بوندسلیگا

ورود به سایت

  • ثبت نام

مجموعه ای خواندنی ترین آمارهای تاریخ بوندس لیگا

2.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، 

*آمار گلزنی ها

-آقای گل کل ادوار لیگ:گرد مولر از بایرن مونیخ با زدن 365 گل طی سال های 1964 تا 1979.

-بهترین گل زن غیر آلمانی تاریخ لیگ:کلودیو پیزارو با زدن 199 گل با لباس برمن و بایرن از سال 1999 تا کنون.

-بیشترین گل زده توسط یک بازیکن غیر آلمانی در یک فصل:اوبامیانگ از دورتمون با زدن 31 گل در فصل 2016-17

-اولین گل تاریخ لیگ:فریدلم تیمو کونیزتکا در سال 1963 در تیم دورتموند در جریان شکست 3-2 تیمش به برمن.

-سریع ترین گل تاریخ لیگ:کوین وولند از هافن هاییم در برابر بایرن در هفته ی 2م در فصل 2015-16 .کریم بالعربی از تیم لورکوزن در برابر دورتموند در هفته ی نخست فصل 2014-15 که هر دو گل در ثانیه ی 9 به ثمر رسشید.

-بیشترین گل زده در یک بازی:دیتر مولردر جریان پیروزی 7-2 کلن برابر برمن در سال 1997 موفق به زدن 6 گل شد.

-پر گل ترین بازی:دیدار گلادباخ و دورتموند در آوریل 1978 که با برد 12-0 گلادباخ همراه بود.

-سریع تری هت تریک:لوالندوفسکی در جریان برد 5-1 بایرن برابر وولفسبورگ

-گلزن ترین دروازبان:هانس یورگ بوت 19 گل با لباس خامبورگ و 7 گل با لباس لورکوزن به ثمر رساند که همگی از روی نقطه ی پنالتی بود.

-طولانی ترین گل:موریتز استوپلکمپ از فاصله ی 82 متری در جریان برد 2-0 پادربورن برابر هانوفر در فصل 2014-15.

-بیشترین گل زده در یک فصل:فصل 1983-4 که 1097 گل(میانگین 3.58 گل در هر بازی)زده شد.

-جوانترین گلزن:نوری شاهین با 17 سال و 82 روز سن در جریان برد 2-1 دورتموند برابر نورنبرگ در نوامبر 2005

 

آمار مربوط به تیم ها:

 

-بیشترین قهرمانی:بایرن با 26 قهرمانی

-بیشتری امتیاز در یک فصل:بایرن با کسب 91 امتیاز از 34 بازی با هدایت هینکس در فصل 2012-13

-بیشترین قهرمانی متوالی:بایرن با کسب 5 قهرمانی متوالی از سال 2012 تا 2017

-بیشترین امتیاز تیم دوم:دورتموند در فصل 2015-16 با کسب 78 امتیاز پشت سر بایرن با 88 امتیاز

-بیشترین حضور متوالی در لیگ:هامبورگ،با 54 حضور(عدم سقوط به دسته ی پایینتر)

-بیشترین مصاف بین دو تیم:دیدار هامبورگ با برمن که 105 بار رقم خورده است/

-پرتمشاگر ترین بازی:دیدار هرتابرلین با کلن در سال 1969 که 88075 تماشاگر داشت.

-پرتماشگرترین بازی های یک تیم در یک فصل:فصل 2016-17 با میانگین 79653 تماشاگر برای هر بازی دورتموند

بازیکنان

 

-بیشتریم حضور:کارل هاینز کوربل با 602 حضور در لیگ فقط برای فرانکفورت

-بیشترین پیروزی:اولیورکان با 310 برد با کارلسروهه و بایرن

-جوانرتین بازیکن:نوری شاهین با 16 سال و 334 روز در لباس دورتموند

-مسن ترین بازیکن:کلاوس فیشتل در تیم شالکه با 43 سال و 184 روز

-مسن ترین قهرمان:تونی شوماخر در سن 42 سالگی در سال 1996 با لباس دورتموند قهرمان شد.

-بیشترین پاس گل در یک فصل:کوین دی بروین با ارسال 21 گل در فصل 201-15

-بیشترین گل بخودی:مانفرد کالتز و نیکول نووسکی با 6 گل بخودی

-بیشترین مدت زمان بی شکستی برای یک بازیکن:جرومه بواتنگ 2 سال و 93 روز در لباس بایرن شکستنخورده است.

-بیشترین میزان مهار پنالتی:رادولف کارگوس با مهار 23 پنالتی

-بیشترین مدت زمان گل نخوردن یک تیم:تیمو هیلدبراند و884 دقیقه در فصل 2003-4

کمترین سن برای رسیدن یک بازیکن به رکورد 100 بازی:تیمو ورنر با 20 سال و 203 روز که در تیم های اشتوتگارت و لایپزیک عضو بوده است.

 

مریبان

:جوانترین مربی فاتح لیگ:ماتیاس سامر با 34 سال سن در تیم دورتمودن در سال 2002

-جوانترین مربی:جولین ناگلزمن با 28 سال و 205 روز در فصل 2015-16

-بیشترین حضور(بعنوان مربی و بازیکن(:اوتو ریهاگل با 1031 حضور

بیشترین حضور به عنوان مربی و بازیکن برای یک باشگاه:توماس شاف با 742 حضور برای برمن

-بیشترین مدت زمان بی شکستی برای یک مربی از زمان اولین حضورش در لیگ:پپ گواردیولا با 28 برد  در فصل 2013-14

دریافت کارت

 

بیشترین میزان دریافت کارت:اشتفان افنبرگ با 114 کارت زرد،4 کارت زرد –قرمز و 3 کارت قرمز

-بیشترین میزان دریاتف کارت قرمز:ینس نووتنی و لوئیز گوستاوو با 8 کارت

 

نظرات  

Nintendo
+3 #1 Nintendo 1396-11-24 17:51
یک خبری رو که خواندم این بود که بایرن با یک هتل قرارداد امضا کرده و قراره بخشهایی از ورزشگاه رو به صورت اتاق های لوکس حاضر کنه که عکس هایی گذاشته بودن برام جالب بود.
محمد کریمی
-5 #2 محمد کریمی 1396-11-24 19:26
بچه ها فکر میکنین بازی های امشب و فردا شب چطور میشه نتیجش؟؟؟
به شخصه بازی تاتنهام یوونتوس برای حساس ترین بازی این مرحلس و حدس میزنم تاتنهام میبره.
مراد
+1 #3 مراد 1396-11-24 19:41
پیش بینی نتیجه دقیق هر یک از بازی های این مرحله در بسیاری از موارد خیلی خیلی سخته. حتی به نظرم پیش بینی تیم برنده هر بازی هم سخته!!! :36:
اما خوب میتونم بگم از بین تیم هایی که این هفته بازی دارند به احتمال خیلی زیاد منچسترسیتی ، یوونتوس ، پاری سن ژرمن و لیورپول راهی مرحله بعد میشند. :3:
به نظرم با توجه به اینکه بازی امشب بین یوونتوس و تاتنهام در خانه یوونتوس هست ، یوونتوس برنده بشه و برنده دیگر بازی هم فک میکنم منچستر سیتی باشه. :3:
مراد
+3 #4 مراد 1396-11-24 19:54
جو رقابت های اروپایی یک جو بین المللی هست و بنابراین با رقابت های داخلی متفاوته.
به طور کلی و معمول رقابت های لیگ قهرمانان سختر از رقابت های داخلی ، چون معمولا تیم ها در اروپا با انگیزه بیشتری بازی میکنند. :0098
mohammad bayerni
-2 #5 mohammad bayerni 1396-11-24 20:01
بچه ها سلام ببینید اگه خوشتون اومد قسمت دومشم میذارم
قصه مردی که هرگز تسلیم نشد؛ شواینی دوست داشتنی (بخش اول)
شواین اشتایگر قرار است 28 آگوست یعنی اوایل شهریور ماه 97 به همراه تیم شیکاگو فایر به آلیانز آرنا بیاید تا یک بازی دوستانه و به قولی خداخافظی با هواداران داشته باشد.

دوستان بیایید قصه ی مردی را مرور کنیم که مرز های محبوبیت را به عنوان یک آلمانی توانسته جا به جا کند. همیشه می گویند آلمان ها مغرور هستند اصلا به قول ژورنالیستای معروف، یا باید طرفداری یک بازیکن یا تیمی آلمانی باشی یا باید دشمنش باشی! خیلی کم پیش می آید آلمان تیم دوم کسی باشد چون در رده ملی اکثرا دو دسته طرفدار فوتبال داریم؛ دسته اول طرفدار شدید تیم ملی آلمان هستند و دسته دوم از این تیم متنفرند! در رده بازیکنان آلمانی هم خیلی وقت ها این قانون صدق می کند.



برای تعریف مرد قصه ما اما، کلیه اصل ها تغییر می کنند. به عنوان مثال شما نمی توانید یک بازیکن پیدا کنید که هم در بین هواداران منچستر یونایتد محبوب است و هم در بین هواداران بایرن مونیخ! این بار او توانسته این کار را انجام دهد. مرد داستان ما در 1 اوت 1984 در شهر کلبرمور واقع در ایالت باوارایا به دنیا آمد. در شهری که بزرگانی چون پل برایتنر و بیسمارک، صدر اعظم سالیان دور کشور آلمان هم در آن به دنیا آمدند. اسمش را باستین گذاشتند. شاید پدر و مادرش در آن شب بارانی 1 اوت هیچ وقت فکر نمی کردند روزی پسرشان محبوب هزاران نفر در دنیا شود.

شواینی در دوران نوجوانی اش توانست قهرمان اسکی شود. البته کم کم در سطح حرفه ای از این ورزش دور شد تا در سال 1990 به فوتبال بیاید. او در سال 1998 به آکادمی بایرن مونیخ آمد. پسر خوشتیپ باواریا اولین بازی اش برای تیم اول را در نوامبر 2002 و در لیگ قهرمانان اروپا برابر لانس فرانسه انجام داد. اوتمار هیتسفلد در دقایق پایانی او را به بازی آورد. شواین اشتایگر موفق به دادن پاس گل در این بازی نیز شد. او کم کم به یکی از بازیکنان اصلی تیمش تبدیل شد. شواینی از 16 سالگی در تمام رده های سنی تیم ملی بازی کرده است.





شواینی قصه ما راهش را ادامه داد در سال 2006 یکی از اصلی ترین مهره های ژرمن ها در جام جهانی بود. پسرکی که مو های سرش را سفید می کرد تا کمی پیر به نظر برسد، کم کم به آینده تیم ملی تبدیل شده بود. گول چهره مغرورش را نخورید. اولی کان می گوید سال های ابتدایی که شواینی به تیم ملی آمده، حتی جرات این را نداشت که به من نگاه کند! شواین اشتایگر هم همین حرف ها را تاکید کرده است! به جام جهانی آلمان برویم. نمی توانیم وقتی یادی از جام جهانی 2006 آلمان می کنیم، گل شواینی به پرتغال را فراموش کنیم. رده بندی ای که انگار نه انگار چندان اهمیت ندارد. شواینی با شوت های سرکش تیم رونالدو و فیگو را در هم کوبید. باخت به ایتالیا و حذف از جام اما، شروع ناکامی هایی بود که بعدا آن ها را مرور خواهیم کرد.



ارزویش همیشه بردن لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی بود. در فصل 2005/2006 بیشتر روی نیمکت نشست و چندان به او اهمیتی داده نشد تا اینکه فن خال در سال 2009 آمد و پسرک قصه ما را دوباره به ترکیب برگرداند. در این بین و در یورو 2008 به اسپانیا در فینال باخت رویای بردن جام ملی باز هم به تعویق افتاد. در سال 2010 هم در جام جهانی برابر همان اسپانیا مغلوب شد. بد شانسی ژرمن ها در این سال ها این بود که گیر نسل طلایی ماتادور ها افتاده بودند! کاش همین قدر بود! ناکامی ها در فینال و نیمه نهایی تمامی نداشت. این بار بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به اینتر شکست ناپذیر مورینیو خورد و همه می دانیم آخرش چه اتفاقی افتاد. شواینی از خودش می پرسید چرا! چرا باید چنین اتفاقاتی بیفتند. چرا در آستانه رسیدن به هدفم باید چنین نا امید شوم. با این حال نا امیدی و تسلیم شدن چیزی نبود که شواینی حتی به آن فکر هم کند.



شکست ها ادامه داشت. سال 2011/12، شاید تلخ ترین سال ورزشی شواینی بود. شواینی در نیم نهایی برابر رئال مادرید، پنالتی آخر تیمش را به گل تبدیل کرد و لباسش را در آورد و سانتیاگو برنابئو را به سکوت برد. او همراه تیمش به فینال آلیانز آرنا رفت. کسی نمی داند چطور تیم قدرتمند هاینکس در آلیانز آرنا اسیر ضد فوتبال یا به قولی بازی زیاد از حد نتیجه گرای چلسی ای شد که بارسا پپ را حذف کرده بود. بازی به ضربات پنالتی رفت و شواینی پنالتی اش را از دست داد صورتش را از ناراحتی زیر پیراهنش قایم کرد و مانند یک بچه بغض کرد. بغض او سر انجام با گل شدن پنالتی دروگبا، ترکید و وسط زمین مانند همه بازیکنان تیمش زانو زد و گریه کرد! حالا لمپارد بزرگ یکی از جام های رویایی اش را جلوی چشم او و هزاران هوادار عاشق بایرن مونیخ در آلیانز آرنا بالا برد. خودش بار ها لمپارد را قابل احترام خوانده بود و حتی پیراهن او را در سال 2010 و بعد از برد 4-1 برابر انگلیس از او گرفته بود.



در همان سال به یورو رفت. در یورو 2012 تیم یواخیم لوو، ترسناک تر از همیشه به نظر می رسید. ستارگانی فوق العاده و تیمی عالی را در اختیار داشت. شواینی هم بود و در خط میانی تیمش خوش رقصی می کرد. از شانس بد شواینی و آلمان در نیم نهایی جادو سوپر ماریو رخ داد. ماریو بالوتلی رویای ژرمن ها را نابود کرد تا دوباره همان قصه تکراری شکست های آلمان برابر ایتالیا در دیدار های رسمی، تکرار شود. به هر حال شواینی باز هم زمین گیر شد فکر می کنید بعد از این همه شکست او چه کار کرد؟ تسلیم شد؟ مگر یک سرباز ژرمن می تواند تسلیم شود؟



حوالی همین سال ها یا شاید قبل تر هم بود که شایعاتی مبنی بر ترک تیم از سوی شواینی شنیده شد. ضلع جنوبی ورزشگاه که به قول لیدرشان شواینی را می پرستیدند، نگران بودند. شایعات تمامی نداشت تا این که در روز های آخر فصل، شواینی به همان ضلع جنوبی رفت، و روی بلندگو فریاد زد " من قراردادم را بایرن مونیخ تا سال 2016 تمدید کردم، زنده باد بایرن مومیخ، میا سان میا (شعار معروف هواداران بایرن مونیخ)"

حالا شواینی محبوب تر هم شده بود. در مونیخ او را می پرستیدند. راه شواینی ادامه داشت و در سال 2013 به رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه بایرن مونیخ هاینکس ادامه داد. تیم بی رحم بایرن یکی یکی حریف ها را از هم درید، بارسلونا را با هفت گل تحقیر کرد و به فینال رسید. به یک سال قبلش برگردیم به جایی که در سه جام نائب قهرمان بودند ولی حالا فرصت کسب سه گانه رویایی را داشتند. در فینال قرار بود به چه تیمی بخورند؟ دورتموند، همان دشمن قدیمی همانی که هر بار جلویشان سبز می شد اما این بار دیگر نوبت شواینی و تیمش بود، بله بالاخره شواینی هم قهرمان شد و بالاخره رویای کسب لیگ قهرمانان اروپا هم به واقعیت تبدیل شد. دیگر خبری از حسرت در رده تیمی نبود. رویای شیرین قهرمانی براورده شده بود. خودش می گوید روی سکو بوده و به این فکر کرده چه می شود که دنبال ماجراجویی دیگری برود؟ شاید در همان زمان بود که کم کم می خواست تصمیم بگیرد از بایرن مونیخ جدا شود.



ادامه ماجراجویی های باستین شواین اشتایگر را در بخش دوم، دنبال کنید.
محمودی
-3 #6 محمودی 1396-11-24 21:44
به نقل از محمد کریمی:
بچه ها فکر میکنین بازی های امشب و فردا شب چطور میشه نتیجش؟؟؟
به شخصه بازی تاتنهام یوونتوس برای حساس ترین بازی این مرحلس و حدس میزنم تاتنهام میبره.

بعیده که یوونتوس با این همه سابقه از تاتنهام ببازه
البته در قدرتمند بودن تاتنهام شکی نیست ولی یووه میبره به نظر من
mohammad bayerni
-6 #7 mohammad bayerni 1396-11-24 21:54
به نظرم یووه2-1 میبره
Nintendo
0 #8 Nintendo 1396-11-24 23:02
به نقل از mohammad bayerni:
به نظرم یووه2-1 میبره

متنی رو که درباره اشتایگر گذاشتی خیلی بهتر می شه که به صورت مقاله در سایت باشه چون طولانی هست اینجوری خواندنش خیلی راحت می شه.
محمد کریمی
-3 #9 محمد کریمی 1396-11-24 23:47
چقد شبیه بازی بایرن یووه شده، اگه یوریس در حد نویر مقاومت کنه تاتنهام برمیگرده به بازی.
کان مقدس
0 #10 کان مقدس 1396-11-24 23:56
تاتنهام چقد ناز بازی. میکنه. دم دمبله گرم.
بوفی و یووه رو کردن تو قوطی
مراد
-1 #11 مراد 1396-11-25 00:00
منچستر سیتی که کلا در همون 20 دقیقه ابتدایی بازی رفت نسخه بازل رو پیچید رفت. :52: فکرشو میکردم که چنین اتفاقی بی افته چون سیتی واقعا تیم خیلی خیلی قدرتمندی و همون طور که گفتم امسال اولین مدعی قهرمانی در اروپا هم هست. واقعا شکستن این تیم منچستر خیلی خیلی دشوار و چه بسا غیر ممکنه.!!! :0098
مراد
-1 #12 مراد 1396-11-25 00:04
واقعا هر تیمی که در مرحله یک چهارم نهایی به منچستر سیتی برخورد کنه ، کار خیلی خیلی خیلی ... سختی برای صعود خواهد داشت. :65:
محمد کریمی
-3 #13 محمد کریمی 1396-11-25 00:11
به نقل از کان مقدس:
تاتنهام چقد ناز بازی. میکنه. دم دمبله گرم.
بوفی و یووه رو کردن تو قوطی

به شدت موافقم باهات، واقعا از تاتنهام خوشم میاد، شل نکنن نیمه دوم تورین با خاک یکسان میکنن.
mohammadamin
-7 #14 mohammadamin 1396-11-25 00:14
شما یوونتوس رو خیلی دست کم گرفتید!عمرا ببازه به تاتنهام اونم تو زمین خودش!حالا هر چقدرم که تاتنهام خوب بازی کنه!یووه 3-1 میبره!
داگلاس رو کی فروخت؟ازش بازی تو یووه ندیده بودم امشب آخر نیمه اول به اون زیبایی پنالتی گرفت داغ دلم تازه شد! :22:
کان مقدس
-1 #15 کان مقدس 1396-11-25 00:19
به نقل از mohammadamin:
شما یوونتوس رو خیلی دست کم گرفتید!عمرا ببازه به تاتنهام اونم تو زمین خودش!حالا هر چقدرم که تاتنهام خوب بازی کنه!یووه 3-1 میبره!
داگلاس رو کی فروخت؟ازش بازی تو یووه ندیده بودم امشب آخر نیمه اول به اون زیبایی پنالتی گرفت داغ دلم تازه شد! :22:

داگی ب جز صحنه پنالتی هیچ عملکرد مثبتی نداشت و
تو دو سه صحته جیغ هوادارارگ دراورد
احمد
-3 #16 احمد 1396-11-25 00:35
بازی تورین داره جذاب دنبال میشه، دقیقا شرایطی شده که لحظه ها تعیین کننده ست. فکر نمی کردم نیمه اول و بعد از ۲گل زودهنگام تاتنهام بتونه خودش و جمع کنه و اینقدر خوب بازی کنه، یووه زیادی با ترس بازی کرد و آخرش گل و خورد، همین طوری پیش بره میشه منتظر گل تساوی هم بود. اگه پنالتی هیگواین گل میشد شاید شرایط خیلی فرق میکرد.
با اینکه اصلا از انگلیسیها خوشم نمیاد ولی نمی دونم چرا دوست دارم تاتنهام صعود کنه. نشون دادن سرگروه شدنشون تو گروه رئال و دورتموند اتفاقی نبوده. روز خوبشون باشه برای هر تیمی می تونن دردسر درست کنن.
hamed tbz
+4 #17 hamed tbz 1396-11-25 00:39
متنی که در مورد شواینی دوست عزیزمون آماده کرده بودند عالی بود برای من که شواینی از اسطوره های بایرن حساب میشه یکی مثل افنبرگ و...
چقد دوست دارم بخاطر دوست بایرنی عزیز (بن تن بایرنی) من سیتی قهرمان cl بشه تا شاید دست از سر کچل هوادارای بایرن برداره.
mohammadamin
-2 #18 mohammadamin 1396-11-25 01:09
به نقل از کان مقدس:
داگی ب جز صحنه پنالتی هیچ عملکرد مثبتی نداشت و
تو دو سه صحته جیغ هوادارارگ دراورد

مثل این که ضایع شدم!
درست گفتی نیمه ی دوم که خیلی افتضاح بازی کرد!
تاتنهام من رو یاد دورتموند کلوپ میندازه خیلی خوب بازی کردن!
ولی هنوز چیزی معلوم نیست هنوزم میگم یووه صعود میکنه !
کان مقدس
+1 #19 کان مقدس 1396-11-25 01:18
به نقل از mohammadamin:
مثل این که ضایع شدم!
درست گفتی نیمه ی دوم که خیلی افتضاح بازی کرد!
تاتنهام من رو یاد دورتموند کلوپ میندازه خیلی خوب بازی کردن!
ولی هنوز چیزی معلوم نیست هنوزم میگم یووه صعود میکنه !

تاتنهام عجب بازی کردا.
البته یووه هم خودش خودشو ب بای داد. با حمله میتونست
صعود کنه اومد دفاع کرد و...
مراد
-2 #20 مراد 1396-11-25 01:19
نتیجه بازی یوونتوس و تاتهام 2 بر 2 شد. این یعنی اینکه کار برای یوونتوس سخت شد و یجورایی در استانه حذف قرار گرفت.
اگه بخوام راستشو بگم به هیچ وج فک نمیکردم چنین نتیجه ای در این بازی رقم بخوره و گفتم حداقل یوونتوس با یک اختلاف میبره. به هر حال من هنوزم معتقدم یوونتوس به مرحله بعدی صعود میکنه چون با تجربه تر هم هست.( هرچند دیگه نمیتونم خیلی با اطمینان اینو بگم ولی هنوزم رای من یوونتوسه.!!!!!)
مراد
-4 #21 مراد 1396-11-25 01:21
باید این رو هم بگم که یوونتوس بد شانسی هم اورده چون خیلی از بازیکنان مهمشون از جمله دیبالا و کوادرادو و ... مصدوم بودند.
white
-3 #22 white 1396-11-25 07:03
تیم های انگلیس توی خودشون خوبن ولی توی یو سی ال که میان معلومه چقدر ضعیفه
سیتی واقعا بینشون یک سر و گردن بالاتره واقعا
ولی بازم نمیتونن کاپ یو سی ال بگیرن بالا سرشون
توی ۴ تیم نهایی بایرن و بارسا حتما هستن دوتای دیگشم بین پاریس و رئال و سیتی و برنده یووه و تاتنهامه
محمد کریمی
+2 #23 محمد کریمی 1396-11-25 08:45
یووه جون سالم به در برد ولی بازی برگشت بدجوری میباره، کلا مربی هایی که دفاع تو یک سوم زمین خودشون شروع میکنن بر به مشکل میخورن جلوی تیم هایی که بازیکن های تکنیکی و شوتزن دارن.
یووه کاملا مستحق باخت بود و تاتنهام یه تیم واقعیه، با داشتن هری کین، دله علی، اریکسن و دمبله خیلی تیم قوی هستن تو فاز هجومی.
نکته جذاب تر این تیم اینه که به شدت بازیکن سازه، پوچیتینو کارش فوق العاده بوده و فکر میکنم تیمش تا نیمه نهایی بالا بیاد.
محمد کریمی
+3 #24 محمد کریمی 1396-11-25 08:48
با اینکه برام سر سوزنی اهمیت نداره ولی لایک ها و دیس لایک هارو چک کنین به هویت اون ادم بیمار پی میبرین.
mohammadamin
0 #25 mohammadamin 1396-11-25 09:45
به نقل از محمد کریمی:
با اینکه برام سر سوزنی اهمیت نداره ولی لایک ها و دیس لایک هارو چک کنین به هویت اون ادم بیمار پی میبرین.


:3:
i.g-b.p
0 #26 i.g-b.p 1396-11-25 13:00
همه دارن یه طرفه حکم میدن
قبلا براتون از شرایط تاتنهام گفته بودم
خط حملشون عالیه
با حوصله بازی میکنن
جوون و پر امیدو پر مهره ان
تیم باهوشیه
ولی بازی دیشب رو که مورد بررسی قرار بدین یع چیزایی دست گیرتون میشه
اولا یووه در وینگ لنگ میزنه و وینگراش اگه راه بیفتن خیلی در حمله خوف تر میشه
بیشتر بار حمله به دوش دیبالاست ! و تقریبا با نبود دیبالا یووه عملا طراحی حمله نداره و فقط باید دل به ضد حمله بزنه
نبود متوعیدی باعث شد با خدیرا عملا پیانیچ هم فلج بشه
با این حال بازم یووه خیلی زهر دار بازی کرد
مشکله اصلی یووه ناامادگی دفاع های کناریش بود
وگرنه همین دوتا گل هم نمیخورد
از اونور نکته ای که هست تاتنهام دفاع تیمی داره نه دفاع فردی مخصوصا در کناره ها
بزارین اینجوری بگم تیمی که خط حملش خوب باشه میتونه تاتنهامو بدجور شکست بده
سیتی اینو ثابت کرده
اگر بتونین اونقد در میونه زمین قوی باشین که میدونو از تاتنهام بگیرین
و یه خط حمله قوی هم داشته باشین ! عملا تاتنهام دهنش سرویسه !
ولی این روی تیمایی مثل چلسی ،یووه و اتل و منیو زیاد جواب نمیده
با برگشتن مصدومین یووه ! و اگه بتونه فقط موتوروشو روشن نگه داره احتمال بیشتری برای یووه واسه صعود هست
البته گفتم اسپورز هم واقعا عالیه
white
-2 #27 white 1396-11-25 14:51
به نقل از i.g-b.p:
همه دارن یه طرفه حکم میدن
قبلا براتون از شرایط تاتنهام گفته بودم
خط حملشون عالیه
با حوصله بازی میکنن
جوون و پر امیدو پر مهره ان
تیم باهوشیه
ولی بازی دیشب رو که مورد بررسی قرار بدین یع چیزایی دست گیرتون میشه
اولا یووه در وینگ لنگ میزنه و وینگراش اگه راه بیفتن خیلی در حمله خوف تر میشه
بیشتر بار حمله به دوش دیبالاست ! و تقریبا با نبود دیبالا یووه عملا طراحی حمله نداره و فقط باید دل به ضد حمله بزنه
نبود متوعیدی باعث شد با خدیرا عملا پیانیچ هم فلج بشه
با این حال بازم یووه خیلی زهر دار بازی کرد
مشکله اصلی یووه ناامادگی دفاع های کناریش بود
وگرنه همین دوتا گل هم نمیخورد
از اونور نکته ای که هست تاتنهام دفاع تیمی داره نه دفاع فردی مخصوصا در کناره ها
بزارین اینجوری بگم تیمی که خط حملش خوب باشه میتونه تاتنهامو بدجور شکست بده
سیتی اینو ثابت کرده
اگر بتونین اونقد در میونه زمین قوی باشین که میدونو از تاتنهام بگیرین
و یه خط حمله قوی هم داشته باشین ! عملا تاتنهام دهنش سرویسه !
ولی این روی تیمایی مثل چلسی ،یووه و اتل و منیو زیاد جواب نمیده
با برگشتن مصدومین یووه ! و اگه بتونه فقط موتوروشو روشن نگه داره احتمال بیشتری برای یووه واسه صعود هست
البته گفتم اسپورز هم واقعا عالیه

خیلی قشنگ تحلیل کردی عالی بود ایول :6:
ایمان
-2 #28 ایمان 1396-11-25 19:32
به نقل از بن تن بايرني:
پیش بینی نتیجه دقیق هر یک از بازی های این مرحله در بسیاری از موارد خیلی خیلی سخته. حتی به نظرم پیش بینی تیم برنده هر بازی هم سخته!!! :36:
اما خوب میتونم بگم از بین تیم هایی که این هفته بازی دارند به احتمال خیلی زیاد منچسترسیتی ، یوونتوس ، پاری سن ژرمن و لیورپول راهی مرحله بعد میشند. :3:
به نظرم با توجه به اینکه بازی امشب بین یوونتوس و تاتنهام در خانه یوونتوس هست ، یوونتوس برنده بشه و برنده دیگر بازی هم فک میکنم منچستر سیتی باشه. :3:

رئال تیم بی ریشه پی اس جی رو حذف میکنه و بعدش میخوره به ما و ما اونو حذف میکنیم بعدشم سیتی رو میزنیم و فینال بارسارو میزنیم.
مراد
-5 #29 مراد 1396-11-25 20:11
به نقل از ایمان:
رئال تیم بی ریشه پی اس جی رو حذف میکنه و بعدش میخوره به ما و ما اونو حذف میکنیم بعدشم سیتی رو میزنیم و فینال بارسارو میزنیم.

ههههههههههههه نه خیر ، این فکرا رو از سرت بیرون کن. :55: ( فکر که چه عرض کنم، خیال !!!!! :55: )
اخر فصل ببین چه مقداری از حرفات درست در اومده. در ضمن تا حداکثر حدود یک ماه دیگه میبینی که رئال به دست پاری سن ژرمن حذف گردیده است.!!!!!!! :3:
نکته دیگه اینکه با این تیمی که الان منچستر سیتی داره و البته با در نظر گرفتن خط دفاعی ناهماهنگ و ضعیف بایرن فک نمیکنم که بایرن بتونه منچستر سیتی رو حذف کنه. :3:
ایمان
+3 #30 ایمان 1396-11-26 01:29
به نقل از بن تن بايرني:
ههههههههههههه نه خیر ، این فکرا رو از سرت بیرون کن. :55: ( فکر که چه عرض کنم، خیال !!!!! :55: )
اخر فصل ببین چه مقداری از حرفات درست در اومده. در ضمن تا حداکثر حدود یک ماه دیگه میبینی که رئال به دست پاری سن ژرمن حذف گردیده است.!!!!!!! :3:
نکته دیگه اینکه با این تیمی که الان منچستر سیتی داره و البته با در نظر گرفتن خط دفاعی ناهماهنگ و ضعیف بایرن فک نمیکنم که بایرن بتونه منچستر سیتی رو حذف کنه. :3:

توپوزی اولو که خوردی نابغه و پی اس جی محبوبت حذف شد.تا توپوزی های بعد


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10900
  • ما 153 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29763566

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده