اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

افزایش دوباره ی شایعات پیرامون کارلتو

ancelotti-Anderlecht-ucl-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن،شایعات پیرامون بایرن و کارلتو باز هم شعله ور شده است.

پس از صحبت های جنجالی باسلر مبنی بر ترک مونیخ توسط کارلتو در همین نیم فصل، این رمبی با جوک خواندن آن حرف ها آن شیایعه را به فراموشی سپرد.

با این حال دیگر پیشکسوتان بایرن باز هم شعله به این حواشی زده اند و خبر از رفتن کارلتو در پایان فصل می دهند.

لوتار ماتیوس طبق انتظار یکی از این افراد است که با قاطعیت از رفتن کارلتو در پایان فصل می گوید.

نفر دیگر بالاک می باشد که معتقد است بایرن باید با قراردادی بلند مدت نالگزمن از هافن هایم را سر کار بیاورد.

باید دید سرانجام این جو آشفته برای بایرن به کجا خواهد رسید.

نظرات  

ایمان
-5 #1 ایمان 1396-06-23 02:28
نود درصد احتمال میدم ناگلزمن فصل بعد بایرنه. بایرن تیم اماتوری نیست که مربی رو نیم فصل بیرون کنه.درکل کارلو مربی بزرگیه ولی ما تفکر نو میخوایم.حالا ادامه فصل ببینیم ناگلزمن چه میکنه.البته احتمال خرید هیجان زده که بایرن سلاطینی چون کاستا و سانچز و غیره خریده.یهو دیدین اعلام کردن فصل بعد ناگلزمن در بایرنه.الله اعلم.با اومدن ناگلزمن موافقم صد درصد.کالو بره تا مولرم نابود نشده و نرفته
Amir.R
+7 #2 Amir.R 1396-06-23 10:14
اگه اولی و کارل 2013 ب یوپ میگفتن شکر خوردیم ؛ بمون و قرارداد پپو فسخ میکردن الان رعالم ی سون آپ جلومون داشت. اونم با اون نسل طلایی باستین لام نویر کروس مولر روبن ریبری.
SaeedEminem2
+10 #3 SaeedEminem2 1396-06-23 10:26
فکر نمی کنم بایرن همچین حماقت بکنه. تجربه کلینزمن جلو چشمشونه و یادشون نرفته که حتی نزدیک بود نتونیم سهمیه بگیریم

عجیبه که همه یادشون رفته اما فصل پیش تا اواخر آبان هم وضع بایرن خیلی بدتر از الان بود. به اتلتیکو باختیم به دورتموند باختیم به روستوف با گل سردار باختیم، تیم بعدی رو یادم نیست ولی شد 4 تا باخت پشت سرهم. تا اینکه روبری اومدن و بردهای پشت سرهم شروع شد. الان 6 تا بازی رسمی داشتیم که اکثرا بدون روبری بوده و 5 تاش رو هم بردیم. بازی تو زمین هوفنهایم بدون روبری بعد از وقفه ملی رو باختیم. بله تیم بازیش جذاب نیست اما نمی دونم دقیقا دوستان به چی می گن بحران ! بازی اکثر تیم ها در شروع فصل جذاب نیست و رفته رفته بهتر می شه. مثلا همین استقلال هم که قرار نیست تا /اخرش همینجوری بازی کنه، بازی بایرن هم بهتر می شه البته با روبری !


اتلتیکو می خواد 60 میلیون واسه کاستا بده :| واقعا اون کاستای بی اعصاب 60 تا می ارزه؟
نویر جان
+2 #4 نویر جان 1396-06-23 11:53
اگه بره باید یکی بیاد که تجربه داشت باشه این هنوز به شکلات میگه تتولات اینوقت میخاد بیاد مربی تیم سوم دنیا شه؟
Naghavi
+11 #5 Naghavi 1396-06-23 14:48
جالبه ! بزرگان باشگاه که میگند این آقا شغلش رو از دست بده به جایگزین فکر کردن ؟ ناگلزمن یا توخل یا لو ؟ هیچکدوم از اینا شرایطی بهنر از کارلتو ندارند فعلا بذارید کارشو بکنه ای بابا ! هر روز یکی مصاحبه میکنه میگه میره. تمرکز براش نمیمونه دیگه خیلی دوران بدی داره میگذرونه انتقاد هست من خودم انتقاد میکنم گاها خیلی انتقاد تندی هست ولی خب به هیچ وجه نباید رویه اخراج سرمربی در تیم جا بیوفته بلای یونایتد به سر ما هم میاد به این شکل. یه انتخاب خوب انجام بدند سران باشگاه و بهش تعهد داشته باشند. ناگلزمن ؟ خب آخه با یه برد و یه علاقه ساده که نمیشه فهمید یه سرمربی سی ساله بدرد باشگاهی مثله بایرن که غول فوتبال آلمانه میخوره یا نه. در ضمن ما به اف سی هالیوود معروفیم روبری و مولر و لوای ناراضی رو کارلتو در کنترلشون به مشکل برخورده حالا ناگلزمن سی ساله جوان که اختلاف سنی کمی با مولر داره و هم سن لواست و از روبری کوچیکتره چطور میخواد شرایط به این سختی رو که تا بحال تجربه اش رو نداشته کنترل کنه ؟. این ها هم باید در نظر گرفته بشه که توی بایرن وقتی مربی زیر حاشیه های اسطوره ها و رسانه ها دفن بشه دیگه نمیشه ازش انتظار عملکرد خوب و مثبت و اثر گذار داشت. در ضمن به قولی بایرن باشگاهی که صد تا صاحب داره ! از دربان باشگاه تا افنبرگ و کان و ماتئوس و بکن بائر که خود بایرن مونیخ به شمار می آیند احساس میکنند هر لحظه باید یه مصاحبه ای داشته باشند و به شرایط تیمی اعتراض کنند که مورد عجیب اینه که در دوره پپ چنین چیزی به هیچ وجه تا این حد وجود نداشت دلیلی هم براش هست چون بایرن در دوره پپ میشه گفت در فاز تهاجمی یکی از برترین ( اگر نگیم برترین) بایرن تاریخ به شمار میرفت همه اساطیر باشگاه با دیدن چنین بایرنی به وجد اومده بودند و دوست داشتند پپ بمونه چون توی فاز هجومی و سیستم 5 فورواردش خیلی خیلی خطرناک نشون میداد و هر تیمی رو میتونست شکست بده . لوو هم که درسته خیلی خوب عمل کرده ولی فراموش نکنید لوو تیمی از برترین آنالیزر های دانشگاهی آلمان بهترین استعداد ها بهترین کمک مربی ها رو داره و مسابقات باشگاهی خیلی با مسابقات ملی متفاوته پروسه کاری لو خیلی فرق داره با مربیان باشگاهی دیگه. حتی لو با دانشکده ریاضیات هم در تماسه که بتونند احتمالات و شرایط و تاکتیک های جدید رو با استفاده از علم ریاضی و گراف بهش ارائه بدند یعنی تقریبا کل ارگان های علمی و ورزشی در خدتمش هستند و تا موفق بشه و این شرایط طبیعتا در بایرن خیلی فرق داره اما نکات مثبتی هم داره مثله همین تاکتیک هایی که قبلا در ذهن داره و پرستیژ و کلاسی که به نیمکت میاره به عنوان قهرمان جهان. اسطوره باشگاه کمی انعطاف پذیر تر باهاش برخورد میکنن و مهمتر اینکه زمینه آلمانی سازی باشگاه که مطابق میل هوینسه خیلی بیشتر از قبل فراهم میشه. اما در آخر توخل که خب من به شخصه ازش خوشم میاد چون مربی خوش فکری هست اما نه در همه ی موارد ! اگر توخل سرمربی تیم بشه میزان کلین شیت ها خیلی خیلی کاهش پیدا میکنه چون تیم هاش خیلی باز بازی میکنن و کلا به دفاع اهمیت زیادی نمیده ! اما از نظر هجومی خیلی مربی باهوش و پیچیده ای هست که ممکنه کمک کنه تا بعضی از بازیهای گره خورده رو با هوش و ذکاوتش در بیاره برای تیم. در ضمن سیستم چرخشی خیلی خوبی داشت در دورتموند و همه راضی بودند از این نظر در هر صورت اگر با واتسکه به مشکل نمیخورد حالا حالاها در دورتموند بود ولی خب مثله اینکه نتونستد ادامه بدند و شرایط خیلی سخت شد برای هر دو طرف. و خب تیمش از تیم فعلی دورتموند بهتر و منسجم تر در حمله بود و خیلی ساماندهی شده در بعد هجومی بازی میکرد البته که مربی فعلی دورتموند خیلی مربی تاپ و خوبی هست از نظر من پیتر بوش نسل جدیدی از مربیان باهوش و با دانش هلندیه که ترکیبی از تمام فلسفه های فوتبال هلنده توتال فوتبال با مالکیت بالا و البته دفاع منسجم و خوب به احتمال خیلی زیاد در دورتموند موفق خواهد بود بوش دوست داشتنی. در هر صورت به نظرم خیلی بهتره که مربی عوض نشه و در صورت ثبات عملکرد مثبت کارلتو رو تا آخر قرارداد نگه دارند و انتقاد های اساطیر و بزرگان هم کمتر بشه و صبور تر باشند تا ببینم چی پیش میاد واقعا چون هر عملی که اینجا و این فصل صورت بگیره و تصمیم گیری بشه عواقبش چندین ساله آینده با مونیخ خواهد بود اگر بد باشه که خیلی وضع خراب میشه و باشگاه با این حاشیه هایی که داره معلوم نیست چی میشه و وضع باشگاه چطور پیش میاد. بهتره صبور باشند و به مربی بیشتر فرصت بدند به شخصه فکر میکنم اینا برای لو بعد از ورد کاپ برنامه دارند و میخوان هر طور شده راضیش کنند که به تیم بیاد یا هم سرمربی باشگاه باشه و هم سرمربی تیم ملی ! که بعیده لوو قبول کنه چون خیلی دفعات بهش پیشنهاد دادند و خب خودش قبول نکرد. امیدوارم بهترین تصمیم برای باشگاه گرفته بشه .
ایمان
-4 #6 ایمان 1396-06-23 15:20
ناگلز من یا کلوپ.مربی المانی با تیم المانی.کهکشانو فتح میکنن.چیزی که منو جدب المان کرد و بایرن المانی بودنشه.اسکلت تیم ما الان بین المللیه.ریبری فرانسوی و روبن هلندی و....
اسکلت تیم که لام و نویر و کروس و شواینی و گومز بودن اسپانیارو خفت دادن.حالا یه مشت تازه طرفدار بیان هی انسانیت و نژاد پرستی بازی درارن.من نژاد پرستم.تیم المانی میخوام حتی اگر سهمیه نیاره
SaeedEminem2
+6 #7 SaeedEminem2 1396-06-23 18:20
اگه اتفاق خاصی نیوفته بایرن امسال هم قهرمان لیگ می شه و همین موضوع کافیه تا قرارداد کارلو همین فصل تمدید بشه. فصل پیش که مثلا لایپزیک شاخ شده بود، آخرش با ما 15 امتیاز اختلاف داشت ! واسه مدیریت ما هم که فقط همین لیگ مهمه و دلیلی نداره با مربی ای که تنها خواسته شون رو برآورده کرده کات کنن !

اما واسه هزارمین بار می گم فوتبال ثبات می خواد و با تعویض مربی مخالفم. یعنی خداییش می گم با تمام انتقادی که به پپ داشتم بازهم ترجیح می دادم بمونه چون همچنان عقیده دارم تعویض مربی ترمز تیم رو می کشه. قصد دفاع از عملکرد کارلو رو هم ندارم (با اینکه به نظرم قوی ترین مربی در بازی های حذفیه) اما پیدا کردن گزینه ای که پسرفت نباشه واقعا سخته. تیم بی انگیزه ست؟ بد بازی می کنه؟ نظم نداره؟ حاشیه داره؟ گل نمی زنه؟ واقعا کی الان هست که بیاریمش می تونه اینارو بهتر مدیریت کنه؟ تنها گزینه ای که من به تعویض مربی راضی می شم آرسن ونگره و بس. یعنی اگه نتیجه هم نگیریم حداقل تیم جذاب بازی می کنه. که اونم با توجه به نارضایتی تعدادی از هواداران آرسنال، بسیار بعیده که هوینس حتی بهش فکر کنه و جزء گزینه ها قرارش بده. از توخل تو دورتموند خیلی چیز خاصی ندیدم ولی اصلا تعجب نمی کنم اگه اولین مربی بایرن بعد از کارلو باشه (اگه بیکار باشه) کلوپ رو هم قبول دارم که عمرا به این زودی از لیورپول جدا بشه. یعنی تا ابد هم قهرمان لیگ نشه اخراجش نمی کنن و متاسفانه به این زودی در دسترس ما قرار نخواهد گرفت. هرچند که کلوپ هم مثل پپ و البته ونگر تو تمرین فشار زیادی به بازیکن ها میاره و با اومدن هر کدوم از این دو نفر نتایجی بهتر از دوران پپ کسب نخواهیم کرد چون قطعا اکثر فصل رو باید بدون بازیکن های شیشه ای سپری و دل خوش کنیم به ذخیره ها. سالم بودن روبری هوملز تیاگو اتفاقی نیست و از نظر تعداد و مدت مصدومیت واقعا کارلو شاهکار بوده

البته اینو هم بدونید از اونجایی که بایرن معروفه به اخراج زیاد مربی، قطعا کارلو هم مثل پپ بند خسارت با رقم بالا مثلا 50 میلیون در صورت اخراج گذاشته. یعنی در بدترین حالت کل 3 سال رو اینجا می مونه چون عمرا هوینس زیر بار این خسارت بره. ولی جدا نگاه کنید تو این سال ها تنها یوپ و پپ بدون اخراج شدن از بایرن رفتن. تازه یوپ هم با وجود فینال اروپا اونجوری باهاش برخورد شد و با دلخوری رفت. بقیه همه بدون استثنا اخراج شدن، ماگات کلینزمن ونگال و حتی هیتزفیلدی که عقیده داشتن باید باهاش قرارداد مادام العمر بست. ما در کنار رئال از نظر اخراج مربی تو اروپا رکورد داریم. جالبه که رئال هم 3 سال با مورینیو بود و اخراجش نکرد ماهم 3 سال با پپ
i.g-b.p
+2 #8 i.g-b.p 1396-06-23 20:32
ممیخوام چنتا بحثو باهم شروع کنم پس نگین زیره پست بحثه نامربوط نزارین لطفا

ببینین در فوتبال مدرن وینگ الزامی شده کارلو هم سیستمشو‌بر پایه ی وینگ گذاشته
به نوعی اعلام کرده ، خب ما فقط روبری رو داریم !و اونا هم نمیشه همیشه بازی کنن ! پس کارلو سعی میکنه اونارو واسع حذفی نگه داره !
مولر و خامس به ناچار در بیشتر بازی ها به ناچار وینگر هستن !همه هم مربی هم خوده مولر و بازی کنا و باشگاه میدونن مولر اونجا جواب نمیده !
ولی کارلو کمر به فتح clبسته ،یادمون نمیره مولر هر وقت پشته مهاجم کار کرد خط دفاع حریف رو دیوونه کرد (حتی توی تیمه کارلو)مثالش بازی پارسال جلوی وولف ،همین اخریا جلوی چلسی و حتی اخرین بازی با دانمارک (تیمه ملی)
فلج بودن تیم از وینگر باعث شده خطه هافبک نتونن در بازی های کوچک خوب پلن هلی موقیت سازیو تمرین کنن
در نتیجه هافبک ها افت کردن !پس کارلو رودی و تولیسو خرید بجای امثال درکسلر و اوزیل چون میدونست اونا هم باشن پی ریزی درستی برای حملات داشته باشن چون عملا در بیشتر بازی ها قراز نیست حمله انچنانی بکنیم
با بودن امثال ویدال،تولیسو،رو دی قراره یه زنجیره ی تخربی جلوی خط دفاع داشته باشیم !
ساده تر بگم نیمچه ایتالیایی بازی کنیم !حداقل اگه گل نمیزنیم گل نخوریم ،بتونیم حریفو خسته کنیم که کمکم یا با ضده حمله به گل برسیم
خب گفتم ضده حمله با وجوده نبوده وینگر (وینگرسرعتو خلاق)ضده حمله عملا منتفیه !حداقل در بازی های بدون روبری
تنها پلنی که کارلتو در تیم برای حمله ریخت سانت از جناحین بیشتر به کمک سوپاپ های کناری هست
بازم ناهماهنگی سوپاپ ها با وینگرای تازه(خامس و مولر)باعث میشه که سوپاپ ها مخصوصا الابا سردرگم باشن ،ارسال های زیاد و جاگیری های نادرست مهاجمین باعث میشه تکوتوکی موقیت گل شه !
ناراضیاتی لوا که دوس داره بدرخشه هم کاملا طبیعیه !تیم عملا حمله و تغذیه کننده نداره!در دوران پپ اونم متوجه همین موضوع عدم وجود روبری شد ،در نتیجه مولر رو گذاشت پشنه لوا و با کوکو(کاستا و کومن)در کنارها !بیشتره حملات رو از میانه پایه ریزی کرد و هافبک هارو هم بیشتر براشون وظایف هجومی تعیین کرد ! با مالکیت بیش از حد سعی داشت تیم رو مالکه توپ قرار بده چون در فازه دفاعی کم تعداد بود(همین بود که گاهی ضده حملات خنده دار میخوردیم)پپ کلی پلن برای حمله چید و یه مدت عملا دفاع رو ول کرد!اما در فصل دوم یه سازماندهی واقعا تحسین برانگیزه با تقسیم وظایف بین هافبک و دفاع درست کرد که انصافا جلوی حملات پایه ریزش شده عالی ایستادگی میکرد !در اون سازماندهی عقبه زمین مدافعین هم در بازی سازی شریک بودن !و تیم با مالکیت و کلی پلن هجومی تونست بقوله اقای نقوی در حمله و دفاع و هافبک هم اماری و هم نتیجتا(اگه دوستان دلخور نمیشنم تا حدودی)نتیجه بگیره
اونم عملا بدونه روبری ! این هوشه پپ بود و فلسفه باشگاه !خرید وینگره درجه یک خرجه ۶۰میلیونی داشت ،باشگاه به خاطر فلسفش پول نداد و پپ هم این کارارو کرد
قصد دفاع از پپ نبود یا کوبیدن باشگاه!
برداشته من از کارهای پپ بود ،خیلیا هم اینجا به همین کارهای پپ اعتراضه شدیدی کردن!
به هرحال بحثه پپ نیست ،خیلیا هنوزم بخاطر نتیجه کافی نگرفتنش ازش دلخورن

در سیستم فوتباله امروزی وینگر اجباری شده ،حتی یووه که بی وینگ بازی میکرد درسته که فلسفشو تغییر نداد ولی وینگرو دیگه این فصل کاملا به سیستمش اضافه کرد چون چند فصل دید جلوی تیم هایی مثل بایرن و بارسلون که سرتاسر هجومی بودن نتیجه کافیرو‌نگرفت پس دست به تقویته حمله زد ٬حتی در تیم ملی ایتالیا هم وینگر اضافه شد
شما به من یک تیمه موفقه ریز یادرشت ،ملی یا باشگاهی بدون سیستم با وینگر نام ببرین !
کارلتو الان هم نمیته با دوسیستم بازی کنه!مثلا در بازی های کوچیک بی وینگر و بزرگ با وینگر ،چون بازیکنا تمرکز لازم برای هماهنگی در دوسیستم رو ندارن!
باید به همین وضع عادت کرد !کارلو همینجوری داشت پارسال نتیجه میگرفت
درسته تیم در اکثر بازی ها راضی کنندع نبود ولی در جای لازم (بازی مقابل ارسنال و رعال )در cl همون بازی های بد که یجورایی تمرین بود داشت اثرشو نشون میداد !
یه چیزی که کاملا واضحه اینه که کارلو clرو میخواد ولی چشمش روی بندسم هست ،چون مدیریت نشون داده که کاملا تحت تاثیره نظراته و کارلو نمیخواد اخراج شه ،بندس براش مهمه چون با فتحش میمونه ولی حدفه اصلیش کاملا واضحه که clهست
باشگاه با فلسفش کارلو رو اورد تا در دورانی که به مناسبت پاسداشت روبری نگه داشته وضعیت کنترل کنه و تیمو سره پا نگه داره ،که انتخاب کاملا درستی هم بود
روبری موندن ، و باشگاه که میگه قرار نیست خرج کنم داره برنامه ریزی میکنه برای روی کار اوردن یه تیمه جووهه با استعداد المانی با خرجه کم
روبری بی شک فصل اخرشونه و ساله دیگه جایگزین ها میان
کاستا رو رد کردن بره بااینکه بهش نیاز داشتن چون داشت تیمو وارد حاشیه میکرد
نبری رفت تا رابطمون با باشگاهای المانی خوب بمونه
سانچز هم رفت چون وسطه شلوغی وقتی برای برنامه ریزی براش توی ترکیب نبود(مثل گوتزه در تیمه پپ)
حاشیه واسه تیم مثل سمه ،هرچقد پپ داخل زمین نابغه بود،کارلو خارجه زمین هست
پارسال گفتم امسال فصله شکوفایی تیم باید باشه ولی الان میگه نه امسال نه ساله بعد بلکه دوساله دیگه اوجه نبوغه بایرن کارلو خواهد بود ،بعد از روبری و بعد از یکسال که از تیمه جدید رونمایی شد
اونجا من انتظاره یه بایرنه کهکشانی دارم
اما همین تیم از نظر تاکتیکی که نه اما با کمی خوش شانسی واگر سرشو نبرن میتونه قهرمان شه
وضع کارلو با هینکس متفاوته
هینکس ازاد بود هر مانوری که میخواد بده ولی کارلو به هیچ‌عنوان
باید جلوی مصدومیت گرفته بشه ،پپ بدن سازی و تمرین سنگین داشت مصدوم میدادیم
الان تمرین سبک میدن مصدوم میدیم تازه از نظر بدنی هم کم میاریم
هرچقد میخوان خرج کنن،تیم پزشکی رو عوض کنن ،یک گروه گسترده درست کنن ولی این مشکل نهادینه شده در تیمو حل کنن
در مورد ناداوری ها هم دیدیم با دورت دیشب چیکار کردن
عمرا بزارن بیاد بالا
باید ویدیو چک اضافه بشه

میپسندم کارلو تا ۲۰۲۰بمونه،داره نم نم ولی خوب پیش میره میتونه تیمی رو پایه گذاری کنه که بعدش تا ۵-۶سال خدایی کنه
ناگلزمن عمرا بتونه کاری کنه نه ناگلزکن نه کلوپ نه توخل نه لوو و حتی هینکس هم الان بیان بهتر از کارلو نمیشن
بعده کارلو لو میاد
و شاهد تیمه تمام المانی ای خواهیم بود که چن ساله در حاله پی ریزی و برنامه ریزی براش هستن
احتمالا کهکشانی باشیم چنسالی
قضیه بین فدارسیون ،لیگ و بایرن هماهنگ شدست
شاید الان بندازیم گردن مدیریت یا مربی ولی اگه برنامشون بگیره تیمه ملی و بایرن رشد عالی ای خواهند داشت
الانه که داریم لنگ میزنیم شاید اون موقه پرواز کنیم
مربی بایرن بودن الان با این وضع سخت ترین مربی گریه ،اخراج کارلو حکم مرگ داره که خیلی خیلی خیلیم بعیده
میپسنده تا بعده یورو ۲۰۲۰کارلو باشه و بعدش لوو بیاد
تا اونجا دیگه همه چی برای استارت درو کردن جام باید اماده باشه !

اما الان!باید صبور بود و امید داشت همین تیمم به هیشکی باج نمیده
میا سن میا
احمد
+5 #9 احمد 1396-06-23 22:44
الان وقتشه یکی از بزرگان بایرن تو یه مصاحبه کوبنده ،حمایت قاطعی از کارلتو انجام بده، چند وقته نظری از بکن بائر ندیدم نمی دونم چرا دیگه هیچ مصاحبه ای نمیکنه، محرومه یا ...؟
۳ تا مطلب می خوام بگم :
یکی اینکه به نظرم وقتی جو اینقدر بده و همه جوره تیم از هر طرف حاشیه داره، بعد از مدت کوتاهی همه هم جهت میشن و این به نفع بایرن میشه، به عبارتی همه خودشون و خالی میکنن و می پردازن به حمایت از تیم. مثلا ریبری الان احساس گناه میکنه و...
مطلب دوم هم اینکه خیلی لذت می برم بحثها فنی و به دور از پرخاشگری باشه، قبلا هم گفتم تو چند خبر آخر بحثهای مفیدی با نگاههای متفاوت شد که تقریبا همش عالی بود، چند وقت بود همه بدجور آیه یاس می خوندن و انتقاد می کردن ولی الان داریم به یک همگرایی می رسیم، فکر کنم تو بایرن هم این اتفاق دیر یا زود میفته و تیم امسال راهش و پیدا میکنه، لااقل امیدوارم که این طور باشه.
مطلب آخر که ربطی به بحث نداره اینکه، دیشب بدجوری سر دورتموند و بریدن، خیلی اعصابم خرد شد، تو این سطح که یه تصمیم تاثیر گذار نتیجه رو عوض میکنه روی حداقل ۲گل(شایدم ۳گل) داور اشتباه کرد و همش به ضرر دورتموند. نمی دونم چرا مسئولان آلمانی کاری نمی کنند، الان اگه برای رئال و بارسا این اتفاق افتاده بود یا مثلا مورینیو اگه بود زمین و آسمون و به هم می دوخت.
احمد
+4 #10 احمد 1396-06-23 23:23
به نقل از ایمان:
ناگلز من یا کلوپ.مربی المانی با تیم المانی.کهکشانو فتح میکنن.چیزی که منو جدب المان کرد و بایرن المانی بودنشه.اسکلت تیم ما الان بین المللیه.ریبری فرانسوی و روبن هلندی و....
اسکلت تیم که لام و نویر و کروس و شواینی و گومز بودن اسپانیارو خفت دادن.حالا یه مشت تازه طرفدار بیان هی انسانیت و نژاد پرستی بازی درارن.من نژاد پرستم.تیم المانی میخوام حتی اگر سهمیه نیاره

یه چیزی بهت میگم صداشو در نیار ،بین خودمون بمونه، خیلی از ما ایرانیها نژادپرستیم خودمون هم خبر نداریم، ولی یکسری از حرفها رو شاید بهتره نزنیم، چون علاوه بر نژادپرستی ریاکاری(شما بخونش تقیه) هم تو خیلی از ما هست. شما یه خورده از بد و بیراه گفتن به بایرنیها کم کن یا لااقل با لحن ملایم تری انتقاد کن، دست از سر این لوای مادر مرده هم بردار بقیش حله. همین که زحمت آدم بده رو شما میکشی خوبه، ما چراغ خاموش از شما حمایت می کنیم، البته تا جایی که به وجهه آدم خوبه ما خدشه وارد نشه.
* اگه قراره بعدا این نظرات بر علیه من استفاده بشه من همین الان تمام این کامنت و هرگونه تایید این ایمان نژادپرست و تکذیب می کنم، اصلا مرگ بر نژاد پرست ، مرگ بر ایمان و...*
:a0074 :a0074 :a0074
ایمان
+1 #11 ایمان 1396-06-25 11:22
به نقل از احمد:
یه چیزی بهت میگم صداشو در نیار ،بین خودمون بمونه، خیلی از ما ایرانیها نژادپرستیم خودمون هم خبر نداریم، ولی یکسری از حرفها رو شاید بهتره نزنیم، چون علاوه بر نژادپرستی ریاکاری(شما بخونش تقیه) هم تو خیلی از ما هست. شما یه خورده از بد و بیراه گفتن به بایرنیها کم کن یا لااقل با لحن ملایم تری انتقاد کن، دست از سر این لوای مادر مرده هم بردار بقیش حله. همین که زحمت آدم بده رو شما میکشی خوبه، ما چراغ خاموش از شما حمایت می کنیم، البته تا جایی که به وجهه آدم خوبه ما خدشه وارد نشه.
* اگه قراره بعدا این نظرات بر علیه من استفاده بشه من همین الان تمام این کامنت و هرگونه تایید این ایمان نژادپرست و تکذیب می کنم، اصلا مرگ بر نژاد پرست ، مرگ بر ایمان و...*
:a0074 :a0074 :a0074

من نژاد پرستم.ذاتم اینه فیلمم بازی نمیکنم.من تیم المانی دوس دارم.نطراتمم واسه لایک خوردن نمیدم.هرکی عقیده ای داره.این بایرن محبوب من نیست.سمت چپش فرانسویه.راستش هلندیه.مهاجمش لهستانیه.نیمکتش از صربستانو ایتالیا و فذرانسه هست.ط هافبکش از امریکای جنوی تا افریقاست.اشغاله این تیم.مربی المانی.بازیکن المانی.تفکر المانی.هرکی هم دیسلایک بده دمش گرم.من سرمو بالا میگیرم نظرمو میدم از دیسلایکم نمیترسم.ممنون از کامنتت رفیق


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10900
  • ما 235 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29760736

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده