اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

بایرن 2 - 3 دورتموند. ناکامی در صعود به فینال

Bayern-Munchen-bvb-02-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، تیم های فوتبال اف سی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند دیدار دوم نیمه نهایی جام حذفی آلمان لیگا پوکال را برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری 3 - 2 زنبورها به پایان رسید.

گل ها:
مارکو رویس: "19
ژاوی مارتینز: "28 (ژابی آلونسو)
متس هوملز: "41 (فرانک ریبری)
پییر امریک اوبامیانگ: "69
عثمان دمبله: "74

26.jpg5.jpg21.jpg27.jpg14.jpg8.jpg23.jpg6.jpg7.jpg10.jpg9.jpg

22.jpg17.jpg13.jpg18.jpg32.jpg11.jpg25.jpg

"61  جروم بواتنگ sub.png متس هوملز
"79  توماس مولر sub.png ژابی آلونسو
"86  داگلاس کاستا sub.png فرانک ریبری
بروسیا دورتموند   بایرن مونیخ
30.9% درصد مالکیت 69.1%
50.9% نبردها 49.1%
11 شوت 24
6 در چهار چوب 9
2 کرنر 7
4 سانتر 14
0 آفساید 3
12 خطا 8

/16
رتبه بندی: /5 ( امتیاز)
:دیده شده

نظرات  

هوادار پپ
+11 #1 هوادار پپ 1396-02-07 01:13
همون بهتر که فقط اخر بازی رو دیدم و در مورد انجلوتی هم فعلا بهتره نظر ندم ولی در کل باید چندتا ناکامی در المان بیاریم تا معلوم شه تیم باید دو یا سه بازیکن ستاره جذب کنه.
محمود
+11 #2 محمود 1396-02-07 01:19
مهم نیست که قهرمان جام حذفی نشدیم ولی چیزی که مهمه اینه که بعضی از بازیکنای بایرن اصلا به درد نمیخورن و این تیم باید تقویت بشه برا فصل بعد
به شخصه کارلتو رو هم مقصر میدونم مردک کاستا و کومن و کیمیچ و سانچز را نابود کرده
شاید خوشتون نیاد اما دیگه از روبن و ریبری خسته شدم کاش فصل آخرشون بود
ببینیم تابستون بازیکن به درد بخوری جذب میشه یا باید دوباره با همین بنجل ها ادامه بدیم
mohammadamin
+8 #3 mohammadamin 1396-02-07 01:19
دیگه این ناکامی ها برا بایرن داره عادی میشه!
دقیقا این بازی هم مثل بازی با ریال تو آلیانز بود و نیمه ی دومی که همه چی بر باد رفت!
این تیم نیاز به بازسازی داره و بازیکنای جدید(البته بازیکنای خوب)ولی آنجلوتی هم فصل اول نشون داد که نه همچین خبری هم نیست!تیمش اصلا دفاع کردن بلد نیست!وقتی موقعیت های صد در صد رو برا گل سوم نمیزدن با خودم گفتم الان راحت گل میخورن!که خوردن انصافا دو تا هم قشنگ خوردن!جالب بود که دورتموند هر چی حمله کرد گل شد!
درباره ی لواندفسکی هم هیچی نمیگم همون لقب حیف نون هم به نظرم لایقش نیست!
Human
0 #4 Human 1396-02-07 01:19
حق با بن تن بايرنى بود من اشتباه ميكردم و همه حرف هاى اون درست بود.
يه حرف خوبى شنيدم :ماه اوريل ماهيه كه ميتونه يه تيمو از صد به صفر برسونه و يه تيمو از صفر به صد برسونه؛به هر حال بايرن از اون تيم هايى بود كه از صد به صفر رسيد.
only germany
-13 #5 only germany 1396-02-07 01:20
آخیش دلم خنک شد. آنجلوتی عوضی.
حالا بیاید باگواردیولامقای سه ش کنید
vivabavaria
+10 #6 vivabavaria 1396-02-07 01:24
به نقل از هوادار پپ:
همون بهتر که فقط اخر بازی رو دیدم و در مورد انجلوتی هم فعلا بهتره نظر ندم ولی در کل باید چندتا ناکامی در المان بیاریم تا معلوم شه تیم باید دو یا سه بازیکن ستاره جذب کنه.

من بازیو کامل دیدم شاید آنجلوتی فقط به این خاطر مقصر بود که وقتی 2-1 جلو بود بازهم حمله میکرد و اصلا یادش نبود بازی حذفیه و باید دفاع کنه و ضد حمله بزنه کاری که این روزها بقیه تیمها مقابل خودمون انجام میدن . اما از مارتینز که پست اصلیش هافبک دفاعیه چه انتظاری دارید دفاع آخر باشه و پاس گل به حریف نده ! لام هم که باعث باختمون شد کاملا معلومه دیگه تموم شده هست و روبن و لواندوفسکی همین مونده بود که علاوه بر تک به تک دروازه خالی هم خراب کنن . واقعا تیم از هم پاشیده و نیاز به بازسازی اساسی داره و باید سلام کرد به دوران دوری از مدعی بودن در لیگ قهرمانان که همش تقصیر مدیریت احمقانه بایرن هست که از اخراج هاینکس شروع شد و ظاهرا تمامی نداره
Human
-6 #7 Human 1396-02-07 01:27
بايرن در سه سال اخير تو دو سالش ،طى دو هفته گند زده به دو جام
ديگه صبر منم به سر اومد بايرن ،برو به جهنم.
Human
-6 #8 Human 1396-02-07 01:29
ساله ديگه هم از يه تيم اسپانيايى(به قول بن تن احتمالا بارسلونا) حذف خواهيم شد و يه هفته بعدم احتمالا از همين دورتموند خواهيم باخت.!!!!!
vivabavaria
+17 #9 vivabavaria 1396-02-07 01:30
به نقل از only germany:
آخیش دلم خنک شد. آنجلوتی عوضی.
حالا بیاید باگواردیولامقایسه ش کنید

اصلا فابل مقایسه نیست اون کچل احمق طوری رید توی تیم که با 100 تا آنجلوتی هم به این زودی ها جمع نمیشه . حالا یه تیم پیر تحویل آنچلوتی بیچاره افتاده که نیمه ی دوم میرینن به بازی و حیابی وا میدن اونوقت توئه ابله اومدی با خوشحالی از کسی طرفداری میکنی که تو بهترین شرایط بایرن رو تحویل گرفت جلو ریال 5 تایی شد . خاک تو سرت کنم با اون مغزت
Human
-22 #10 Human 1396-02-07 01:30
كارلتو لطفا توام برو به درك لاقل همون پپىسگش به تو بى همه چيز ميرزه
محمود
+14 #11 محمود 1396-02-07 01:32
به نظر من بایرن نیاز به یک انقلاب داره
خیلی بد دفاع میکنن و کارلتو هم نمیتونه مشکل رو رفع کنه
دلم تنگ شده برا تیم هاینکس ولی مدیریت بایرن هم خیلی مقصره در این نتایج
فقط باید صبر کنیم
Human
+2 #12 Human 1396-02-07 01:34
به نقل از vivabavaria:
اصلا فابل مقایسه نیست اون کچل احمق طوری رید توی تیم که با 100 تا آنجلوتی هم به این زودی ها جمع نمیشه . حالا یه تیم پیر تحویل آنچلوتی بیچاره افتاده که نیمه ی دوم میرینن به بازی و حیابی وا میدن اونوقت توئه ابله اومدی با خوشحالی از کسی طرفداری میکنی که تو بهترین شرایط بایرن رو تحویل گرفت جلو ریال 5 تایی شد . خاک تو سرت کنم با اون مغزت

اخه وقتى تيم پيره چرا خود احمقش اول و وسط فصل ميگه تيم اماده اى داريم و نياز به تغير نيست ،چرا ميگه ما نياز به هيچ خريدى نداريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
از اون ور هم كه اون رومينگه اخخخمققق ميگه سوپر خريد نخاهيم داشت خو وضعشون اين ميشه ديگه و رئال هم كه همه خريد هاش سوپر خريدند اين ميشه وضعش!!!!!!!!!!! !!!!!
Human
-12 #13 Human 1396-02-07 01:37
به اميد خوردن شش گل از بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا فصل 2018-2017 و تحقير بار ديگه برابر اسپانيايى ها.!!!!!!
vivabavaria
+8 #14 vivabavaria 1396-02-07 01:39
به نقل از Human:
اخه وقتى تيم پيره چرا خود احمقش اول و وسط فصل ميگه تيم اماده اى داريم و نياز به تغير نيست ،چرا ميگه ما نياز به هيچ خريدى نداريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
از اون ور هم كه اون رومينگه اخخخمققق ميگه سوپر خريد نخاهيم داشت خو وضعشون اين ميشه ديگه و رئال هم كه همه خريد هاش سوپر خريدند اين ميشه وضعش!!!!!!!!!!!!!!!!

خب معلومه وقتی سران بایرن میان از بین نیمار و گوتزه احمقانه تربن انتخابشونو مبکنن و گوتزه رو جذب میکنن و مربی هم عملا نمیتونه دست روی سوپر استار بذاره از خرید کردن دلسرد میشه . حالا باید دید سال بعد چه غلطی میکنن و بالاخره به فکر میوفتن یا نه
The Miz
+10 #15 The Miz 1396-02-07 01:40
حالا ببینم عالیجنابان هوینس و رومنیگه بازم میگن تیممون کامله و نیاز به خرید نداریم؟

با این بازیکنا فصل آینده بوندس لیگا رو هم نخواهیم گرفت شک نکنید.
محمود
+9 #16 محمود 1396-02-07 01:40
به نقل از Human:
اخه وقتى تيم پيره چرا خود احمقش اول و وسط فصل ميگه تيم اماده اى داريم و نياز به تغير نيست ،چرا ميگه ما نياز به هيچ خريدى نداريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
از اون ور هم كه اون رومينگه اخخخمققق ميگه سوپر خريد نخاهيم داشت خو وضعشون اين ميشه ديگه و رئال هم كه همه خريد هاش سوپر خريدند اين ميشه وضعش!!!!!!!!!!!!!!!!

درست میگی اما کارلتو را نباید مقصر اصلی بدونیم متاسفانه مدیریت بایرن به این شکل هست که کلا بازیکن تاپ خارجی نمیخره و پول خرج نمیکنه و توقع داره با روبن که سال ۲۰۰۹ و ریبری که ۲۰۰۸ خریده ۵تا سی ال بگیره
حالا ببین تیم های دیگه تو این مدت چه بازیکنایی خریدن و چه نتایجی گرفتن
به خدا مقصر اصلی پپ و کارلتو نیستن مقصر اصلی هوینس و رومنیگه هستن که فک میکنن با گدا بازی میتونن کلی جام ببرن
vivabavaria
+5 #17 vivabavaria 1396-02-07 01:40
راستی کسی مولر رو تو زمین دید ؟ وقتی تو شرایط بحرانی روی نیمکتمون امثال مولر کاستا کیمش و کومن و برنات هست چیزی واسه گفتن باقی نمیمونه
هوادار پپ
+8 #18 هوادار پپ 1396-02-07 01:41
رئال و بارسا سعی می کنند هر سال یک یا دو ستاره بزرگ جذب کنند برای همین مربی انتخاب بیشتری داره و به راحتی برای بازیکنهای پیر و بی انگیزه جانشین پیدا می کنند ولی ترکیب اصلی بایرن شاید پنج سال هست که تغییر اساسی نکرده و باید انتظار همچین روزی رو هم داشت ولی امیدوارم مدیران این نشانه هارو جدی بگیرن تیم فصل بعد رو اماده کنن .
در کل فوتبال رو برای لذت نگاه کنید و از بردها خوشحال بشید و برای شکست خودتون و دوستانتون رو ناراحت نکنید.
Human
+3 #19 Human 1396-02-07 01:42
در كل بايرن اگه توى تابستان يه دستى به خودش كشيد و يه چندتا خريد و البته سوپر خريد(مثل گيزمان،ديبالا و...) داشت فصل ديگه ميشه بهش اميد داشت وگرنه قهرمان ليگ قهرمانان كه هيچ قهرمان هيچ جهنم دره اى نخواهند شد.
Human
+2 #20 Human 1396-02-07 01:42
به نقل از محمود:
درست میگی اما کارلتو را نباید مقصر اصلی بدونیم متاسفانه مدیریت بایرن به این شکل هست که کلا بازیکن تاپ خارجی نمیخره و پول خرج نمیکنه و توقع داره با روبن که سال ۲۰۰۹ و ریبری که ۲۰۰۸ خریده ۵تا سی ال بگیره
حالا ببین تیم های دیگه تو این مدت چه بازیکنایی خریدن و چه نتایجی گرفتن
به خدا مقصر اصلی پپ و کارلتو نیستن مقصر اصلی هوینس و رومنیگه هستن که فک میکنن با گدا بازی میتونن کلی جام ببرن

بله با شما موافقم.
محمد علی مونیخی
+2 #21 محمد علی مونیخی 1396-02-07 01:43
گیر دادن به پپ شده ی موضوع چرت بین ما بایرنی ها!!هر چی که بود تیم پپ همیشه تو سی ال ی مدعی بود سال قبل هم اگه دوستان در پنالتی زدنشون دقت میکردن بایرن فینال بود...بس کنید بابا همش اگر هانکس میموند ال میشد بل میشد! بت نسازیم...یوپ هم اشکالاتی داشت و در حالی که بهترین خاطرات رو برامون رقم زد بدترین رو هم برامون رقم زد (فینال سی ال تو مونیخ) تیم پپ هر چی بدی داشت کلی پلن ها مختلف واسه گل زنی داشت کاستا فوقالعاده بود زمان پپ آلابا عالی بود مولر اینقدر افت نداشت خداییش اینطوری زده حمله نمیخوردیم من که از اولش مخالف کارلتو بودم مربی بزرگیه ولی سبک کاملا متفاوت ! شما نگاه کنید درصد پاس های اشتباه ما خیلی بیشتر شده!بایرن به نظر من غیر مهاجم آرامش میخواد...بازیکن ها آرام نیستن من نمیدونم چرا ما نمیتونیم توپ ها ساده رو گل کنیم!دروازه ی خالی تک به تک هیچ کدوم گل نمیشه..ای بابا
SaeedEminem2
+9 #22 SaeedEminem2 1396-02-07 01:48
اصلا باورم نمی شه که باختیم. هنوز تو شوکم. کلا 2 تا توپ آوردن و 3 تا گل زدن ! اون همه موقعیت و صفر گل زده توسط مهاجمین تیم !
بایرن هم خوب بازی کرد و هم خیلی موقعیت ایجاد کرد، اما یکی خستگی و یکی گل نکردن موقعیت های تک به تک باعث باختمون شد. از دقیقه 65 به بعد نصف تیم نای راه رفتن هم نداشت، چقدرم گل های مسخره ای خوردیم ! یعنی آماتور ترین تیم دنیا هم این مدل گلی نمی خوره که اوبامیانگ زد. الان معلوم می شه که رفتن لام هم به نفعمونه و اگه بمونه آخر فصل دردسر می شه
جدا از جایگزین کردن پیرمردها، واقعا یه تمام کننده درست و حسابی هم لازم داریم، چه این فصل چه سه سال پپ در ایجاد موقعیت مشکل نداشتیم، بازیکن درست و حسابی نداشتیم که این موقعیت ها رو گل کنه. هم لوا و هم مولر اصلا در حد بایرن نیستن، لوا که توپ از زیر پاش رد می شد و با بی تفاوتی محض فقط نگاه می کرد ! خیلی بی مسئولیت بازی کرد، مولر هم تماسی با توپ نداشت و واکس کفشش خراب نشده !
نمی دونم مربی چه اصراری داره که حتما هر بازی آلونسو رو فیکس بذاره ! بازیکنی که عملا هر بازی داره یه تعویض مارو می سوزونه و هر بازی حداقل 20 دقیقه قبل از تعویض تیم مارو ده نفره می کنه. اگه بواتنگ دفاع می بود و مارتینز جای آلونسو بازی می کرد این همه نبردهای وسط زمین رو نمی باختیم
تعویض ها هم یکی از یکی بدتر. الونسو کلا نیمه دوم چوب خشکه، مولر مثل یه روحه و وجود خارجی نداره، داگلاس هم که خدای سانتره ! از هرجا هم توپ بهش می رسه سانتر می کنه ! امشب یقین کردم که باید ردش کنیم بره، مشخصا دیگه دلش با تیم نیست و عمدا داره بد و بی تفاوت بازی می کنه. نبود نویر هم که دیگه غوز بالای غوز. قبل از بازی وقتی یادم افتاد نویر نیست به دلم افتاد که امشب نمی تونیم برنده شیم. وقتی که جلو افتادیم و خوب هم بازی می کردیم دچار شک شدم ولی آخرش حسم درست در اومد

هرچند این باخت خیلی خوبه، کاش 2 3 تا گل دیگه هم می خوردیم، بذار هوینس کله پوک بفهمه تیم به چه حال و روزی در اومده، اگه برنده می شدیم می گفت تیم خیلی خوبه و نیازی به تقویت نداره، همون سوله و رودی به جای لام و آلونسو کافیه و دیگه خریدی نخواهیم داشت !
SaeedEminem2
+8 #23 SaeedEminem2 1396-02-07 01:56
الان کارلو شده مثل پرویز مظلومی تو دربی ایمون زائد، تیممون تکمیله و نیازی به خرید نداریم ! گوتزه روده بن عطیه گرین بدشتوبر رو هم می دیم بره تا مصدومیت فقط یک بازیکن پدر تیم رو در بیاره ! بلاخره کومن و کاستا و مولر رو داریم دیگه !

الانم مطمئنم میان می گن ما فلان تا موقعیت درست کردیم پس تیممون کامله و نیازی به خرید نداریم ! همین الان رومنیگه داره با خنده همیشگی مصاحبه می کنه و از بازی تماشایی و عملکرد درخشان لام و آلونسو و مولر تعریف می کنه !
spy20
+6 #24 spy20 1396-02-07 01:56
علاوه بر طرفدارها، بازیکنهای بایرن هم بی انگیزه بودند برای این جام ، بعد از گل دوم رسما از رو شکم سیری بعضی ها بازی میکردند، خب نتیجه اش هم همین است که دیدیم، وقتی سران بایرن هدف اصلی شون فتح بوندسلیگا و جام حذفی است و تیمی هم نیست که جلوی بایرن در بیاد(حریفی که واقعا در حد بایرن باشه نه فقط در یک بازی) و این رویه هر سال تکرار میشه،قاعدتا هم انگیزه ای نمیمونه، کاش یک کات دوربین از رومینیگه وهوینس بعد از بازی نشون میداد...
نکته بعدی ، سیستم مالکانه بایرنه، بایرن جلو باشه، عقب باشه،مساوی باشه فرقی نمیکنه ،خیمه زده رو دروازه حریف! این میشه که وقتی 1-0 جلویی ،ضد حمله میخوری ،بعد گل میخوری بعد اخراج میدی و بعد... نمیدونم آنجلوتی برای فصل بعد هم میخواد به همین روش آقای نابغه ادامه بده، اونم وقتی دیگه ژاوی ولام رو هم آخر فصل نداره، یا نه ، من به شخصه خسته شدم از خوردن این همه زد حمله و سوتی در پاسکاری در دفاع،بایرن یا باید دست به خرید بشه یا تغییر ماهیت بده در روش بازیش، گزینه دوم هم محتمل تره، وهم پتانسیلش رو داره....
The Miz
+7 #25 The Miz 1396-02-07 02:16
سبک بازی بایرن با زمان پپ عملا تفاوت چندانی نکرده تنها فرقش اینه که آنجلوتی بیش از حد روی سانتر از جناحین تاکید داره و تیم پپ کارهای ترکیبی بیشتری انجام میداد.
بایرن موقیعت ایجاد میکنه اما توپا که گل نمیشه و در بیشتر موارد ضدحملات برق آسا و مرگباری میخوریم که عامل حذفمون تو این ۴ سال سی ال بوده. بازیکنا ۴ ساله با این سبک بازی خو گرفتن من نمیدونم آنجلوتی فصل آینده میتونه راه حلی پیدا کنه یا نه؟؟ چیزی که مشخصه اینکه تیم نیمه دوم کم میاره روبن و ریبری ربات نیستن ۳۴ سال سن دارد هرکدوم نهایت میتونن یک نیمه بازی کنن لام که خودش بهترین موقع داره خداحافظی میکنه آلونسو هم که هیچ کلا.
با یه برنامه ریزی درست و هدف گذاری میشه تابستون نقاط ضعف تیم رو پوشش داد خرید دستکم دو بازیکن تاپ باید در دستور کار باشه الکسیس سانچز رو دیگه خیلی قیمتش باشه ۴۰-۵۰ تاست خامس رو با مثلا ۷۰ تا میشه آورد واکر رو واسه دفاع راست بگیریم همینطور از بین گنبری و برانت یکی رو جذب کنیم گروتسکا رو هم میشه با یه قیمت خوب آورد.
خروجی هامونم که کوستا و برنات و بن عطیه و بدشتوبر کومن رو هم نمیخواییم
من باشم مولر رو هم میفروشم چون واقعا دیگه همه رو نا امید کرده . آقا مرگ یه بار شیون یه بار هوینس و رومنیگه باید تکلیفشون رو با خودشون روشن کنن اگه میخوان بایرن تو رقابت با تیمای تاپ اروپا بمونه و شانس سی ال گرفتن داشته باشه باید سرکیسه رو شل کنن اگه نه میخوان با بزخری و بنجل خری پیش برن بهتون قول میدم همین دورتموند هم موی دماغ بایرن میشه تو بوندسلیگا.
ghuedv
+7 #26 ghuedv 1396-02-07 03:10
خیلی رویاییه این حرف ولی ببینم بایرن میتونه به وولفسبورگ دارمشتات و لایپزیش 3 تا باخت مشتی بده و لیگ از دستش بپره !
با اینکار هم لایپزیش جام میگیره هم راه خرید های بزرگ به بایرن باز میشه :21:
ghuedv
+6 #27 ghuedv 1396-02-07 03:36
به نقل از Human:
به اميد خوردن شش گل از بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا فصل 2018-2017 و تحقير بار ديگه برابر اسپانيايى ها.!!!!!!

داداش معلومه خارجی خوردی. فک کنم الان نزدیکای مریخ باشی. سلام منم به مت دیمون برسون :0097
کان مقدس
0 #28 کان مقدس 1396-02-07 05:40
این جامم که....
پس وقتی دست دو جیبمونه میتونیم تو المان موفق بشیم
نه؟ بایرن موقعیت زیاد اورد اونجور ک تو خلاصه دیدم،
اما فوتبال همینه.
همین ک ثابت بشه ب ی عده فوتبال همینه بسه.
ضد حمله خوردیم، تو خونه خودمون 3 تا گل خوردیم،
اونم وقتی کارلتو بود، مردی ک قرار بود مثلا ضد حمله
خوردنو ریشع کن کنه.
یکی از دوستان گفت دورت 2 تا توپ اورد 3 تا زد،
یاد بازی با اتل افتادم ک با 1 توپ یک گل زدن،
اما واکنش ب اون بازی کجا و ب این کجا.
هنوز ی سال نسده، ولی خیلی چیزا مشخص شد،
با تیم پر از مصدوم کارکردن کار هر مربی ای نیس..
کارلتو خان بعد 17 سال ی کار کرد ک 5 بازی نبریم پشت هم.
دیگه فک کنم ب همه ثابت شد اگه بازیکن گل نزنه،
پنالتی نزنه، یا بازیکنت مصدوم باشه، یا سوتی بده و تیمت گل
بخوره، مربی تقصیری نداره، همین مورد ب ی عده ثابت بشه
انگار تیمم سه گانه برده این فصل... خخخ
کان مقدس
0 #29 کان مقدس 1396-02-07 05:57
در ضمن خیلی از دوستانم میگفتن
بایرن با پرویز مظلومی هم میتونه جامای داخلی
رو ببره، دیدیم ک نه، حتب با کارلتو، و وقتی
روبری رو هم داری، نمیتونی ببری.
این موردم جزو مواردی ک بود تو دل این شکست
قرار داشت، خدا حرفای احمقانه رو از
زندگی هممون خارج کنه.
آمین
Amir.R
+6 #30 Amir.R 1396-02-07 06:30
هرچی فک میکنم هیچ حرفی واسه گفتن ندارم.اصن مگه میشه انقد ر.ی.د
i.g-b.p
-3 #31 i.g-b.p 1396-02-07 08:13
به نقل از کان مقدس:
این جامم که....
پس وقتی دست دو جیبمونه میتونیم تو المان موفق بشیم
نه؟ بایرن موقعیت زیاد اورد اونجور ک تو خلاصه دیدم،
اما فوتبال همینه.
همین ک ثابت بشه ب ی عده فوتبال همینه بسه.
ضد حمله خوردیم، تو خونه خودمون 3 تا گل خوردیم،
اونم وقتی کارلتو بود، مردی ک قرار بود مثلا ضد حمله
خوردنو ریشع کن کنه.
یکی از دوستان گفت دورت 2 تا توپ اورد 3 تا زد،
یاد بازی با اتل افتادم ک با 1 توپ یک گل زدن،
اما واکنش ب اون بازی کجا و ب این کجا.
هنوز ی سال نسده، ولی خیلی چیزا مشخص شد،
با تیم پر از مصدوم کارکردن کار هر مربی ای نیس..
کارلتو خان بعد 17 سال ی کار کرد ک 5 بازی نبریم پشت هم.
دیگه فک کنم ب همه ثابت شد اگه بازیکن گل نزنه،
پنالتی نزنه، یا بازیکنت مصدوم باشه، یا سوتی بده و تیمت گل
بخوره، مربی تقصیری نداره، همین مورد ب ی عده ثابت بشه
انگار تیمم سه گانه برده این فصل... خخخ

به نقل از کان مقدس:
در ضمن خیلی از دوستانم میگفتن
بایرن با پرویز مظلومی هم میتونه جامای داخلی
رو ببره، دیدیم ک نه، حتب با کارلتو، و وقتی
روبری رو هم داری، نمیتونی ببری.
این موردم جزو مواردی ک بود تو دل این شکست
قرار داشت، خدا حرفای احمقانه رو از
زندگی هممون خارج کنه.
آمین

زمان بعضیارو قهوه ای کرد
و بهونه یجدید چون پپ قبلا بد بوده الان کارلو نمیتونه ببره
اره داداش الکسیسم پرده داره
مسی هم قدبلنده
هوینسم لاغره
جنتی هم مرده
دماغه زلاتانم کوچیکه
Mojtaba.32
+3 #32 Mojtaba.32 1396-02-07 08:37
خوشحالم که بازی رو ندیدم و خوشحال تر از اون که بایرن بازی رو باخت
mehdispeed
+3 #33 mehdispeed 1396-02-07 09:00
به نقل از mohammadamin:
دیگه این ناکامی ها برا بایرن داره عادی میشه!
دقیقا این بازی هم مثل بازی با ریال تو آلیانز بود و نیمه ی دومی که همه چی بر باد رفت!
این تیم نیاز به بازسازی داره و بازیکنای جدید(البته بازیکنای خوب)ولی آنجلوتی هم فصل اول نشون داد که نه همچین خبری هم نیست!تیمش اصلا دفاع کردن بلد نیست!وقتی موقعیت های صد در صد رو برا گل سوم نمیزدن با خودم گفتم الان راحت گل میخورن!که خوردن انصافا دو تا هم قشنگ خوردن!جالب بود که دورتموند هر چی حمله کرد گل شد!
درباره ی لواندفسکی هم هیچی نمیگم همون لقب حیف نون هم به نظرم لایقش نیست!

من موندم انجلوتی چرا تاکتیک دوم و سوم نداره واسه این موقع ها اخر کار شده بود چاک چاک 2 مینداختن هی تو زمین اونا تا شاید بشه یه گلی زد همین 5 دیقه رو درست بازی سازی میکردن میتونستن یه موقعیت خوب بسازن
بماند که میانگین سنی تیم بالاست و نباید انتظار بازدهی خوب توی دیقه 70 به بعد داشته باشیم اینا هر کار میخوان بکنن باید تا دیقه 60 بکنن وگرنه بعدش دیگه با این که پیر پاتالامون هنوم ستاره اند خوب ولی خوب خداییش کم میارن :60:
mohammadamin
+4 #34 mohammadamin 1396-02-07 09:34
به نقل از mehdispeed:
من موندم انجلوتی چرا تاکتیک دوم و سوم نداره واسه این موقع ها اخر کار شده بود چاک چاک 2 مینداختن هی تو زمین اونا تا شاید بشه یه گلی زد همین 5 دیقه رو درست بازی سازی میکردن میتونستن یه موقعیت خوب بسازن
بماند که میانگین سنی تیم بالاست و نباید انتظار بازدهی خوب توی دیقه 70 به بعد داشته باشیم اینا هر کار میخوان بکنن باید تا دیقه 60 بکنن وگرنه بعدش دیگه با این که پیر پاتالامون هنوم ستاره اند خوب ولی خوب خداییش کم میارن :60:

آره والا یعنی قشنگ مشخص بود بعد از این که گل سوم رو خوردن دیگه نمیتونن گل بزنن از سبک بازی کردنشون کاملا معلوم بود!یعنی کاملا بی برنامه!
واقعا از دست رفت!بعد از سال 2013 و گرفتن سه گانه چه فکرایی که نمیکردیم برا تیممون و حداقل با خودمون میگفتیم میتونیم تو سال های بعد با این تیمی که داریم بازم مثل 2013 موفق باشیم ولی خب تصمیم های اشتباه مدیرای بایرن و بدشانسی مانع شد که بایرنی رو ببینیم که پادشاهی کنه!تیمی که پتانسیل موفقیت های بیشتر رو داشت ولی همش بر باد رفت!این تیم بایرن تو این چهار سال میتونست دو بار دیگه اروپا رو ببره!
و البته که برای بایرن هر مربی مثل هاینکس نمیشه و دیدیم هم که نشد جالبه میان از 2012 و فینال با چلسی میگن والا اون سال هم شاهکار بود کار هاینکس کافیه یه نگاه به نیمکت بایرن تو اون فینال بندازی اون تیم اصلا نباید به نیمه نهایی میرسید با اون نیمکت و بازیکنای ذخیره ی قدرتمند!
vazrik
+3 #35 vazrik 1396-02-07 11:28
دوستان واقعا ناراحت کننده بود این نتیجه
بعد بازی رفت با ریال و اون بازی زیبا تو برنابیو و سر بریدن تیم با ناداوری(که اون هم به دلیل اینه که یه تیمی مثل ریال چقدر سود آوری داره از نظر بیننده و تبلیغات کنار زمین و یا بارسا ولی خب بایرن با این خرید ها نمیتونه با اونها تو زمینه تبلیغات و طرفداری تو دنیا برابری کنه)
این نتیجه واقعا دلسرد کنندست
من دلم میخواد اگه قراره نتیجه نگیریم بهتره با جوون ها نتیجه نگیریم کیمیچ و سانچز و کومن همه میتونن خوب باشن همه هم اثبات شدن
کومن تو بازی یووه برگ برندمون بود
کیمیچ که هم تونست جای لام رو پر کنه هم تونست تو دفاع بازی کنه هم تونست میانه زمین رو جمع کنه و اینکه اوایل فصل خیلی خوب گل زد
سانچز هم فقط باید با تیم مچ بشه همه بازیشو تو یورو دیدیم و واقعا یه استعداد نابه
اما با این روندی که بایرن داره باید منتظر این باشیم که خیلی از بازیکنای تیممون سازه جدایی بزنن
فکرش رو بکنین اگه نویر نباشه یا آلابا یا لواندوفسکی
بهتره واقع بینانه باشیم اینها جزو بهترین های دنیان ولی خب تیم ما وابسته به خلاقیت روبن و ریبریه
مولر هنوز هم مولره ولی استراتژی تیم ازش چیز دیگه ای میخواد
هم مولر و هم لوا باید یه نفر رو رو نیمکت داشته باشن تا خیالشون از فیکس بودن راحت نباشه و برای ترکیب زحمت بیشتری بکشن
هم پپ مربی واقعا بزرگیه هم آنجلوتی ولی انگار مدیرهای بایرن تمرکزشون رو برای موفقیت تیم نزاشتن و دارن یه جورایی بستر رو برای موفقیت تیم ملی آلمان فراهم میکنن و این رو اون زمانی که پپ رو به تیم اوردن به وضوح میشد حس کرد
The Miz
+5 #36 The Miz 1396-02-07 12:03
میبینم که دوستان پپ فن هم کم کم از غار دارن میان بیرون و خوب اسکی میرن روی این قضیه.
بهتره سال دوم پپ را یادآوری کنم که فقط بوندس لیگا رو بردیم و با خفت جلو بارسا حذف شدیم.
دیشب تو بحث فنی بایرن کم موقیعت ایجاد نکرد وقتی روبن و لواندوفسکی خودشون یه پا لرد شده بدون وقتی مارتینز و لام پاس گل میدن به حریف به نظرتون آنجلوتی مقصر صد درصده؟
اشتباه نکنید من ماله دستم نگرفتم مثل اونایی که تو ۳ سال پپ با یه ماله دنبالش بودن من ایرادهای آنجلوتی رو هم گفتم ومیگم. اما آنجلوتی میراث داره جناب پپه و پپ میراث دار هاینکس بود نکته اصلی همینجاست. آنجلوتی یه تیمی رو گرفته که واقعا شیره ی بازیکناش کشیده شده تیمی که در مجموع توان بازی ۶۰-۷۰ دیقه بیشتر رو نداره و به وضوح نیمه دوم کم میاره این تیم رو با سال ۲۰۱۳ که روبن و ریبری و مولر و لام و مارتینز تو دوران اوج فوتبالیشون بودن مقایسه کنید!!!!
اشتباهات پی در پی مدیریتی فروختن گومز وایزر مانزوکیچ ش**** کروس و... خریدهای مزخرفی مث برنات آلونسو تیاگو بن عطیه و لرد اعظم گوتزه و... واقعا تیم رو تو مسیر بدی قرار داد واقعا تو این چندسال ما چه خرید شاخی کردیم ؟! لوا که رایگان اومد میمونه یه ویدال و هوملس حالا بماند همون ویدال به تنهایی به فاکمون داد جلو رعال.
من این حذف مقابل رعال و دورتموند رو به فال نیک میگیرم شاید یه تلنگری به کادر مدیریت بایرن بخوره که دیگه با بزخری کردن بازیکنای لیگ آلمان به هیچ جا نخواهند رسید.
کان مقدس
-4 #37 کان مقدس 1396-02-07 12:39
ادمی ک سال دوم پپ گواردیولا رو با این فصل
کارلتو یکی میکنه، باید ب عقل فوتبالیش کامل شک کرد.
کسیکه تیمی با 13 بازیکن و نبود روبری و ویدال و کاستا و کومن
رو بیاد برابر بدونه با تیم کارلتو ک فقط نویر رو نداره،
قطعا قد چهارپایان از فوتبال چیزی نمیفهمه.
والا ما هم حرفی نزدیم، گفتیم ی عده
قپی میومدن ک بدون مربی هم میبریم جام های داخلی رو،
ما هم گفتیم اره بدون مربی دیدیم چطوری بردیم.
دوستان ی عده زندگیش مگسیه، یعنی ی سال براشون
10 سال می گذره، جالبه پارسال بعد حذف
کسی از پیر بودن روبری نگفت،
اما امسال یهو همه شدن پیر، خب تو زندگی مگسی ی عده
قابل توجیهه،
دیگه اگه بایرنی باشی، ولی ندونی بازیکن رو
مدیر فنی و مدیر ورزشی میخرن و مربی توش تاثیری نداره،
باید بری بمیری و زیر ی من عن خودتو دفن کنی.
اگه خرید بازیکن دست مربی بود ما الان نیمار رو داشتیم.
جالبه بارها همه تو بایرن گفتن ک فقط تیاگو با نظر پپ خریداری
شد، اما خب احمقی ک کنتور نمیندازه، ادم هرچقد
بخاد میتونه احمق باشه.
یا شواینی با اینکه ریده شد ب دوران بازیگریش
بازم مصاحبه کرده گفته انتخاب منچستر تصمیم
درستی بود، باز ی عده **** هنوزم رفتن شواینی و کروس
و خریدن برنات و مثال می زنن.
یابوی من، پپ رفت سیتی، گندوغان و سانه و دی بروین رو خرید،
بازیکنایی ک کاملا تگ بایرن میخاستشون، اما باشگاه نخرید...
اما همونطور ک گفتم نفهمی کنتور نمیندازه.
عامل حذف ما جلگ رئال گذشته از داوری،
اول مربی بود ک جلو دورتموند تیمو ب فاک داد،
بعدش ویدال بود با پنالتیش، بعدش مارتینز بود،
بعدش برنات شد،
ادم نباید سر چیزای بی ارزش خودشو احمق جلوه بده.
اما بازم میگم احمقی و نفهمی کنتور نمیندازه.
پس ب احمق بودن ادامه بدید
کان مقدس
0 #38 کان مقدس 1396-02-07 12:42
پپ از کیمیچ ی دفاع وسط و دفاع راست مطمئن ساتت،
از لام ی هافبک وسط ساخت ک تو تیم منتخب سال لیگ
فرار گرفت، مولر قد لوا گل می زد،
الان چی؟ افت گوتزه تقصیر پپ بود، بعد افت مولر
تقصیر خرزو خان.
شما هنوز معلوم نیست با خودتون چند چندین.
پپ اروپا رو نگرفت، پس در حد قهرمان اروپا نمیشه ازش تمجید
کرد، ولی منطق و نظرات ی عده، خیلی جالبه، ب فاصله ی سال
همه چیزا عوض شده.
mamad1077
+6 #39 mamad1077 1396-02-07 12:55
بچه ها فک کنم ما با پپ سه تا سی ال بردیم یا من یادم نمیاد ؟

دقیقا طرفدارای دکتر محمود هم همچین تز هایی دارن که چیکار کرد و چه کارا کرد :4:

الا مجموع سن روبری لام و آلونسو از دویست رد میکنه شما ربری 2013 رو با الان مقایسه میکنی ؟
mamad1077
+6 #40 mamad1077 1396-02-07 13:01
من اصلا از کارلتو دفاع نمیکنم و ازش هم خوشم نمیاد روزی هم که مربی بایرن شد بسیار ناراحت شدم

ولی این افرادی که الان سنگ پپ رو به سینه میکوبن یادشون میاد میگفتن بازیکنا افت کردن مقصر پپ نیست ؟


الان اینکه مولر آلابا لام آلونسو کاستا کومان برنات کیمیچ در حد دبه هم نیستنم مقصر کیه ؟

قربونت برم هاینکس با فن بویتن 36 ساله و کنتنتو و آلبا هجده ساله بداشتباه و کروس بی خود مایرو گومز بزرگ بازم رفت فینال
یادم میاد برا فینال 2012 همراه دروازبان ذخیره 13 بازیکن داشتیم
arash
+7 #41 arash 1396-02-07 13:59
خوب شد یک عده از افرادی که اینجا کامنت دادن مفسر فوتبال نشدند . حالا اولا در مورد مقایسه گواردیولا و انجلوتی خیلی کوتاه حرف بزنم ، تمام کسانی که متهم به انتقاد از پپ می شدند در سال اول یک انتقاد از پپ نکرده بودند چرا که اعلام کردند سال اول حضور این مردبی در بندس لیگا و تیم هست لذا امسال از این شخص انتظاری نداریم یادمونم باشه موضوع برای سه سال پیش هست (این خیلی مهم هست که موضوع متعلق به سه سال پیش هست) . حالا این مطلب رو داشته باشیم سری بزنیم به قبل از اینکه آنجلوتی میهخواست به بایرن بیاد برخی افراد یاد تراپاتونی افتادند و گفتند مربی ایتالیایی یک بار آوردیم و سه سال کار کرد اما در نهایت انتظارات رو برای ما براورده نکرد. اما انتظار همه ما از انجلوتی این بوده چون ایتالیایی هست و ایتالیا صاحب سبک دفاع مستحکم معروف به دفاع بتی هستش و ما انتظار داریم در فاز دفاعی مانند دیوار بتنی باشیم ؛ این انتظار باطل هست چرا که سبک دیوار بتی در فوتبال کلاسیک ایتالیا از قدیم تا پایان دهه 90 بود و خلاصه سبک فوتبال عوض شد دفاع کلاسیک ایتالیا تبدیل شد به هافبک کلاسیک و شکوفایی نسل توتی ، د روسی ، جوینکو ، اکیولانی ، تومازی ، گتوزو ، دونی ، امبروزینی و امثال این ها مه بین سال های 2000-2007 مرسوم فوتبال شده بودند و از همین خاصیت پپ سبک جدیدی به نام سبک مالکیت رو ابداع کرد. حالا ممکنه بپرسید چطور تیم الگری دفاع مستحکمی داره؟ باید بگم امروزه همه مفسران و بیندگان که یک ذره دقت و انصاف داشته باشند چنان که اشاره هم کردند آلگری یووه سبک ، روش و تاکتیک المانی هاینکس رو داره اجرا می کنه و این سبکی که امروزه از انجلوتی می بینیم همون سبک پپ هست به قول معروف خر همونم خره فقط پالونش عوض شده ( باز این کلامم داشته باشید) . خوبه ادم مقایسه می کنه عدل و انصاف داشته باشه بنده پسر خاله انجلوتی نیستم که مدافعش بشم بلکه منتقدشم اما بین انجلوتی و پپ حقایق رو می بینم و دوست ندارم در کامنتم عدالت رو زمان اقای پپ در سه سال پیش ریبری 30 ساله بود و در دو سال گذشته اش مصدومیت های طولانی رو و روبن 29 ساله بود و در طی دو سال قبل مصدومیت بلند مدت نداشت اما الان چی؟ علاوه بر مصدومیت ها کهولت سن این دو که تکنیکی ترین بازیکنان ما هستند واضح و روشن هست . اینم قبول دارم که انجلوتی بعد از حدف از لیگ قهرمانان نتونسته انگیزه بازیکنان رو برگردونه اما شما یادتون باشه که الان نسبت به سه سال پیش تیم ما تغییرات داشته علاوه بر حساس شدن بازیکنان بعد از 3 سال ناکامی در لیگ قهرمانان ، لیدری مثل شواینی که می تونست در این زمان حداقل روحیه ممکن رو به بازیکنان بده رو ما نداریم به جای او الونسو رو داریم و کلا هیچ کدوم از ما لام رو به عنوان یک بازیکنی که جذبه داشته باشه خودم به شخصا قبول نداشتم و اصلا انتقادم این بوده که فرد متعصبی نیست (منظورم در رفتار و اخلاقه و این حقیقته زیادی ارومه در حالیکه کاپیتان های کلاسیک ما اینطور نبودند) از طرفی ما خرید های خوبی نداشتیم که هنوز از قدیم گریبان گیر ما هستند مثل الونسو چرا چون بریا بازی هایی که سرعت بالایی نیاز هست این هافبک بسیار کنده و محو میشه ، برنات فاجعه هست ، کومان صلاحیت ندارد ، مولر موفق نبوده (حالا به هر دلیل) سن و سال بازیکنان ما بالا رفته و تیم پیری شدیم ، تیاگو که قبلا هم مرد بازی های بزرگ نبود ، پس مشکلات ما در مهره عوض نشده (در عادلانه ترین شرایط ممکن مقایسه پپ و انجلوتی) هنوز ما مشکل مهره داریم اما در ذات این کلام باز پپ در زیر تیغ انتقاد شدید تری از انجلوتی هست ؛ چرا؟ چون اولا انجلوتی در سال اوله ، اما پپ سه سال این مشکل مهره رو نتونست حل کنه ، دوما با وجود مصدومیت از عمد بازیکنان رو در پست های غیر تخصصی قرار می داد اما انجلوتی با وجود کمبود بازیکن به هر علتی حداقل در پست های غیر تخصصی (منهای مارتینز که این پپ بود که از یک هافبک تبدیلش کرد به یک بک ، پس لذا این ایراد رو امروزه بگیرید این حرف ناعادلانه هست چون مسبب این نقش پپ بوده نه انجلوتی) و لذا موجبات بدبختی ها رو از عمد خود مربی فراهم می کرد چرال که یک بار و دو بار نتیجه اعمالش رو ندید بلکه بارها و بارها و بارها این بالا از جلو چشماش رد می شد اما هنوز درس عبرت نمی گرفت. مورد بعدی اینکه روش بازی رو از وسط به کنارها کشوندن که یک روش لو رفته ای شده که شرط انجامش بازی مالکانه هست و امروزه انجلوتی داره ازش استفاده می کنه این سبک همون سبک پپ و بهتر بگم همون اختراع مربی نابغه پپ گواردیوالاغ می باشد با این تفاوت که انجلوتی بازیکنان رو در پست غیر تخصصی بازی نمیده و از Formation های عجیب استفاده نمی کنه (در تمام خطوط خطی بودن در حالیکه سه دفاعه هستیم که دو تا از این مدافع ها هافبک مرکزی و یا دفاع راست و یا دفاع چپ هستند که فیزیک و پتانسل دفاع وسط بودن رو ندارند) ؛ کلام طولانی شد و اما خدا شاهده این کلام حقه و نهایت عدالت و انصافه و اون کسی که امروز میاد بریا بالا بردن پپ چرت و پرت میگه شخص کوریه و عادل نیست . والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته خخخخخخ
arash
+4 #42 arash 1396-02-07 14:16
به نقل از کان مقدس:
ادمی ک سال دوم پپ گواردیولا رو با این فصل
کارلتو یکی میکنه، باید ب عقل فوتبالیش کامل شک کرد.
کسیکه تیمی با 13 بازیکن و نبود روبری و ویدال و کاستا و کومن
رو بیاد برابر بدونه با تیم کارلتو ک فقط نویر رو نداره،
قطعا قد چهارپایان از فوتبال چیزی نمیفهمه.
والا ما هم حرفی نزدیم، گفتیم ی عده
قپی میومدن ک بدون مربی هم میبریم جام های داخلی رو،
ما هم گفتیم اره بدون مربی دیدیم چطوری بردیم.
دوستان ی عده زندگیش مگسیه، یعنی ی سال براشون
10 سال می گذره، جالبه پارسال بعد حذف
کسی از پیر بودن روبری نگفت،
اما امسال یهو همه شدن پیر، خب تو زندگی مگسی ی عده
قابل توجیهه،
دیگه اگه بایرنی باشی، ولی ندونی بازیکن رو
مدیر فنی و مدیر ورزشی میخرن و مربی توش تاثیری نداره،
باید بری بمیری و زیر ی من عن خودتو دفن کنی.
اگه خرید بازیکن دست مربی بود ما الان نیمار رو داشتیم.
جالبه بارها همه تو بایرن گفتن ک فقط تیاگو با نظر پپ خریداری
شد، اما خب احمقی ک کنتور نمیندازه، ادم هرچقد
بخاد میتونه احمق باشه.
یا شواینی با اینکه ریده شد ب دوران بازیگریش
بازم مصاحبه کرده گفته انتخاب منچستر تصمیم
درستی بود، باز ی عده **** هنوزم رفتن شواینی و کروس
و خریدن برنات و مثال می زنن.
یابوی من، پپ رفت سیتی، گندوغان و سانه و دی بروین رو خرید،
بازیکنایی ک کاملا تگ بایرن میخاستشون، اما باشگاه نخرید...
اما همونطور ک گفتم نفهمی کنتور نمیندازه.
عامل حذف ما جلگ رئال گذشته از داوری،
اول مربی بود ک جلو دورتموند تیمو ب فاک داد،
بعدش ویدال بود با پنالتیش، بعدش مارتینز بود،
بعدش برنات شد،
ادم نباید سر چیزای بی ارزش خودشو احمق جلوه بده.
اما بازم میگم احمقی و نفهمی کنتور نمیندازه.
پس ب احمق بودن ادامه بدید

این هم بی عقلی شماست هنوز متوجه نشدی که بازیکنان از هوا برای مربی نازل نمیشن بلکه تیم رو مربی می بنده و اگر به 13 بازیکن رسید ، بزرگترین ایرادش در لجبازی های تاکتیکی خودش بود که عامل مصدومیت بازیکنان شده بود. این که شما بسیار ناعداله کامنت میدی خیلی واضح و روشنه
کان مقدس
-3 #43 کان مقدس 1396-02-07 15:07
به نقل از arash:
این هم بی عقلی شماست هنوز متوجه نشدی که بازیکنان از هوا برای مربی نازل نمیشن بلکه تیم رو مربی می بنده و اگر به 13 بازیکن رسید ، بزرگترین ایرادش در لجبازی های تاکتیکی خودش بود که عامل مصدومیت بازیکنان شده بود. این که شما بسیار ناعداله کامنت میدی خیلی واضح و روشنه

نه دوست عزیز این از بی عقلی شماست، و
ی حرف کاملا کلیشه ای ک سبک تمرینات و این حرفای پپ
باعث شد، دیدیم ک تو این فصل هم مصدومیت داشتیم.
مصدومیت تو فوتبال هست و تو چند فصل اخیر و خصوصا
این و فصل همیشه یقه ی مارو گرفته،
در کل کسیکه بیاد فصل دوم پپ رو با این فصل کارلتو
یکی بدونه باید بره تو گله نه ب عنوان چوپون بلکه ب عنوان
گوسفند.
شماها خیلی دوس داشتین ک با امار و نتیجه حرف بزنین
اگه می باختیم کاری ب سبک بازی و موقعیت ها
نداشتین، مثل بازی با اتل ک پپ رو مقصر دونستین،
الانم بایرن بعد 6 سال نیمه نهایی نرفت،
بعد 17 سال هم 5 بازی پشت هم نبرد،
پس بهتر نیس فعلا ساکت شین؟ و فصل بعد
اگه خبری شد بیاین؟ ما اینجا هستیم.
اگه پپ رید، کارلتو اسهالی رید.
پس فعلا سکوت کنین تا ایشالا سال بعد
کان مقدس
-2 #44 کان مقدس 1396-02-07 15:15
به نقل از mamad1077:
من اصلا از کارلتو دفاع نمیکنم و ازش هم خوشم نمیاد روزی هم که مربی بایرن شد بسیار ناراحت شدم

ولی این افرادی که الان سنگ پپ رو به سینه میکوبن یادشون میاد میگفتن بازیکنا افت کردن مقصر پپ نیست ؟


الان اینکه مولر آلابا لام آلونسو کاستا کومان برنات کیمیچ در حد دبه هم نیستنم مقصر کیه ؟

قربونت برم هاینکس با فن بویتن 36 ساله و کنتنتو و آلبا هجده ساله بداشتباه و کروس بی خود مایرو گومز بزرگ بازم رفت فینال
یادم میاد برا فینال 2012 همراه دروازبان ذخیره 13 بازیکن داشتیم

ممد جون من الانم میگم حذفمون تو سی ال و جام حذفی
فقط و فقط تقصیر کارلتو نبود. داوری و عدم استفاده از
پنالتی و... هم دخیل بودن.
از اون طرف سه بار حذف تو نیمه نهایی با پپ هم همش
تقصیر مربی نبود.
کل حرف من تو این مدت همینه.
موفقیت ها همس سهم مربی نیس،
شکست ها هم همش مقصر مربی نیس
AmirFcBayernWv
+2 #45 AmirFcBayernWv 1396-02-07 15:58
سلام فقط اینقد خونم به جوش اومده که اومدم بگم انجلوتی برو گمشو از تیم ما هوینس برو گمشو که تو باعث شدی یوپ هاینکس بزرگ و این همه بازیکن که داشتیم از تیممون برن
رئال مسخره دورتموند افتضاح که همه واسه ما دست گرمی بودن با سیاست مسخره تو که اول گواردیولا اوردی و بعدش هم این ایتالایی با اون سبک و مدیریت مسخره تیممون رو نابود کرد .
اگر هاینکس کبیر بود حالا حالا ها باید امثال رئال مادرید دنبال ما میدویدن . گمشین نخاله ها از بایرن
REALI
+4 #46 REALI 1396-02-07 16:11
با درود . دوستان به عنوان یه بی طرف میگم بایرن به یه مربی آلمانی نیاز داره که بتونه فقط انگیزه بازیکناتون رو بالا نگه داره و بیشتر تکیه کنه به امثال کیمیش و کومان و رناتو چون خواه ناخواه باید این تغییر نسل تو بایرن بوجود بیاد و مربی هایی مثل آنجلوتی که بیشتر به فکر کارنامه شون هستن (و افتخاراتی که قراره کسب کنن) هیچوقت حاضر نمیشن از بازیکنای با تجربه شون بگذرن ! نمونه شو تو تیم خودم رئال دیدم که دو فصل کامل از بازیکنای خاصی استفاده میکرد آنجلوتی و آخرش هم تو دو هفته لیگ و کوپا و سی ال رو از دست داد و اخراج شد ! تیمو داغون کرد جوانگرایی آنچنانی هم نکرد تو بازی های بزرگ و اجازه رفتن اوزیل هم داد چون میگفت دی ماریا رو دارم ! (که البته همونم رفت) سبک بازی تیمو سانتر کرده بود و میشه گفت شانس آوردیم پرز اخراجش کرد چون تیم واقعا تو مسیر درستی نبود. شاید خیلی ها گول سی الی که گرفت با رئال رو بخورن ولی من همون موقع هم گفتم ما با سبک ضدحمله و کارای ترکیبی روی زمین دو جناح (که دی ان ای تیم مورینیو بود) قهرمان سی ال شدیم و آنجلوتی بیشتر نقش انگیزشی و شانس خوب رو داشت که ازش از این بابت ممنونیم .
کارلتو ده پونزده سال پیش خیلی خوب بود ولی از زمانی که پاریسن ژرمن کار کرده عملکرد چشمگیری نداشته یادمه بارسایی که 7 تا از بایرن خورد مرحله حذفی پاریس آنجلوتی رو حذف کرده بود با تساوی ! اون بارسای ضعیف هم نتونست شکست بده.
در کل یه مربی آلمانی یا کسی که برای تغییر نسل سریع بایرن مناسبه الان بدرد بایرن میخوره البته در صورتی که فصل بعد هم ناموفق باشه آنجلوتی چون انصافا زوده بخوایم همه تقصیرا رو بندازیم گردن مربی بهتره امیدوارم به فصل دوم باشید .
arash
+2 #47 arash 1396-02-07 16:43
به نقل از کان مقدس:
نه دوست عزیز این از بی عقلی شماست، و
ی حرف کاملا کلیشه ای ک سبک تمرینات و این حرفای پپ
باعث شد، دیدیم ک تو این فصل هم مصدومیت داشتیم.
مصدومیت تو فوتبال هست و تو چند فصل اخیر و خصوصا
این و فصل همیشه یقه ی مارو گرفته،
در کل کسیکه بیاد فصل دوم پپ رو با این فصل کارلتو
یکی بدونه باید بره تو گله نه ب عنوان چوپون بلکه ب عنوان
گوسفند.
شماها خیلی دوس داشتین ک با امار و نتیجه حرف بزنین
اگه می باختیم کاری ب سبک بازی و موقعیت ها
نداشتین، مثل بازی با اتل ک پپ رو مقصر دونستین،
الانم بایرن بعد 6 سال نیمه نهایی نرفت،
بعد 17 سال هم 5 بازی پشت هم نبرد،
پس بهتر نیس فعلا ساکت شین؟ و فصل بعد
اگه خبری شد بیاین؟ ما اینجا هستیم.
اگه پپ رید، کارلتو اسهالی رید.
پس فعلا سکوت کنین تا ایشالا سال بعد

خیلی تفاوت قائلم و ادم عاقلم این طوره که تفاوت قائله بین شیر آب و شیر جنگل .
شما هر وقت تونستی به صورت عادلانه کامنت بدی خودم حاضر در این صورت به شما جایزه بدم بزرگوار که این مورد محاله اگر شما و یا یکی از رفقای شما تونست یک بی عدالتی در نقدی که نسبت به پپ از کامنت اولم در این پیج گذاشتم به صورت منطقی درآورد بهش جایزه میدم . ما اینجا ریدن نداریم جان من ، اینجا خراب کردن داریم ، خود من اولین کسی بودم که مدعی شد که شب بازی که در مونیخ بود ایراداتی به انجلوتی گرفت بنده بودم اما اون ایراد شاید در درجه سوم به انجلوتی وارد بود ، اما این که مصدومیت رو شما قبول نداری هیچ مشکلی نیست ، اما خب حقیقت که فرار کردن نداره در طول دوران این تیم به اندازه سه سال پپ گواردیوالاغ تیم مصدوم نداشته و از این لحاظ ایشون حماسه آفریدن ، خب و اما اینکه من حرفم رو عوض نکردم و هنوز که هنوزه واضح و روشنه که دارم میگم مربی المانی به درد تیم آلمانی می خوره غیر قابل انکاره ، اما من اصل فصل دوم پپ رو در موردش حرف نزدم ، از همون فصل اولش شروع کردم و یک سری مقایسه هایی کردم که الان همه در تلگرامم دارن میگن حرف حق رو گفتی ، شما بزرگوار اگر راست میگی از من یک کامنت پیدا کن که سال اول پپ ازش انتقاد کرده باشم . ایکه پپ در بازی با اتلتیکو ، رئال و بارسا چی کار کرد باید بگم چه در بازی ، قبل بازی و بعد از بازی پپ اعمالی انجام داد که هیچ مربی در طول تاریخ فوتبال این کارا رو نکرده و همه اون اعمال ثابت می کرد که پپ از عمد بایرن رو به باخت می داده که همه ما اون اعمال رو می دونیم، مثلا رفت بازی بارسا رو دید و بالا و پایین می پرید ، در مصاحبه اهش به جای اینکه به بازیکنان خودش روحیه بده از مرسی تعریف می کرد ، بعد از بازی با بارسا به جای اینکه طرف بازیکنان بره با مسی قصه لیلی و مجنون تعریف می کرد ، قبل از بازی با بارسا خودش رو شکست خورده می دونست ، قبل از بازی با بارسا مسی رو چماق کرده بود توی مخ بازیکنانش می کوبید ، تعویض هاش و ترکیباتی که جلو حریفان در چمپیونز لیگ روانه می کرد حاکی از این بود که عمدا دوست داره تیمش ببازه ( من یکی اینطور نبودم خیلی ها این رو حس کردن) اما خدایی در بازی با رئال که با انجلوتی حذف شدیم این حس به ما دست نداد که انجلوتی از عمد تیم رو خودش با دست خودش به باخت داده باشه ، بلکه برعکس هم انجلوتی و هم بازیکنانش خواهان پیروزی بودند و تا اخرین لحظه هرچی داشتند گذاشتند ، اما در زمان پپ اینطوری نبود او دوست داشت تیم ببازه و هیچ انگیزه ای برای جبران به بازیکنان القا نمی کرد و از بس که روش پپ ناکارامد بود و بازیکنانم واقعا این روش به استایل بازی شون نمی خورد که گیج می زدند اما پپ باکش نبود همونطور ادامه می داد و اگر در بندس و یا جام حذفی برنده شد باید بگم که تیمی رو تحویل گرفت که بازیکنانش در اوج بودند و البته بازیکنانش ملی پوش / قهرمان اروپا / قهرمان جام جهانی بودند ؛ این مسائل خیلی زمین تا اسمان با تیمی که انجلوتی تحویل گرفته فرق داره . (مثلا الان تعداد ملی پوش های بایرن خیلی کمتر هست اما اون اول که پپ تیم رو تحویل گرفت و حتی بست اون تیم زمین تا اسمان با این تیم فرق داشت)
کان مقدس
-2 #48 کان مقدس 1396-02-07 16:59
به نقل از arash:
خیلی تفاوت قائلم و ادم عاقلم این طوره که تفاوت قائله بین شیر آب و شیر جنگل .
شما هر وقت تونستی به صورت عادلانه کامنت بدی خودم حاضر در این صورت به شما جایزه بدم بزرگوار که این مورد محاله اگر شما و یا یکی از رفقای شما تونست یک بی عدالتی در نقدی که نسبت به پپ از کامنت اولم در این پیج گذاشتم به صورت منطقی درآورد بهش جایزه میدم . ما اینجا ریدن نداریم جان من ، اینجا خراب کردن داریم ، خود من اولین کسی بودم که مدعی شد که شب بازی که در مونیخ بود ایراداتی به انجلوتی گرفت بنده بودم اما اون ایراد شاید در درجه سوم به انجلوتی وارد بود ، اما این که مصدومیت رو شما قبول نداری هیچ مشکلی نیست ، اما خب حقیقت که فرار کردن نداره در طول دوران این تیم به اندازه سه سال پپ گواردیوالاغ تیم مصدوم نداشته و از این لحاظ ایشون حماسه آفریدن ، خب و اما اینکه من حرفم رو عوض نکردم و هنوز که هنوزه واضح و روشنه که دارم میگم مربی المانی به درد تیم آلمانی می خوره غیر قابل انکاره ، اما من اصل فصل دوم پپ رو در موردش حرف نزدم ، از همون فصل اولش شروع کردم و یک سری مقایسه هایی کردم که الان همه در تلگرامم دارن میگن حرف حق رو گفتی ، شما بزرگوار اگر راست میگی از من یک کامنت پیدا کن که سال اول پپ ازش انتقاد کرده باشم . ایکه پپ در بازی با اتلتیکو ، رئال و بارسا چی کار کرد باید بگم چه در بازی ، قبل بازی و بعد از بازی پپ اعمالی انجام داد که هیچ مربی در طول تاریخ فوتبال این کارا رو نکرده و همه اون اعمال ثابت می کرد که پپ از عمد بایرن رو به باخت می داده که همه ما اون اعمال رو می دونیم، مثلا رفت بازی بارسا رو دید و بالا و پایین می پرید ، در مصاحبه اهش به جای اینکه به بازیکنان خودش روحیه بده از مرسی تعریف می کرد ، بعد از بازی با بارسا به جای اینکه طرف بازیکنان بره با مسی قصه لیلی و مجنون تعریف می کرد ، قبل از بازی با بارسا خودش رو شکست خورده می دونست ، قبل از بازی با بارسا مسی رو چماق کرده بود توی مخ بازیکنانش می کوبید ، تعویض هاش و ترکیباتی که جلو حریفان در چمپیونز لیگ روانه می کرد حاکی از این بود که عمدا دوست داره تیمش ببازه ( من یکی اینطور نبودم خیلی ها این رو حس کردن) اما خدایی در بازی با رئال که با انجلوتی حذف شدیم این حس به ما دست نداد که انجلوتی از عمد تیم رو خودش با دست خودش به باخت داده باشه ، بلکه برعکس هم انجلوتی و هم بازیکنانش خواهان پیروزی بودند و تا اخرین لحظه هرچی داشتند گذاشتند ، اما در زمان پپ اینطوری نبود او دوست داشت تیم ببازه و هیچ انگیزه ای برای جبران به بازیکنان القا نمی کرد و از بس که روش پپ ناکارامد بود و بازیکنانم واقعا این روش به استایل بازی شون نمی خورد که گیج می زدند اما پپ باکش نبود همونطور ادامه می داد و اگر در بندس و یا جام حذفی برنده شد باید بگم که تیمی رو تحویل گرفت که بازیکنانش در اوج بودند و البته بازیکنانش ملی پوش / قهرمان اروپا / قهرمان جام جهانی بودند ؛ این مسائل خیلی زمین تا اسمان با تیمی که انجلوتی تحویل گرفته فرق داره . (مثلا الان تعداد ملی پوش های بایرن خیلی کمتر هست اما اون اول که پپ تیم رو تحویل گرفت و حتی بست اون تیم زمین تا اسمان با این تیم فرق داشت)

آرش جان حرف من و به قول معروف لپ کلام من یک حرفه.
اینکه به همتون ثابت شد که اگه بازیکن پنالتی خراب کنه، مصدوم بشه، سوتی بده و موقعیت گل تقدیم حریف کنه، یا موقعیت ها و تک به تکا و دروازه خالیارو گل نکنه، مربی نمیتونه کاری کنه و تیمش شکست می خوره؟
حرف من فقط همینه که این مورد بهتون ثابت بشه.
mamad1077
+2 #49 mamad1077 1396-02-07 19:43
به نقل از کان مقدس:
ممد جون من الانم میگم حذفمون تو سی ال و جام حذفی
فقط و فقط تقصیر کارلتو نبود. داوری و عدم استفاده از
پنالتی و... هم دخیل بودن.
از اون طرف سه بار حذف تو نیمه نهایی با پپ هم همش
تقصیر مربی نبود.
کل حرف من تو این مدت همینه.
موفقیت ها همس سهم مربی نیس،
شکست ها هم همش مقصر مربی نیس


دقیقا هم لازم نیست بعد از هر شکستی اسم پپ بیاد وسط !!!!

میخوای قیاس کنی دو مربی رو صبر کن سه سال آنجلوتی تموم شه

هرچند من از آنجلوتی چشم آب نمیخوره :4:
arash
+1 #50 arash 1396-02-07 20:41
به نقل از کان مقدس:
آرش جان حرف من و به قول معروف لپ کلام من یک حرفه.
اینکه به همتون ثابت شد که اگه بازیکن پنالتی خراب کنه، مصدوم بشه، سوتی بده و موقعیت گل تقدیم حریف کنه، یا موقعیت ها و تک به تکا و دروازه خالیارو گل نکنه، مربی نمیتونه کاری کنه و تیمش شکست می خوره؟
حرف من فقط همینه که این مورد بهتون ثابت بشه.

و لپ کلام من این هست :
هرکس در نهایت هرکسی ازاده نظر خودش رو داشته باشه (به هیچ انسانی این عملش بر نمی خوره) اما ادم شجاع و حقیقت جو کسی هست که به دور از شخصیت پرستی حتی در مورد اون چیزی که دوستش داره خوبی ها و بدی هاشم قبول داشته باشه .
این موردی که شما میگی هیچکس نگفته درست نیست . اتفاقا برعکسش صادق بوده بزرگوار مثالی بزنم یادت هست برنات اومد تو زمین در همون بازی رئال و پا به توپ شد در حالیکه راحت می تونست پاس بده و نهایتا خیلی ناشیانه توپ لو داد و همون توپ گل شد ، همه برنات رو مقصر دونستن حتی خودم ، اما فقط شخص بنده در درجه دوم گفتم این برنات از آسمان نازل نشده ، این رو آقای پپ خریده بود و فردا همه میگن در تاریخ فلان باشگاه فلان مربی یک خرید ناموفق داشت و البته اگر کامنت منو در اونجا بخونید بر خلاف همه حتی نظری داده بودم که منظورم این بود چرا برنات اشتباه کرد و حتی در درجه سوم روش پپ رو ناکارامد و علت بروز اشتباهات دونسته بودم (ببین دوست من بنده صادقم ، حرفی که گفتم میگم گفتم و اهل دورغ نیستم) و الانم میگم اگر انجلوتی سال بعدی هم با همین روش بخواد در بازی های اروپایی با تیم های مطرح مستقیم بازی کنه ، در فاز هجومی خلاقیت و تفاوتی رقم نزنه و مهرهای کارامد و جوان تر جذب نکنه ، آش همینه و کاسه همین .
کان مقدس
-1 #51 کان مقدس 1396-02-07 23:10
به نقل از arash:
و لپ کلام من این هست :
هرکس در نهایت هرکسی ازاده نظر خودش رو داشته باشه (به هیچ انسانی این عملش بر نمی خوره) اما ادم شجاع و حقیقت جو کسی هست که به دور از شخصیت پرستی حتی در مورد اون چیزی که دوستش داره خوبی ها و بدی هاشم قبول داشته باشه .
این موردی که شما میگی هیچکس نگفته درست نیست . اتفاقا برعکسش صادق بوده بزرگوار مثالی بزنم یادت هست برنات اومد تو زمین در همون بازی رئال و پا به توپ شد در حالیکه راحت می تونست پاس بده و نهایتا خیلی ناشیانه توپ لو داد و همون توپ گل شد ، همه برنات رو مقصر دونستن حتی خودم ، اما فقط شخص بنده در درجه دوم گفتم این برنات از آسمان نازل نشده ، این رو آقای پپ خریده بود و فردا همه میگن در تاریخ فلان باشگاه فلان مربی یک خرید ناموفق داشت و البته اگر کامنت منو در اونجا بخونید بر خلاف همه حتی نظری داده بودم که منظورم این بود چرا برنات اشتباه کرد و حتی در درجه سوم روش پپ رو ناکارامد و علت بروز اشتباهات دونسته بودم (ببین دوست من بنده صادقم ، حرفی که گفتم میگم گفتم و اهل دورغ نیستم) و الانم میگم اگر انجلوتی سال بعدی هم با همین روش بخواد در بازی های اروپایی با تیم های مطرح مستقیم بازی کنه ، در فاز هجومی خلاقیت و تفاوتی رقم نزنه و مهرهای کارامد و جوان تر جذب نکنه ، آش همینه و کاسه همین .

حرف شما ی بخشیش درست اما ی بخشیش نه.
برنات اگه یادت باشه تو بازی پورتو دور برگشت ستاره ی تیم بود.
این یک. دومن بالفرض مربی نمیدونه که برنات قراره سوتی بده تو اون بازی،
مثلا بگیم فینال مونیخ چون مثلا اولیچ پنالتی شو گل نکرد یوپ مقصره، چون بهش گفت اون پنالتی رو بزنه، یا چون نویر پنالتی نگرفت مربی مقصره چون نویر رو گذاشته تو دروازه.
الان ویدال ی پنالتی اوت زده، به روش شما مقصرش میشه کارلتو ، چرا چون اجازه داده
ویدال پنالتی بزنه، در حالیکه مربی چه میدونه بازیکن در کلاس جهانیش قراره اون جوری پنالتی بزنه.
به این دید همیشه مربی مقصره، چون اونه که بازیکنارو انتخاب می کنه، بالفرض یکی مثل لوا
دروازه خالی هم نزنه، تقصیر مربی میشه، من این دید رو قبول ندارم
کان مقدس
-1 #52 کان مقدس 1396-02-07 23:12
به نقل از mamad1077:

دقیقا هم لازم نیست بعد از هر شکستی اسم پپ بیاد وسط !!!!

میخوای قیاس کنی دو مربی رو صبر کن سه سال آنجلوتی تموم شه

هرچند من از آنجلوتی چشم آب نمیخوره :4:

من هزار هزار بار دوس دارم کارلتو دو تا سه گانه بگیره .
برو کامنتارم بخون، من هیچی نگفتم.
فقط گفتم ثابت شد که همه چی فوتبال دست مربی نیس، دیشب یک گل رو مارتینز سوتی داد و صد تا موقعیت گل رو روبن و لوا نزدن، اینا تقصیر مربی نیس.
بعد اون یار(ب)و اومده چرت و پرت تفت می ده.
arash
+1 #53 arash 1396-02-08 23:10
به نقل از کان مقدس:
حرف شما ی بخشیش درست اما ی بخشیش نه.
برنات اگه یادت باشه تو بازی پورتو دور برگشت ستاره ی تیم بود.
این یک. دومن بالفرض مربی نمیدونه که برنات قراره سوتی بده تو اون بازی،
مثلا بگیم فینال مونیخ چون مثلا اولیچ پنالتی شو گل نکرد یوپ مقصره، چون بهش گفت اون پنالتی رو بزنه، یا چون نویر پنالتی نگرفت مربی مقصره چون نویر رو گذاشته تو دروازه.
الان ویدال ی پنالتی اوت زده، به روش شما مقصرش میشه کارلتو ، چرا چون اجازه داده
ویدال پنالتی بزنه، در حالیکه مربی چه میدونه بازیکن در کلاس جهانیش قراره اون جوری پنالتی بزنه.
به این دید همیشه مربی مقصره، چون اونه که بازیکنارو انتخاب می کنه، بالفرض یکی مثل لوا
دروازه خالی هم نزنه، تقصیر مربی میشه، من این دید رو قبول ندارم

شما واقعا در سفسطه و مغالطه استادی ، اما بنده مناظرم و بیدی نیستم که به این بادها بلرزم . این که شما اولیچ و ویدال و یا نوئر رو در خراب کردن پنالتی و یا نگرفتن پنالتی مثال می زنید ، حالا قبل از اینکه بخوام جواب بدم باز تاکید می کنم شما بسیار غیر منطقی ، ناعادلانه و مع الفارق مقایسه می کنی و بهت چراش رو ثابت می کنم؛ و نتیجه این قیاس اشتباه شما اینه : با خودت فکر می کنید بنده احمق و نادانم و این توهین به شعور بنده هست درحالیکه به شما توهینی نکردم خب این مقدمه من قبل از جواب ؛ اما جواب:اینکه در شرایط پنالتی نوئر پنالتی نگرفت ، اولیچ ، شواینی ، روبن و ننه اصغر پنالتی گل نکردن ( اینم بگم که هیچ کس خراب کردن پنالتی ویدال،روبن و شواینی رو پای مربی نگذاشته بوده و این تهمت ها و اختراعات شماست و بنده از شما حاضرم حمایت مالی کنم که این اختراع رو به عنوان اختراع برتر قرن به موزه لوور پاریس برسونید و برای این سایت افتخار آفرینی بفرمایید) این موارد در شرایط پنالتی هست و زمین تا اسمان متفاوته با شرایطی که بازی در جریان هست (به خاطر همین هست که میگه شما اهل مغالطه و قیاس مع الفارقی) ، بازی در جریانه ، مربی تعویض کرده ، تیم عقیه ، یک مهره بک جوان امده ، مطابق روش مربی داره عمل می کنه ( شما گفتی مربی نمی دونه ممکنه برنات سوتی بده ، اما مربی بارها و بارها ناکارآمدی روشش رو دیده بود که با این روش احتمال سوتی دادن بازیکنان زیاده اما باز از این روش کذایی داره استفاده میکنه ، پس لذا شما حق نداری ادعا کنی مربی نمی دونسته که برنات ممکنه سوتی بده) و توپ رو لو میده ( به قول شما سوتی میده)... بازی که مثال زدم با بازی پرتو تفاوت داره و همه فوتبال دوستان می دونن هر بازی شرایط خاص خودش رو داره ، این دلیل در دفاع از برنات در جهت دفاع از مربی نابغه اوج ابطال اندیشه شما رو ثابت میکنه ، چرا که هیچ عاقلی این حرف رو نمیگه : "چون فلانی (مربی/بازیکن) در بازی با پرتو خوب بود در بازی با رئال هم خوب نبود " (عقلای عالم قضاوت کنند این منظور کلام شماست و آدم صاحب عقل چنین قضاوتی نمی کند) ببینید شما اصلا حرف حق و حرف ادمیزاد حالیت نیست .
کان مقدس
-1 #54 کان مقدس 1396-02-08 23:42
به نقل از arash:
شما واقعا در سفسطه و مغالطه استادی ، اما بنده مناظرم و بیدی نیستم که به این بادها بلرزم . این که شما اولیچ و ویدال و یا نوئر رو در خراب کردن پنالتی و یا نگرفتن پنالتی مثال می زنید ، حالا قبل از اینکه بخوام جواب بدم باز تاکید می کنم شما بسیار غیر منطقی ، ناعادلانه و مع الفارق مقایسه می کنی و بهت چراش رو ثابت می کنم؛ و نتیجه این قیاس اشتباه شما اینه : با خودت فکر می کنید بنده احمق و نادانم و این توهین به شعور بنده هست درحالیکه به شما توهینی نکردم خب این مقدمه من قبل از جواب ؛ اما جواب:اینکه در شرایط پنالتی نوئر پنالتی نگرفت ، اولیچ ، شواینی ، روبن و ننه اصغر پنالتی گل نکردن ( اینم بگم که هیچ کس خراب کردن پنالتی ویدال،روبن و شواینی رو پای مربی نگذاشته بوده و این تهمت ها و اختراعات شماست و بنده از شما حاضرم حمایت مالی کنم که این اختراع رو به عنوان اختراع برتر قرن به موزه لوور پاریس برسونید و برای این سایت افتخار آفرینی بفرمایید) این موارد در شرایط پنالتی هست و زمین تا اسمان متفاوته با شرایطی که بازی در جریان هست (به خاطر همین هست که میگه شما اهل مغالطه و قیاس مع الفارقی) ، بازی در جریانه ، مربی تعویض کرده ، تیم عقیه ، یک مهره بک جوان امده ، مطابق روش مربی داره عمل می کنه ( شما گفتی مربی نمی دونه ممکنه برنات سوتی بده ، اما مربی بارها و بارها ناکارآمدی روشش رو دیده بود که با این روش احتمال سوتی دادن بازیکنان زیاده اما باز از این روش کذایی داره استفاده میکنه ، پس لذا شما حق نداری ادعا کنی مربی نمی دونسته که برنات ممکنه سوتی بده) و توپ رو لو میده ( به قول شما سوتی میده)... بازی که مثال زدم با بازی پرتو تفاوت داره و همه فوتبال دوستان می دونن هر بازی شرایط خاص خودش رو داره ، این دلیل در دفاع از برنات در جهت دفاع از مربی نابغه اوج ابطال اندیشه شما رو ثابت میکنه ، چرا که هیچ عاقلی این حرف رو نمیگه : "چون فلانی (مربی/بازیکن) در بازی با پرتو خوب بود در بازی با رئال هم خوب نبود " (عقلای عالم قضاوت کنند این منظور کلام شماست و آدم صاحب عقل چنین قضاوتی نمی کند) ببینید شما اصلا حرف حق و حرف ادمیزاد حالیت نیست .

دوست عزیز شما در جهالت خودت غرقی و نمیشه
بیرونت آورد.
در مورد شما ی جمله میگم و بحث رو ب پایان مب رسونم.
شما همون کسی بودی که بعد بازی با پورتو
ک باختیم و دو گل رو اشتباهات دانته، الونسو و بواتنگ
ب ثمر رسید، اشتباهات دانته و بواتنگ رو مقصرش رو
سبک پپ دونستی ک با پاسکاری زیاد موجب شده
بازیکنا فوتبال یادشون بره، اما اشتباه الونسو
چون اسپانیایی بود رو عمدی دونستی و مثل
کامنت قبلیت کلی چیز نوشتی.....
با این سبک ادم بحث بی فایده س.
ب دید و منطق شما، مقصر اون زاخت تو نیوکمپ
میشه بابا و مامان برنات ک اصلا همچین
بچه ای رو ب دنیا اوردن :0113
شما خوش باش با این دیدگاهت.
آرش
+1 #55 آرش 1396-02-09 16:21
به نقل از کان مقدس:
دوست عزیز شما در جهالت خودت غرقی و نمیشه
بیرونت آورد.
در مورد شما ی جمله میگم و بحث رو ب پایان مب رسونم.
شما همون کسی بودی که بعد بازی با پورتو
ک باختیم و دو گل رو اشتباهات دانته، الونسو و بواتنگ
ب ثمر رسید، اشتباهات دانته و بواتنگ رو مقصرش رو
سبک پپ دونستی ک با پاسکاری زیاد موجب شده
بازیکنا فوتبال یادشون بره، اما اشتباه الونسو
چون اسپانیایی بود رو عمدی دونستی و مثل
کامنت قبلیت کلی چیز نوشتی.....
با این سبک ادم بحث بی فایده س.
ب دید و منطق شما، مقصر اون زاخت تو نیوکمپ
میشه بابا و مامان برنات ک اصلا همچین
بچه ای رو ب دنیا اوردن :0113
شما خوش باش با این دیدگاهت.

کاملا همیشه حرف حق رو گفتم روش پپ عامل باخت بوده.
من ی عذرخاهی میکنم از شما و باقی بچه ها،
ی مدته چون ناموسم رو با مرد غریبه گرفتن اعصاب
درست و درمون نداشتم، ببخشید اگه بد حرف زدم.
علت اینکه از پپ هم بدم میاد اینه که پپ شبیه همون اقایی
بود ک خاهر مادرمو بوووق کرد.
من ارش از همه عذر میخام


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

کدام مربی را مناسب بایرن می دانید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

20-04-2024 20:00 - هفته سی ام
یونیون برلین 1 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 30 25 0 80
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 30 21 6 66
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 30 20 7 63
4
لایپزیک
لایپزیک 30 18 7 59
5
دورتموند
دورتموند 30 16 5 57
6
فرانکفورت
فرانکفورت 30 11 7 45
7
فرایبورگ
فرایبورگ 30 11 12 40

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1276
مطالب
11018
  • ما 328 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

30336141

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده