اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

صحبت های کاله در مورد گورتسگا و مربی آتی بایرن

rummenigge_2018_variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، نائب رئیس بایرن در مورد مهمترین مسائیل این روزهای اینتیم صحبت کرد.

در حالیکه باواریایی ها این روزها در حال کسب بهترین نتایج می باشند، بحث سرمربی فصل بعد این تیم همچنان به نکته ای نگران کننده تبدیل شده است.

کارل هاینز رومینیگه نائب رئیس باواریایی ها در پاسخ به سوالی در مورد سرمربی آتی باواریایی ها اعلام کرد که او به همراه هوینس تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن یوپ هینکس برای تمدید قرارداد انجام می دهند.

کاله در مورد داستان لئون گورتسکا نیز گفت:" ما دیوانه هستیم اگر برای جذب یک بازیکن ملی پوش آلمانی که قراردادش تمام می شود وارد عمل نشویم. حال خود بازیکن باید تصمیمش را بگیرد. واقعا خوب می شود اگر تصمیم او پیوستن به بایرن باشد."

رومینیگه در پایان در مورد احتمال خریدهای 80 تا 100 میلیونی نیز گفت: "بازار بازار می باشد و ما نقشی در تعیین قوانینش نداریم."

نظرات  

SaeedEminem2
+5 #1 SaeedEminem2 1396-10-24 21:53
چقدر فوتبال اعصاب خورد کنی بود ! تقریبا تمام چهره های تاثیر گذار بازی یا آلمانی بودن یا سابقا شاغل در فوتبال آلمان بودن. از مربی ها گرفته تا سانه و گندوغان و دی بروین
دو سال پیش گفتم دی بروین شعور تاکتیکی نداره، دقیقه 94 بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان ضربه ایستگاهی رو خودخواهانه به بیرون زد در حالی که اگه سانتر می کرد ممکن بود گل بشه و تیمش بره فینال. دقیقا همون کاری که کومن دو بار در وقت های تلف شده بازی با اتلتیکو کرد و دو فرصت آخر تیم رو خودش شوت زد که هردو هم مستقیم به بیرون رفت. الان باید بگم دی بروین یکی از با شعور ترین و عاقل ترین فوتبالیست های اروپاست. و البته که احتمالا بعد از مسی گرون قیمت ترین و با ارزش ترین بازیکن !
siavash Sia
+2 #2 siavash Sia 1396-10-24 21:58
ببخشید خوشم نیومد که حرفای کاله اینجوری بازتاب داده شده.
رومینیگه گفته با هونس به این نتیجه رسیدیم که برای حفظ کیفیت تیم حتی اگر لازم باشه خرید ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون هم انجام میدیم چون قوانین بازی دست ما نیست.
ولی اینجا به یه جمله‌ی کوتاه بسنده شده!
بزرگترین انتقادی که خیلی از دوستان داشتن می‌گفتن کاله و هونس خسیسن، که دیدید نیستن!
انصافا مثل هونس دیگه مدیر تو کل دنیا نیست. شما فقط ببینید از وقتی برگشت تصمیماتش چه نقشی داشته؟ من خودم فکر می‌کردم بیرون کردن کارلتو بدترین تصمیم ممکنه ولی تغییر تیم رو دیدیم همه؛ ۱۵ برد و یک باخت، از جمله درهم کوبیدن پاریس میلیاردی!
دست به سر کردن خرید مسخره‌ی رناتو سانچز که من خودم همیشه مدافعش بودم ولی باز هم دیدیم تو سوانسی چه گندی داره میزنه!
خرید گورتزکا به احتمال بسیار بالا به جای رفتن دنبال ستاره‌های پوشالی رسانه‌ها!
خرید به موقع و هوشمندانه‌ی واگنر.
نرفتن دنبال گزینه‌های مسخره‌ی مربیگری مثل توخل که فوق افتضاحه این بشر!
برگردوندن دکتر مولر به کادر پزشکی با سمتی که به سنش هم بخوره.
شاید اینا خیلی ساده به نظر بیان ولی واقعا با مربی جدید و تصمیماتی که حاشیه رو از تیم دور کرد داریم قدرت واقعی بازیکنا و تیم رو می‌بینیم.
انصافا باید قدر هونس رو بدونیم و از فلسفه‌ی خودمون دور نشیم. نیمار و کوتینیو و دمبله واسه تیم‌های بی‌برنامه راه‌گشا هستن، واسه بایرنی که همیشه با کار تیمی جام‌ها رو به دست آورده ستاره‌محوری یعنی کشتن روح تیم
SaeedEminem2
+4 #3 SaeedEminem2 1396-10-24 23:12
به نقل از siavash Sia:
ببخشید خوشم نیومد که حرفای کاله اینجوری بازتاب داده شده.
رومینیگه گفته با هونس به این نتیجه رسیدیم که برای حفظ کیفیت تیم حتی اگر لازم باشه خرید ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون هم انجام میدیم چون قوانین بازی دست ما نیست.
ولی اینجا به یه جمله‌ی کوتاه بسنده شده!
بزرگترین انتقادی که خیلی از دوستان داشتن می‌گفتن کاله و هونس خسیسن، که دیدید نیستن!
انصافا مثل هونس دیگه مدیر تو کل دنیا نیست. شما فقط ببینید از وقتی برگشت تصمیماتش چه نقشی داشته؟ من خودم فکر می‌کردم بیرون کردن کارلتو بدترین تصمیم ممکنه ولی تغییر تیم رو دیدیم همه؛ ۱۵ برد و یک باخت، از جمله درهم کوبیدن پاریس میلیاردی!
دست به سر کردن خرید مسخره‌ی رناتو سانچز که من خودم همیشه مدافعش بودم ولی باز هم دیدیم تو سوانسی چه گندی داره میزنه!
خرید گورتزکا به احتمال بسیار بالا به جای رفتن دنبال ستاره‌های پوشالی رسانه‌ها!
خرید به موقع و هوشمندانه‌ی واگنر.
نرفتن دنبال گزینه‌های مسخره‌ی مربیگری مثل توخل که فوق افتضاحه این بشر!
برگردوندن دکتر مولر به کادر پزشکی با سمتی که به سنش هم بخوره.
شاید اینا خیلی ساده به نظر بیان ولی واقعا با مربی جدید و تصمیماتی که حاشیه رو از تیم دور کرد داریم قدرت واقعی بازیکنا و تیم رو می‌بینیم.
انصافا باید قدر هونس رو بدونیم و از فلسفه‌ی خودمون دور نشیم. نیمار و کوتینیو و دمبله واسه تیم‌های بی‌برنامه راه‌گشا هستن، واسه بایرنی که همیشه با کار تیمی جام‌ها رو به دست آورده ستاره‌محوری یعنی کشتن روح تیم

سیا تو دیگه چرا عزیزم؟ اول بذار یه خرید 80 میلیونی داشته باشن بعد ! تازه در اون صورت هم گناه نخریدن دی بروین 60 و سانه 40 میلیونی پاک نمی شه !
Mojtaba.32
+1 #4 Mojtaba.32 1396-10-25 01:13
4 تا احمق مال پرست اسکروچ شدند مدیر باشگاه
حتما یک خریت بزرگ مثل نخریدن سانه و دی بروین رو باید انجام می دادند که می فهمیدند فوتبال یعنی چی
برید بخوابید تو خونتون بابا شما چه به مدیریت باشگاه
شده مثل هیات علمی های دانشگاه ها تا جنازشون از تو دانشگاه بیرون نیاد بازنشسته نمیشند
بعد می گی چرا نمی رید بیرون می گند ما قالی کرمان هستیم هر چی پیر تر بشیم پر بار تر می شیم
در صورتی که خرفت تر و بی مغز تر می شند
محمد کریمی
+3 #5 محمد کریمی 1396-10-25 08:33
ایشالا انتخابات بعدی برای کرسی ریاست باشگاه ما چند تا کاندیدای خوب معرفی میکنیم و با لابی کرسی ریاست به دستشون میرسونیم، اونا هم ایشالا سر وعده هاشون هستن و در گاو صندوق عظیم الجثه بایرن باز میکنن و شروع میکنن به خریدهای کهکشانی، گریژمان و هازار و دیبروین و کین و صلاح و ... .
بعدش به مدت ۱۰ سال یه پشت بدون وقفه قهرمان لیگ قهرمانان میشیم و میدیم لگوی بایرن جای لگوی قاره که روی جام حک شده بزنن، در نهایت هم خوش خرم میایم اینجا از تیم و مدیریت مدبر جدیدش تعریف و تمجید میکنیم.
مراد
-16 #6 مراد 1396-10-25 10:52
بارسلونا دیشب یک بار دیگه قدرتش رو به رخ کشید. قابل توجه کسایی که میان و میگن در مقاطع حساس تاکتیکی کم میاره ( امثال saeed eminem2 و ...) باید بگم که این تیم رئال رو در سانتیاگو سه بر صفر برد ، به بیش از ده اختلاف صدر نشینه ، در کل فصل شکست ناپذیر بوده ، دیشب طلسم چندین سالشو شکست و رئال سوسیداد رو در خانه خودش تارو مار کرد و .... !!!!
اینا مقاطع حساس تاکتیکی نیست؟!؟!!؟!!!؟! !!؟!!؟؟!!؟؟!!؟! هان ؟.؟!؟!!؟؟!؟!!؟! ؟!؟!؟؟!!؟؟!!!!؟ ؟؟ جواب بده !!!!!!!!!!!!!! :a0088
کم چرت و پرت بگین لطفا !!!! بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2 ) میان میگن سوارز و مسی در دوران افتشونند ههههههههههههه ههههههههههههه جاداره بهشون بگم برین خلاصه بازی دیشبو ببینین و بعد بیان بگین کی در دوران افتشه !!! اوکی؟!؟!!؟ :0097 :56:
بخاین یا نخواین امثال یا بارسا قهرمان اروپا و سه گانه میشه یا منچستر سیتی!!!!! :0098
بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2) مثل این کارشناس های خیلی سرشناس یه تحلیل هایی برای خودشون میکنند که یکی ندونه فک میکنه بهترین کارشناس ایرن که نه بلکه دنیان.!!!!!!!
من که خودم نمیگم کارشناسم ولی حداقل حرف هایی که در مورد فوتبال میزنم رو منطقانه و بیشتر از امثال (saeed eminem2) معقولانه حرفمو میزنم.!!!!! :a0080
Mostafa1378
+10 #7 Mostafa1378 1396-10-25 11:26
به نقل از بن تن بايرني:
بارسلونا دیشب یک بار دیگه قدرتش رو به رخ کشید. قابل توجه کسایی که میان و میگن در مقاطع حساس تاکتیکی کم میاره ( امثال saeed eminem2 و ...) باید بگم که این تیم رئال رو در سانتیاگو سه بر صفر برد ، به بیش از ده اختلاف صدر نشینه ، در کل فصل شکست ناپذیر بوده ، دیشب طلسم چندین سالشو شکست و رئال سوسیداد رو در خانه خودش تارو مار کرد و .... !!!!
اینا مقاطع حساس تاکتیکی نیست؟!؟!!؟!!!؟!!!؟!!؟؟!!؟؟!!؟! هان ؟.؟!؟!!؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟؟!!؟؟!!!!؟؟؟ جواب بده !!!!!!!!!!!!!! :a0088
کم چرت و پرت بگین لطفا !!!! بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2 ) میان میگن سوارز و مسی در دوران افتشونند ههههههههههههه ههههههههههههه جاداره بهشون بگم برین خلاصه بازی دیشبو ببینین و بعد بیان بگین کی در دوران افتشه !!! اوکی؟!؟!!؟ :0097 :56:
بخاین یا نخواین امثال یا بارسا قهرمان اروپا و سه گانه میشه یا منچستر سیتی!!!!! :0098
بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2) مثل این کارشناس های خیلی سرشناس یه تحلیل هایی برای خودشون میکنند که یکی ندونه فک میکنه بهترین کارشناس ایرن که نه بلکه دنیان.!!!!!!!
من که خودم نمیگم کارشناسم ولی حداقل حرف هایی که در مورد فوتبال میزنم رو منطقانه و بیشتر از امثال (saeed eminem2) معقولانه حرفمو میزنم.!!!!! :a0080


داداش لطفا دعوا را ننداز تو سایت.
شما یه نظر داری... سعید و بقیه اعضا هم نظرات خاص خودشونو دارن ولی گارد کسی بالا نمیره.
شخصا سعید و چند تا دیگه از کاربرا رو 6 ساله که میشناسم...تو این مدت چیزی که باعث شده هوادارا کنار هم بمونن دوستی و احترام بوده نه دعوا.

ضمنا سیتی آخر فصل شدید افت میکنه. اینو مطمعنم
بارسا هم با اینکه امسال تیم خیلی خوبی داره ولی باید دید توی اروپا چقد قویه نه توی لا لیگا.
همون فصلی که بارسا سون آپ شد راحت لالیگا رو گرفت مثل امسال.
احمد
+10 #8 احمد 1396-10-25 15:36
به نقل از بن تن بايرني:
بارسلونا دیشب یک بار دیگه قدرتش رو به رخ کشید. قابل توجه کسایی که میان و میگن در مقاطع حساس تاکتیکی کم میاره ( امثال saeed eminem2 و ...) باید بگم که این تیم رئال رو در سانتیاگو سه بر صفر برد ، به بیش از ده اختلاف صدر نشینه ، در کل فصل شکست ناپذیر بوده ، دیشب طلسم چندین سالشو شکست و رئال سوسیداد رو در خانه خودش تارو مار کرد و .... !!!!
اینا مقاطع حساس تاکتیکی نیست؟!؟!!؟!!!؟!!!؟!!؟؟!!؟؟!!؟! هان ؟.؟!؟!!؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟؟!!؟؟!!!!؟؟؟ جواب بده !!!!!!!!!!!!!! :a0088
کم چرت و پرت بگین لطفا !!!! بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2 ) میان میگن سوارز و مسی در دوران افتشونند ههههههههههههه ههههههههههههه جاداره بهشون بگم برین خلاصه بازی دیشبو ببینین و بعد بیان بگین کی در دوران افتشه !!! اوکی؟!؟!!؟ :0097 :56:
بخاین یا نخواین امثال یا بارسا قهرمان اروپا و سه گانه میشه یا منچستر سیتی!!!!! :0098
بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2) مثل این کارشناس های خیلی سرشناس یه تحلیل هایی برای خودشون میکنند که یکی ندونه فک میکنه بهترین کارشناس ایرن که نه بلکه دنیان.!!!!!!!
من که خودم نمیگم کارشناسم ولی حداقل حرف هایی که در مورد فوتبال میزنم رو منطقانه و بیشتر از امثال (saeed eminem2) معقولانه حرفمو میزنم.!!!!! :a0080

دوست عزیز، خیلی از نظرات شما رو ما قبول داریم، بعضیهاش و نه، چند بار بین شما و دیگران بحث شد، که شاید من نظر شما رو بیشتر پسندیدم، ولی برادر بزرگوار، این چه طرز بیان کردن مطلبه آخه؟ برای چی باید نظرت و که ممکنه خیلی درست و کارشناسی باشه با این همه شکلک و ردیف کردن پنجاه تا علامت سوال و تعجب بیان کنی؟ چرا درمقابل فرد موضع می گیری؟ دوست عزیز شما باید نظرتو با اعتماد به نفس بیان کنی، نظرات بقیه رو هم بشنو، بقیه قضاوت میکنن کی درست میگه، اگه احساس کردی همه اشتباه میکنن و شما درست میگی، بازم مهم نیست، کمی صبر داشته باشی زمان همه چی و مشخص میکنه،خیلیها اینجا اختلاف نظر دارن ولی نباید که با هم گلاویز بشیم،به عنوان مثال مجتبی و سعید خیلی از مدیریت باشگاه گله دارن ولی من خیلی کمتر از اونا مدیریت و مقصر می دونم، تو نظر بالا هم حتما خوندی که محمد کریمی هم به طنز با هاشون مخالفت کرده یا افراد دیگه، ولی نه تنها باهم دعوا نداریم بلکه کاملا اعتقاد دارم یکی مثل سعید خیلی خوب فوتبال و می فهمه، هر جا هم که احساس کنم نظرشو قبول ندارم بهش میگم.
محمد کریمی
+8 #9 محمد کریمی 1396-10-25 15:37
یه سوال دارم، بایرن میتونه گریژمان یا هاژارد بخره؟؟؟ میتونه از رئال و بارسا بیشتر پول بده؟؟؟ میتونه بیشتر حقوق بده؟ خوده هازارد و گریژمان حاضرن بیان بایرن و بیخیال توپ طلا بشن؟؟؟
گیریم که اومدن، بایرن با حقوق ۲۰ میلیونی احتمالی اینا باید حقوق همه ستاره هاو زیاد کنه، اولین نفر هم لواندوفسکی، بایرن میتونه ۴۰۰ میلیون تو یه سال برای خرید امثال اینا پول بده؟؟؟
کدوم بازیکنی میاد لیگ غیر رقابتی المان؟؟؟ چرا باید بیان وقتی لیگ برتر و لالیگا خیلی بیشتر از بوندس لیگا بیننده داره؟؟؟
نمیدونم منم که سختش میکنم یا شما خیلی ساده انگارین؟؟؟
احمد
+7 #10 احمد 1396-10-25 15:53
به نقل از بن تن بايرني:
بارسلونا دیشب یک بار دیگه قدرتش رو به رخ کشید. قابل توجه کسایی که میان و میگن در مقاطع حساس تاکتیکی کم میاره ( امثال saeed eminem2 و ...) باید بگم که این تیم رئال رو در سانتیاگو سه بر صفر برد ، به بیش از ده اختلاف صدر نشینه ، در کل فصل شکست ناپذیر بوده ، دیشب طلسم چندین سالشو شکست و رئال سوسیداد رو در خانه خودش تارو مار کرد و .... !!!!
اینا مقاطع حساس تاکتیکی نیست؟!؟!!؟!!!؟!!!؟!!؟؟!!؟؟!!؟! هان ؟.؟!؟!!؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟؟!!؟؟!!!!؟؟؟ جواب بده !!!!!!!!!!!!!! :a0088
کم چرت و پرت بگین لطفا !!!! بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2 ) میان میگن سوارز و مسی در دوران افتشونند ههههههههههههه ههههههههههههه جاداره بهشون بگم برین خلاصه بازی دیشبو ببینین و بعد بیان بگین کی در دوران افتشه !!! اوکی؟!؟!!؟ :0097 :56:
بخاین یا نخواین امثال یا بارسا قهرمان اروپا و سه گانه میشه یا منچستر سیتی!!!!! :0098
بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2) مثل این کارشناس های خیلی سرشناس یه تحلیل هایی برای خودشون میکنند که یکی ندونه فک میکنه بهترین کارشناس ایرن که نه بلکه دنیان.!!!!!!!
من که خودم نمیگم کارشناسم ولی حداقل حرف هایی که در مورد فوتبال میزنم رو منطقانه و بیشتر از امثال (saeed eminem2) معقولانه حرفمو میزنم.!!!!! :a0080

اما در مورد سوالاتی که مطرح کردی:
اینا لحظات حساس تاکتیکی نیست؟
البته که نیست، الان شروع نیم فصل دومه، به قول مورینیو که گفته بود (یه چیزی تو این مایه ها) نیم فصل اول و تا ژانویه برای بارسا و رئال و بایرن حکم دستگرمی و داره، وقتی تو ۸ تای اروپا یا نیمه نهایی بازی داشتیم اون موقع اون لحظات حساسیه که تیم باید تو اوج باشه.
یا در مورد افت مسی و سوارز: افت مسی و قبول ندارم(باهات موافقم) ولی سوارز که امسال به بحران خورده بود و طرفداران بارسا خیلی نگرانش بودن و هستن، ولی هرچی باشه بازیکن بزرگ تو بازی بزرگ خطرناکه، همین الان اگه با بارسا بازی کنیم من از این ۲ تا بیشتر از همه می ترسم یا رونالدویی که همین بازی قبل هو شد وطرفداراش اونو تموم شده خوندن باز خیلی خطرناکه، حتی بیل، اونا هم مطمئنا از یکی مثل مولر می ترسن.
اینکه فرمودی بارسا قطعا قهرنان میشه یا سیتی، اگه هر ۲ حذف بشن چی میگی؟ هر دو شانس بردن جام و دارن،بارسا مطمئنا بیشتر، ولی هیچ تضمینی نیست که به این قاطعیت بگی جام و می برن. یا مطلب آخرت که گفتی خیلی بیشتر از امثال سعید معقولانه نظر میدی، کی باید اینو تشخیص بده؟
اینا رو به حساب دشمنی نذار، اگه منطقی نظر دادی با هم بحث می کنیم ، مطمئنا هم یه چیزی از بقیه یاد می گیریم.
Mojtaba.32
+2 #11 Mojtaba.32 1396-10-25 16:26
به نقل از بن تن بايرني:
بارسلونا دیشب یک بار دیگه قدرتش رو به رخ کشید. قابل توجه کسایی که میان و میگن در مقاطع حساس تاکتیکی کم میاره ( امثال saeed eminem2 و ...) باید بگم که این تیم رئال رو در سانتیاگو سه بر صفر برد ، به بیش از ده اختلاف صدر نشینه ، در کل فصل شکست ناپذیر بوده ، دیشب طلسم چندین سالشو شکست و رئال سوسیداد رو در خانه خودش تارو مار کرد و .... !!!!
اینا مقاطع حساس تاکتیکی نیست؟!؟!!؟!!!؟!!!؟!!؟؟!!؟؟!!؟! هان ؟.؟!؟!!؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟؟!!؟؟!!!!؟؟؟ جواب بده !!!!!!!!!!!!!! :a0088
کم چرت و پرت بگین لطفا !!!! بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2 ) میان میگن سوارز و مسی در دوران افتشونند ههههههههههههه ههههههههههههه جاداره بهشون بگم برین خلاصه بازی دیشبو ببینین و بعد بیان بگین کی در دوران افتشه !!! اوکی؟!؟!!؟ :0097 :56:
بخاین یا نخواین امثال یا بارسا قهرمان اروپا و سه گانه میشه یا منچستر سیتی!!!!! :0098
بعضی ها ( امثال saeed Eminem 2) مثل این کارشناس های خیلی سرشناس یه تحلیل هایی برای خودشون میکنند که یکی ندونه فک میکنه بهترین کارشناس ایرن که نه بلکه دنیان.!!!!!!!
من که خودم نمیگم کارشناسم ولی حداقل حرف هایی که در مورد فوتبال میزنم رو منطقانه و بیشتر از امثال (saeed eminem2) معقولانه حرفمو میزنم.!!!!! :a0080

به خاطر آزادی بیان کامنتت رو پاک نمی کنم
اما هر کسی نظری داره و بهتره شعور فوتبالی داشته باشیم
هم من، هم شما و هر کی دیگه یعنی به نظرات هم احترام بگذاریم
Arsalan25
+8 #12 Arsalan25 1396-10-25 17:48
دوستان دوستان زندگی خالی نی مهربانی هست امید هست
سعی کنید اعصاب خودتونو خرد نکنید (البته میدونم نمیشه چون اینجا اکثرا از ته قلب تیمشونو دوس دارن)
چون قطعا این یه رقابت سنگین با بزرگان فوتبال اروپاس و رقابت کردن اصولا کار سختیه و البته بایرنم تیم ترسناکیه و جزو غول های فوتبال اروپا و شک ندارم وقتی قرعه بایرن برای هر تیمی تو Cl در میاد جاشونو خیس میکنن
به امید تکرار روز های پر شکوه و پر غرور
#من انتلکت نیستم :a0074
مراد
+4 #13 مراد 1396-10-25 17:52
به نقل از احمد:
اما در مورد سوالاتی که مطرح کردی:
اینا لحظات حساس تاکتیکی نیست؟
البته که نیست، الان شروع نیم فصل دومه، به قول مورینیو که گفته بود (یه چیزی تو این مایه ها) نیم فصل اول و تا ژانویه برای بارسا و رئال و بایرن حکم دستگرمی و داره، وقتی تو ۸ تای اروپا یا نیمه نهایی بازی داشتیم اون موقع اون لحظات حساسیه که تیم باید تو اوج باشه.
یا در مورد افت مسی و سوارز: افت مسی و قبول ندارم(باهات موافقم) ولی سوارز که امسال به بحران خورده بود و طرفداران بارسا خیلی نگرانش بودن و هستن، ولی هرچی باشه بازیکن بزرگ تو بازی بزرگ خطرناکه، همین الان اگه با بارسا بازی کنیم من از این ۲ تا بیشتر از همه می ترسم یا رونالدویی که همین بازی قبل هو شد وطرفداراش اونو تموم شده خوندن باز خیلی خطرناکه، حتی بیل، اونا هم مطمئنا از یکی مثل مولر می ترسن.
اینکه فرمودی بارسا قطعا قهرنان میشه یا سیتی، اگه هر ۲ حذف بشن چی میگی؟ هر دو شانس بردن جام و دارن،بارسا مطمئنا بیشتر، ولی هیچ تضمینی نیست که به این قاطعیت بگی جام و می برن. یا مطلب آخرت که گفتی خیلی بیشتر از امثال سعید معقولانه نظر میدی، کی باید اینو تشخیص بده؟
اینا رو به حساب دشمنی نذار، اگه منطقی نظر دادی با هم بحث می کنیم ، مطمئنا هم یه چیزی از بقیه یاد می گیریم.

حق با شماست ، درست میگین.
مراد
+9 #14 مراد 1396-10-25 17:59
قسمت اول مصاحبه هاینکس
یوپ هاینکس در مصاحبه‌ با نشریه کیکر، به سوالات درخصوص بازیکنان مختلف پاسخ داد.

اگر ممکن بود یک بازیکن را برای نقل و انتقالات انتخاب و جذبش کنید، کدام بازیکن بود؟

کوین دی بروین، برای او کلاه از سر برمی‌دارم. شما در آن پست باید بازیکنی مانند دی بروین داشته باشید. او در فوتبال امروز اروپا یک بازیکن ممتاز است.
کینگزلی کومان:

خوشحالم که چنین بازیکن جوانی را در اختیار دارم. او در حال پیشرفت و رفتن به مرحله بعدی فوتبالش است. از روی که من اینجا آمدم، او مانند موشک جلو رفته است. کینگزلی می‌تواند تبدیل به بازیکنی خارق‌العاده شود.
یاشوا کیمیش:

یاشوا یک استعداد بزرگ است. اما کماکان نیاز به یادگیری بیش‌تر و بهبود عملکردش در برخی نقاط دارد. او باید باید بگیرد که چطور سبکش در راستای توانمندی هرچه بیش‌تر در زمینه دفاعی باشد. باید ثباتش را در دفاع به دست آورد.
بایرن مونیخ چه زمانی یک خرید بزرگ بالای 50 میلیون خواهد داشت؟

اول اینکه منظور از خرید بزرگ چیست؟ دوم اینکه منچستریونایتد 105 میلیون یورو برای پوگبا هزینه کرد. آیا او به اندازه 105 میلیون بازی می‌کند؟ بایرن مونیخ با 50 میلیون یورو سوله، تولیسو یا کومان را جذب می‌کند.
قسمت دوم مصاحبه هاینکس
یوپ هاینکس، مصاحبه‌ای مفصل با نشریه کیکر داشته است. بخشی از صحبت‌های او را اشپورت آینس انتشار داد. حال بخش دیگری از صحبت‌های سرمربی بایرن مونیخ منتشر شده است. او در پاسخ به سوال خبرنگار پیرامون امکان تمدید قرارداد و آینده‌اش در بایرن گفت:

آینده من؟ واقعا دیگر نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. شما برای انجام این کار به نظم و استقامت نیاز دارید. من در تابستان 73 ساله خواهم شد و نمی‌دانم چقدر زمان برای زندگی خواهم داشت. آینده من مشکلی برای تیمم ایجاد نخواهد کرد. بازیکنان من تاثیری از آن نمی‌گیرند. سال 2013 هم مشابه همین داستان را داشتیم. همه می‌دانستند که من در پایان فصل جدا خواهم شد. ما در حال حاضر شانس اصلی فتح لیگ قهرمانان نیستیم، اما در دایره مدعیان قرار داریم.
بازگشت به فوتبال بعد از چند سال:

فوتبال جدید نشده، تنها تغییر کرده است. تمام ذهنیات و واژگان جدید در فوتبال، این ورزش را بهتر نکرده‌اند. اینکه همواره حمله کنید یا پرس کنید و تمام توانتان را در 90 دقیقه بگذارید، منجر به خالی شدن باطری‌تان در ژانویه می‌شود.
به عنوان یک مربی، همواره نیاز دارید از لحاظ عملی و فنی انعطاف‌پذیر باشید. وقتی که مجبور باشید دفاع کنید، گاهی اوقات توپ را به حریف بدهید و زمانی که نیاز است پرس کنید. انرژی خود را ذخیره کنید و در زمان مناسب حمله کنید.
هامس رودریگز:

من از او بسیار راضی هستم. او احساس بسیار خوبی اینجا دارد و کاملا با تیم متحد است. هامس می‌داند که اگر تعویضش کنم به خاطر نمایش بد نیست، ارتباط ما بسیار خوب است. از توانایی هامس در گلزنی آگاهم. او باید تلاش کند که بیش‌تر شوت بزند و گل‌های بیش‌تری با ما بزند. ضربات آزاد، کرنرها و ضربات از راه دور، این پسر توپ می‌تواند توپ را به خوبی بچرخاند. او یک بازیکن فوق‌العاده در کارهای تیمی است و می‌تواند بسیاری از جنبه‌های بازی‌اش را بهبود بخشد. هامس استعداد زیادی دارد. :0098
SaeedEminem2
+3 #15 SaeedEminem2 1396-10-25 23:12
چندتا مورد رو توضیح بدم، انتخابات ریاست باشگاه بین چه افرادی انجام می شه؟ سهام داران باشگاه ! سهام دارانی مثل آدیداس و آئودی و میشلن بیتس بای داکتر دری چرا اومدن تو فوتبال؟ خواستشون چیه؟ فقط پول ! الان به نظرتون تیم کوک از سیلیکان ولی به نتایج بایرن اهمیت می ده؟ فقط پول می خواد !
رومنیگه و هوفنر از هوینس با این مضمون تعریف کردن که در بخش درآمد زایی خوب عمل کرده. اما پولی که کاسب شده کجا رفته؟ بله تو جیب سهامدارانی که حتی خیلی هاشون آلمانی نیستن ! درواقع شما دارید با دفاع از هوینس، به نفع امثال تیم کوک کار می کنید. تیم کوک رو که حتما می شناسید، به عنوان مدیرعامل اپل جانشین استیو جابز شد. برای یک ملاقات کوتاه به اندازه خوردن یک فنجان قهوه با تیم کوک باید 50 هزار دلار بدید ! البته اونم حقوق ثابت می گیره و وظیفه اصلیش فقط راضی کردن سهام داران طماع اپله. حتما بارها شنیدید که اپل بعد از استیو جابز دیگه نوآوری خاصی نداشته و فقط دنبال پوله
محمد کریمی
+4 #16 محمد کریمی 1396-10-26 08:30
به نقل از SaeedEminem2:
چندتا مورد رو توضیح بدم، انتخابات ریاست باشگاه بین چه افرادی انجام می شه؟ سهام داران باشگاه ! سهام دارانی مثل آدیداس و آئودی و میشلن بیتس بای داکتر دری چرا اومدن تو فوتبال؟ خواستشون چیه؟ فقط پول ! الان به نظرتون تیم کوک از سیلیکان ولی به نتایج بایرن اهمیت می ده؟ فقط پول می خواد !
رومنیگه و هوفنر از هوینس با این مضمون تعریف کردن که در بخش درآمد زایی خوب عمل کرده. اما پولی که کاسب شده کجا رفته؟ بله تو جیب سهامدارانی که حتی خیلی هاشون آلمانی نیستن ! درواقع شما دارید با دفاع از هوینس، به نفع امثال تیم کوک کار می کنید. تیم کوک رو که حتما می شناسید، به عنوان مدیرعامل اپل جانشین استیو جابز شد. برای یک ملاقات کوتاه به اندازه خوردن یک فنجان قهوه با تیم کوک باید 50 هزار دلار بدید ! البته اونم حقوق ثابت می گیره و وظیفه اصلیش فقط راضی کردن سهام داران طماع اپله. حتما بارها شنیدید که اپل بعد از استیو جابز دیگه نوآوری خاصی نداشته و فقط دنبال پوله

چند تا ازین اسپانسر هارو میشناختم از قبل، ادیداس و آ ئو دی رو، ۲ تا غول تجهیزات ورزشی و خودرو سازی دنیا. ارقام دقیق سود سالانه بایرن نمیدونم ولی اگه اشتباه نکنم اخرین عددی که خوندم ۶۵ میلیون یورو بوده که در مقابل درامدشون هیچی نیست و بیشتر دنبال تبلیغات و کسب درامد غیر مستقیم هستن تا سود و درامد مستقیم.
اینا یک طرف قضیس، بایرن بوندس لیگا که قبضه کرده، ولی با صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان میتونه درامد بیشتری داشته باشه، پس خرید خوب اگه در جهت تقویت تیم باشه درامد و سود بیشتری عاید تیم میشه و در نتیجه تیم ضرر چندانی نمیکنه و حتی شاید بشه گفت با پول تبلیغات از طریق بازیکن درامد باشگاه هم زیاد میشه. داگلاس کاستا خیلی چشم نواز بازی میکرد و قابلیت تبدیل شدن به یه سوپر استار داشت که نشد متاسفانه.
SaeedEminem2
+3 #17 SaeedEminem2 1396-10-26 09:10
به نقل از محمد کریمی:
چند تا ازین اسپانسر هارو میشناختم از قبل، ادیداس و آ ئو دی رو، ۲ تا غول تجهیزات ورزشی و خودرو سازی دنیا. ارقام دقیق سود سالانه بایرن نمیدونم ولی اگه اشتباه نکنم اخرین عددی که خوندم ۶۵ میلیون یورو بوده که در مقابل درامدشون هیچی نیست و بیشتر دنبال تبلیغات و کسب درامد غیر مستقیم هستن تا سود و درامد مستقیم.
اینا یک طرف قضیس، بایرن بوندس لیگا که قبضه کرده، ولی با صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان میتونه درامد بیشتری داشته باشه، پس خرید خوب اگه در جهت تقویت تیم باشه درامد و سود بیشتری عاید تیم میشه و در نتیجه تیم ضرر چندانی نمیکنه و حتی شاید بشه گفت با پول تبلیغات از طریق بازیکن درامد باشگاه هم زیاد میشه. داگلاس کاستا خیلی چشم نواز بازی میکرد و قابلیت تبدیل شدن به یه سوپر استار داشت که نشد متاسفانه.

خب تمام حرف ما هم همینه دیگه. ستاره بخری به چند طریق درآمد باشگاه افزایش پیدا می کنه و به راحتی پول خودش رو در میاره. مثلا همین خامس تعداد فالور اینستاگرامش 3 برابر صفحه رسمی بایرنه ! می دونی چقدر طرفدار با خودش میاره؟ ولی وقتی مثلا سوله رو می خری، کی می ره لباسش رو بخره؟! حتما شنیدید که حتی یک دونه از لباس های پائولینیو تو بارسلونا فروش نرفته که در نوع خودش یک رکورد بود
افزایش هوادار یعنی افزایش پولی که اسپانسر باید بده و حتی افزایش پولی که یوفا به عنوان پاداش می ده. چند سال پیش منچستر که دور اول حذفی از اروپا کنار رفته بود، سودی که از یوفا گرفت از 4 تیم نیمه نهایی که یکیش بایرن بود بیشتر بود. فقط هم به همین دلیل که تماشاگر بیشتری داره. بلاخره یوفا هم یک نهاد تجاریه و کلی اسپانسر داره و کلی پول بابت تبلیغات می گیره و حق پخش لیگ قهرمانان و .... که اینا همه در انتهای هر فصل با درصد خاصی بین تیم ها پخش می شه
هوینس تابستون در مورد داگلاس گفت که فصل اول تا کمی خوب بازی کرد، اومد دستمزد بیشتر خواست. که خب مشخصه با چه جوابی مواجه شده. که دقیقا هم به همین دلیل یهو از نیم فصل دوم بازیش افت کرد و کلا خنثی شد. الان معلوم می شه که خودش عمدا بد بازی می کرده. رفتارش خیلی غیر حرفه ایه ولی آقای مدیر توکه می بینی این بازیکن داره یک نفری تیم رو پیش می بره، نمی گم همونجا چک بنویس بهش بده، اما کمی سیاست داشته باش، کمی زبونش بگیر چندتا وعده پاداش در آخر فصل بده، بگو اگه مثلا 20 تا پاس گل دادی انقدر پاداش می گیری. تحریکش کن بهش انگیزه بده، والا همه جای دنیا حتی تو ایران هم بازیکن ها در صورت درخشش پاداشی جدا از قرارداد اولیه می گیرن چه برسه به بازیکن هایی که بهترین فوتبال دنیا رو ارائه می کنن. واقعا این دیگه چه مدلیه که بزنی تو ذوق پدیده و ستاره اول اروپا در سال 2015 که همه تیم ها تو کفش بودن :| انصافا همه خوشحال نبودیم که بلاخره یک جایگزین مناسب در پست بال پیدا شده که حتی از روبری هم بهتره؟ واقعا تعجب نکردید که چرا یهو انقدر بازیش متفاوت شد؟
محمد کریمی
+1 #18 محمد کریمی 1396-10-26 10:22
به نقل از SaeedEminem2:
خب تمام حرف ما هم همینه دیگه. ستاره بخری به چند طریق درآمد باشگاه افزایش پیدا می کنه و به راحتی پول خودش رو در میاره. مثلا همین خامس تعداد فالور اینستاگرامش 3 برابر صفحه رسمی بایرنه ! می دونی چقدر طرفدار با خودش میاره؟ ولی وقتی مثلا سوله رو می خری، کی می ره لباسش رو بخره؟! حتما شنیدید که حتی یک دونه از لباس های پائولینیو تو بارسلونا فروش نرفته که در نوع خودش یک رکورد بود
افزایش هوادار یعنی افزایش پولی که اسپانسر باید بده و حتی افزایش پولی که یوفا به عنوان پاداش می ده. چند سال پیش منچستر که دور اول حذفی از اروپا کنار رفته بود، سودی که از یوفا گرفت از 4 تیم نیمه نهایی که یکیش بایرن بود بیشتر بود. فقط هم به همین دلیل که تماشاگر بیشتری داره. بلاخره یوفا هم یک نهاد تجاریه و کلی اسپانسر داره و کلی پول بابت تبلیغات می گیره و حق پخش لیگ قهرمانان و .... که اینا همه در انتهای هر فصل با درصد خاصی بین تیم ها پخش می شه
هوینس تابستون در مورد داگلاس گفت که فصل اول تا کمی خوب بازی کرد، اومد دستمزد بیشتر خواست. که خب مشخصه با چه جوابی مواجه شده. که دقیقا هم به همین دلیل یهو از نیم فصل دوم بازیش افت کرد و کلا خنثی شد. الان معلوم می شه که خودش عمدا بد بازی می کرده. رفتارش خیلی غیر حرفه ایه ولی آقای مدیر توکه می بینی این بازیکن داره یک نفری تیم رو پیش می بره، نمی گم همونجا چک بنویس بهش بده، اما کمی سیاست داشته باش، کمی زبونش بگیر چندتا وعده پاداش در آخر فصل بده، بگو اگه مثلا 20 تا پاس گل دادی انقدر پاداش می گیری. تحریکش کن بهش انگیزه بده، والا همه جای دنیا حتی تو ایران هم بازیکن ها در صورت درخشش پاداشی جدا از قرارداد اولیه می گیرن چه برسه به بازیکن هایی که بهترین فوتبال دنیا رو ارائه می کنن. واقعا این دیگه چه مدلیه که بزنی تو ذوق پدیده و ستاره اول اروپا در سال 2015 که همه تیم ها تو کفش بودن :| انصافا همه خوشحال نبودیم که بلاخره یک جایگزین مناسب در پست بال پیدا شده که حتی از روبری هم بهتره؟ واقعا تعجب نکردید که چرا یهو انقدر بازیش متفاوت شد؟

سعید منم ۱۰۰ درصد با حضور ستاره تو تیم موافقم ولی اینم بگم بایرن توان خرید بازیکنی که بهترین لیگ برتر یا لالیگا باشه نداره، منظورم توان مالی نیست، منظورم شانس تیم برای جذب بازیکنه.
بهترین راهکار خرید بازیکن مستعده، اگخ بایرن امباپه ۲ سال پیش خرید بود، یا همین الان مالکوم میخرید، یا اول فصل صلاح میخرید یا حتی محرض، دیگه اینقد مشکل نداشتیم.
حرف من اینه بایرن نمیتونه امثال گریژمان و هازار جذب کنه، همین.
Pouyan
+4 #19 Pouyan 1396-10-26 10:49
شخصا با نظر احمد و مصطفی موافقم
دوستان عزیز یکی از نکات خوب این سایت داشتن کارشناسانی نظیر سعید و علی است که بعنوان Admin های سایت فعال هستند و البته نظرات و تحلیل ها و تفسیر های درست و به روز ( Up to date ) ارائه میکنند
لذا لطفا هر کسی فقط و فقط نظر خودش را ارائه کند و اگر هم در خصوص مطلب شخص دیگری پست میذاره میبایستی عاری از توهین و صحبت های تند باشه
با سپاس از همه اعضای گروه
محمد کریمی
+2 #20 محمد کریمی 1396-10-26 11:28
به نقل از Pouyan:
شخصا با نظر احمد و مصطفی موافقم
دوستان عزیز یکی از نکات خوب این سایت داشتن کارشناسانی نظیر سعید و علی است که بعنوان Admin های سایت فعال هستند و البته نظرات و تحلیل ها و تفسیر های درست و به روز ( Up to date ) ارائه میکنند
لذا لطفا هر کسی فقط و فقط نظر خودش را ارائه کند و اگر هم در خصوص مطلب شخص دیگری پست میذاره میبایستی عاری از توهین و صحبت های تند باشه
با سپاس از همه اعضای گروه

حرف شما و احمد حجته برای ما.
من فقط به نقد یک بعدی و تکراری اعتراض داشتم ولی باید خیلی منطقی تر بحث میکردم نه با کنایه.
siavash Sia
+6 #21 siavash Sia 1396-10-26 14:41
سعیدجان به شخصه هیچ وقت از خرید‌گرون قیمت لذت نبردم. یادمه وقتی بایرن وقتی اولیچ رو خرید چقدر خوشحال شدم! چون بایرن اون موقع دقیقا یه بازیکن موذی سرعتی مثل اولیچ میخواست که مولر هم از جوانان آوردن شد مکملش و تیم‌های حریف رو عذاب میدادن.
ما باید پازل تاکتیکی تیممون رو بشناسیم و قطعاتش که همون بازیکنا هستن رو کنار هم بچینیم. بازی لیور و سیتی رو دیدید؟! چمبرلین تو آرسنال یه بازیکن بیخود بود که تو پازل تاکتیکی کلوپ اونجوری گل میزنه.
باور کنید اگر هاینکس سال بعد باقی بمونه با خرج‌های منطقی جوری تیم رو بر اساس تاکتیکش می‌بنده که دوباره اروپا رو با غلتکش صاف میکنه.
از یاد نبریم تو نبود هونس، رومینیگه دست به خرید ستاره‌هایی مثل رناتو سانچز زد و کلی هم پزش رو داد که ما از چنگ بقیه تیما درش آوردیم! عوضش الان با وجود رودی و تولیسو و سوله و واگنر خیالمون راحته که حداقل تا چندین سال یه نیمکت خوب و‌ قوی داریم، پزشون رو هم به کسی نمیدیم!
Amin R
+1 #22 Amin R 1396-10-28 21:36
منم با نظر همه موافقم! :a0074 :a0074 :a0074


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10904
  • ما 267 مهمان و 2 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29770104

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده