اخبار بایرن

ورود به سایت

برنات به تمرینات بازگشت

bernat-bayern-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، برنات بعد از هفته ها آسیب دیدگی در بازی مقابل میلان به تمرینات مونیخ پیوست .
او بعد از عمل سخت گفت:این آسیب دیدگی اولین آسیب دیدگی من بود و اولین بار بود که عمل می کنم و این برایم خیلی سخت بود .

این مدافعهافبک 24 ساله در جریان تور آئودی کاپ در تابستان آسیب دیده بود.

نویر و ریبری دیگر مصدومین بایرن می بانشد.

نظرات  

نویر جان
+4 #1 نویر جان 1396-07-14 21:12
مصدوم ها تمومی ندارن انشا الله با بازگشت یوپ درست شه
SaeedEminem2
+4 #2 SaeedEminem2 1396-07-14 22:41
اسم دختر بلال محمد (فرانک ریبری) شاهین و اسم پسرش سیف‌الاسلامه !
arash_kashan21
+3 #3 arash_kashan21 1396-07-14 22:45
به نقل از SaeedEminem2:
اسم دختر بلال محمد (فرانک ریبری) شاهین و اسم پسرش سیف‌الاسلامه !



هاينكس اومده سعيد جان ، يه تحليل و نقد هاي حسابي هاتو كامنت كن ، خيلي وقته منتظر ايم
:5:
SaeedEminem2
+7 #4 SaeedEminem2 1396-07-14 23:14
به نقل از arash_kashan21:


هاينكس اومده سعيد جان ، يه تحليل و نقد هاي حسابي هاتو كامنت كن ، خيلي وقته منتظر ايم
:5:

راستش چند شب پیش وقتی خبرش رو دیدم، رفتم تو شوک عجیبی و ضربانم به شدت رفت بالا. تو همون حین مادر اومد یه چیزی گفت که واقعا اصلا نشنیدم چی گفت. یعنی قفل قفل بودم و اصلا نمی تونستم حتی سرمو بچرخونم. اما الان به جای خوشحالی از اومدن هاینکس، نگران رفتنش و اومدن ناگلزمن در پایان فصلم !
هرچند قطعا نتایج بهتری تو این فصل خواهیم داشت. اگه مصدومیت بذاره حتی مدعی سه گانه هم خواهیم بود. تیم مهره های بهتری نسبت به قبل داره و دست هاینکس باز تره. تایم کافی واسه جا انداختن تاکتیک و افکارش هم داره. به نظرم نیاز به خرید در زمستان هم نداره، شاید یک گلر مطمئن کافی باشه
اما نکته ای که بیشتر آدمو امیدوار می کنه اینه که هاینکس تو بازی های حساس واقعا عالی تیم رو از نظر روحی روانی تحریک می کنه و حداکثر توانشون رو می کشه بیرون. سال 2012 تا قبل از عید وضعیت جالبی نداشتیم و نگران گلباران شدن جلو رئال بودیم اما همینکه بازی شروع شد واقعا یک تیم دیگه تو زمین دیدم و از آمادگی تیم کف کردم
خوبی هاینکس اینه که هم به دفاع اهمیت می ده هم حمله و هم حفظ مالکیت. فقط باید ببینیم خودش انگیزه 2013 رو هم داره یا نه
درکل حتی اگه 16 لیگ شدیم و تو اروپا هم تو گروه تیم چهارم و جام حذفی هم در اولین بازی بعدی حذف شدیم، باید قراردادش حداقل 3 سال دیگه تمدید بشه. ناگلزمن جایی نمی ره، تو این 3 سال اون یا توخل می تونن بیشتر تجربه کسب کنن. ولی فرصت دیگه ای واسه استفاده از هاینکس نیست و باید الان نهایت استفاده رو ازش ببریم
Nintendo
+5 #5 Nintendo 1396-07-14 23:17
به نقل از SaeedEminem2:
اسم دختر بلال محمد (فرانک ریبری) شاهین و اسم پسرش سیف‌الاسلامه !

بچه هاش به محض اینکه 18 سالشون شد باید اسمشون رو عوض کنن احتمالا می خواسته وقتی بچه هاش پرسیدن چرا این اسامی رو انتخاب کردی جواب بده که می خواستم باهاتون شوخی کنم.
کان مقدس
+5 #6 کان مقدس 1396-07-14 23:39
به نقل از SaeedEminem2:
راستش چند شب پیش وقتی خبرش رو دیدم، رفتم تو شوک عجیبی و ضربانم به شدت رفت بالا. تو همون حین مادر اومد یه چیزی گفت که واقعا اصلا نشنیدم چی گفت. یعنی قفل قفل بودم و اصلا نمی تونستم حتی سرمو بچرخونم. اما الان به جای خوشحالی از اومدن هاینکس، نگران رفتنش و اومدن ناگلزمن در پایان فصلم !
هرچند قطعا نتایج بهتری تو این فصل خواهیم داشت. اگه مصدومیت بذاره حتی مدعی سه گانه هم خواهیم بود. تیم مهره های بهتری نسبت به قبل داره و دست هاینکس باز تره. تایم کافی واسه جا انداختن تاکتیک و افکارش هم داره. به نظرم نیاز به خرید در زمستان هم نداره، شاید یک گلر مطمئن کافی باشه
اما نکته ای که بیشتر آدمو امیدوار می کنه اینه که هاینکس تو بازی های حساس واقعا عالی تیم رو از نظر روحی روانی تحریک می کنه و حداکثر توانشون رو می کشه بیرون. سال 2012 تا قبل از عید وضعیت جالبی نداشتیم و نگران گلباران شدن جلو رئال بودیم اما همینکه بازی شروع شد واقعا یک تیم دیگه تو زمین دیدم و از آمادگی تیم کف کردم
خوبی هاینکس اینه که هم به دفاع اهمیت می ده هم حمله و هم حفظ مالکیت. فقط باید ببینیم خودش انگیزه 2013 رو هم داره یا نه
درکل حتی اگه 16 لیگ شدیم و تو اروپا هم تو گروه تیم چهارم و جام حذفی هم در اولین بازی بعدی حذف شدیم، باید قراردادش حداقل 3 سال دیگه تمدید بشه. ناگلزمن جایی نمی ره، تو این 3 سال اون یا توخل می تونن بیشتر تجربه کسب کنن. ولی فرصت دیگه ای واسه استفاده از هاینکس نیست و باید الان نهایت استفاده رو ازش ببریم


حخخخ اخرشو خوب اومدی
ایمان
+6 #7 ایمان 1396-07-14 23:54
برنات بیاد وارد رقابت با الابا بشه الابا مجبوره تلاشش رو بیشتر کنه.الان الابا تعطیله.
برنات بازیکن جهانی نیست ولی من ازش خوشم میاد.خوب ازار میده و خط دفاع رو به هم میریره.سرعتشم خوبه.
از الابای فعلی خیلی بهتره.
باید با هینکس سه ساله میبستن.هندونه در بسته که نبود.ثابت شده هست
بن تن بايرني
-2 #8 بن تن بايرني 1396-07-15 00:02
من يه چيزي رو راجب بايرن بگم كه الان بعضي از بازيكن هاش زباله اي هستند و وجودشون به درد بايرن نميخوره كه اساميشون عبارتند از:
١-كينسلي كومان ٢-خوان برنات ٣-ارتورو ويدال ٤-تياگو الكانتارا ٥-كورتين توليسو(كه البته تازه خريدنش ولي افسوس كه...)
بهترين تصميم اينكه اين بازيكن هارو سريعا و در همين نقل و انقالات زمستاني ردشون كنند برند و به جاش بازيكن هاي الماني و خوبي مثل دراكسلر،تيمو ورنر و.. بيارن ،اين نكته كه تاريخ انقضاي روبن و ريبري هم فرارسيده به هيچ وج قابل انكار نيست و بايد باشگاه بره سراغ دو تا وينگر جوان و توانا ،يه دروازه بان مطمئن هم ميخوايم كه در عدم حضور نوير اينجور از دروازه بان ضربه نخوريم و با توجه به اين كه نوير ممكنه بعد از برگشتش ديگه نوير سابق نباشه ،اين مورد هم بايد توي همين نقل و انتقالات زمستاني تامين بشه.
عمل به اين ها تنها راه كسب CL براي بايرن مونيخ و جز اين امكان نداره،شايد خيلي هاتون اين حرفمو اصلا قبول نكنين ولي اگه يكم با منطق فك كنين به عين همين نتيجه ميرسين؛كه البته مطمئنم باشگاه بايرن به اينها (به هيچ كدوم از اينها) عمل نميكنه و پولشونو براي مواقع مورد نياز!!!!!!!!!!! !!!!!!(به صلاح ديد جناب رومينگه و هويينس!!!!!!!!! !!!!!) ذخيره ميكنن!!!!!!!!!.
همرزم ویکتور
+3 #9 همرزم ویکتور 1396-07-15 00:16
به نقل از SaeedEminem2:
راستش چند شب پیش وقتی خبرش رو دیدم، رفتم تو شوک عجیبی و ضربانم به شدت رفت بالا. تو همون حین مادر اومد یه چیزی گفت که واقعا اصلا نشنیدم چی گفت. یعنی قفل قفل بودم و اصلا نمی تونستم حتی سرمو بچرخونم. اما الان به جای خوشحالی از اومدن هاینکس، نگران رفتنش و اومدن ناگلزمن در پایان فصلم !
هرچند قطعا نتایج بهتری تو این فصل خواهیم داشت. اگه مصدومیت بذاره حتی مدعی سه گانه هم خواهیم بود. تیم مهره های بهتری نسبت به قبل داره و دست هاینکس باز تره. تایم کافی واسه جا انداختن تاکتیک و افکارش هم داره. به نظرم نیاز به خرید در زمستان هم نداره، شاید یک گلر مطمئن کافی باشه
اما نکته ای که بیشتر آدمو امیدوار می کنه اینه که هاینکس تو بازی های حساس واقعا عالی تیم رو از نظر روحی روانی تحریک می کنه و حداکثر توانشون رو می کشه بیرون. سال 2012 تا قبل از عید وضعیت جالبی نداشتیم و نگران گلباران شدن جلو رئال بودیم اما همینکه بازی شروع شد واقعا یک تیم دیگه تو زمین دیدم و از آمادگی تیم کف کردم
خوبی هاینکس اینه که هم به دفاع اهمیت می ده هم حمله و هم حفظ مالکیت. فقط باید ببینیم خودش انگیزه 2013 رو هم داره یا نه
درکل حتی اگه 16 لیگ شدیم و تو اروپا هم تو گروه تیم چهارم و جام حذفی هم در اولین بازی بعدی حذف شدیم، باید قراردادش حداقل 3 سال دیگه تمدید بشه. ناگلزمن جایی نمی ره، تو این 3 سال اون یا توخل می تونن بیشتر تجربه کسب کنن. ولی فرصت دیگه ای واسه استفاده از هاینکس نیست و باید الان نهایت استفاده رو ازش ببریم

تیم مهرهای بهتری نسبت به قبل داره؟ همون مهرههای فصل 2012-2013 هستند که پیرتر و تنبل تر و پر توقع تر و بی انگیزه تر شدن و چند تا از اون مهرهها که با کیفیت تر بودن هم جدا شدن و با بازیکنان بی کیفیت تر جایگزین شدن. واقعا از نظر بازیکن در این فصل نسبت به فصل 2012-2013 بایرن خیلی ضعیف شده. ریبری و ربن و مولر و آلابا و بوآتنگ از الان خیلی بهتر بودن. ماندزوکیچ اون فصل به مراتب جنگندتر چارچوب شناس تر و متعصب تر از لواندوفسکی بود. مارتینز و اشتایگر تو هافبک بهترین زوج خط میانی اروپا رو تشکیل داده بودند تازه اونموقع کروس و گوستاوو هم تو بایرن بودند. بایرن بلاشک تو گروهش دوم میشه و مرحله بعد بسته به قرعه ایی که میاره صعود یا حذفش مشخص میشه. با این مجموعه تو این فصل نهایت موفقیت بایرن تو جامهای داخلیست. تو اروپا با قرعه مناسب نهایت بتونه تا نیمه نهائی بیاد بالا. با این کادر بازیکن که باید مدام نازشون کشیده بشه حرفتون در مورد بهتر بودن مجموعه بازیکنهای در دسترس شبیه یه شوخی بی مزه میمونه. بایرن مونیخ الان بیشتر شبیه یه مهد کودک شده که مدیران باشگاه باید مدام ناز بازیکنان رو بشکند.
بن تن بايرني
+8 #10 بن تن بايرني 1396-07-15 00:25
يه خبر بد در مورد نوير توي سايت بوندسليگا منتشر شده،مبني بر اينكه دوري نوير از ميادين احتمالا بيش از اون چيزيه كه پيش بيني ميشد ،ولي از اينكه چقدر بيشتر از اين سه ماهه كه تصور ميشد معلوم نيست. :0104 :0096 :45:
emad71
+9 #11 emad71 1396-07-15 00:28
نباید هاینکس مربی موقت بشه!! بایدیه پروژه 3-4 ساله ببنده برا بایرن مزه نمیده اینجوری
اگه بمونه برا چند فصل هوااران بایرن شاید دوبرابر هم بشه !!
کم لطفیه در حد هاینکس یه فصل نصف و نیمه
SaeedEminem2
+8 #12 SaeedEminem2 1396-07-15 00:34
دانته = هوملز
شواینی = ویدال
گوستاوو = تولیسو
کروس = تیاگو
مانژو = لوا، خامس
شقیری = کومن
تیموشوک = رودی
فن بویتن = سوله
کنتنتو = برنات
لام = رافینیا، کیمیچ
تازه کروس که اصلا نبود، رافینیا هم تو این مدت پیشرفت کرده و با تجربه تر شده. اما کلا تنها پستی که خوب جایگزین نشده فقط جای لامه
بقیه هم همه هستن، روبن که هنوز تو اوجه ریبری هم یک نیمه واقعا دفاع حریف رو اذیت می کنه، کیفیتش کم نشده مدت بازیش کم شده. البته در صورت مصدومیت روبری واقعا جایگزین مناسب نداریم. اگرچه 2013 هم نداشتیم و مولر بال راست محو کامل بود
اما در مورد افت چند نفر مثل بواتنگ، این دیگه بر می گرده به هنر مربی ! و من مطمئنم از اواخر اسفند و شروع دور حذفی اروپا بازی های متفاوتی از امثال بواتنگ و آلابا خواهیم دید. البته اگه مصدومیت بذاره. هرچند تمرین های یوپ هم کشنده نیست
SaeedEminem2
+6 #13 SaeedEminem2 1396-07-15 00:38
به نقل از emad71:
نباید هاینکس مربی موقت بشه!! بایدیه پروژه 3-4 ساله ببنده برا بایرن مزه نمیده اینجوری
اگه بمونه برا چند فصل هوااران بایرن شاید دوبرابر هم بشه !!
کم لطفیه در حد هاینکس یه فصل نصف و نیمه

واقعا اصلا منطق این قرارداد شش ماهه رو نمی فهمم. اونم با مربی ای مثل هاینکس که 3 سال تو اروپا مربی بوده و هر 3 سال تیمش تا فینال رفته و دوبار قهرمان شده. یعنی اگه پنالتی های 2012 گل می شد رکورد این مربی غیر عادی و دست نیافتنی می شد. البته ما دیگه به تصمیم های بی منطق هوینس عادت کردیم
همرزم ویکتور
-5 #14 همرزم ویکتور 1396-07-15 01:58
به نقل از SaeedEminem2:
دانته = هوملز
شواینی = ویدال
گوستاوو = تولیسو
کروس = تیاگو
مانژو = لوا، خامس
شقیری = کومن
تیموشوک = رودی
فن بویتن = سوله
کنتنتو = برنات
لام = رافینیا، کیمیچ
تازه کروس که اصلا نبود، رافینیا هم تو این مدت پیشرفت کرده و با تجربه تر شده. اما کلا تنها پستی که خوب جایگزین نشده فقط جای لامه
بقیه هم همه هستن، روبن که هنوز تو اوجه ریبری هم یک نیمه واقعا دفاع حریف رو اذیت می کنه، کیفیتش کم نشده مدت بازیش کم شده. البته در صورت مصدومیت روبری واقعا جایگزین مناسب نداریم. اگرچه 2013 هم نداشتیم و مولر بال راست محو کامل بود
اما در مورد افت چند نفر مثل بواتنگ، این دیگه بر می گرده به هنر مربی ! و من مطمئنم از اواخر اسفند و شروع دور حذفی اروپا بازی های متفاوتی از امثال بواتنگ و آلابا خواهیم دید. البته اگه مصدومیت بذاره. هرچند تمرین های یوپ هم کشنده نیست

ریبری؟ اون فصول با یه تنه رونالدو یا ایوانویچ رو پرت میکرد و بازیکنی مثل ویدال حتی نتونست یه بار توپ رو ازش بگیره و کنترلش کنه. هر آدم بیطرفی متوجه میشه که ریبری امروز حتی تو همون یه نیمه ایی که شما میگی بیست درصد ریبری اونسالها نیست. خیر تحلیلت عقلانی نیست دلت میخواد مسائل رو اونجور که دلت میخواد ببینی نه اینکه واقعیات رو ببینی. شما دچار خوشبینی کاذب شدید. با این بازیکنها و مدیریت فعلی بایرن تو چمپیونز لیگ نمیتونه قهرمان بشه مگر به هاینکس اختیارات تام داده بشه میشه برای فصول آینده و با جذب مهرهایی مثل دراکسلر و گریژمان به فتح چمپیونزلیگ امیدوار بود. به شخصه فتح اون قالپاق رو توسط بایرن به عنوان موفقیت نگاه نمیکنم چون واقعا بی ارزشه.
همرزم ویکتور
-6 #15 همرزم ویکتور 1396-07-15 02:02
شقیری و کونتیتو خیلی بهتر از برنات و کومان بودند. قدرت دفاعی و جنگندگی گوستاوو اصلا با تولیستو قابل مقایسه نیست. آلابا سایه اونزمانشم نیست. ویدال رو با اشتایگر اون فصل یکی میکنی؟
لام>>>>>>>>>>>> >>>>>>>رافینیا و کیمیچ صربدر 100
فن بویتن>> زوله
تیاگو پشم کروسم نیست
واقعیات رو باید ببنیم نه آرزوهامون رو.
Number10
+4 #16 Number10 1396-07-15 02:10
اما این پایان کار نبود و رسانه ها بعد از اخراج انچلوتی از سرمربیگری بایرن، یک بار دیگر دست به پخش شایعات جدید زدند و مدعی شدند که:

هماهنگی مدیران یوونتوس و الگری چندان امیدوار کننده است و به نظر می رسد او در پایان فصل یووه را ترک کند. در این میان بایرن مونیخ یکی از تیم هایی خواهد بود که علاقه دارد مذاکراتی را با سرمربی ایتالیایی انجام دهد تا در صورت توافق، الگری در تابستان آینده راهی آلمان شود.
منبع خبر: کانون هواداران باشگاه یوونتوس
بن تن بايرني
+1 #17 بن تن بايرني 1396-07-15 07:51
راستش بايد بگم با اين وضعيتي كه بايرن در بازار نقل و انتقالات داره و با اين سياست نقل و انتقالاتي اي كه در پيش گرفتند هرچقدر هم كه خوش بين باشيم بازم ميدونيم كه بايرن ميلياردها فرسنگ!!!!!!از ليگ قهرمانان فاصله داره.
تازماني كه رومينگه و هوينس دستشونو توي جيب بايرن!!!نكنند و تا حدود نسبتا زيادي پول خرج نكنند ،خوب راستش نبايد با هر سرمربي انتظار نتايج بهتر از اينها رو داشته باشيم. :0106 :59:
اينطور كه پيداست جناب رومينگه و هوينس فعلا صلاح كار بايرنو در صرفه جويي در مصرف پول در خريد بازيكن خواهند دونست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نظر من خريد خامس هم حتي اشتباه بود ،خودتون با گذشت زمان به حرفم ميرسيد. :56:
Alireza1393
+4 #18 Alireza1393 1396-07-15 09:15
من از نظرات بعضي از دوستان خيلي تعجب ميكنم.
تياگو و توليسو تازه وارد و ويدال رو بنجل حساب ميكنن و رودي رو خريد خوب!!
دوستان ٢٠١٣ رو فراموش كردند ك با مصدوم شدن كروس بايرن قدرت وحشتناكي گرفت و تياگو رو پشم كروس ميدونن!!!امارها ي تياگو و كروس رو مقايسه كنيد مشخص ميشه كي پشم كي هست.
برنات دو سال هست ك خيلي بهتر از الابا بازي ميكنه. هر زماني ك برنات بدون دغدغه نيمكت نشيني ( مصدوميت الابا) بازي كرده فوق العاده بوده. حماقت هاش هم ميزارم ب پاي اين ك خودش رو ميخواسته ثابت كنه چون يجورايي هرچقدر هم برنات خوب باشه و الابا بد، اما جايگاه الابا يجورايي مثل مولر تضمين شده هست.
حداقل قرارداد هاينكس بايد ١.٥ ساله باشه...
واقعا ترسم از اومدن ناگلزمن و انريكه هست..توخل حداقل از اين دوتا خيلي بهتره.
جديدا اسم الگري هم اومده. الگري به شرط اين ك ازش حمايت كنن مربي و تاكتيشن خيلي خوبي هست ولي كاريزماي بالايي نداره.
بن تن بايرني
+1 #19 بن تن بايرني 1396-07-15 09:20
به نظر می رسد مصدومیت سنگربان آلمانی بیش از حد انتظار طول خواهد کشید.
طرفداری - خبر های خوبی از وضعیت سنگربان شماره یک ژرمن ها به گوش نمی رسند. مانوئل نویر در دیدار مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مصدوم شد و به همین دلیل مجبور شد نزدیک به نیم فصل را دور از میادین فوتبال بگذراند. او بعد از بازگشتش به میادین تنها موفق به انجام سه بازی شد و سر انجام دوباره در تمرینات مصدوم شد. او به همین دلیل برای دومین بار در یک سال، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دقایقی پیش (شنبه)سایت TZ ادعا کرد که مشکل مانوئل نویر جدی تر از حرف های گفته شده است و وی باید تا 6 ماه از میادین دور باشد! این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ عمل جراحی پای نویر را موفقیت آمیز دانسته بود و مدت زمان دوری این دروازه بان از فوتبال را سه ماه اعلام کرده بود!

مانوئل نویر در آخرین مصاحبه اش درباره دوران مصدومیتش گفته است:

درباره بازگشتم مثبت فکر می کنم. می خواهم به سرعت ریکاوری کنم. می دانم که تیم به من نیاز دارد!
با این حال این رسانه اصرار دارد بر این که پزشکان بایرن مونیخ دچار اشتباه شده اند و مانوئل نویر به احتمال فراوان به جای سه ماه باید شش ماه از میادین فوتبال دور باشد! :0104
ایمان
+5 #20 ایمان 1396-07-15 14:09
به نقل از بن تن بايرني:
من يه چيزي رو راجب بايرن بگم كه الان بعضي از بازيكن هاش زباله اي هستند و وجودشون به درد بايرن نميخوره كه اساميشون عبارتند از:
١-كينسلي كومان ٢-خوان برنات ٣-ارتورو ويدال ٤-تياگو الكانتارا ٥-كورتين توليسو(كه البته تازه خريدنش ولي افسوس كه...)
بهترين تصميم اينكه اين بازيكن هارو سريعا و در همين نقل و انقالات زمستاني ردشون كنند برند و به جاش بازيكن هاي الماني و خوبي مثل دراكسلر،تيمو ورنر و.. بيارن ،اين نكته كه تاريخ انقضاي روبن و ريبري هم فرارسيده به هيچ وج قابل انكار نيست و بايد باشگاه بره سراغ دو تا وينگر جوان و توانا ،يه دروازه بان مطمئن هم ميخوايم كه در عدم حضور نوير اينجور از دروازه بان ضربه نخوريم و با توجه به اين كه نوير ممكنه بعد از برگشتش ديگه نوير سابق نباشه ،اين مورد هم بايد توي همين نقل و انتقالات زمستاني تامين بشه.
عمل به اين ها تنها راه كسب CL براي بايرن مونيخ و جز اين امكان نداره،شايد خيلي هاتون اين حرفمو اصلا قبول نكنين ولي اگه يكم با منطق فك كنين به عين همين نتيجه ميرسين؛كه البته مطمئنم باشگاه بايرن به اينها (به هيچ كدوم از اينها) عمل نميكنه و پولشونو براي مواقع مورد نياز!!!!!!!!!!!!!!!!!(به صلاح ديد جناب رومينگه و هويينس!!!!!!!!!!!!!!) ذخيره ميكنن!!!!!!!!!.

ویدال اشغاله؟؟؟؟؟
بن تن بايرني
-3 #21 بن تن بايرني 1396-07-15 14:21
به نقل از ایمان:
ویدال اشغاله؟؟؟؟؟

نه بابا اشغال چيه گله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هههههههههههههههههههههههه
بزار جواب سوالتو با دوتا سوال ديگه بگم!!!!!!!
١-ويدال تا حالا براي بايرن چه كار بزرگي انجام داده؟اگه ميتونيد يه دونشو بگيد ،فقط يه دونه رو بگيد.
٢-كي بود كه پارسال توي مرحله يك چهارم در بازي با رئال بايرنو به فنا داد؟؟كي بود ؟؟؟ميشه بگيد؟؟؟؟
i.g-b.p
+3 #22 i.g-b.p 1396-07-15 17:00
به نقل از بن تن بايرني:
نه بابا اشغال چيه گله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هههههههههههههههههههههههه
بزار جواب سوالتو با دوتا سوال ديگه بگم!!!!!!!
١-ويدال تا حالا براي بايرن چه كار بزرگي انجام داده؟اگه ميتونيد يه دونشو بگيد ،فقط يه دونه رو بگيد.
٢-كي بود كه پارسال توي مرحله يك چهارم در بازي با رئال بايرنو به فنا داد؟؟كي بود ؟؟؟ميشه بگيد؟؟؟؟

ویدال بیشترین مسانگین دوندگی در بایرنو از بدو ورودش داره
از زمانی که به بایرن پیوسته جزو ۲۰بازیکن برتر جهان و ۳بازیکن فصل بایرنه
خیلی از بزرگان فوتبال دنیا ویدالو بهترین هافبک امریکای جنوبی و بهترین بازیکن کشور شیلی و بهترین بازیکن در پست هافبک دفاعی در جهان میدونن
اماری هم فرسنگ ها از بقیه هافبک های دنیا جلوتره
هوادار بچه سالی مثه تو که اومد کم اورد و فحش داد
قهر کرد در رفت و حالا باز با بلبل زبونی کلکل میکنه و بازیکن درجه یکی مثل ویدالو سره یه پنالتی بنحل خطاب میکنه همین که بهش اجازه ی کامنت دادن میدن اینجا واقعا افتخاره
گفتم یادت بیاد کی ای
محمد کریمی
+2 #23 محمد کریمی 1396-07-15 17:38
به نقل از همرزم ویکتور:
شقیری و کونتیتو خیلی بهتر از برنات و کومان بودند. قدرت دفاعی و جنگندگی گوستاوو اصلا با تولیستو قابل مقایسه نیست. آلابا سایه اونزمانشم نیست. ویدال رو با اشتایگر اون فصل یکی میکنی؟
لام>>>>>>>>>>>>>>>>>>>رافینیا و کیمیچ صربدر 100
فن بویتن>> زوله
تیاگو پشم کروسم نیست
واقعیات رو باید ببنیم نه آرزوهامون رو.

با اکثر کامنت های شما موافق بودم جز این که باهاش مخالفم و خیلی هم مخالفم، شواینی عالی بود ولی ویدال هم عالیه، تیاگو چیزی کم از کروس نداره و تولیسو قطعا از گوستاوو بهتره، اگه به هنر مربی اعتقادی ندارین انقلاب رئال زیدان تو فصل اولش چطوری توجیه میکنین؟؟؟ اخه کی فک میکرد کاسمیره تو ۱ سال و اندی به بهترین هافبک دفاعی دنیا تبدیل بشه،؟ یا اصلا ایسکویی که یه ذخیره محض بود تو این ماه به بهتری بازیکن اروپا تبدیل شده؟
منتظرم هاینکس تیم احیا کنه، اسمش هر چی که باشه من به این تیم با این مربی ایمان دارم، حتی مطمئنم کاری به اولریش میکنه که نبود نویر خیلی شدید احساس نشه.
ایمان
+3 #24 ایمان 1396-07-15 20:26
به نقل از بن تن بايرني:
نه بابا اشغال چيه گله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هههههههههههههههههههههههه
بزار جواب سوالتو با دوتا سوال ديگه بگم!!!!!!!
١-ويدال تا حالا براي بايرن چه كار بزرگي انجام داده؟اگه ميتونيد يه دونشو بگيد ،فقط يه دونه رو بگيد.
٢-كي بود كه پارسال توي مرحله يك چهارم در بازي با رئال بايرنو به فنا داد؟؟كي بود ؟؟؟ميشه بگيد؟؟؟؟

عزیزم بعضی بازیکنها بازیشون به چشم نمیاد.
من یه سوال میکنم شما جواب بده.
کروس برای بایرن چیکار کرد؟
Alireza1393
+3 #25 Alireza1393 1396-07-15 20:30
به نقل از ایمان:
عزیزم بعضی بازیکنها بازیشون به چشم نمیاد.
من یه سوال میکنم شما جواب بده.
کروس برای بایرن چیکار کرد؟


در اهميت كروس براي بايرن همين بس ك ب گواه اكثر كارشناس ها و فوتبالدوستان با مصدوميتش قدرت بايرن بسيار بيشتر شد و سه گانه رو گرفتيم :)
AmirFcBayernWv
+4 #26 AmirFcBayernWv 1396-07-15 21:16
این بار نیاز به همت داریم و نیاز به اتحاد اوضاع بایرن خیلی بهم ریخته خیلی باید پشت سر هم باشیم الان دیگه واقعا باید شعار اتحاد همیشگی المانا رو سر بدیم من از همین جا اتحادمونو اعلام میکنم . همه با هم بهم کمک کنیم تا بایرن برگرده به اون روزای خوبش . الان تیکه از گوشت جدا شده بدنمون و قلبمون دوباره برگشته خیلیا نیستن و خیلیا مصدوم . پس باید همه پشت سر هم باشیم و پشت سر بایرن . میا سان میا
بن تن بايرني
-3 #27 بن تن بايرني 1396-07-16 07:56
به نقل از i.g-b.p:
ویدال بیشترین مسانگین دوندگی در بایرنو از بدو ورودش داره
از زمانی که به بایرن پیوسته جزو ۲۰بازیکن برتر جهان و ۳بازیکن فصل بایرنه
خیلی از بزرگان فوتبال دنیا ویدالو بهترین هافبک امریکای جنوبی و بهترین بازیکن کشور شیلی و بهترین بازیکن در پست هافبک دفاعی در جهان میدونن
اماری هم فرسنگ ها از بقیه هافبک های دنیا جلوتره
هوادار بچه سالی مثه تو که اومد کم اورد و فحش داد
قهر کرد در رفت و حالا باز با بلبل زبونی کلکل میکنه و بازیکن درجه یکی مثل ویدالو سره یه پنالتی بنحل خطاب میکنه همین که بهش اجازه ی کامنت دادن میدن اینجا واقعا افتخاره
گفتم یادت بیاد کی ای

تو خودت توي اينه يه نگاه بنداز ببين كي اي!!بعد به خودت اجازه بده هرچي از دهنت ميخواي بيرون بدي بيرون بدي!!!اوكي؟؟؟؟؟؟؟؟اوكي؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب هيچ يك از جوابامو ندادي متوجه اي ،من گفتم تا حالا براي بايرن چيكار كرده نه اينكه كارشناسا چي راجبش ميگن(والا يكي از گزارشگر هاي ايران كه ميگفت نماد فساد و بي بند و باري هست اين ويدال)
دوم اينكه پرسيدم كي پارسال (چه بازيكني)پارسال بايرنو به فنا داد جلوي رئلل كه اون رو هم جواب ندادين
ایمان
+2 #28 ایمان 1396-07-16 15:08
جاداره یه یادی هم از انجلوتی حرفه ای بکنیم.یک مصاحبه هم علیه تیم نکرد.افرین به شخصیتش
i.g-b.p
0 #29 i.g-b.p 1396-07-16 16:23
به نقل از بن تن بايرني:
تو خودت توي اينه يه نگاه بنداز ببين كي اي!!بعد به خودت اجازه بده هرچي از دهنت ميخواي بيرون بدي بيرون بدي!!!اوكي؟؟؟؟؟؟؟؟اوكي؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب هيچ يك از جوابامو ندادي متوجه اي ،من گفتم تا حالا براي بايرن چيكار كرده نه اينكه كارشناسا چي راجبش ميگن(والا يكي از گزارشگر هاي ايران كه ميگفت نماد فساد و بي بند و باري هست اين ويدال)
دوم اينكه پرسيدم كي پارسال (چه بازيكني)پارسال بايرنو به فنا داد جلوي رئلل كه اون رو هم جواب ندادين

پارسا مافیای زیبای فوتبال بایرنو بع فنا داد
وگرنه حتی با اخراج و خراب کردن پنالتی ویدال بازم اگر اون داوری افتضاح نبود صعود کرده بودیم

اگه اینجوربه خب تو جواب منو بده
مارتینز باری بایرن چیکار کرده
مولر چیکار کرده
هوملس چیکار کرده
الابا چیکار کرده
تیاگو و چنتا دیگه هم روش !
بابا جونه من دهنتو ببند خندم میگیره
هرکی که گله مهمی نزده یا حرکت خفنی نکرده بنظر تو بازیکن خوبی نیست لابد :a0074
پس بوسکتس و ماسکرانوی بارسلونا لابد بدن:))
کلا با این منطق کجه تو توی هرتیم دسنه پایین ۵-۶نفر از همون ترکیب اصلیش بیمصرفا
بعدم تو کی ای که باز اومدی حرفه تحلیل گرای درجه یک و بزرگای فوتبال دنیارو چشم بسته رد میکنی!
امارها هم که بنظر تو مهم نیستن
کلا فک کنم حرف خودت مهمه :a0074 یاده مورینیو افتادم :a0074 البته مقایسش با تو خیلی اشتباهه:))


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است ! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید !

نظرسنجی

آیا اخراج آنجلوتی را اقدام مناسبی می دانید؟

نتیجه دیدار قبلی بایرن

هفته شانزدهم
بایرن مونیخ 1 : 0 اف سی کلن

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2017/18

تیم
برد امتیاز
1
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 12 38
2
شالکه 04
شالکه 04 8 30
3
لایپزیک
لایپزیک 8 28
4
گلادباخ
گلادباخ 8 28
5
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 7 27
6
هوفنهایم
هوفنهایم 7 26
7
فرانکفورت
فرانکفورت 7 26

وضعیت آب و هوای مونیخ

بارش برف

0°C

بارش برف

رطوبت: 82%

باد: 22.53 km/h

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
779
مطالب
3652
  • ما 59 مهمان و 4 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

4169748

درباره ی سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 92 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران باشگاه بایرن و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می شود.