنیم
شاید کسایی باشن بگن ما سال 2013 بازیکنامون از اینا ضعیف تر بودن
اما ما اون سال اوج دوران بازی زوج لام روبن و آلابا ریبری بودیم که متاسفانه دیگه تکرار نخواهد شد
من باشم لام و آلونسو **** که رفتن
کومان داگلاس کاستا برنات رافینیا بیرون میکنم
جاشون بیرین آرسنال میارم رودی هم که خرید شده اما خرید اشتباه میشه ذخیره
جای برنات هم ریکاردو رودریگز میخرم صد شرف داره به این آلابا
جای اون دو احمق باید دو فوق ستاره گرفت در حد هازاد !!!!
با کیمیچ و رناتو امید یه کسب چمپیونز نیست
جای استاد آلوسنو هم وراتی رو باید بگیرن
یه ذخیره خوب هم جای لوا میخوایم که اینجور وقتی نباشه تیم به فاک نره
حوصله ندارم بقش رو بعدا مینویسم....
The Wicker Man
+5 #45 The Wicker Man 1396-01-31 19:08
حمید رئالی وقتی فینگلیش مینویسی مطمئن باش نوددرصد کاربرا کامنتت رو نمیخونن بجز اونی که بهش ریپلی میزنی!
اما خریدای بایرن
من تو هر سایت ورزشی میرم می بینم اکثریت بایرنی ها میگن:تیاگو،کاست ا ،کومان بنجلن باید برن.
حتی بعضیا به مارتینز میگن بنجلن باید بره!!!
انصافا شما فکر کردید اینا برن چند درصد احتمال داره مدیرای بایرن جانشینای خوبی براشون پیاد کنن؟
امکان اینکه مدیرای برن دنبال گزینه هایی مثه سانچز،هازارد،بی ل و گریژمان تقریبا محاله
روبن و ریبری به آخر خط رسیدن و تا شیره آخرشون باشگاه کشیده
به امید پیدا کردن استعدادهای جوان هم نمیشه نشست
بایرن باید دنبال گزینه های خوب باشه چه در بوندس لیگا چه در سایر لیگها و به مزخرفاتی که پشت سر بایرن میگن بی توجه باشه.
اگه باشگاههایی مثه چلسی و رئال فروشنده نیستن بهتره بفکر گزینه های دیگه بود.
بازیکنایی مثل عثمان دمبله،سانچز،بلو تی،زوله،وایزر باید به تیم اضافه بشن و بازیکنایی مثه بن عطیه به باشگاه برگردن اگه بازیکنانی با این کیفیت بایرن نخره اصلا نباید به قهرمانی چمپیونزلیگ فکر نکنه.
این مسیری که بایرن در حال طی کردنشه راهیه که تیمایی مثه آث میلان و اینتر و پیش از اونا آژاکس طی کرده.
پاریس و من سیتی چند صد میلیون هزینه میکنن و مدیرای بایرن می شینن به تراز مالی شون افتخار میکنن.
البته درست خرج کردن هم مهمه وگرنه میشیم یه تیم مثه منچستریونایتد
از قدرت رسانه هم وقتی بدرستی استفاده نشه میشه همون بازی با رئال که بیخ تا بیخ سر بایرن رو بریدن
i.g-b.p
0 #46 i.g-b.p 1396-01-31 20:09
دوستانی که میگن الابا بنجله میدونن همین الان پشته سره مارسلو بهترین بازیکن پسته خودشه !
تیاگو هم الان نامزد شده توی پست خودش ! کناره ویدال ، مودریچ،کروس، وراتی،پوگبا،همش یک ،
خواهش میکنم میدونم عصبانی هستین ولی یه طرفه به قاضی نرین
همون فیلیپ لام کاملا وقتی رونالدو جناح چپ بود بلوکش کرده بود
هنوزم ندیدم بهتر از لام همین فصل توی پستش ، دیدین نام ببریم
برای راست واکر،کارواخال،ب یرین یکیشون باید جذب بشه
از چپ هم دیشیلیو، رودریگز یا گایا باید یکیشون جذب بشه تا حداقل ۸تا مدافع مطمعن داشته باشیم
در مورد بقیه ی پستا هم گفتم
SaeedEminem2
-1 #47 SaeedEminem2 1396-01-31 20:29
من خواهان رفتن تیاگو نیستم، از توانایی های آلابا هم اطلاع دارم، تعجبم از اینه که چرا در حساس ترین مقطع خودشون نبودن !
اما خروجی ها به نظر من نفر اول توماس مولر ! و کومن. با پول همین دو نفر می شه یه بازیکن تهاجمی خوب گرفت
سوله و رودی هم قطعا نمی تونن تو اروپا کمکی به بایرن بکنن، نهایتش به همراه کیمیچ رافینیا برنات ذخیره باشن
غریبه ی آشنا
0 #48 غریبه ی آشنا 1396-01-31 20:51
خروجی: رافینیا - کومان-کاستا-ریب ری (به چین)
مبلغ به دست آمده: 80 میلیونی یورو
ورودی: کایل واکر (دفاع راست تاتنهام) - آلکسیس _ گریزمان یا کاراسکو(ترجیحا کاراسکو)
مبلغ خرج شده : 100-150 میلیون یورو

ترکیب فصل بعد : گزینه اول_سیستم 4-4-2
نویر
آلابا-هوملز-بواتنگ-کایل واکر
تیاگو - ویدال
آلکسیس کاراسکو(روبن)
لوا - مولر(ss)
ذخیره : کیمیچ - سانچز - رودی- زوله - مارتینز - برنات - فروخل(دربازه بان 17 ساله ذخیره)-روبن

ترکیب دوم و پیشنهادی : 4-3-3

نویر
آلابا _هوملز_بواتنگ_ک ایل واکر
مارتینز
تیاگو مولر(ویدال)
آلکسیس کاراسکو(روبن)
لوا

پ.ن: با خرید آلکسیس نیازی به خرید مهاجم بک آپ نداریم. در کل هم بیشتر زا 30 تا خرج نمی کنیم.
i.g-b.p
+1 #49 i.g-b.p 1396-01-31 20:56
مولر توی افته قبول
ولی یه درصدم نباید بره چون وزنه ی روحیه
میخه نیمکتشم کنیم جیکش در نمیاد
در ضمن توی پستش لازمش داریم
تورو خدا بعده لوا قفل نکنین روی این
i.g-b.p
-1 #50 i.g-b.p 1396-01-31 21:01
به نقل از غریبه ی آشنا:
خروجی: رافینیا - کومان-کاستا-ریبری (به چین)
مبلغ به دست آمده: 80 میلیونی یورو
ورودی: کایل واکر (دفاع راست تاتنهام) - آلکسیس _ گریزمان یا کاراسکو(ترجیحا کاراسکو)
مبلغ خرج شده : 100-150 میلیون یورو

ترکیب فصل بعد : گزینه اول_سیستم 4-4-2
نویر
آلابا-هوملز-بواتنگ-کایل واکر
تیاگو - ویدال
آلکسیس کاراسکو(روبن)
لوا - مولر(ss)
ذخیره : کیمیچ - سانچز - رودی- زوله - مارتینز - برنات - فروخل(دربازه بان 17 ساله ذخیره)-روبن

ترکیب دوم و پیشنهادی : 4-3-3

نویر
آلابا _هوملز_بواتنگ_کایل واکر
مارتینز
تیاگو مولر(ویدال)
آلکسیس کاراسکو(روبن)
لوا

پ.ن: با خرید آلکسیس نیازی به خرید مهاجم بک آپ نداریم. در کل هم بیشتر زا 30 تا خرج نمی کنیم.

با این رواله شما عکسه لیگه قهرمانانم بهمون نمیدن
Bayern2001
0 #51 Bayern2001 1396-01-31 21:08
به نقل از mamad1077:
من چند تا سوال دارم !
اینایی که میان میگن به تیممون افتخار میکنیم دقیقا دارن به چی افتخار میکنن ؟
اینکه مدیران بی لیاقت و احمق بایرن نه خرجی میکنن نه نفوذ دارن که حداقل داوری عادلانه اجرا شه افتخاره ؟
یعنی ما نمیدونستیم داوری برا ریال و بارسا به این سبکه ؟
یعنی نباید بازیکن هامون رو توجیه میکردیم ؟
بازی قبلی که 5 بر صفر به ریال باختیم فاجعه بار بود چرا که هیچ توجیحی نداشت الان بیایم با داور خودمون رو گول بزنیم که داور مقصر بود این احمق بودن یک تیم فوق حرفه ای رو میرسونه !!!
ما باید جلو ریال و داوری رو میگرفتیم زور داره که یه تیم که نصف قدرتت رو نداره اما با نفوذ مدیرانش بیان راحت برن بالا و یه عده طرفدار احمق بچه ریالی بگن چهارتایی شدین
من در این مورد کاملا بایرن و مدیران بی لیاقتش رو مقصر میدونم چرا که ما قبلا هم با این تیما و همین قضاوت های نادرست بازی کردیم و بارها ریال رو شکست دادیم
بایرن باید خودشو برا این بازی آماده میکرد همه جوره !!!!
هرچند که انگار واسه مدیران بایرن اهمیت نداره که بخوان صعود کنن
اون از بازی که بوندس جدی گرفته شد و لیگ قهرمانان از دست رفت
اینم از قدرت نفوذ مدیرانی که نفوذشون اندازه مدیران همشهری من ایلام هستن
اینم از بازیکنان هایی که توجیح نشدن ما با مافیا بازی داریم پس حواستون باشه !!!

وقتی مقابل تیم های اصبانیایی بازی میکنی باید حواست جمع باشه که داری با دوازده نفر میجنگی !!!!!
باید اینقدر خوب باشی که حتی داور هم نتونه کاری کنه

من در مورد بازی دیشب صحبتی ندارم که بگم کی مقصره یا کی خوب بود !!!!

میخوام در مورد بایرن صحبت کنم !!!
اول در مورد سیستم صحبت کنم که بایرن همیشه متکی به کناره ها دفاع و وینگر هاش بوده
ضعف بایرن در این قسمت کاملا مشهوده !!!!
به نظر من بایرن ضعف بازیکنی داره پست هایی هستن که خیلی درشون ضعف داریم
اسم چند بازیکنی که میارم بازیکن مورد خودم هستن اما...
لام که دیگه واقعا تموم شدست خودش بهترین موقع خداحافظی رو انتخاب کرد
یکی از قدرت های بایرن که در دفاع و حمله همیشه عالی بود از وقتی هم که تغییر پست داده شد دیگه بازیکن قبل نشد
آلابا فاجعه فاجعه فاجعه فک نمیکردم روزی برسه بگم دیگه آلابا رو نمیخوایم
نمیدونم عمدی داره اینجور بازی میکنه که بزارنش هافبک یا واقعا ضعیف شده !!
ریبری که هممون عاشقشیم واقعا تموم شدست فک نکنم سال آینده بتونه در حد نیم ساعت هم بازی کنه
کومان مترسک بزرگ بی خود ترین بازیکنی که تو عمرم دیدم
داگلاس کاستا یه خنگ به تمام معنا الان این بازیکن داره اوج دوران حرفه ایش رو بازی میکنه اما نصف ریبری 34 ساله که فسیل شده هم نیست وقتی در بهترین حالتت ذخیره یه بازیکن 34 ساله باشی انتظاری نیست
روبن هم نهایتش یه فصل دیگه جا داره
ذخیره های دفاع هم اساتید محترم برنات و رافینا خخخخخ که در موردشون صحبت نمیکنم
اینه وضعیت کناره های بایرن

ما دیگه اون نسل طلایی مون از بین رفت
من مدیران بایرن رو میشناسم باید منتظر دوره افول بایرن باشید
ده ساله که ستارمون روبری هستن و بقیه از آکادمی که رشد کردن ما حتی لایقت حفظ بازیکنامون مه نداشتیم آلونسو رو گرفتیم کروس رو دادیم یا خدااااا خخخخ شواینی هم ...
اون زمان هم که اینا به تیممون اومدن زمانی بود سیتی پاریس و منچستر و اینجور حریص بازیکن نبودن الان دیگه هر بازیکن خوبی تو بازار هست منچستر 200 تا براش میده
خودتون مدیران بایرن رو میشناسید گرانترین خریدمون ماله سال 2012 با چهل میلیون خخخ
عزیران اینجور نمیشه اروپا برد
اینجور نیست با دو تا بچه یا دزدی از آکادامی دورتموند بیایم ادعای بهترین تیم جهان رو بکنیم
شاید کسایی باشن بگن ما سال 2013 بازیکنامون از اینا ضعیف تر بودن
اما ما اون سال اوج دوران بازی زوج لام روبن و آلابا ریبری بودیم که متاسفانه دیگه تکرار نخواهد شد
من باشم لام و آلونسو **** که رفتن
کومان داگلاس کاستا برنات رافینیا بیرون میکنم
جاشون بیرین آرسنال میارم رودی هم که خرید شده اما خرید اشتباه میشه ذخیره
جای برنات هم ریکاردو رودریگز میخرم صد شرف داره به این آلابا
جای اون دو احمق باید دو فوق ستاره گرفت در حد هازاد !!!!
با کیمیچ و رناتو امید یه کسب چمپیونز نیست
جای استاد آلوسنو هم وراتی رو باید بگیرن
یه ذخیره خوب هم جای لوا میخوایم که اینجور وقتی نباشه تیم به فاک نره
حوصله ندارم بقش رو بعدا مینویسم....

موافقم
mamad1077
+4 #52 mamad1077 1396-01-31 21:15
بایرن بهتر از تیاگو برا اون پست نمیتونه گیر بیاره
مشکل بایرن هم وسط نیست کناره ها هستن
بايرن و بس
+7 #53 بايرن و بس 1396-02-01 10:23
به نقل از mamad1077:
من چند تا سوال دارم !
اینایی که میان میگن به تیممون افتخار میکنیم دقیقا دارن به چی افتخار میکنن ؟
اینکه مدیران بی لیاقت و احمق بایرن نه خرجی میکنن نه نفوذ دارن که حداقل داوری عادلانه اجرا شه افتخاره ؟
یعنی ما نمیدونستیم داوری برا ریال و بارسا به این سبکه ؟
یعنی نباید بازیکن هامون رو توجیه میکردیم ؟
بازی قبلی که 5 بر صفر به ریال باختیم فاجعه بار بود چرا که هیچ توجیحی نداشت الان بیایم با داور خودمون رو گول بزنیم که داور مقصر بود این احمق بودن یک تیم فوق حرفه ای رو میرسونه !!!
ما باید جلو ریال و داوری رو میگرفتیم زور داره که یه تیم که نصف قدرتت رو نداره اما با نفوذ مدیرانش بیان راحت برن بالا و یه عده طرفدار احمق بچه ریالی بگن چهارتایی شدین
من در این مورد کاملا بایرن و مدیران بی لیاقتش رو مقصر میدونم چرا که ما قبلا هم با این تیما و همین قضاوت های نادرست بازی کردیم و بارها ریال رو شکست دادیم
بایرن باید خودشو برا این بازی آماده میکرد همه جوره !!!!
هرچند که انگار واسه مدیران بایرن اهمیت نداره که بخوان صعود کنن
اون از بازی که بوندس جدی گرفته شد و لیگ قهرمانان از دست رفت
اینم از قدرت نفوذ مدیرانی که نفوذشون اندازه مدیران همشهری من ایلام هستن
اینم از بازیکنان هایی که توجیح نشدن ما با مافیا بازی داریم پس حواستون باشه !!!

وقتی مقابل تیم های اصبانیایی بازی میکنی باید حواست جمع باشه که داری با دوازده نفر میجنگی !!!!!
باید اینقدر خوب باشی که حتی داور هم نتونه کاری کنه

من در مورد بازی دیشب صحبتی ندارم که بگم کی مقصره یا کی خوب بود !!!!

میخوام در مورد بایرن صحبت کنم !!!
اول در مورد سیستم صحبت کنم که بایرن همیشه متکی به کناره ها دفاع و وینگر هاش بوده
ضعف بایرن در این قسمت کاملا مشهوده !!!!
به نظر من بایرن ضعف بازیکنی داره پست هایی هستن که خیلی درشون ضعف داریم
اسم چند بازیکنی که میارم بازیکن مورد خودم هستن اما...
لام که دیگه واقعا تموم شدست خودش بهترین موقع خداحافظی رو انتخاب کرد
یکی از قدرت های بایرن که در دفاع و حمله همیشه عالی بود از وقتی هم که تغییر پست داده شد دیگه بازیکن قبل نشد
آلابا فاجعه فاجعه فاجعه فک نمیکردم روزی برسه بگم دیگه آلابا رو نمیخوایم
نمیدونم عمدی داره اینجور بازی میکنه که بزارنش هافبک یا واقعا ضعیف شده !!
ریبری که هممون عاشقشیم واقعا تموم شدست فک نکنم سال آینده بتونه در حد نیم ساعت هم بازی کنه
کومان مترسک بزرگ بی خود ترین بازیکنی که تو عمرم دیدم
داگلاس کاستا یه خنگ به تمام معنا الان این بازیکن داره اوج دوران حرفه ایش رو بازی میکنه اما نصف ریبری 34 ساله که فسیل شده هم نیست وقتی در بهترین حالتت ذخیره یه بازیکن 34 ساله باشی انتظاری نیست
روبن هم نهایتش یه فصل دیگه جا داره
ذخیره های دفاع هم اساتید محترم برنات و رافینا خخخخخ که در موردشون صحبت نمیکنم
اینه وضعیت کناره های بایرن

ما دیگه اون نسل طلایی مون از بین رفت
من مدیران بایرن رو میشناسم باید منتظر دوره افول بایرن باشید
ده ساله که ستارمون روبری هستن و بقیه از آکادمی که رشد کردن ما حتی لایقت حفظ بازیکنامون مه نداشتیم آلونسو رو گرفتیم کروس رو دادیم یا خدااااا خخخخ شواینی هم ...
اون زمان هم که اینا به تیممون اومدن زمانی بود سیتی پاریس و منچستر و اینجور حریص بازیکن نبودن الان دیگه هر بازیکن خوبی تو بازار هست منچستر 200 تا براش میده
خودتون مدیران بایرن رو میشناسید گرانترین خریدمون ماله سال 2012 با چهل میلیون خخخ
عزیران اینجور نمیشه اروپا برد
اینجور نیست با دو تا بچه یا دزدی از آکادامی دورتموند بیایم ادعای بهترین تیم جهان رو بکنیم
شاید کسایی باشن بگن ما سال 2013 بازیکنامون از اینا ضعیف تر بودن
اما ما اون سال اوج دوران بازی زوج لام روبن و آلابا ریبری بودیم که متاسفانه دیگه تکرار نخواهد شد
من باشم لام و آلونسو **** که رفتن
کومان داگلاس کاستا برنات رافینیا بیرون میکنم
جاشون بیرین آرسنال میارم رودی هم که خرید شده اما خرید اشتباه میشه ذخیره
جای برنات هم ریکاردو رودریگز میخرم صد شرف داره به این آلابا
جای اون دو احمق باید دو فوق ستاره گرفت در حد هازاد !!!!
با کیمیچ و رناتو امید یه کسب چمپیونز نیست
جای استاد آلوسنو هم وراتی رو باید بگیرن
یه ذخیره خوب هم جای لوا میخوایم که اینجور وقتی نباشه تیم به فاک نره
حوصله ندارم بقش رو بعدا مینویسم....

به نقل از mamad1077:
من چند تا سوال دارم !
اینایی که میان میگن به تیممون افتخار میکنیم دقیقا دارن به چی افتخار میکنن ؟
اینکه مدیران بی لیاقت و احمق بایرن نه خرجی میکنن نه نفوذ دارن که حداقل داوری عادلانه اجرا شه افتخاره ؟
یعنی ما نمیدونستیم داوری برا ریال و بارسا به این سبکه ؟
یعنی نباید بازیکن هامون رو توجیه میکردیم ؟
بازی قبلی که 5 بر صفر به ریال باختیم فاجعه بار بود چرا که هیچ توجیحی نداشت الان بیایم با داور خودمون رو گول بزنیم که داور مقصر بود این احمق بودن یک تیم فوق حرفه ای رو میرسونه !!!
ما باید جلو ریال و داوری رو میگرفتیم زور داره که یه تیم که نصف قدرتت رو نداره اما با نفوذ مدیرانش بیان راحت برن بالا و یه عده طرفدار احمق بچه ریالی بگن چهارتایی شدین
من در این مورد کاملا بایرن و مدیران بی لیاقتش رو مقصر میدونم چرا که ما قبلا هم با این تیما و همین قضاوت های نادرست بازی کردیم و بارها ریال رو شکست دادیم
بایرن باید خودشو برا این بازی آماده میکرد همه جوره !!!!
هرچند که انگار واسه مدیران بایرن اهمیت نداره که بخوان صعود کنن
اون از بازی که بوندس جدی گرفته شد و لیگ قهرمانان از دست رفت
اینم از قدرت نفوذ مدیرانی که نفوذشون اندازه مدیران همشهری من ایلام هستن
اینم از بازیکنان هایی که توجیح نشدن ما با مافیا بازی داریم پس حواستون باشه !!!

وقتی مقابل تیم های اصبانیایی بازی میکنی باید حواست جمع باشه که داری با دوازده نفر میجنگی !!!!!
باید اینقدر خوب باشی که حتی داور هم نتونه کاری کنه

من در مورد بازی دیشب صحبتی ندارم که بگم کی مقصره یا کی خوب بود !!!!

میخوام در مورد بایرن صحبت کنم !!!
اول در مورد سیستم صحبت کنم که بایرن همیشه متکی به کناره ها دفاع و وینگر هاش بوده
ضعف بایرن در این قسمت کاملا مشهوده !!!!
به نظر من بایرن ضعف بازیکنی داره پست هایی هستن که خیلی درشون ضعف داریم
اسم چند بازیکنی که میارم بازیکن مورد خودم هستن اما...
لام که دیگه واقعا تموم شدست خودش بهترین موقع خداحافظی رو انتخاب کرد
یکی از قدرت های بایرن که در دفاع و حمله همیشه عالی بود از وقتی هم که تغییر پست داده شد دیگه بازیکن قبل نشد
آلابا فاجعه فاجعه فاجعه فک نمیکردم روزی برسه بگم دیگه آلابا رو نمیخوایم
نمیدونم عمدی داره اینجور بازی میکنه که بزارنش هافبک یا واقعا ضعیف شده !!
ریبری که هممون عاشقشیم واقعا تموم شدست فک نکنم سال آینده بتونه در حد نیم ساعت هم بازی کنه
کومان مترسک بزرگ بی خود ترین بازیکنی که تو عمرم دیدم
داگلاس کاستا یه خنگ به تمام معنا الان این بازیکن داره اوج دوران حرفه ایش رو بازی میکنه اما نصف ریبری 34 ساله که فسیل شده هم نیست وقتی در بهترین حالتت ذخیره یه بازیکن 34 ساله باشی انتظاری نیست
روبن هم نهایتش یه فصل دیگه جا داره
ذخیره های دفاع هم اساتید محترم برنات و رافینا خخخخخ که در موردشون صحبت نمیکنم
اینه وضعیت کناره های بایرن

ما دیگه اون نسل طلایی مون از بین رفت
من مدیران بایرن رو میشناسم باید منتظر دوره افول بایرن باشید
ده ساله که ستارمون روبری هستن و بقیه از آکادمی که رشد کردن ما حتی لایقت حفظ بازیکنامون مه نداشتیم آلونسو رو گرفتیم کروس رو دادیم یا خدااااا خخخخ شواینی هم ...
اون زمان هم که اینا به تیممون اومدن زمانی بود سیتی پاریس و منچستر و اینجور حریص بازیکن نبودن الان دیگه هر بازیکن خوبی تو بازار هست منچستر 200 تا براش میده
خودتون مدیران بایرن رو میشناسید گرانترین خریدمون ماله سال 2012 با چهل میلیون خخخ
عزیران اینجور نمیشه اروپا برد
اینجور نیست با دو تا بچه یا دزدی از آکادامی دورتموند بیایم ادعای بهترین تیم جهان رو بکنیم
شاید کسایی باشن بگن ما سال 2013 بازیکنامون از اینا ضعیف تر بودن
اما ما اون سال اوج دوران بازی زوج لام روبن و آلابا ریبری بودیم که متاسفانه دیگه تکرار نخواهد شد
من باشم لام و آلونسو **** که رفتن
کومان داگلاس کاستا برنات رافینیا بیرون میکنم
جاشون بیرین آرسنال میارم رودی هم که خرید شده اما خرید اشتباه میشه ذخیره
جای برنات هم ریکاردو رودریگز میخرم صد شرف داره به این آلابا
جای اون دو احمق باید دو فوق ستاره گرفت در حد هازاد !!!!
با کیمیچ و رناتو امید یه کسب چمپیونز نیست
جای استاد آلوسنو هم وراتی رو باید بگیرن
یه ذخیره خوب هم جای لوا میخوایم که اینجور وقتی نباشه تیم به فاک نره
حوصله ندارم بقش رو بعدا مینویسم....

به نقل از mamad1077:
من چند تا سوال دارم !
اینایی که میان میگن به تیممون افتخار میکنیم دقیقا دارن به چی افتخار میکنن ؟
اینکه مدیران بی لیاقت و احمق بایرن نه خرجی میکنن نه نفوذ دارن که حداقل داوری عادلانه اجرا شه افتخاره ؟
یعنی ما نمیدونستیم داوری برا ریال و بارسا به این سبکه ؟
یعنی نباید بازیکن هامون رو توجیه میکردیم ؟
بازی قبلی که 5 بر صفر به ریال باختیم فاجعه بار بود چرا که هیچ توجیحی نداشت الان بیایم با داور خودمون رو گول بزنیم که داور مقصر بود این احمق بودن یک تیم فوق حرفه ای رو میرسونه !!!
ما باید جلو ریال و داوری رو میگرفتیم زور داره که یه تیم که نصف قدرتت رو نداره اما با نفوذ مدیرانش بیان راحت برن بالا و یه عده طرفدار احمق بچه ریالی بگن چهارتایی شدین
من در این مورد کاملا بایرن و مدیران بی لیاقتش رو مقصر میدونم چرا که ما قبلا هم با این تیما و همین قضاوت های نادرست بازی کردیم و بارها ریال رو شکست دادیم
بایرن باید خودشو برا این بازی آماده میکرد همه جوره !!!!
هرچند که انگار واسه مدیران بایرن اهمیت نداره که بخوان صعود کنن
اون از بازی که بوندس جدی گرفته شد و لیگ قهرمانان از دست رفت
اینم از قدرت نفوذ مدیرانی که نفوذشون اندازه مدیران همشهری من ایلام هستن
اینم از بازیکنان هایی که توجیح نشدن ما با مافیا بازی داریم پس حواستون باشه !!!

وقتی مقابل تیم های اصبانیایی بازی میکنی باید حواست جمع باشه که داری با دوازده نفر میجنگی !!!!!
باید اینقدر خوب باشی که حتی داور هم نتونه کاری کنه

من در مورد بازی دیشب صحبتی ندارم که بگم کی مقصره یا کی خوب بود !!!!

میخوام در مورد بایرن صحبت کنم !!!
اول در مورد سیستم صحبت کنم که بایرن همیشه متکی به کناره ها دفاع و وینگر هاش بوده
ضعف بایرن در این قسمت کاملا مشهوده !!!!
به نظر من بایرن ضعف بازیکنی داره پست هایی هستن که خیلی درشون ضعف داریم
اسم چند بازیکنی که میارم بازیکن مورد خودم هستن اما...
لام که دیگه واقعا تموم شدست خودش بهترین موقع خداحافظی رو انتخاب کرد
یکی از قدرت های بایرن که در دفاع و حمله همیشه عالی بود از وقتی هم که تغییر پست داده شد دیگه بازیکن قبل نشد
آلابا فاجعه فاجعه فاجعه فک نمیکردم روزی برسه بگم دیگه آلابا رو نمیخوایم
نمیدونم عمدی داره اینجور بازی میکنه که بزارنش هافبک یا واقعا ضعیف شده !!
ریبری که هممون عاشقشیم واقعا تموم شدست فک نکنم سال آینده بتونه در حد نیم ساعت هم بازی کنه
کومان مترسک بزرگ بی خود ترین بازیکنی که تو عمرم دیدم
داگلاس کاستا یه خنگ به تمام معنا الان این بازیکن داره اوج دوران حرفه ایش رو بازی میکنه اما نصف ریبری 34 ساله که فسیل شده هم نیست وقتی در بهترین حالتت ذخیره یه بازیکن 34 ساله باشی انتظاری نیست
روبن هم نهایتش یه فصل دیگه جا داره
ذخیره های دفاع هم اساتید محترم برنات و رافینا خخخخخ که در موردشون صحبت نمیکنم
اینه وضعیت کناره های بایرن

ما دیگه اون نسل طلایی مون از بین رفت
من مدیران بایرن رو میشناسم باید منتظر دوره افول بایرن باشید
ده ساله که ستارمون روبری هستن و بقیه از آکادمی که رشد کردن ما حتی لایقت حفظ بازیکنامون مه نداشتیم آلونسو رو گرفتیم کروس رو دادیم یا خدااااا خخخخ شواینی هم ...
اون زمان هم که اینا به تیممون اومدن زمانی بود سیتی پاریس و منچستر و اینجور حریص بازیکن نبودن الان دیگه هر بازیکن خوبی تو بازار هست منچستر 200 تا براش میده
خودتون مدیران بایرن رو میشناسید گرانترین خریدمون ماله سال 2012 با چهل میلیون خخخ
عزیران اینجور نمیشه اروپا برد
اینجور نیست با دو تا بچه یا دزدی از آکادامی دورتموند بیایم ادعای بهترین تیم جهان رو بکنیم
شاید کسایی باشن بگن ما سال 2013 بازیکنامون از اینا ضعیف تر بودن
اما ما اون سال اوج دوران بازی زوج لام روبن و آلابا ریبری بودیم که متاسفانه دیگه تکرار نخواهد شد
من باشم لام و آلونسو **** که رفتن
کومان داگلاس کاستا برنات رافینیا بیرون میکنم
جاشون بیرین آرسنال میارم رودی هم که خرید شده اما خرید اشتباه میشه ذخیره
جای برنات هم ریکاردو رودریگز میخرم صد شرف داره به این آلابا
جای اون دو احمق باید دو فوق ستاره گرفت در حد هازاد !!!!
با کیمیچ و رناتو امید یه کسب چمپیونز نیست
جای استاد آلوسنو هم وراتی رو باید بگیرن
یه ذخیره خوب هم جای لوا میخوایم که اینجور وقتی نباشه تیم به فاک نره
حوصله ندارم بقش رو بعدا مینویسم....

به نقل از mamad1077:
من چند تا سوال دارم !
اینایی که میان میگن به تیممون افتخار میکنیم دقیقا دارن به چی افتخار میکنن ؟
اینکه مدیران بی لیاقت و احمق بایرن نه خرجی میکنن نه نفوذ دارن که حداقل داوری عادلانه اجرا شه افتخاره ؟
یعنی ما نمیدونستیم داوری برا ریال و بارسا به این سبکه ؟
یعنی نباید بازیکن هامون رو توجیه میکردیم ؟
بازی قبلی که 5 بر صفر به ریال باختیم فاجعه بار بود چرا که هیچ توجیحی نداشت الان بیایم با داور خودمون رو گول بزنیم که داور مقصر بود این احمق بودن یک تیم فوق حرفه ای رو میرسونه !!!
ما باید جلو ریال و داوری رو میگرفتیم زور داره که یه تیم که نصف قدرتت رو نداره اما با نفوذ مدیرانش بیان راحت برن بالا و یه عده طرفدار احمق بچه ریالی بگن چهارتایی شدین
من در این مورد کاملا بایرن و مدیران بی لیاقتش رو مقصر میدونم چرا که ما قبلا هم با این تیما و همین قضاوت های نادرست بازی کردیم و بارها ریال رو شکست دادیم
بایرن باید خودشو برا این بازی آماده میکرد همه جوره !!!!
هرچند که انگار واسه مدیران بایرن اهمیت نداره که بخوان صعود کنن
اون از بازی که بوندس جدی گرفته شد و لیگ قهرمانان از دست رفت
اینم از قدرت نفوذ مدیرانی که نفوذشون اندازه مدیران همشهری من ایلام هستن
اینم از بازیکنان هایی که توجیح نشدن ما با مافیا بازی داریم پس حواستون باشه !!!

وقتی مقابل تیم های اصبانیایی بازی میکنی باید حواست جمع باشه که داری با دوازده نفر میجنگی !!!!!
باید اینقدر خوب باشی که حتی داور هم نتونه کاری کنه

من در مورد بازی دیشب صحبتی ندارم که بگم کی مقصره یا کی خوب بود !!!!

میخوام در مورد بایرن صحبت کنم !!!
اول در مورد سیستم صحبت کنم که بایرن همیشه متکی به کناره ها دفاع و وینگر هاش بوده
ضعف بایرن در این قسمت کاملا مشهوده !!!!
به نظر من بایرن ضعف بازیکنی داره پست هایی هستن که خیلی درشون ضعف داریم
اسم چند بازیکنی که میارم بازیکن مورد خودم هستن اما...
لام که دیگه واقعا تموم شدست خودش بهترین موقع خداحافظی رو انتخاب کرد
یکی از قدرت های بایرن که در دفاع و حمله همیشه عالی بود از وقتی هم که تغییر پست داده شد دیگه بازیکن قبل نشد
آلابا فاجعه فاجعه فاجعه فک نمیکردم روزی برسه بگم دیگه آلابا رو نمیخوایم
نمیدونم عمدی داره اینجور بازی میکنه که بزارنش هافبک یا واقعا ضعیف شده !!
ریبری که هممون عاشقشیم واقعا تموم شدست فک نکنم سال آینده بتونه در حد نیم ساعت هم بازی کنه
کومان مترسک بزرگ بی خود ترین بازیکنی که تو عمرم دیدم
داگلاس کاستا یه خنگ به تمام معنا الان این بازیکن داره اوج دوران حرفه ایش رو بازی میکنه اما نصف ریبری 34 ساله که فسیل شده هم نیست وقتی در بهترین حالتت ذخیره یه بازیکن 34 ساله باشی انتظاری نیست
روبن هم نهایتش یه فصل دیگه جا داره
ذخیره های دفاع هم اساتید محترم برنات و رافینا خخخخخ که در موردشون صحبت نمیکنم
اینه وضعیت کناره های بایرن

ما دیگه اون نسل طلایی مون از بین رفت
من مدیران بایرن رو میشناسم باید منتظر دوره افول بایرن باشید
ده ساله که ستارمون روبری هستن و بقیه از آکادمی که رشد کردن ما حتی لایقت حفظ بازیکنامون مه نداشتیم آلونسو رو گرفتیم کروس رو دادیم یا خدااااا خخخخ شواینی هم ...
اون زمان هم که اینا به تیممون اومدن زمانی بود سیتی پاریس و منچستر و اینجور حریص بازیکن نبودن الان دیگه هر بازیکن خوبی تو بازار هست منچستر 200 تا براش میده
خودتون مدیران بایرن رو میشناسید گرانترین خریدمون ماله سال 2012 با چهل میلیون خخخ
عزیران اینجور نمیشه اروپا برد
اینجور نیست با دو تا بچه یا دزدی از آکادامی دورتموند بیایم ادعای بهترین تیم جهان رو بکنیم
شاید کسایی باشن بگن ما سال 2013 بازیکنامون از اینا ضعیف تر بودن
اما ما اون سال اوج دوران بازی زوج لام روبن و آلابا ریبری بودیم که متاسفانه دیگه تکرار نخواهد شد
من باشم لام و آلونسو **** که رفتن
کومان داگلاس کاستا برنات رافینیا بیرون میکنم
جاشون بیرین آرسنال میارم رودی هم که خرید شده اما خرید اشتباه میشه ذخیره
جای برنات هم ریکاردو رودریگز میخرم صد شرف داره به این آلابا
جای اون دو احمق باید دو فوق ستاره گرفت در حد هازاد !!!!
با کیمیچ و رناتو امید یه کسب چمپیونز نیست
جای استاد آلوسنو هم وراتی رو باید بگیرن
یه ذخیره خوب هم جای لوا میخوایم که اینجور وقتی نباشه تیم به فاک نره
حوصله ندارم بقش رو بعدا مینویسم....

دوست عزيز با تمام وجود افتخار ميكنم ن به مدير باشگاه
به سوپر دروازه بان بايرن
به تلاش تا آخرين سوت داور إز سوى بازيكن ها
به روبن و ريبرى كه تا آخر برأى بايرن توپ ميزنن
به ويدال كه با تمام وجود بازى كرد
به كارلتو كه تو سانتياگو رئال رو به خاك نشوند
به تيمى كه به ضد قهرمان معروفه
به بايرنى كه هزار تا دليل ديگه هم داره٠٠٠


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10900
  • ما 165 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29764392

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده