بوندسلیگا

ورود به سایت

  • ثبت نام

هوفنهایم 2 - 0 بایرن. نخستین شکست فصل

TSG-1899-Hoffenheim-FC-Bayern-Muenchen-02-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، پس از وقفه ای دو هفته ای به دلیل برگزاری دیدارهای ملی، بوندسلیگا در هفته سوم دور رفت ادامه پیدا کرد و سرخ پوشان باواریایی در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 - 0 برابر میزبان خود هوفنهایم شکست خوردند. آخرین شکست بوندسلیگایی بایرن بر می گردد به دیدار برگشت فصل قبل در همین ورزشگاه و برابر همین تیم.

 

Neuer.pngHummels.pngMartinez.pngRafinha.pngKimmich.pngTolisso.pngRudy.pngThiago.pngComan.pngMuller.pngLewandowski.png

Ulreich.pngSule.pngRibery.pngRobben.pngRodriguez.pngFriedl.png

 

"57  آرین روبن sub.png سباستین رودی
"78  خامس رودریگز sub.png توماس مولر
"78  فرانک ریبری sub.png رافینیا مارسیو

 

"27 ball.png  مارک یوت assist.png آندری کراماریچ
"30 yellow_card.png  بنیامین هابنر    
  ball.png   مارک یوت assist.png  استیون زوبر
"64 yellow_card.png  استیون زوبر    
"65 yellow_card.png  پاول کادرابک    
"95 yellow_card.png  متس هوملز    
بایرن مونیخ   هوفنهایم
71.9% درصد مالکیت 28.1%
56.0% نبردها 44.0%
23 شوت 6
6 در چهار چوب 3
4 کرنر 2
39 سانتر 1
3 آفساید 2
9 خطا 15

/14
رتبه بندی: /5 ( امتیاز)
:دیده شده

نظرات  

نویر جان
-1 #1 نویر جان 1396-06-18 22:57
یعنی خون جلوی چشمام رو گرفته اگه این کومن رو بینم .....
لطفا از گذاشتن کامنتی مانند "خیلی بد بازی کردیم "خود داری کنید چون همه میدونن
یعنی هیچ کس خوب بازی نکرد دارم دیوونه میشم ب جز نویر تازه اونم ....
وای من هیچی نگم بهتره
شب خواب بردن ببینید
Mojtaba.32
+1 #2 Mojtaba.32 1396-06-18 22:58
یک بازی مزخرف از یک سری بازیکنان مزخرف
امیداروم جلوی همین پاریسن ژرمن 6 تا بخوریم تا اقای
بی مغز هوینس بفهمه که فوتبال پوله داداش
البته بازم می گم اگر فلسفه واقعی فوتبال در آلمان رو در نظر بگیریم باید گفت همین نتایج از سر بایرن زیادیه
Amin R
+3 #3 Amin R 1396-06-18 22:59
چرا بایرن اینقدر بد بازی کردیم ؟
چرا موقعیت هامون اینقدر کم جون و کم رنگ بود؟
چرا از ۲تا توپی ک اومد سمت دروازه نویر هردوشو نویر گل خورد؟
چرا... ؟
Amin R
+3 #4 Amin R 1396-06-18 23:00
چرا اینقدر بد بازی کردیم ؟
چرا موقعیت هامون اینقدر کم جون و کم رنگ بود؟
چرا از ۲تا توپی ک اومد سمت دروازه نویر هردوشو نویر گل خورد؟
چرا... ؟
نویر جان
+6 #5 نویر جان 1396-06-18 23:02
به نقل از Amin R:
چرا بایرن اینقدر بد بازی کردیم ؟
چرا موقعیت هامون اینقدر کم جون و کم رنگ بود؟
چرا از ۲تا توپی ک اومد سمت دروازه نویر هردوشو نویر گل خورد؟
چرا... ؟

داداش سوپر منم بود با این دفاع هامون گل میخورد و نویر 2 بار ک به تک رو اومد بیرون
اون موقعی که تصویر هوینس و رومینیکه بغل هم بود کم نبود از عصبانیت تلوزیونو خورد کنم
Mojtaba.32
+7 #6 Mojtaba.32 1396-06-18 23:03


  • دو تا بی مخ
ایمان
-1 #7 ایمان 1396-06-18 23:04
خیلی افتضاح بود.تحقیر شدیم.
رودی چرا بیرون رفت؟
سوله و هوملس خیلی با صلابت تر هستن
کیمیچ اصلا سانتر بلد نیست
کومن عالی بود ولی اصلا شوت زدن بلد نیست
خامس دقیقا چیکار کرد؟
مولر جایی تو سیستم کارلو نداره
لوا افتضاح بود.
تیاگو و روبن عالی بودن.فرانکی هم خودش ترجیح میداد توپ و بده کومن.
کارلو به کار ما نمیاد.نمیتونه.ه رچی زور زدم بفهمم پلن ما چیه نفهمیدم.خفتش برای هوینس.یه درکسلر وسط زمین بود تموم بود.مقصر باخت هوملس و کارلو
Ahmad
-5 #8 Ahmad 1396-06-18 23:07
تبريك تبريك و خسته نباشيد به هويينس و رومينگه بي بته ي بي پدرو مادر،واقعا عملركردشون توي نقل و انتقالات منو شگفت زده كرده واقعا،ازميان ميليون ها نمونه ميتونم به سگ لاس كاستا اشاره كنم كه گوهتر از اون ديگه نبود البته اگه رناتو سانچز و كومانو حساب نكنيم اين كومان كه ديگه نوظهوره همين توليسو هم ظاهرا مالي نيست،خلاصه اين كه تا وقتي هويينس زنداني و رومينگه بي همه چيز زنده اند بايد به خاطر قهرماني در بوندسليگا سر از پا نشناسيم.
اگه كسي ميخواد مطلبمو نقد كنه نقد كنه ولي نه از روي احساس بلكه از فكر..
Mojtaba.32
+4 #9 Mojtaba.32 1396-06-18 23:08
به نقل از Mojtaba.32:


  • دو تا بی مخ


البته شعبان بی مخ واژه بهتریه
Ahmad
-9 #10 Ahmad 1396-06-18 23:13
دو شكست تاريخ بايرن از هافن هايمو تو رقم زدي انجلوتي ،دومين شكست تاريخ خانگي برابر رئالو تو رقم زدي انجلوتي ،چهارمين حذف پياپي از اسپانيايي هارو تو رقم زدي انجللوتتي و و فاجعه تر اين كه هويينس و رومينگه تو رو گرفتندو اخراجتم نكردند انجلللووتتتتيي، همون طور كه گوارديولا رو اخراج نكردند(البته خداييش گوارديولا سگش به تو ميرزيد)
Ahmad
-9 #11 Ahmad 1396-06-18 23:15
به اميد روزي كه براي سالگرد مرگ رومينگه و حبس ابد هويينس جنش بگيريم.انشااله. ...
SaeedEminem2
+10 #12 SaeedEminem2 1396-06-18 23:20
تنها بهانه ای که می تونم باهاش خودمو گول بزنم اینه که مربی به خاطر مصدوم نشدن به روبری بازی نداد
بدبختی می دونید چیه؟ تیم ما همچنان بدون روبری بد بازی می کنه و در نتیجه گیری به مشکل می خوره اما 3 شب دیگه روبری فیکس می شن و تیم می بره و باز فراموش می شه که تیم ما جایگزین مناسبی در پست بال نداره !
39 تا سانتر؟ حتی 3 تاش هم رو سر بازیکن خودی نیومد، تو این شرایط با اون همه مدافع قد بلند بهتر نبود سوله رو بذاره نوک حمله؟ لوا و بقیه بازیکن های ما قشنگ 15 - 20 سانت از مدافعین هوفنهایم کوتاه تر بودن. هرچند از این 39 تا سانتر حتی 5 تاش هم دقیق نبود، کیمیچ و کومن رکورد سانترهای اشتباه رو جابجا کردن
بازم می گم هوفنهایم اصلا به قدرت بازی فصل پیش نبود و این خود ما بودیم که 3 امتیاز رو تقدیمش کردیم. قبل از بازی هم گفتم گل خوردن تو این بازی شرایط رو غیر قابل جبران می کنه. نویر هم رو فرم نبود و حداقل روی گل اول خوب کار نکرد
به امید کم شدن شر هوینس از سر بایرن
only germany
-2 #13 only germany 1396-06-18 23:22
به نقل از Human.Ir:
دو شكست تاريخ بايرن از هافن هايمو تو رقم زدي انجلوتي ،دومين شكست تاريخ خانگي برابر رئالو تو رقم زدي انجلوتي ،چهارمين حذف پياپي از اسپانيايي هارو تو رقم زدي انجللوتتي و و فاجعه تر اين كه هويينس و رومينگه تو رو گرفتندو اخراجتم نكردند انجلللووتتتتيي،همون طور كه گوارديولا رو اخراج نكردند(البته خداييش گوارديولا سگش به تو ميرزيد)

ای قربون اون دهنت برم من خداشاهده حرف دل من رو زدی داداش
این مرتیکه ی ایتالیایی بایرن رو به گند میکشه قول میدم بهتون امسال اون بوندسلیگا رو همنمیبریم
به خدا پپ خیلی از این عوضی بهتر و با دانش تر بود
باز هم میگم بایرن فقط مربی آلمانی میخواد و بس
Ahmad
-6 #14 Ahmad 1396-06-18 23:25
تمام بايرني ها با اين بازي كردنشون از اون بدترين كه كومان و رافينيا باشن تا اون بهترين كه.....نشون دادند كه يه قام سگ نميرزند(البته با كمي ارفاق به جز لوا و نوير)!!!!!
و خوب بايرنم با اين عملكردش تو نقلو انتقالات كه بدترين علكردنو نگم در بين كل تيماي دنيا ،در بين كل تيماي اروپا داشته و تنها خريد خوبشون توي پنج شش سال اخير لوا بوده و بس .
اين مولر هم كه داره روز به روز انتيكه تر ميشه بهد از شاهكار پنالتي ها داره شاهكار هاي ديگه اي هم پيدا ميكنه.
Ahmad
-10 #15 Ahmad 1396-06-18 23:29
به نقل از only germany:
ای قربون اون دهنت برم من خداشاهده حرف دل من رو زدی داداش
این مرتیکه ی ایتالیایی بایرن رو به گند میکشه قول میدم بهتون امسال اون بوندسلیگا رو همنمیبریم
به خدا پپ خیلی از این عوضی بهتر و با دانش تر بود
باز هم میگم بایرن فقط مربی آلمانی میخواد و بس

اتفاقا به خدا نظر منم دقيقا همينه دقيقا ،با اين كه ميگفتند پپ چيچيو فلون ولي خيلي با برنامه و علمي و قشنگ تر بازي ميكرد در مورد مربي الماني هم حق با شماست ولي بايد بگم تا هويينس و رومينگه رو كارند نميشه كه نمشه
i.g-b.p
+1 #16 i.g-b.p 1396-06-18 23:31
میگم مدیرای سایت الان فحش مشکل نداره
اخه چن نفری هستن دارن همه چی میگن !؟خیلی وقتم عست

دیگه یکیشون موند چی بگه
زمانه من فاضلاب بود نباید گفته میشد جلو ناموس
نکنه اینا که من میخونم ایات یک کتابه اسمانی جدیده؟
شاید سیاستتون تغییر کرده!
شاید ندیدن !
شاید ماله ما خار داره
از اینام عکس دارین یا نه؟
Ahmad
-9 #17 Ahmad 1396-06-18 23:33
ين مشكلات بايرن تمومي نداره و علت اصليشم ،هويينس و رومينگه بي همه چيزند خاك همه عالم بر سرشون ،به خاطر بي فكر بودنشون بايرن به سوي فلاكت چند ساله پيش ميره اگه عقل داشتند اين انجلوتي اردنگ رو هم سال اول عوض ميكردند و با اين عملكرد سگيشون تو ليگ نقل و انتقالات هم ريدند بي همه چيزاي حروم.. ،والا از گداگيشونم كه فقط خدا ميدونه ميخواند فقط با يك ميليون يورو فاتح سه گانه بشن احمقاي كودن ها، وقتي پاريس نيمارو گرفت خودشونو كشتند بي همه چيزاي حرومز...انشااله برن به جهنم،خاك همه مديران همه تيم هاي دنيا تو سرشون.از همين الان بهتون قول ميدم كه بايرن امسال قهرمان اروپا كه هيچ قهرمان المانم نميشه.
اين انجلوتي خاك برسر رفته به جاي دوتا وينگر خوب خامسيو گرفته اخه بي پدر (انجلوتي)تو مولرو داري چرا ميرو خامسو ميگيري درحالي كه به دوتا وينگر خوب نياز داشتين ،ولي انگار ميخواين به روبن 148 ساله و ريپري 269 ساله اكتفا كنن ،بابا ولشون كنين ديگه موميايي شدن ديگه همه تيم هاي خوب و البته نسبتا خوب اروپا هم ميتونن به راحتي روبن و ريپريو ببندند و بايرنو تو قوططي كنن،من پارسالم گفتم بايرن و دوتا وينگر خوب ميخواست اگه بگيرند كه گرفتند اگه هم نگرفتند كه ميرند لالالند همون جو كه قبلا(٤ سال توسط تيم هاي اسپانيايي رف لالالند) كه معلومه كه چون نگرفتند تاريخ تكرار خواهد شد.
ولي خوب عملكرد تيم ملي المان انصافا خيلي خوبه و به نظر من حريف اصليشون توي جام جهاني هم احتمالا اسپانياست و خوب انشااله اين المانه كه ميتونه فاتح دوباره جام جهاني بشه.
i.g-b.p
+3 #18 i.g-b.p 1396-06-18 23:34
تا عید وایمیستیم ببینیم تغییری توی سبکه بازی تیم دیده میشه یا نه؟
اگر فرقی نکردیم
این فصلو به خاطرهای تلخ بسپرید
siavash Sia
+9 #19 siavash Sia 1396-06-18 23:35
جالب‌ترین نکته‌ی بازی که دوستان عکسش رو هم گذاشتن ولی بهش اشاره نکردن این بود که هونس و رومینیگه بعد از مدت‌ها کنار هم نشسته بودن! یا شاید من بعد از مدت‌ها این صحنه رو دیدم.
انصافا مولر خوب بود و اگر اون سانتر بی‌نظیرش رو همون اول بازی آقای شاهکار لواندوفسکی از دوقدمی نمیزد بیرون الان نتیجه چیز دیگه‌ای بود. همون‌جور که اگه هوفن‌هایم هم جلوی لیورپول پنالتی اول بازیش رو گل میکرد الان تو لیگ قهرمانان بود.
کومن خیلی خوب بود و دقت کنید به هیچ عنوان حمایت رافینیا رو نداشت و اصلا رافینیا بلد نبود چجوری تو اون پست به حمله اضافه بشه. گرچه کومن هم بلد نبود با پاس به رافینیا دفاع حریف رو دور بزنه. رئال با همین تاکتیک ساده پارسال چمپیونز لیگ رو برد به خدا! یعنی مارسلو به حمله اضافه میشد و هافبک‌های رئال با پاس دفاع حریف رو دور میزدن و مارسلو سانتر میکرد و از اون‌ور گگگگگگگگگل...
من از اولش درباره‌ی کیمیش اظهارنظر نکردم. خیلی پرتلاش و بااعتماد به نفسه ولی تو دفاع راست... امیدوارم جواب بده
فدا سرمون که باختیم. مهم نیم‌فصل دومه. ایشالا دورتمند یا لایپزیش نیم‌فصل اول با اختلاف کم نسبت به بایرن قهرمان بشن. ما باید آهسته و پیوسته تو چمپیونزلیگ بیایم بالا که غوله شاخمون نزنه :|
i.g-b.p
+7 #20 i.g-b.p 1396-06-18 23:37
به نقل از Human.Ir:
ين مشكلات بايرن تمومي نداره و علت اصليشم ،هويينس و رومينگه بي همه چيزند خاك همه عالم بر سرشون ،به خاطر بي فكر بودنشون بايرن به سوي فلاكت چند ساله پيش ميره اگه عقل داشتند اين انجلوتي اردنگ رو هم سال اول عوض ميكردند و با اين عملكرد سگيشون تو ليگ نقل و انتقالات هم ريدند بي همه چيزاي حروم.. ،والا از گداگيشونم كه فقط خدا ميدونه ميخواند فقط با يك ميليون يورو فاتح سه گانه بشن احمقاي كودن ها، وقتي پاريس نيمارو گرفت خودشونو كشتند بي همه چيزاي حرومز...انشااله برن به جهنم،خاك همه مديران همه تيم هاي دنيا تو سرشون.از همين الان بهتون قول ميدم كه بايرن امسال قهرمان اروپا كه هيچ قهرمان المانم نميشه.
اين انجلوتي خاك برسر رفته به جاي دوتا وينگر خوب خامسيو گرفته اخه بي پدر (انجلوتي)تو مولرو داري چرا ميرو خامسو ميگيري درحالي كه به دوتا وينگر خوب نياز داشتين ،ولي انگار ميخواين به روبن 148 ساله و ريپري 269 ساله اكتفا كنن ،بابا ولشون كنين ديگه موميايي شدن ديگه همه تيم هاي خوب و البته نسبتا خوب اروپا هم ميتونن به راحتي روبن و ريپريو ببندند و بايرنو تو قوططي كنن،من پارسالم گفتم بايرن و دوتا وينگر خوب ميخواست اگه بگيرند كه گرفتند اگه هم نگرفتند كه ميرند لالالند همون جو كه قبلا(٤ سال توسط تيم هاي اسپانيايي رف لالالند) كه معلومه كه چون نگرفتند تاريخ تكرار خواهد شد.
ولي خوب عملكرد تيم ملي المان انصافا خيلي خوبه و به نظر من حريف اصليشون توي جام جهاني هم احتمالا اسپانياست و خوب انشااله اين المانه كه ميتونه فاتح دوباره جام جهاني بشه.

این کامنتتو پنجاه بار فرستادی همه جا!
تو خودت منتقده همه ای
از دم همه خرن
زمان پپ هم همینارو میگفتی
باشه
بقوله ما مشهدیا
خایله خب
روی روان ما لی لی بازی نکن
javati
+8 #21 javati 1396-06-18 23:39
دو تیم اصلا خوب نبودن....برد هوفنهایم صدقه سر بازی بد بایرن و موقعیت سازی های ضعیف و تموم کنندگانی بنام لوا و مولر بود!!!
تیم کاملا ضعیف میشه با گل خوردن بجای تلاش بیشتر!جالبه کاملا تیم یه دسته یا همه خوب یا افتضاح :41:
نویر میتونه بهونه مصدومیت رو داشته باشه...اما متس هوملز چی؟چند بار اشتباه ناجور کرد
مارتینز هم ک تعریفی نداشت!
کیمیش معلوم نیس دفاعه،هافک کناریه،وینگره!! خب مشخصه جا میمونه تو ضدحمله!
رودی و تولیسو بد نبودن البته انتظار داشتم یکم بهتر تو ارسالا کار کنن
تیاگو افتش بعد مصدومیت خیلی محسوسه!! بازی سازیش اصلا با فصل قبل قابل مقایسه نیس و باز تو بازی نوسان داشت
روبن و ریبری باید15 دقیقه زودتر میومدن!10-15 دقیقه برا 2گل م نیس آنچلوتی جان!؟
کومان نفوذای خیلی خوبی می کرد و خوب پا به توپ بود...ولی خب تمام کنندگی و پاس نهایی نداشت(مثل قبل)و بی تاثیر بود
دست من بود قطعا مولر 2فصل تمام نیمکت نشین میشد...قطعا
لوا هم کم موقعیت خراب نکرد
====================================
دوران طلایی بایرن رو به پایانه و در حقیقت 1-2ساله تموم شده
از اون نفرات طلایی به نظرم فقط نویر هنوز میتونه رو اوج باشه و مولر،روبری به ته خط رسیدن و بقیه هم ک تو همون دوران یا حدود همون زمان اضافه شدن نتونستن به ستاره های قابل اتکا تبدیل بشن(شاید تا حدودی هوملز و تیاگو وبا اغماض لوا(!) باشن)
افرادی هم ک اضافه شدن فعلا نمود عالی نداشتن و دارن معمولی پیش میرن
باید قبول کرد تیم به روبری وابستگی شدید داشت و داره وحالا ک آنچلوتی تصمیم به حذف تدریجی اونا گرفته(ک البته کار درستیه و باید تیم به پسا روبری عادت کنه)+افت تیاگو در بازی سازی و جانیفتادن رودی و تولیسو داره حسابی رو بازی بقیه هم تاثیر منفی میزاره
از طرفی عدم تغذیه هافبک ها وینگر ها و جناب مولر(سفید پوست باواریایی اصیل و شناسنامه مونیخ و حومه)کلا خط هجومی رو بل کل از کار انداخته!!
آنچلوتی مشخصه داره سیگنال هایی درمورد ضعف بایرن ارسال می کنه امیدوارم گیرندگان به وضوح دریافت کرده باشن!!!!
Ahmad
-6 #22 Ahmad 1396-06-18 23:40
اقايوننن داداششااممم ميگم يه دوتا حرف حسابيم كه توي اين سايت زده شد رو نياين ستارچي شنرنجيو از اين كوفتاش كنين.ممنون..
Ahmad
-4 #23 Ahmad 1396-06-18 23:43
به نقل از i.g-b.p:
این کامنتتو پنجاه بار فرستادی همه جا!
تو خودت منتقده همه ای
از دم همه خرن
زمان پپ هم همینارو میگفتی
باشه
بقوله ما مشهدیا
خایله خب
روی روان ما لی لی بازی نکن

من پپ رو كاملا قبول نداشتم ولي اولا اون زمان توي سايت نبودم دوما هيچ وقت اينقدر ازش منتقدش نبودم و سوما من امسال حدود بيست روزه اومدم توي اين سايت و چهارم انگار شمايي كه ميگي منتقد همه اي اين مطلبو كامل نييدي
papa
+8 #24 papa 1396-06-18 23:48
من فقط نیم ساعت اخر بازی رو دیدم و فک کنم غیر از دو تا گل هوفنهایم موقعیت دیگه ای نداشته که اونم رو اشتباه فردی و نا اماده بودن نویر خوردیم
چن وقت پیشم گفتم نتایج الان خیلی مهم نیست و همین که انجلوتی روبری رو فیکس بازی نداده به نظرم خودش خیلی خوبه توجه داشته باشید بازی بعد از بازیهای ملی همیشه سخته و اکثر تیمای مدعی امشب نتیجه نگرفتن و فصل قبل هم انجلوتی نیم فصل اول تیمش را نیفتاده بود
بازم میگم مهم سه ماه آخره که تیم تو اوج باشه نه الان
The Miz
+6 #25 The Miz 1396-06-19 00:00
آقایون مدیونید اگه از ریدمان بازیکنای آلمانی تیم حرفی بزنید !!!!!!!!!!!!
احمد
+8 #26 احمد 1396-06-19 01:18
این همه انتقاد و سیاه نمایی برای چیه ؟؟؟؟
چند وقته همه کامنتها منفی و در جهت کوبیدن تیم و کادر و ...
آقا تازه اول فصله و درست بعد از ۲تا بازی ملی بازی کردیم، خوبه همین امروز رئال تو زمین خودش از پس لوانته برنیومد، با برد امشب بارسا الان تو هفته سوم ۴ امتیاز عقبه، لیورپول که اینقدر خوب نشون میداد ۵ تا از سیتی خورد، منچستر از پس استوک برنیومد، موناکو ۴ تا از نیس خورد،آتلتیکو مساوی کرد، دورتموند هم در حالیکه نزدیک به ۶۵ دقیقه با یک یار بیشتر بازی کرد نتونست به فرایبورگ گل بزنه.
هیچ کدوم از طرفدارای این تیمها فکر نکنم مثل شما شمشیر و از رو بسته باشن. تازه هفته سومه و ما یک امتیاز با صدر فاصله داریم، یه خورده طاقت بیارین. با فحش دادن و زیر سوال بردن ریز و درشت بایرن هیچ چیزی عایدمون نمیشه
احمد
+5 #27 احمد 1396-06-19 01:47
به نقل از SaeedEminem2:
تنها بهانه ای که می تونم باهاش خودمو گول بزنم اینه که مربی به خاطر مصدوم نشدن به روبری بازی نداد
بدبختی می دونید چیه؟ تیم ما همچنان بدون روبری بد بازی می کنه و در نتیجه گیری به مشکل می خوره اما 3 شب دیگه روبری فیکس می شن و تیم می بره و باز فراموش می شه که تیم ما جایگزین مناسبی در پست بال نداره !
39 تا سانتر؟ حتی 3 تاش هم رو سر بازیکن خودی نیومد، تو این شرایط با اون همه مدافع قد بلند بهتر نبود سوله رو بذاره نوک حمله؟ لوا و بقیه بازیکن های ما قشنگ 15 - 20 سانت از مدافعین هوفنهایم کوتاه تر بودن. هرچند از این 39 تا سانتر حتی 5 تاش هم دقیق نبود، کیمیچ و کومن رکورد سانترهای اشتباه رو جابجا کردن
بازم می گم هوفنهایم اصلا به قدرت بازی فصل پیش نبود و این خود ما بودیم که 3 امتیاز رو تقدیمش کردیم. قبل از بازی هم گفتم گل خوردن تو این بازی شرایط رو غیر قابل جبران می کنه. نویر هم رو فرم نبود و حداقل روی گل اول خوب کار نکرد
به امید کم شدن شر هوینس از سر بایرن

شما از اعضای اصلی سایت هستین سعید، به شما راحتتر میشه انتقاد کرد، چه شما نفر اصلی سایت باشین یا یکی از اعضای مهمش باید این و بدونین که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که به سایت سر می زنن طرفدارای بایرن هستند، طرفدارای هر تیمی دوست دارن تو سایت هوادارای اون تیم نظر بدن و اونجا باشن چون احساس راحتی و تعلق خاطر بهشون دست میده، ولی این راهی که شما و چندتا از دوستان دیگه در پیش گرفتین و از همه چی بایرن تو این چند وقته انتقاد می کنین جز اینکه تعداد مراجعه کنندگان و اعضای فعال سایت و کم کنه هیچ نتیجه دیگه ای نداره، به نظرم دارین تیشه به ریشه خودتون می زنین،
به هر چی که قبول دارین اوضاع اصلا به اون بدی که شما میگین نیست. امسال میشه به روبری و خیلیای دیگه امید داشت، بعد از جام جهانی خیلی چیزا تغییر میکنه.
هزار و دوتا مشکل داریم تو زندگی، برای اوقات فراغت یه فوتبال خارجی دنبال میکنیم تا یه خورده از مشغله ها فاصله بگیریم میایم تو سایت مثلا هم عقیده های خودمون که حالمون بهتر بشه ولی نظرات و که می بینی آدم هنگ میکنه، نمی دونم دوستان با این همه ضعف و عیبی که از سر تا به پای تیم می بینن چطور ...
اصلا ولش کن. من که خیلی به تیم امسال امید دارم، پارسالم خوب کار کرد و اگه داور نبود رئال و حذف کرده بودیم، مهم اسفند ماه به بعده که باید ببینی شرایط چه تیمی بهتره.
نویر جان
+5 #28 نویر جان 1396-06-19 09:58
به نقل از احمد:
این همه انتقاد و سیاه نمایی برای چیه ؟؟؟؟
چند وقته همه کامنتها منفی و در جهت کوبیدن تیم و کادر و ...
آقا تازه اول فصله و درست بعد از ۲تا بازی ملی بازی کردیم، خوبه همین امروز رئال تو زمین خودش از پس لوانته برنیومد، با برد امشب بارسا الان تو هفته سوم ۴ امتیاز عقبه، لیورپول که اینقدر خوب نشون میداد ۵ تا از سیتی خورد، منچستر از پس استوک برنیومد، موناکو ۴ تا از نیس خورد،آتلتیکو مساوی کرد، دورتموند هم در حالیکه نزدیک به ۶۵ دقیقه با یک یار بیشتر بازی کرد نتونست به فرایبورگ گل بزنه.
هیچ کدوم از طرفدارای این تیمها فکر نکنم مثل شما شمشیر و از رو بسته باشن. تازه هفته سومه و ما یک امتیاز با صدر فاصله داریم، یه خورده طاقت بیارین. با فحش دادن و زیر سوال بردن ریز و درشت بایرن هیچ چیزی عایدمون نمیشه

داداش دمت گرم یکم از چیزایی که گفتی اشتباهه طبیعتا اگه تیم مشکلی داره باید گفته بشه ولی نه به این تندی و با فحش دادن به این رومینیکه و هوینس و کارلتو ولی دمت گرم خیلی آروم شدم
------------
آقا ترو خدا دیگه از این چرت و پرت ها ننویسید بخدا فهمیدیم
کارلتو مربی بسیار بزرگیه باخت برای همه اتفاق میوفته با همین باخت نباید خودمونو ببازیم قبول دارم خیلی بد بود ولی یه مشکلاتی هستند که با یکم تمرین درست میشن
خامس که خوب بازی کرد تنها موقعیت حسابی رو خامس با سانترش درست کرد اگه همی ی سانتر ها اینجری باشه به پاریس سه تارو زدیم در ضمن اگر اون توپ دقیقه ی پنج رو لوا خراب نمی کرد قطعا اونا نا امید میشدند و الآن سومین بردمونو تجربه میکردیم
من با امیر موافقم که اگه فحش بدیم باید همه یه جور براشون اتفاق بیوفته
Amin R
-1 #29 Amin R 1396-06-19 11:04
به نقل از احمد:
این همه انتقاد و سیاه نمایی برای چیه ؟؟؟؟
چند وقته همه کامنتها منفی و در جهت کوبیدن تیم و کادر و ...
آقا تازه اول فصله

چی چی و اول فصله آقا؟
مگه اولین فصل کارلو با تیمه؟
من خودم همیشه نگاه مثبت ب باشگاه و خریدها و نتایجش داشتم ولی با این آنچلوتی هیچ جوری نمی تونم کنار بیام. :0101
ایمان
+2 #30 ایمان 1396-06-19 11:42
به نقل از Human.Ir:
به اميد روزي كه براي سالگرد مرگ رومينگه و حبس ابد هويينس جنش بگيريم.انشااله....

حبس ابد هوینس رو خیلی باحال بود.خخخخخخ
نویر جان
+4 #31 نویر جان 1396-06-19 13:45
هوملز و نویر یکم غیرت نشون داده و گفته :این نتیجه پایان دنیا نیست، با دو پیروزی از بازی های پیش رو، واکنش مناسبی خواهیم داشت."
نویر نیز درباره بازی گفت:" شروع خیلی خوبی داشتیم، خوب کار کردیم و کنترل بازی در اختیار ما بود. باید از حریف پیش می‌افتادیم ولی اینگونه نشد."بایرن مونیخ با 6 امتیاز از 3 بازی در رده پنجم جدول قرار گرفته است. در حال حاضر دورتموند با 7 امتیاز صدرنشین است و هافن هایم، هم امتیاز با زردپوشان در رده دوم قرار گرفته است.

دوستانی که هوملز و یا حتی نویر رو باعث باخت میدونن و نمی دونم چرا توجه داشته باشند
javati
+4 #32 javati 1396-06-19 13:47
شایعات جدایی لوا با انقاد تند افنبرگ از لوا داره اوج می گیره!!
در صورت جدایی گزینه های آلمانی و غیر آلمانی خوبی داریم....شما همین مارک یوت رو ببین!!2تا شوت کرد 2تا گل!!
برای شروع تغییرات باید یه طوفان ویرانگر بیاد کل باشگاه رو خراب کنه وگرنه این بایرن بدتر میشه بهتر نمیشه
=======================================
دوست عزیزی ک گفتی ما همش ضد حالیم!!درک می کنم ک با اینهمه مشکلات زندگی برای چند دقیقه می خوای از فوتبال لذت ببری...ولی تیم کاملا سردرگمه هدفشو نمیدونه...وقتی یه مربی با تاکتیکاش میتونه از تیمی با قیمت شاید یک دهم بایرن،با وجود برتری محسوس آماری بایرن یه برنده قاطع بسازه...قطعا کلاه تیم پس معرکه است!چ ما بگیم چ نگیم!
نویر جان
+1 #33 نویر جان 1396-06-19 13:52
به نقل از Amin R:
چی چی و اول فصله آقا؟
مگه اولین فصل کارلو با تیمه؟
من خودم همیشه نگاه مثبت ب باشگاه و خریدها و نتایجش داشتم ولی با این آنچلوتی هیچ جوری نمی تونم کنار بیام. :0101

بزار شش هفت هفته بگزره سیاست های کارلتو رو توی سال جدید ببینیم و با خرید های جدید سازگار شیم (این کومن رو بندازیم بیرون ) بعد بگو. تو کلا یه ماهه اومدی تو سایت یه سوال تو گفتی همیشه یعنی کی ؟؟؟ :a0074
Amir.R
+2 #34 Amir.R 1396-06-19 14:37
تو فاز هجومی ک چند فرسنگ ا پاریسو رعالو بارسا و سیتی و یووه عقب افتادیم ؛ نمیدونم شاید هوینس واستاده سال بعد پدیده جام جهانیو با 40 تا بیاره بایرن یا لایپزیکو غارت کنه. اونایی ک میگن دراکسلر ب درد نمیخوره ام دلشونو ب کومن خوش کنن ک قراره تا آخر فصل عذابمون بده. دقت کردین واسه این ک کیمیشو ا دست ندیم داریم نمه نمه همه چیو ا دست میدیم!؟
#35 Guest 1396-06-19 14:48
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
#36 Guest 1396-06-19 15:00
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
#37 Guest 1396-06-19 15:03
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
نویر جان
+5 #38 نویر جان 1396-06-19 16:35
اولا یه سوال کیه همش دیسلایک میزاره ؟ به نظرم مهمانان حتی نتونن لایک بدن!
در ضمن نظر باید بدیم نه فحش
اگه می تونید متوجه بشید اینجا زیر خبره و نظر باید در مورد خبر باشه
فکر میکنم تازگی ها یکی دوتا از اون مهمون های میمون و دیوونه تو سایت عضو شدن و دارن گند میزنن تو سایت اگه اینجوری بمونه شاید نویر جان نمونه و شاید بعضی دیگه از کاربر ها

مدیر خان حلش کن و این وضع اینجا رو درست کن البته اگه یکی از اون 24 ساغت یکبار آنلاین شدنته ... کم مونده دوباره یکی بیاد 100000 تا عکس اینجا بزاره ابته بعید نیست که الآن عضو باشه
نویر جان
+5 #39 نویر جان 1396-06-19 16:39
یه آمار بدم قبل از اینکه مهمانان بتونن رای بدن 726 عضو داشتیم ولی الآن 740 تا خیلی عجیبه بنظرم بین این 14 نفر 2 نفر خل و چل وجود داره
آقا بزارد بزارم کامنت رو بعد دیسلایک بدید
دلیل باخت بایرن از نگاه آنچلوتی
Nintendo
+5 #40 Nintendo 1396-06-19 17:02
خودتونو درگیر نظرات یک روانی نکنید این قبلا با نام کاربری میهمان مزخرف می گفت و حالا ثبت نام کرده داره اینطوری دیوانگیه خودش رو نشون می ده .
از هوادارهای واقعی بایرن خواهش دارم لطفا اگر می خواید به تیم فحش بدید حداقل از کلمات معمولی استفاده کنید چون هوادارهای سایر تیمها هم که اینجا نظر دادن اینطوری درباره مدیران و بازیکنان ما نظر نمی دن .
ولی کارلتو شاید خواست نشون بده که این نیمکت ذخیره توانایی نتیجه گرفتن رو نداره و مجبوره در تمام بازی ها از روبن و ریبری استفاده کنه.
i.g-b.p
-4 #41 i.g-b.p 1396-06-19 22:22
کامنت من باز پاک شد
خب بگین نظر ندم
نظرتون چیه؟
Ahmad
-5 #42 Ahmad 1396-06-19 22:34
به نقل از i.g-b.p:
کامنت من باز پاک شد
خب بگین نظر ندم
نظرتون چیه؟

حتما پياممو خوندي و شايد جوابم داديو پاك شده پس دوباره جواب بده.
Ahmad
-5 #43 Ahmad 1396-06-19 22:35
به نقل از i.g-b.p:
کامنت من باز پاک شد
خب بگین نظر ندم
نظرتون چیه؟

حتما پياممو خوندي و شايد جوابم داديو پاك شده دوباره جواب بده
نویر جان
+5 #44 نویر جان 1396-06-19 23:08
آقا تو رو به هرکی دوست دارین 100 بار یه پیام رو نفرستید
Amin R
0 #45 Amin R 1396-06-21 08:23
به نقل از نویر جان:
بزار شش هفت هفته بگزره سیاست های کارلتو رو توی سال جدید ببینیم و با خرید های جدید سازگار شیم (این کومن رو بندازیم بیرون ) بعد بگو. تو کلا یه ماهه اومدی تو سایت یه سوال تو گفتی همیشه یعنی کی ؟؟؟ :a0074

دوست عزیز همیشه ربطی ب این نداره ک من تو سایت بودم یا نبودم !!!همیشه یعنی از زمانی ک ب این مساله اعتقاد داشتم


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10899
  • ما 177 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29754697

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده