اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

رومینیگه: رودی می تواند سورپرایز تیم ما باشد

rudy_suele_fcb_variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، نائب رئیس بایرن ضمن از خرید جدید این تیم تمجید نمود.

باواریایی ها این فصل دو بازیکن از هافن هایم خریداری نمودند که سباستین رودی در این بین بصورت آزاد به مونیخ آمد.

رودی در دیدار سوپرکاپ و جاک حذفی نمایش خوبی داشت و کارل هاینز رومینیگه ضمن ستایش وی از او به عنوان یک سورپرایز نام برد:" باید بگویم رودی با نمایشش نشان داد که ما بازیکنی بسیار خوب جذب کرده ایم. رودی می تواند سوپرایز تیم ما در این فصل باشد."

نظرات  

نویر جان
+3 #1 نویر جان 1396-05-26 22:10
البته اگه این کروس ثانیو ندنش بره
Amir.R
+5 #2 Amir.R 1396-05-26 22:28
الان بهترین فرصت برای خرید درکسلره . ؛ با ی تیر دو نشون میزنیم.اگه فقط یکم سر کیسه رو شل کنن هف هش سال وینگ خوب داریم
Mike
+5 #3 Mike 1396-05-26 22:52
بدیش اینه که از هر 10 تا خرید سن پایین بکیشون شاید سوپرایزمون کنه ولی اگر پول 10 بازیکن بی اثر قبلی رو حساب کنیم می تونستیم بازیکنی بگیریم که امتحانشو پس داده.
javati
+3 #4 javati 1396-05-26 23:16
به نقل از Amir.R:
الان بهترین فرصت برای خرید درکسلره . ؛ با ی تیر دو نشون میزنیم.اگه فقط یکم سر کیسه رو شل کنن هف هش سال وینگ خوب داریم

دراکسلر درسته دریبل و کار با توپ و کار هجومیش خیلی خوبه...اما به عنوان وینگر خیلی به نظرم کنده...تو بازی های ملی هر وقت ضد حمله رو شروع کرده دفاع بهش رسیده
به نظرم هافبک بازی ساز یا هافبک هجومی خوبیه ولی وینگ کندیه...وینگ ها ب حمل توپ با سرعت بالا معروفن!
parsa1
+7 #5 parsa1 1396-05-27 00:14
من هم با دوستمون امیر موافقم. اکیپ فرانسه زده که امری به دراکسلر گفته با وجود نیمار
جایی در تیم اصلی نداره. اگر واقعا پاریس قصد فروش داشته باشه الان بهترین موقعیت برای بایرن هستش میتونه با حدود 30 تا 40 میلیون جذبش کنه. درسته که دراکسلر از لحاظ سرعت و
ظرافت به پای ریبری نمیرسه اما واقعا باکلاس بازی میکنه .وقتی بازیهاش رو در کنفدراسیون ها
دیدم واقعا حسرت خوردم که چرا بایرن این رو جذب نکرد. دراکسلر از کسی مثل کومان خیلی
بهتره.
Amin R
0 #6 Amin R 1396-05-27 00:52
درمورد رودی به نظر می رسه واقعا باید امیدوار باشیم وسط زمین بایرن برای چند سال آینده بیمه شده. در مورد در مورد درکسلر هم بیخود امیدوار نباشید چون فعلا این خبرها نیست و خرید هم تموم شد. خدا کنه این فصل دیگه CL با اقتدار تمام مال ما باشه. به خدا استحقاقشو داریم.
Mike
+6 #7 Mike 1396-05-27 02:36
به نقل از Amin R:
درمورد رودی به نظر می رسه واقعا باید امیدوار باشیم وسط زمین بایرن برای چند سال آینده بیمه شده. در مورد در مورد درکسلر هم بیخود امیدوار نباشید چون فعلا این خبرها نیست و خرید هم تموم شد. خدا کنه این فصل دیگه CL با اقتدار تمام مال ما باشه. به خدا استحقاقشو داریم.

ولی فقط اگه یکی از بازیکنها مثل روبن یا لوا یا حتی ویدال مصدوم بشه که در بایرن کاملا قابل تصوره اون وقت باید برای یک باخت ابرومندانه دعا کنیم مثل سال پیش که اگر نویر نبود شکستمون جلوی رئال تاریخی می شد.
Hamid real
-6 #8 Hamid real 1396-05-27 04:47
به نقل از Amin R:
درمورد رودی به نظر می رسه واقعا باید امیدوار باشیم وسط زمین بایرن برای چند سال آینده بیمه شده. در مورد در مورد درکسلر هم بیخود امیدوار نباشید چون فعلا این خبرها نیست و خرید هم تموم شد. خدا کنه این فصل دیگه CL با اقتدار تمام مال ما باشه. به خدا استحقاقشو داریم.

بایرن به دلیل نداشتن یه نیمکت قوی...اتفاقا مستحق cl نیست...یه نگاه به نیمکت رعال بکن..
تازه..مطمعن باشید..رعال یه مهاجم نوک هم جذب میکنه
i.g-b.p
+5 #9 i.g-b.p 1396-05-27 09:26
بایرن نیمکت قوی نداره
جکه ساله!
در دفاع میانی بشدت وضعمون خوبه
توی دفاع کناری ذخیره درست درمون نداریم که رعالم نداره!
تولیسو پارسال توی تیمه منتخب ساله لوشامپیونه بود جز نیمکت قوی حساب نمیشه
بعد مارکوس یورنه لابد نیمکت قویه!
مقایسه اماری وایه خو و زوله رو. برو ببین !
دنی سبایس ذخیره ی قوی هست ولی رودی نه!
اسنسیو خوبه ولی خامس نه !
کومن و وازکز و برنات و تیو هم که تقریبا توی یک لول هستن
دفاع راست ذخیرتونم که با فروشه دانیلو از اکادمی اوردین!
نکنه ذخیره بهتر منظورت کاسیا بهتر از اولرایشه بود!
بعدم درسته ذخیره تایین کننده خواهد بود تا حدودی اما لیاقت به ذخیره نیست
هر تیمی بازی بهتری اراعه بده لایقه
دوستان یکم تعریفتون رو کردن دیگه شما هم جوگیر شدی عزیزم
همه بدن ما خوبیم !بزار یه ۱۰هفته از لیگای اروپا بگذره بعد بیا بگو فلانهبه نقل از Hamid real:
بایرن به دلیل نداشتن یه نیمکت قوی...اتفاقا مستحق cl نیست...یه نگاه به نیمکت رعال بکن..
تازه..مطمعن باشید..رعال یه مهاجم نوک هم جذب میکنه
i.g-b.p
+3 #10 i.g-b.p 1396-05-27 09:31
بایرن نیمکت قوی نداره
جکه ساله!
در دفاع میانی بشدت وضعمون خوبه
توی دفاع کناری ذخیره درست درمون نداریم که رعالم نداره!
تولیسو پارسال توی تیمه منتخب ساله لوشامپیونه بود جز نیمکت قوی حساب نمیشه
بعد مارکوس یورنه لابد نیمکت قویه!
مقایسه اماری وایه خو و زوله رو. برو ببین !
دنی سبایس ذخیره ی قوی هست ولی رودی نه!
اسنسیو خوبه ولی خامس نه !
کومن و وازکز و برنات و تیو هم که تقریبا توی یک لول هستن
دفاع راست ذخیرتونم که با فروشه دانیلو از اکادمی اوردین!که رافینیا و فریدل میخرنو میفروشنش
نکنه ذخیره بهتر منظورت کاسیا بهتر از اولرایش بود!
ایسکو هم نفهمیدیم اصلیه یا ذخیره هم فقط همون در مقایسه با رناتو و مولر فکر نکنم باج خاصی بهم بدن!
بعدم درسته ذخیره تایین کننده خواهد بود تا حدودی اما لیاقت به ذخیره نیست
هر تیمی بازی بهتری اراعه بده لایقه
دوستان یکم تعریفتون رو کردن دیگه شما هم جوگیر شدی عزیزم
همه بدن ما خوبیم !بزار یه ۱۰هفته از لیگای اروپا بگذره بعد بیا بگو فلانهبه نقل از Hamid real:
بایرن به دلیل نداشتن یه نیمکت قوی...اتفاقا مستحق cl نیست...یه نگاه به نیمکت رعال بکن..
تازه..مطمعن باشید..رعال یه مهاجم نوک هم جذب میکنه
arash_kashan21
+1 #11 arash_kashan21 1396-05-27 10:30
نيومده كاپتان هم شده بود
Amir.R
+4 #12 Amir.R 1396-05-27 10:35
به نقل از Hamid real:
بایرن به دلیل نداشتن یه نیمکت قوی...اتفاقا مستحق cl نیست...یه نگاه به نیمکت رعال بکن..
تازه..مطمعن باشید..رعال یه مهاجم نوک هم جذب میکنه

تقریبا مطمعنم سال بعد کریس بهترین بازیکن جهان نمیشه چون افتش شروع شده ؛ تنها برتری ک رعال در حال حاضر ب بایرن داره ؛ وجود بازیکنی مث ایسکو هست ؛ شما ب بیل مینازین اینور روبن هست ؛ بنزما لوا؛ آسنسیو خامس ؛ مارسلو آلابا ؛ نویر ناواس ؛ هوملز راموس ؛ ویدال کاسمیرو ؛ کروس رودی؛ مودریچ تیاگو؛ کارواخال کیمیش ؛کریس ریبری؛ میبینی در مجموع هیچ برتری خاصی ب بایرن نداره ؛ در نظر بگیر سوله مارتینز تولیسو مولر رناتو اینورن ولی ناچو واسکز کواچیچ کنتراعو سبایوس اونور ک در بهترین حالتم رعال سر نیست؛ میمونه دو تا بحث شانس و مصدومیت و بعضا ناداوری تو بازیای حساس که تو این زمینه ها بایرن لنگ میندازه جلو رعال.
i.g-b.p
+1 #13 i.g-b.p 1396-05-27 14:25
دوستان کامنته اولمو پاک کنین
کاملترشو دوباره فرستادمبه نقل از Amir.R:
تقریبا مطمعنم سال بعد کریس بهترین بازیکن جهان نمیشه چون افتش شروع شده ؛ تنها برتری ک رعال در حال حاضر ب بایرن داره ؛ وجود بازیکنی مث ایسکو هست ؛ شما ب بیل مینازین اینور روبن هست ؛ بنزما لوا؛ آسنسیو خامس ؛ مارسلو آلابا ؛ نویر ناواس ؛ هوملز راموس ؛ ویدال کاسمیرو ؛ کروس رودی؛ مودریچ تیاگو؛ کارواخال کیمیش ؛کریس ریبری؛ میبینی در مجموع هیچ برتری خاصی ب بایرن نداره ؛ در نظر بگیر سوله مارتینز تولیسو مولر رناتو اینورن ولی ناچو واسکز کواچیچ کنتراعو سبایوس اونور ک در بهترین حالتم رعال سر نیست؛ میمونه دو تا بحث شانس و مصدومیت و بعضا ناداوری تو بازیای حساس که تو این زمینه ها بایرن لنگ میندازه جلو رعال.

دقیقا
شما بیا توی تک تک پستها مقایسه کن
گلر نویر
ناواس

دفاع راست:کیمیش،رافی نیا،فیلیپس گوتزه
کارواخال بایکی که خودشون نمیشناسن

دفاع چپ :الابا،برنات،فریدل
مارسلو،تیو

دفاع وسط که اصلا قابل مقایسه نیستن :هوملس،بوا،خاوی ر،زوله،بادشتوبر
راموس،واران،وای ه خو،ناچو

هافبک دفاعی و میانی و کلا وسط:ویدال،تیاگو ،تولیسو،رودی،رن اتو
کروس،مودریچ،کاس میرو،کواچیچ ،یورنته

فازه هجومی هم :روبری،لوا،مولر ،خامس،کومن،(حتی میتونیم نبری رو راحت نیم فصل بگردونیم)
اونا bbc،ایسکو،سبایوس،وازکز،اسنسبو!

دقیقا منظورش از ذخیره نداشتن چی بود !



یه چیزه دیگه هم بگم اسامی نامزدهای مرد ساله فیفا و مربی سال اومده لطفا پوشش بدین که خیلی حرفا دارم و داریم در بارش


در مورد درکسلر هم الان اومدنش به بایرن نزدیک به صفره و البته منم در وینگ ازش استقبال نمیکنم
کمتر مربی در جهان هست که بتونه مثل لوو از امثال اوزیل و درکسلر در وینگ انقد خوب بازی بگیره

احتمالا سر از یووه ،منیو ،بارسلون،اینتری ا به احتمال خیلی زیاد ارسنال در بیاره !
بن عرفا،خسه،درکسلر ،متوعیدی و اوریر قربانیان نیمار هستن !
که این تیمو با کمبود ذخیره مخصوصا در خط حمله مواجه میکنه!
احتمالا ۱-۳-۲-۴بازی خواهند کرد در این فصل


یه چیزی که برام سوال شده بارسلون اگه انقد دفاع راست میخواست چرا اوریر رو نگرفت؟!

در مورد رودی و کیمیش هم که گفتن احتمالا بخشی از اینده المان هستن اگر قدره خودشونو بدونن صدرصد جاوادانه میشن بنظرم
ایمان
+1 #14 ایمان 1396-05-27 14:36
با خرید درکسلر موافقم شدییییییید.
در حد فرانکی نی چون تجربه فرانکی رو نداره.
دوم اینکه المانیه و تیم ملیه رو بالا میبره.
در مورد رودی هم بگم که این بشر پاطلاییه.چه پاسهای تو عمق و پاس های بلندی میده.یه لحظه دقیق جناح بازیرو جوری عوض میکنه که راحت تا دروازه چند قدم فاصلست.
در اخر درود به روان پاک محسن حججی.اینجا نشستیم داریم در مورد تیممون حرف میزنیم خیلی راحت.ایشالا حیدر کرار و سید الشهدا همنشینش باشن که هستن.
کان مقدس
+5 #15 کان مقدس 1396-05-27 15:41
به نقل از Hamid real:
بایرن به دلیل نداشتن یه نیمکت قوی...اتفاقا مستحق cl نیست...یه نگاه به نیمکت رعال بکن..
تازه..مطمعن باشید..رعال یه مهاجم نوک هم جذب میکنه

جمع کن گوزینه ی پررو ریم به سر در خودت و باشگاه تخمیت رئال.
آخه **** اگه داور که قطعا شب رو با خاهر مادر رئالی ها گذرانده بود بهتون حال نمی داد و ویدال یکم رعایت می کرد تک تک 11 نفرتون تو آلیانز مورد تجاوز قرار می گرفتین.
خاک به سر خودتو باشگاهت کنن به اونجور قهرمانی که بوی **** و لجنش تا این سر دنیا اومد می نازی.
خاااااااااااااک به سرت
Mike
0 #16 Mike 1396-05-27 17:40
نسبت به چیزی که اقای ignb نوشته نیمکت ضعیف تری داریم چون شما کومن و بادشتوبر و و سه چهار بازیکن اکادمی رو نام بردی که هنوز هم توانایی هاشون اثبات نشده تو هافبک میانی هم که نیمکت ما پرتر ولی بسیار بی کیفیت تر هست تو فاز هجومی هم کا خامس رو روی نیمکت داریم که اون رو هم هنوز در بازیهای جدی ندیدیم.
و باز هم رونالدو دارن که به راحتی مصدوم نمی شه و به هر شکلی چه کمک داور چه توانایی خودش کاملا تاثیر خودش رو در بازی می ذاره.
Hamid real
+5 #17 Hamid real 1396-05-27 18:01
به نقل از کان مقدس:
جمع کن گوزینه ی پررو ریم به سر در خودت و باشگاه تخمیت رئال.
آخه **** اگه داور که قطعا شب رو با خاهر مادر رئالی ها گذرانده بود بهتون حال نمی داد و ویدال یکم رعایت می کرد تک تک 11 نفرتون تو آلیانز مورد تجاوز قرار می گرفتین.
خاک به سر خودتو باشگاهت کنن به اونجور قهرمانی که بوی **** و لجنش تا این سر دنیا اومد می نازی.
خاااااااااااااک به سرت

بی ادب....واقا متعسفم برات...اخه دیوانه...پولشو دارن بازی کن های رعال میگیرن..حالشو اونا میبرن...بد تو میای به من که هموطن تم. چرت پرت میگی...من و تو فقط ی هوادار عادی هستیم...انقد جوش نزن...اگه انتقادیم..به من داری معدبانه حرفت بزن...مثل بقیه
mehdispeed
+3 #18 mehdispeed 1396-05-27 18:16
به نقل از Hamid real:
بایرن به دلیل نداشتن یه نیمکت قوی...اتفاقا مستحق cl نیست...یه نگاه به نیمکت رعال بکن..
تازه..مطمعن باشید..رعال یه مهاجم نوک هم جذب میکنه

بحث نیمکت نیس شما جلو بایرن روی صندلی های vip یک کسی رو همیشه دارین که با تلفن بازی در میاره واستون جز رئالی ها همه طرفدارای تیمای دیگه که بازی رو دیدن میگن بازی رو داور واسه رئال دراورده اره داداش
به پرز سلام برسونید بگید دمت گرم توپ طلا حقته :0097
Hamid real
-1 #19 Hamid real 1396-05-27 18:31
به نقل از i.g-b.p:
دوستان کامنته اولمو پاک کنین
کاملترشو دوباره فرستادمدقیقا
شما بیا توی تک تک پستها مقایسه کن
گلر نویر
ناواس

دفاع راست:کیمیش،رافینیا،فیلیپس گوتزه
کارواخال بایکی که خودشون نمیشناسن

دفاع چپ :الابا،برنات،فریدل
مارسلو،تیو

دفاع وسط که اصلا قابل مقایسه نیستن :هوملس،بوا،خاویر،زوله،بادشتوبر
راموس،واران،وایه خو،ناچو

هافبک دفاعی و میانی و کلا وسط:ویدال،تیاگو،تولیسو،رودی،رناتو
کروس،مودریچ،کاسمیرو،کواچیچ ،یورنته

فازه هجومی هم :روبری،لوا،مولر،خامس،کومن،(حتی میتونیم نبری رو راحت نیم فصل بگردونیم)
اونا bbc،ایسکو،سبایوس،وازکز،اسنسبو!

دقیقا منظورش از ذخیره نداشتن چی بود !



یه چیزه دیگه هم بگم اسامی نامزدهای مرد ساله فیفا و مربی سال اومده لطفا پوشش بدین که خیلی حرفا دارم و داریم در بارش


در مورد درکسلر هم الان اومدنش به بایرن نزدیک به صفره و البته منم در وینگ ازش استقبال نمیکنم
کمتر مربی در جهان هست که بتونه مثل لوو از امثال اوزیل و درکسلر در وینگ انقد خوب بازی بگیره

احتمالا سر از یووه ،منیو ،بارسلون،اینتریا به احتمال خیلی زیاد ارسنال در بیاره !
بن عرفا،خسه،درکسلر،متوعیدی و اوریر قربانیان نیمار هستن !
که این تیمو با کمبود ذخیره مخصوصا در خط حمله مواجه میکنه!
احتمالا ۱-۳-۲-۴بازی خواهند کرد در این فصل


یه چیزی که برام سوال شده بارسلون اگه انقد دفاع راست میخواست چرا اوریر رو نگرفت؟!

در مورد رودی و کیمیش هم که گفتن احتمالا بخشی از اینده المان هستن اگر قدره خودشونو بدونن صدرصد جاوادانه میشن بنظرم

..واقعا..تولیسو ..تیاگو..ویدالو ..با مودریچ کوروس کاسمیرو مقایسه میکنی...بد اینای که اسمشونو اوردی روی کاغذ خوبن..ولی ایا در عمل جواب میدن...یعنی اگه کارتون گره بخوره اینای که به عنوان ذخیره اسم بردی میتونن..بازی رو واستون درارن....اگه روبن یا ریبری یکودوم مصدوم بشن..واقعا کومن میتونه جاشونو پر کنه...اگه من میگم رعال بهترین ذخیره ها رو داره...شما خودتون الکلاسیکو رو دیدین..که رعال چجوری بدون بیل ...رونالدو...ای سکو..و کاسمیرو..بارسا رو کرده بود تو قوطی....این یعنی اگه ما تو مقاطع حساس بیل مصدوم بشه خیالمون راحته چون وازکس..میتونه عملکردی مشابه بیل داشته باشه...اگه مودریچ نباشه میگیم اشکال نداره کوا هست...و واقعا هم کوا دسته کمی نداره از مودریچ...اگه کوروس نباشه ..ایسکو هست...اسنیسو هست..تو دفاع ناچوی و داریم که اچار فرانسس..تو همه پست های دفاع میتونه بازی کنه..اون بازی کنم اسمش اشرف حکیمی..میدونیم اسمشو..اره...در کل اگه منطقی باشید..باید قبول کنید ذخیره های رعال مطمعن ترن...منظورم این بود داداش...نه این که شما اصلا ذخیره ندارید
Hamid real
+1 #20 Hamid real 1396-05-27 18:33
به نقل از mehdispeed:
بحث نیمکت نیس شما جلو بایرن روی صندلی های vip یک کسی رو همیشه دارین که با تلفن بازی در میاره واستون جز رئالی ها همه طرفدارای تیمای دیگه که بازی رو دیدن میگن بازی رو داور واسه رئال دراورده اره داداش
به پرز سلام برسونید بگید دمت گرم توپ طلا حقته :0097

اون که بحسش جداس... :a0074
کان مقدس
+2 #21 کان مقدس 1396-05-27 18:49
به نقل از Hamid real:
بی ادب....واقا متعسفم برات...اخه دیوانه...پولشو دارن بازی کن های رعال میگیرن..حالشو اونا میبرن...بد تو میای به من که هموطن تم. چرت پرت میگی...من و تو فقط ی هوادار عادی هستیم...انقد جوش نزن...اگه انتقادیم..به من داری معدبانه حرفت بزن...مثل بقیه

تو پا فراتر گذاشتی هی ما هیچی نمی گیم بی خیال تعریف های مسخره نمی شی.
تو که ادعای منطقت میشه باید برینی به اون قهرمانی تیمت، نه که بیای پزشو بدی
Hamid real
-2 #22 Hamid real 1396-05-27 19:27
به نقل از کان مقدس:
تو پا فراتر گذاشتی هی ما هیچی نمی گیم بی خیال تعریف های مسخره نمی شی.
تو که ادعای منطقت میشه باید برینی به اون قهرمانی تیمت، نه که بیای پزشو بدی

تعریف هام کاملا بجا و منطقی...بدش من پامو از چی فراتر گذاشتم...به تو و خوانوادت بی احترامی کردم...به بایرن فوش دادم...فقط گفتم رعال ذخیره هاش بهتره..که اگه منطقی باشی تاعید میکنی.....برینم تو قهرمانی مون....!!!من هیچ وقت به قهرمانی که با شکست تیم پر قدرت بایرن همرا باشه ن****...۴ تا تو الیانزو میگم..نکنه اونم داور کمکمون کرد...در کل اگه به رعال احترام نمیذاری به تیمه خودتون احترام بزار....من به قهرمانیمون افتخار میکنم...چون بایرن بزرگ شکست دادیم تو مسیرمون...التما س تفکر
i.g-b.p
-1 #23 i.g-b.p 1396-05-27 19:31
به نقل از Hamid real:
..واقعا..تولیسو..تیاگو..ویدالو..با مودریچ کوروس کاسمیرو مقایسه میکنی...بد اینای که اسمشونو اوردی روی کاغذ خوبن..ولی ایا در عمل جواب میدن...یعنی اگه کارتون گره بخوره اینای که به عنوان ذخیره اسم بردی میتونن..بازی رو واستون درارن....اگه روبن یا ریبری یکودوم مصدوم بشن..واقعا کومن میتونه جاشونو پر کنه...اگه من میگم رعال بهترین ذخیره ها رو داره...شما خودتون الکلاسیکو رو دیدین..که رعال چجوری بدون بیل ...رونالدو...ایسکو..و کاسمیرو..بارسا رو کرده بود تو قوطی....این یعنی اگه ما تو مقاطع حساس بیل مصدوم بشه خیالمون راحته چون وازکس..میتونه عملکردی مشابه بیل داشته باشه...اگه مودریچ نباشه میگیم اشکال نداره کوا هست...و واقعا هم کوا دسته کمی نداره از مودریچ...اگه کوروس نباشه ..ایسکو هست...اسنیسو هست..تو دفاع ناچوی و داریم که اچار فرانسس..تو همه پست های دفاع میتونه بازی کنه..اون بازی کنم اسمش اشرف حکیمی..میدونیم اسمشو..اره...در کل اگه منطقی باشید..باید قبول کنید ذخیره های رعال مطمعن ترن...منظورم این بود داداش...نه این که شما اصلا ذخیره ندارید

اولا من وازکزو یک پنجم بیلم نمیدونم
ایشون هیچ قابلیت خاصی در بازی نداره
یک بازیه درخشان نداره
یک گله مهم نداره
یکبار اسمش نرفته روی جلد یه مجله
بنظرم اسنسیو خیلی بهتره!
وازکز تهش همون کومنه
اینم دیدگاه منطقی
گر بخوایم در عمل بنگریم و ببینیم بازیکناتون چقد بکار اومدن پارسال بیل کله فصل و بنزما نیم فصل کلا شوت بودن!
پس فکر نکنم ندرخشیدن بازیکنان ما هم زیاد مهم باشه بنا بر این منطق تو(مثال رناتو )
ناچو هم بنظرم چیزی جز بازیکنی ذخیره که توی بازیای جلوی امثال اسپانیول و سویا فیکس باشخ نیست
نمیدونم منظورت از اچار فرانسه بودن ناچو چی بود !ناچو نه قدرت بازی خونیش درجه یکه ،نه تواناییش در کورس ها و نبرد ها،نه تخریبه بازیش ،نه هوشه انچنانی داره ،نه مثل امثال بونوچی و بواتنگ توانایی بازی سازی و ارسال پاسای عالی!،نه فیزیک بدنی خاصی داره٬نه قابلیت خاصی مثل کاشته زدن ،پنالتی زدن ،ارسال دقیق ! حتی توی نبردهای هوایی هم خیلی دیدم کم بیاره !تنها قابلیت خوبش بازی توی هر سه پسته دفاع که توی هیچکدومش عملکرد فرای عادی هم نداره!از عادی هم عادی تره!وجودش توی رعال مایه تعجبه !از اومدن زیدان که خیلی بهتر شده قبلش افتضاح بود !هیچکس حتی اسمشم نیاورده یه جا!وایه خو بازیکن پارساله فرانکفورت که خریدین به مراتب از ناچو واقعا بهتره!باوجود دو دفاع میانی اصلیتون (راموس و واران)و وایه خو روی نیمکت فکر کنم ناچو رو دیگه روی نیمکتم نبینیم تا یکی مصدوم بشه!یادم نرفته کارلو فقط دنباله این بود اینو بفروشه جا باز شه اوتامندیو بخره!
اینکه میگی تیاگو و ویداله با کروسو مودریچ مقایسه نکنم دیگه نهایت خنده بود ،چون یا بازی تیاگو و ویدالو ندیدی یا دیگه خیلی توی باده جو تیمت خوابیدی!
در مورد کواچیچم بگم بزرگترین خریدش این بود که اومد رعال وگرنه بجای اینکه ذخیره مودریچ و کروس باشه الان داشت باهاشون برای اینکه ثابت کنه ازشون بهتره رقابت میکرد
کواچیچ نابغست در دادن ضرب اهنگ به بازی چیزی کم از دوتا هافبک اصلی رعال واقعا نمیاره!
ولی تکنیکش خیلی ضعیف شد از موقه ای که ذخیره شد !
خیلب با پتانسیله و امیدوارم رعال به لیست بازیکنای خوبش که گند زد توشون اضافش نکنه!
Hamid real
-3 #24 Hamid real 1396-05-27 21:00
به نقل از i.g-b.p:
اولا من وازکزو یک پنجم بیلم نمیدونم
ایشون هیچ قابلیت خاصی در بازی نداره
یک بازیه درخشان نداره
یک گله مهم نداره
یکبار اسمش نرفته روی جلد یه مجله
بنظرم اسنسیو خیلی بهتره!
وازکز تهش همون کومنه
اینم دیدگاه منطقی
گر بخوایم در عمل بنگریم و ببینیم بازیکناتون چقد بکار اومدن پارسال بیل کله فصل و بنزما نیم فصل کلا شوت بودن!
پس فکر نکنم ندرخشیدن بازیکنان ما هم زیاد مهم باشه بنا بر این منطق تو(مثال رناتو )
ناچو هم بنظرم چیزی جز بازیکنی ذخیره که توی بازیای جلوی امثال اسپانیول و سویا فیکس باشخ نیست
نمیدونم منظورت از اچار فرانسه بودن ناچو چی بود !ناچو نه قدرت بازی خونیش درجه یکه ،نه تواناییش در کورس ها و نبرد ها،نه تخریبه بازیش ،نه هوشه انچنانی داره ،نه مثل امثال بونوچی و بواتنگ توانایی بازی سازی و ارسال پاسای عالی!،نه فیزیک بدنی خاصی داره٬نه قابلیت خاصی مثل کاشته زدن ،پنالتی زدن ،ارسال دقیق ! حتی توی نبردهای هوایی هم خیلی دیدم کم بیاره !تنها قابلیت خوبش بازی توی هر سه پسته دفاع که توی هیچکدومش عملکرد فرای عادی هم نداره!از عادی هم عادی تره!وجودش توی رعال مایه تعجبه !از اومدن زیدان که خیلی بهتر شده قبلش افتضاح بود !هیچکس حتی اسمشم نیاورده یه جا!وایه خو بازیکن پارساله فرانکفورت که خریدین به مراتب از ناچو واقعا بهتره!باوجود دو دفاع میانی اصلیتون (راموس و واران)و وایه خو روی نیمکت فکر کنم ناچو رو دیگه روی نیمکتم نبینیم تا یکی مصدوم بشه!یادم نرفته کارلو فقط دنباله این بود اینو بفروشه جا باز شه اوتامندیو بخره!
اینکه میگی تیاگو و ویداله با کروسو مودریچ مقایسه نکنم دیگه نهایت خنده بود ،چون یا بازی تیاگو و ویدالو ندیدی یا دیگه خیلی توی باده جو تیمت خوابیدی!
در مورد کواچیچم بگم بزرگترین خریدش این بود که اومد رعال وگرنه بجای اینکه ذخیره مودریچ و کروس باشه الان داشت باهاشون برای اینکه ثابت کنه ازشون بهتره رقابت میکرد
کواچیچ نابغست در دادن ضرب اهنگ به بازی چیزی کم از دوتا هافبک اصلی رعال واقعا نمیاره!
ولی تکنیکش خیلی ضعیف شد از موقه ای که ذخیره شد !
خیلب با پتانسیله و امیدوارم رعال به لیست بازیکنای خوبش که گند زد توشون اضافش نکنه!

خوبه...حالا باز یکم نرم شدی.....کواچیچ ..اسنسیو....ایس کو...سبایوس.... بازی کن های عالی که..رو نیمکت رعالن....به این میگن به نیمکت عالی
کان مقدس
+4 #25 کان مقدس 1396-05-27 21:20
به نقل از Hamid real:
تعریف هام کاملا بجا و منطقی...بدش من پامو از چی فراتر گذاشتم...به تو و خوانوادت بی احترامی کردم...به بایرن فوش دادم...فقط گفتم رعال ذخیره هاش بهتره..که اگه منطقی باشی تاعید میکنی.....برینم تو قهرمانی مون....!!!من هیچ وقت به قهرمانی که با شکست تیم پر قدرت بایرن همرا باشه ن****...۴ تا تو الیانزو میگم..نکنه اونم داور کمکمون کرد...در کل اگه به رعال احترام نمیذاری به تیمه خودتون احترام بزار....من به قهرمانیمون افتخار میکنم...چون بایرن بزرگ شکست دادیم تو مسیرمون...التماس تفکر

بایرن بزرگ رو شکست ندادین، چون در حد این حرفا نیستین،بایرن رو بازوندن به شما، کی بشه گند این حرف ها مثل یووه دربیاد.
Hamid real
-8 #26 Hamid real 1396-05-27 21:26
به نقل از کان مقدس:
بایرن بزرگ رو شکست ندادین، چون در حد این حرفا نیستین،بایرن رو بازوندن به شما، کی بشه گند این حرف ها مثل یووه دربیاد.

هر موقع گندش درومد بیا در موردش حرف بزن.....تا قبل از اون...باید شکست بپذیری فعلا....حالا برو دعا کن دوباره نخورید به رعال
i.g-b.p
0 #27 i.g-b.p 1396-05-27 21:42
اینجا کودکستانه مگه
اگه کل کلم‌میکنین یکم فنی باشه!!!
Hamid real
-5 #28 Hamid real 1396-05-27 21:54
به نقل از i.g-b.p:
اینجا کودکستانه مگه
اگه کل کلم‌میکنین یکم فنی باشه!!!

والا من از اون اول فنی حرف زدم...ولی این اقا انگار حالش خش نیس
papa
+2 #29 papa 1396-05-27 22:00
ترکیب
اولریش،
سوله، هوملز، کیمیش، آلابا
رودی، ویدال،تولیسو
ریبری، مولر، لواندوفسکی
احمد
+8 #30 احمد 1396-05-27 22:38
به نقل از i.g-b.p:
اینجا کودکستانه مگه
اگه کل کلم‌میکنین یکم فنی باشه!!!

اینجا کانون هوادارن بایرنه، کسی که طرفدار بایرن نیست باید حرمت صاحب خونه رو حفظ کنه همونطوریکه ما حرمت مهمان و حفظ می کنیم. از نظر من بازی پارسال ما با رئال جز شرمساری برای رئال نمی تونه چیز دیگه ای داشته باشه، سال قبلش در یک بازی کاملا برتر به آتلتیکو باختیم در حالیکه خیلی سر بودیم ولی باختیم و قبول کردیم. سال قبلش با یک لشکر مصدوم به بارسا باختیم درحالیکه برنات و رافینیا تو نیوکمپ جلوی msnبازی کردن ولی قبول کردیم باخت و یا سال قبلش به رئال باختیم ولی نگفتیم حقمون نبود ، هنوزم از اون باخت ناراحتیم ولی بازی پارسال با ریال یک نامردی محض بود و یک حق کشی و ... ، کسی هم که بخواد بیاد بخاطر اون بازی مستقیم یا غیر مستقیم کری بخونه معلومه که میره رو اعصاب، و بالاخره یکی پیدا میشه جواب بده
هر چند که من هیچ وقت دوست ندارم تو این سایت با یک غیر بایرنی یا غیر آلمانی طرف بشم، مخصوصا تیمی که ...
مطلب آخرم اینکه به نظرتون تو سایتهای دیگه مخصوصا سایتهای اختصاصی طرفداران تیمهای دیگه هم میشه به همین راحتی جولان داد؟قبول دارم اکثر نظرات ایشون محترمانه بوده و توهینی توش نبود ولی وقتی آدم تو سایت دیگه نظر میده باید بدونه حتی دلسوزی هم ممکنه رو اعصاب باشه، اگه قراره دلسوزی و خیر خواهی هم باشه ترجیح میدیم یه بایرنی اینکارو بکنه، الان اگه چند تا بارسایی بیان برای رئال دلسوزی کنن و مثلا بگن چرا موراتا رفت و نباید اوزیل می رفت و امثال این اونم بعد از حذف توسط بارسا این دوستان چه جوابی میدن ؟؟؟
Mike
0 #31 Mike 1396-05-27 22:56
کلا غیر از سعید اکثرتون هنوز نوع گذاشتن و ادب رو یاد نگرفتید و با سطحی ترین دلیل می خواید جلوی کسایی که با ادب نظر می ذارن رو بگبرید به بهانه اینکه اینجا سایت هواداران بایرنه و بقیه حق نظر دادن رو ندارن وقتی کسی داره با ادب نظر می ده به کسی ربطی نداره که بگه چون طرفدار یک تیم دیگه هست نباید نظر بده.
محمد کریمی
0 #32 محمد کریمی 1396-05-27 23:58
قصد دخالت ندارم، نظرمو به عنوان به هوادار میگم، رئال اگه اشتباهات داوری نبود به احتمال زیاد صعود نمیکرد ولی با ترکیبی که داشت رئال برتر از بایرن بود، حالا به خاطر اخراج بود یا نه استرس تیم بازی رفت خیلی خوش شانس بود تیم که با اختلاف یکی باخت، البته از نبوغ نویر هم نمیشه گذشت ولی تیم از هم پاشید، ولی تو بازی برگشت بایرن برتری داشت هرچند برتریش خیلی زیاد نبود، به عنوان طرفدار بایرن نمیتونم راحت از اون همه اشتباه داوری بگذرم، ۲ تا گل افساید، اخراج اشتباه ویدال، اخراج نشدن کاسمیرو، حتی افساید اشتباهی که از کاستا گرفتن ولی گذشته از مسئله طرفداری اگه بایرن صعود میکرد من خودم میگفتم با خوش شانسی صعود کردیم مثه بازی با یووه ۲۰۱۵، مهم نیست این چیزا گذشته ولی نقد و فحاشی خیلی با هم فرق دارن.
Hamid real
0 #33 Hamid real 1396-05-28 00:09
به نقل از Mike:
کلا غیر از سعید اکثرتون هنوز نوع گذاشتن و ادب رو یاد نگرفتید و با سطحی ترین دلیل می خواید جلوی کسایی که با ادب نظر می ذارن رو بگبرید به بهانه اینکه اینجا سایت هواداران بایرنه و بقیه حق نظر دادن رو ندارن وقتی کسی داره با ادب نظر می ده به کسی ربطی نداره که بگه چون طرفدار یک تیم دیگه هست نباید نظر بده.

دمت گرم داداش :a0077
Hamid real
+1 #34 Hamid real 1396-05-28 00:26
به نقل از احمد:
اینجا کانون هوادارن بایرنه، کسی که طرفدار بایرن نیست باید حرمت صاحب خونه رو حفظ کنه همونطوریکه ما حرمت مهمان و حفظ می کنیم. از نظر من بازی پارسال ما با رئال جز شرمساری برای رئال نمی تونه چیز دیگه ای داشته باشه، سال قبلش در یک بازی کاملا برتر به آتلتیکو باختیم در حالیکه خیلی سر بودیم ولی باختیم و قبول کردیم. سال قبلش با یک لشکر مصدوم به بارسا باختیم درحالیکه برنات و رافینیا تو نیوکمپ جلوی msnبازی کردن ولی قبول کردیم باخت و یا سال قبلش به رئال باختیم ولی نگفتیم حقمون نبود ، هنوزم از اون باخت ناراحتیم ولی بازی پارسال با ریال یک نامردی محض بود و یک حق کشی و ... ، کسی هم که بخواد بیاد بخاطر اون بازی مستقیم یا غیر مستقیم کری بخونه معلومه که میره رو اعصاب، و بالاخره یکی پیدا میشه جواب بده
هر چند که من هیچ وقت دوست ندارم تو این سایت با یک غیر بایرنی یا غیر آلمانی طرف بشم، مخصوصا تیمی که ...
مطلب آخرم اینکه به نظرتون تو سایتهای دیگه مخصوصا سایتهای اختصاصی طرفداران تیمهای دیگه هم میشه به همین راحتی جولان داد؟قبول دارم اکثر نظرات ایشون محترمانه بوده و توهینی توش نبود ولی وقتی آدم تو سایت دیگه نظر میده باید بدونه حتی دلسوزی هم ممکنه رو اعصاب باشه، اگه قراره دلسوزی و خیر خواهی هم باشه ترجیح میدیم یه بایرنی اینکارو بکنه، الان اگه چند تا بارسایی بیان برای رئال دلسوزی کنن و مثلا بگن چرا موراتا رفت و نباید اوزیل می رفت و امثال این اونم بعد از حذف توسط بارسا این دوستان چه جوابی میدن ؟؟؟

داداش...شما برو کامنت منو که اون اول دادم بخون.

من همیشه سعی کردم در نهایت ادب نظرمو بدم...فک نکم شایسته ی این توهین ها ی بعضی ها باشم.....در کل همه ما ایرانی ایم..
واقعا ارزش داره که ما بخاطره این تیمای خارجی به هم توهین کنیم..
احمد
+3 #35 احمد 1396-05-28 00:57
به نقل از محمد کریمی:
قصد دخالت ندارم، نظرمو به عنوان به هوادار میگم، رئال اگه اشتباهات داوری نبود به احتمال زیاد صعود نمیکرد ولی با ترکیبی که داشت رئال برتر از بایرن بود، حالا به خاطر اخراج بود یا نه استرس تیم بازی رفت خیلی خوش شانس بود تیم که با اختلاف یکی باخت، البته از نبوغ نویر هم نمیشه گذشت ولی تیم از هم پاشید، ولی تو بازی برگشت بایرن برتری داشت هرچند برتریش خیلی زیاد نبود، به عنوان طرفدار بایرن نمیتونم راحت از اون همه اشتباه داوری بگذرم، ۲ تا گل افساید، اخراج اشتباه ویدال، اخراج نشدن کاسمیرو، حتی افساید اشتباهی که از کاستا گرفتن ولی گذشته از مسئله طرفداری اگه بایرن صعود میکرد من خودم میگفتم با خوش شانسی صعود کردیم مثه بازی با یووه ۲۰۱۵، مهم نیست این چیزا گذشته ولی نقد و فحاشی خیلی با هم فرق دارن.

اینجا ۲ تا مطلب جداگانه مطرحه، اولیش اینکه کاملا اعتقاد دارم اگه اشتباهات داوری نبود شانس صعود بایرن خیلی خیلی بالا بود. منظورم اخراج اشتباه ویدال یا اخراج نشدن کاسیمیرو، اینا تو ۹۰ دقیقه بوده . فکر کن اگه رئال دقیقه ۷۰ یا.... ده نفره میشد با روند بازی بایرن به احتمال خیلی زیاد تو ۹۰ دقیقه بازی و تموم می کرد. تو اون سطح بازیا یه اشتباه سرنوشت بازی و عوض میکنه، اشتباه داوری همیشه هست ولی نمیشه ۴ تا اشتباه تاثیرگذار اونم مقابل رئال از داور اتفاق بیفته و انتظار داشته باشین که طرفدارا حرفی نزنن، تو اون بازی سر بایرن بریده شد.
۲_ این مطلب با اینکه کی بهتر بوده و فرصتهای بیشتری داشته فرق میکنه، اصلا معلوم نیست اگه بایرن صعود می کرد از پس آتلتیکو و یا یووه بر میومد . از نظر من اگه بجای نویر ، هر دروازه بان دیگه ای بود رفت و برگشت تو ۹۰ دقیقه با اختلاف بازی و می باختیم، ولی این توجیهی برای اونا نمیشه چون چه بسا بازیهایی که تیم حریف کاملا برتر بود و مسی و کریس و امثال اون بازی و در آوردن، نویر هم داشت همین کارو میکرد که داور نذاشت.
احمد
+2 #36 احمد 1396-05-28 01:25
به نقل از Mike:
کلا غیر از سعید اکثرتون هنوز نوع گذاشتن و ادب رو یاد نگرفتید و با سطحی ترین دلیل می خواید جلوی کسایی که با ادب نظر می ذارن رو بگبرید به بهانه اینکه اینجا سایت هواداران بایرنه و بقیه حق نظر دادن رو ندارن وقتی کسی داره با ادب نظر می ده به کسی ربطی نداره که بگه چون طرفدار یک تیم دیگه هست نباید نظر بده.

به غیر از سعید هیچ کدوم از ما نه کامنت گذاشتن بلدیم و نه ادب داریم؟؟؟؟؟
کجا من گفتم کسی حق نظردادن نداره؟؟؟
چند تا غیر بایرنی اینجا فعالن؟؟؟ من که فکر میکنم بیشتر از ۳ ، ۴ نفر نباشن، من اینجا کاره ای نیستم، اتفاقا بهتره سایت اینقدر خوب و فعال باشه که طرفدارای تیمهای دیگه هم اونجا نظر بدن، ولی برادر من تا اونجایی که من یادمه تو این چند وقتی که این دوستمون اینجا نظر میده کسی به ایشون بی احترامی نکرده و شاید ۳،۴ نفر بودن که باهاش کل کل کردن، الان چون طرفش یکی از اعضای اصلی و فعال سایت که بیشتر خبرها رو ایشون تو سایت کار می کنن بود من خواستم طرف علی آقا رو بگیرم، کوچکترین بی احترامی هم بهش نکردم،
ولی شما به این نتیجه رسیدی که به غیر از سعید هیچ کس ادب نداره و...؟؟؟؟ از نظر شما فقط احترام طرفدارای تیمهای دیگه واجبه؟؟؟؟
Mike
+1 #37 Mike 1396-05-28 02:28
به نقل از احمد:
الان چون طرفش یکی از اعضای اصلی و فعال سایت که بیشتر خبرها رو ایشون تو سایت کار می کنن بود من خواستم طرف علی آقا رو بگیرم، کوچکترین بی احترامی هم بهش نکردم،
ولی شما به این نتیجه رسیدی که به غیر از سعید هیچ کس ادب نداره و...؟؟؟؟ از نظر شما فقط احترام طرفدارای تیمهای دیگه واجبه؟؟؟؟

علی اقا خیلی برای سایت زحمت می کشه ولی بعضی مواقع نظرات تندی می ذاره تو این مورد هم به نظرم بهتر اینه که به جای از دوست خودمون بی دلیل طرفداری کنیم و طرف مقابل رو محکوم کنیم حداقل بهتره جوری قضاوت کنیم که کسی که مقصر نیست رو ناراحت نکنیم.
ایمان
+4 #38 ایمان 1396-05-28 02:57
خدایا کی ما یاد میگیریم به نظر هم احترام بزاریم.اقا هموطن ما با رئال حال میکنه.چی کار دارین.قهرمان شدن.شانسی یا تخمی قهرمانن.بهشون احترام بزارید.اینجا تفاوت سلیقه باعث بی احترامی شده.زشته.مهم لذت بردن از فوتباله.من رئال رو به عنوان یه ابر قدرت قبول دارم.واقعا هم ابر قدرتی هستن.به عنوان رقیب بهشون احنرام میزارم.بچه بازی در نیارید
ایمان
+3 #39 ایمان 1396-05-28 03:02
به نقل از Hamid real:
هر موقع گندش درومد بیا در موردش حرف بزن.....تا قبل از اون...باید شکست بپذیری فعلا....حالا برو دعا کن دوباره نخورید به رعال

رفیق با احترام به تیمتون ولی قهرمانی پارسال حقتون نبود.مبارکتون باشه ولی حق بایرن بود.از طرف اونایی که بی ادبی کردن عذر میخوام.ولی شما دعا کن امثال به بایرن نخورین
Amin R
+1 #40 Amin R 1396-05-28 13:24
دوستان عزیز لطفا برای همدیگه احترام قائل بشید...
۱جورایی دوست رئاليمون درست میگه. ما وقتی نیمکت و بازیکنای خوبی داشته باشیم ولی تو بازی های بزرگ نتونیم نتیجه مطلوب را بدست بیاریم حرفی نمی مونه. اهل فن می گن سرمربی تا ۲۵درصد می تونه در یک تیم تاثیر گذار باشه.آیا یوپ هاینکس دستش بازتر از آنچلوتی و گواردیولا بود؟ اون تونست از مولر و آلابا و... خوب بازی بگیره. تمام مهره هایی که زمان گواردیولا فوق ستاره بایرن بودن فصل پیش یا از دوران اوجشون فاصله گرفته بودن یا درخشش ۱فوق ستاره را نداشتند. در حالی که مسن نیستند. من همیشه می گم بایرن سرمربی آلمانی می خواد. البته این اولین چیزیه که بهش احتیاج داره.
Hamid real
+1 #41 Hamid real 1396-05-28 13:26
به نقل از ایمان:
خدایا کی ما یاد میگیریم به نظر هم احترام بزاریم.اقا هموطن ما با رئال حال میکنه.چی کار دارین.قهرمان شدن.شانسی یا تخمی قهرمانن.بهشون احترام بزارید.اینجا تفاوت سلیقه باعث بی احترامی شده.زشته.مهم لذت بردن از فوتباله.من رئال رو به عنوان یه ابر قدرت قبول دارم.واقعا هم ابر قدرتی هستن.به عنوان رقیب بهشون احنرام میزارم.بچه بازی در نیارید

Like


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10898
  • ما 394 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29751553

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده