اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

چمنیتزر 0 - 5 بایرن، صعود راحت باواریایی ها

Chemnitzer-0-5-FC-Bayern-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، مطابق انتظار بایرن براحتی توانست با برتری برابر رقیب دسته سومی خود به راند دوم جام حذفی صعود کند.

باواریایی ها موفق شدن با 5 گل چمنیتزر را شکست دهند و به دو ربعدی دی اف بی پوکال برسند.

برای بایرن در این دیدار لواندوفسکی(20 و 60 پاس گل تولیسو).کومان(51 پاس گل ریبری)، ریبری(79)، هوملز(89-پاس گل روبن) گلزنی نمودند.

ترکیب بایرن برای این دیدار به شرح زیر بود:

اولریش، رافینیا(63 آلابا)، هوملز، سوله، کیمیش، رودی(ویدال 69)، تولیسو، ریبری، مولر،کومن، لواندوفسکی(روبن64)

 

"63  آرین روبن sub.png رابرت لواندوفسکی
"63  دیوید آلابا sub.png رافینیا مارسیو
"69  آرتورو ویدال sub.png خامس رودریگز

 

بایرن مونیخ   چمنیتزر
76.2% درصد مالکیت 23.8%
53.6% نبردها 46.4%
27 شوت 1
13 در چهار چوب 0
9 کرنر 1
22 سانتر 5
2 آفساید 2
5 خطا 10

/16
رتبه بندی: /5 ( امتیاز)
:دیده شده

نظرات  

نویر جان
+7 #1 نویر جان 1396-05-21 20:44
کسی بازیو دیده خوب بازی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقال مطمئنم گلی که کومن زده یا آفساید بوده یا ریبری وقتی داشته کومن می دویده کوبیده تو پاش
ایمان
+7 #2 ایمان 1396-05-21 20:48
به نقل از نویر جان:
کسی بازیو دیده خوب بازی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقال مطمئنم گلی که کومن زده یا آفساید بوده یا ریبری وقتی داشته کومن می دویده کوبیده تو پاش

:a0074 کومن واقعا دویدنشم خنده داره
کان مقدس
+5 #3 کان مقدس 1396-05-21 20:53
سایت ها نوشتن رودی پس از یک بازی فوق العاده جای خودشو به ویدال داده.
دمش گرم مصدوم نشه میتونه دست تیمو بگیرهه اخر فصل
ایمان
+4 #4 ایمان 1396-05-21 23:06
به نقل از کان مقدس:
سایت ها نوشتن رودی پس از یک بازی فوق العاده جای خودشو به ویدال داده.
دمش گرم مصدوم نشه میتونه دست تیمو بگیرهه اخر فصل

رودی کروس ثانیه.یکم اعتماد به نفسش کمه.پا به توپ نمیشه.از تیم درجه چهار اومده سطح یک اروپا.فصل دیگه اقایی میکنه.بازیشو دیدم کیف کردم.سوله هم که یه پا علی انصاریانه.عشقه. واقعا سطح تیممون اومده بالا.تاکتیک نداریم.این تیم دست پپ بود ناموسا سه گانه میاورد.اگر دست یوپ بود جام بین کهکشانی میاورد.کارلوووو ووو من بهت ایمان دارم.نشون بده اشتباه نمیکنم.
ایمان
+1 #5 ایمان 1396-05-21 23:13
بعید میدونم بواتنگ بتونه سوله رو کنار بزنه.مگر هوملس رو کنار بزنه.
رودی و تولیسو و سوله میخشونو کوفتن.ثابت بایرنن.واقعا نسبت به فصل پیش کیفیتمون اومده بالا.
در مورد مهاجم هم بنظرم به جای شیک و پیک ژیرود رو که نیمکت نشین شده بخریم.پابه توپ هم هست.چهارچهار دو کنار لوا کولاک میکنه.حضرات رودی و تولیسو تیاگو روبن هم پشتشون.غلام پیروانی با این تیم سه گانه میاره.چهارتا فحش خوارمادر میده همه چی حله
کان مقدس
+4 #6 کان مقدس 1396-05-21 23:20
خلاصه رو دیدم.
تولیسو تو اکثر حملات بایرن حضور داشت و توپ پخش می کرد.
کومن تو همون 8 دقیقه خلاصه هم مثل گاو بود.
رودی هم توی کی دو صحنه خیلی مسلط نشون داد.
خیلی عاشقش شدم
فرشاد
0 #7 فرشاد 1396-05-22 00:53
کومن یه گوسالس

من برم بازی کنم بهترم ازش
. Amin R
+5 #8 . Amin R 1396-05-22 06:38
من خیلی وقته بازی کومن را ندیدم. اما زمان گواردیولا ک خوب بازی می کرد!!! :a0084
پيمان
+6 #9 پيمان 1396-05-22 10:46
با وجود داور زن احتمالا بايد قيد پخش تلوزيوني رو بزنيم!!!
SaeedEminem2
+2 #10 SaeedEminem2 1396-05-22 10:52
می شه گفت این بهترین بازی بایرن تو یک ماه اخیر بود. البته حریف قوی نبود اما خب بایرن نظم تیمیش رو پیدا کرده بود. البته هنوز به نظرم واسه لیگ 100% آماده نیستیم ولی فقط 5 روز مونده و باید دعا کنیم لورکوزن هم زیاد آماده نباشه و راحت شکستش بدیم وگرنه اثر مثبت این دوتا برد از بین می ره و تیم وارد بحران می شه

رودی واقعا از بهترین توپ گیرهای دنیاست، انقدر خوب حملات حریف رو خراب می کنه که اعصاب خودشون و هوادارشون خورد می شه. خود من که پارسال بازی با هوفنهایم تو مونیخ از دست همین رودی واقعا عصبی شده بودم بسکه توپ رو از بازیکن های بایرن می ربود
کومن فقط بازی اولش خوب بود، تا اومد تو زمین چندتا دریبل زد که من کف کردم گفتم یووه چطور این ستاره رو از دست داده؟ اصلا مگه می شه بازیکن با این سن تو بایرن از همون بازی اول بیاد بدرخشه؟ اما خب خیلی زود فهمیدیم که چرا یووه و الگری نخواستنش !
SaeedEminem2
+5 #11 SaeedEminem2 1396-05-22 10:56
به نقل از پيمان:
با وجود داور زن احتمالا بايد قيد پخش تلوزيوني رو بزنيم!!!

داور این بازی خانم بود اما قبلا چند بازی از خود بایرن با داور خانم به صورت زنده پخش کردن. دوربین کلا زیاد روی داور نمی ره، وقتی هم بره فقط بالا تنه رو نشون می ده و مشکلی واسه پخش ایجاد نمی کنه
هرچند همینجوری هم بازی های زیادی از بایرن پخش نمی شه و نهایتش ماهی یک بازیه. تازه اونم فقط بازی های مهمش، اگه حریف قدر نباشه که اصلا پخش نمی کنن
arash_kashan21
+2 #12 arash_kashan21 1396-05-22 13:49
دوستان اينجا كسي ميدونه قرعه كشي گروه بندي سي ال كيه؟؟

خيلي دوست دارم يه تيم انگليسي/اسپانيا يي تو گروهمون باشه
نویر جان
+1 #13 نویر جان 1396-05-22 14:26
رودی و سوله چند سالشونه
ایمان
+1 #14 ایمان 1396-05-22 14:30
به نقل از نویر جان:
رودی و سوله چند سالشونه

دقیق نمیدونم حدود ۲۳ ۲۴
i.g-b.p
+2 #15 i.g-b.p 1396-05-22 14:32
به نقل از نویر جان:
رودی و سوله چند سالشونه

رودی۲۵
سوله ۲۲
سوله اغازه اوجش
رودی اغازه پخته گیش
i.g-b.p
+1 #16 i.g-b.p 1396-05-22 14:38
به نقل از ایمان:
بعید میدونم بواتنگ بتونه سوله رو کنار بزنه.مگر هوملس رو کنار بزنه.
رودی و تولیسو و سوله میخشونو کوفتن.ثابت بایرنن.واقعا نسبت به فصل پیش کیفیتمون اومده بالا.
در مورد مهاجم هم بنظرم به جای شیک و پیک ژیرود رو که نیمکت نشین شده بخریم.پابه توپ هم هست.چهارچهار دو کنار لوا کولاک میکنه.حضرات رودی و تولیسو تیاگو روبن هم پشتشون.غلام پیروانی با این تیم سه گانه میاره.چهارتا فحش خوارمادر میده همه چی حله

سوله فرسخ ها و حتی بنظرم خاوی مارتینز هم فرسنگ ها با بوا فاصله دارن
بنظرم از بواتنگه ۱۰۰درصد اماده مدافعی بهتر در حاله حاضر روی این کره خاکی نیست!(مدافع وسط)
البته نظره شخصیمه


مدیرا میتونن به سه خرید خیاله همرو راحت کنن
۲۵-۳۰میلیون اوریر راست psg
۱۰میلیون گلر هامبورگ ادلر
۲۰-۲۵تا هم واگنر یا شیک
البته شیک ظاهرا مشکل قلبی داره و یووه خریدشو انداخته به نیم فصل
ژیرو هم ۳۱سالشه
همون واگنر با این اوضاع بهترین گزینست!
۶۵میلیون نهایت خرجشون میشه دیگه
اوریر رو الان نگریم بعدا خیلی حصرت میخوریم
ایمان
-1 #17 ایمان 1396-05-22 21:50
به نقل از i.g-b.p:
سوله فرسخ ها و حتی بنظرم خاوی مارتینز هم فرسنگ ها با بوا فاصله دارن
بنظرم از بواتنگه ۱۰۰درصد اماده مدافعی بهتر در حاله حاضر روی این کره خاکی نیست!(مدافع وسط)
البته نظره شخصیمه


مدیرا میتونن به سه خرید خیاله همرو راحت کنن
۲۵-۳۰میلیون اوریر راست psg
۱۰میلیون گلر هامبورگ ادلر
۲۰-۲۵تا هم واگنر یا شیک
البته شیک ظاهرا مشکل قلبی داره و یووه خریدشو انداخته به نیم فصل
ژیرو هم ۳۱سالشه
همون واگنر با این اوضاع بهترین گزینست!
۶۵میلیون نهایت خرجشون میشه دیگه
اوریر رو الان نگریم بعدا خیلی حصرت میخوریم

توی دفاع سوله امارش خیلی بالاتره.خیلی.ول ی براتنگ گاهی تو نفوذ کردن مثل یه هافبک عمل میکنه.سوله رو ببشتر قبول دارم مخصوصا اینکه جام بالاسر نبرده خیلی انگیزه داره.بوا هم افتاده رو غلطک مصدومیت
i.g-b.p
+2 #18 i.g-b.p 1396-05-22 21:58
بازیه سوله رو دیدم
از نظر ارسال پاس هیچکس حتی نزدیک بواتنگ نمیشه
(بونوچی،هوملس،ل وعیس،ماسکرانو پاسورهای خوبی ان ولی واقعا حتی نزدیک هم نمیشن)!!
در کنترل توپ ،کورس ها هم ۱۰۰درصد بواتنگ بهتره
در قدرت بندی و نبردها نهایتش برابر با بوا باشه
هنوزم میگم تنها نقطه ضعف بوا قدرت بازی خونی پایینش نسبت به اون چیزی که باید باشه هست !بازم فکر نکنم از بوا سر باشه سوله!
نکه بگم سوله بده ولی با بوا اصلا قابل مقایسه نیست
در ضمن مصدوم شدن و نشدن ربطی به کیفیت نداره
روبنم ۲۴ری مصدومه لابد پدرو ازش بهتره؟
گرد مولر
0 #19 گرد مولر 1396-05-22 22:23
رودی دقیقا هم سن کروسه متولد ۱۹۹۰ یعنی ۲۷سال .بازیکن خوبیه ولی تعجب میکنم بعضی دوستان با کروس مقایسش می‌کنن.کروس به یک فوق ستاره بزرگ تبدیل شده. هر چند دیگه ازش خوشم نمیاد ولی این یه واقعیته
نویر جان
+1 #20 نویر جان 1396-05-22 23:10
به نقل از گرد مولر:
رودی دقیقا هم سن کروسه متولد ۱۹۹۰ یعنی ۲۷سال .بازیکن خوبیه ولی تعجب میکنم بعضی دوستان با کروس مقایسش می‌کنن.کروس به یک فوق ستاره بزرگ تبدیل شده. هر چند دیگه ازش خوشم نمیاد ولی این یه واقعیته

تولیسو تا چند وقت پیش اسمشم بعضی ها نرسیده بود ولی دیدیم که واقعا بازی و انگیزش مث کروسه ، کروس قدرت پاس وفضا خالی دیدنش فوق العادس کروس تیم قبلش بایرن بود و سیستم پاس کاری بایرن کروس رو کروس کرده (لب کلام اینه که اینا هم بعد از 1 سال به یک فوق ستاره تبدیل می شن )اگه الآن اسمشونو نزاریم فوق ستاره ، می تونیم الآن بهش بگیم استعداد طلایی . سال بعد تولیسو و رودی (بر عکس کومن) میشن یه فوق ستاره ببینی من کی گفتم مید وارم از بایرن نرن مث کروس نباشن
در ضمن در مورد هوملز سوله و بوا تو یورو دیدید چه دروازه خالی رو نجات داد یا مثلا هوملز دیدید چه تکرلی رو تو بازی با مونشن گلادباخ زد تا دروازه خالیشون گل نشه سوله هم هنوز یکسال کار داره و اون هم مث تولیسو و رودی ساله بعد پخته میشه (تو رو خدا نرن :38: )
i.g-b.p
0 #21 i.g-b.p 1396-05-22 23:49
دوتا سوپر کاپ داریم امشب
یووه -لاتزیو که داره پخش میشه و در کمال تعجب لاتزیو بهتره و الانم پنالت گرفت

و الکلاسیکو هم چن دیقه دیگست
بازیه رونمایی نیمارم هست
ایموبیله هم الکی پنالتی گرفت
i.g-b.p
+2 #22 i.g-b.p 1396-05-22 23:55
لاتزیو بازیش اتفاقی نیست
خیلی خیلی خیلی هماهنگو باانگیزن
از شگفتی سازهای این فصل احتمالا میشن
یووه که ادعاش میشه بهترین تاکتیکای دفاعی جهانو داره و هرکی هرکی نمیتونه حتی جلوش موقیت درست کنه
لوله شده
بوفون نبود ۳-۰عقب بودن
مطمعنا یووه اینجوری نمیمونه ولی بنظرم مثله فصل قبل نمیشن
i.g-b.p
+2 #23 i.g-b.p 1396-05-23 00:01
الان پشمام ریخت
نبیل کیتا و فیلیپه اندرسون دوتا وینگه اصلی لاتزیو و کسایی که همراه بیلیگا وایموبیله ۴بازیکن برتر فصل پیشه لاتزیو بودن توی بازی نیستن !
یکی از بهترین لاتزیو هایی هست که دیدم
یاد لاتزیوی اواخر دهه ۹۰افتادم
باسیمیونه،اینزا گی،ندود،سالاس
i.g-b.p
-2 #24 i.g-b.p 1396-05-23 02:41
از سوپر کاپ ایتالیا با کامبک یووه اما در نهایت باختش به تیمی که شایسته تر نشون داد در اون بازی
که بگذریم

الکلاسیکو واقعا در حده شهرتش زیبا بود البته در نیمه دوم
گل به خودی
اخراج
اشتباه داوری(پنالتی که روی مسی نگرفت و پنالتی که به اشتباه روی سوارز گرفت)
یک فوتبال زیبا
اشتباهات بازیکنا
درنهایت میتونم بگم برده تیمی که میشه گفت حقش نبود اما باهوش عمل کرد !
عملکرد ضعیفه ترشدگن و پیکه صاف روی ۳گل دیده شد

اما نگاه تاکتیکی که داشته باشیم میبینیم رعال برخلاف نیم فصل اولپارسال و فصل اول زیدان کاملا سازماندهی دفاعی پیدا کرده
هرچند بارسا قدرشناس اگه بود راحت میبرد
سوپاپ های رعال راحت جا میمونن
پاسای طولی به پشته این سوپاپ ها خیلی کارسازه
کاسمیرو خیلی زیبا از بازی خارج شد و فقط زورشو میزد عمقو بگیره
این از بازی خارج شدن هافبکای رعال به دلیل زنجیره بازیکنایی که دقیقا روی یه خط جلوی هافبک رعال وایستادن
بود ینی سه مهاجم،سه هافبک و دو سوپاپ بارسلون من بارها دیدم که همشون روی یک خط بودن !
خب باتوجه به قدرت حفظه توپ و پاسکاری بارسلون هافبک رعال کاملا فلج شد ،هیچیازشون ندیدیم مخصوصا از بعده خروجه کواچیچ
رعال هرچی بدست اورد از روی ضده حملات و هماهنگی عالی دو سوپاپکناریش و دو وینگه کناریشه !ردپای این همکاری توی هر سه گل دیده میشه !
ضعف دفاع میانی مخصوصا پیکه و جاگیری های اشتباه ترشدگن و موقیت شناسی رعالیا دخل بارسارو اورد
حضور ماسکرانو بجای پیکه مطمعنا بازی رو چپه میکرد
باتوجه به قدرت بازی خوانی قوی ماسکرانو
اما اشتباه بارسلون این بود که وقتی به گوشه ی داخل محوطه رعال میرسیدن سعی میکردن توپو مستقیم بزنن تا یکی گل کنه که ۹۵درصدش بولوکه شد
اکر توپارو برای هافبک ها و نزدیک به خط پشت ۱۸میفرستادن بنظرم موفق به گل زنی میشدن !
یک نکته ی دیگه که خیلی به چشم اومد نبود یک مهاجم سر زن در بارسلون بود طوری که همه ی ارسالاشون به هدفه ضربه سر که خیلی هم زیاد بودن به جایی نرسید !
این بازی بهم ثابت کرد که اگه باهدف به عمق رعال زد کاملا میشه نتیجه گرفت
مولر
+2 #25 مولر 1396-05-23 04:03
به نقل از i.g-b.p:
از سوپر کاپ ایتالیا با کامبک یووه اما در نهایت باختش به تیمی که شایسته تر نشون داد در اون بازی
که بگذریم

الکلاسیکو واقعا در حده شهرتش زیبا بود البته در نیمه دوم
گل به خودی
اخراج
اشتباه داوری(پنالتی که روی مسی نگرفت و پنالتی که به اشتباه روی سوارز گرفت)
یک فوتبال زیبا
اشتباهات بازیکنا
درنهایت میتونم بگم برده تیمی که میشه گفت حقش نبود اما باهوش عمل کرد !
عملکرد ضعیفه ترشدگن و پیکه صاف روی ۳گل دیده شد

اما نگاه تاکتیکی که داشته باشیم میبینیم رعال برخلاف نیم فصل اولپارسال و فصل اول زیدان کاملا سازماندهی دفاعی پیدا کرده
هرچند بارسا قدرشناس اگه بود راحت میبرد
سوپاپ های رعال راحت جا میمونن
پاسای طولی به پشته این سوپاپ ها خیلی کارسازه
کاسمیرو خیلی زیبا از بازی خارج شد و فقط زورشو میزد عمقو بگیره
این از بازی خارج شدن هافبکای رعال به دلیل زنجیره بازیکنایی که دقیقا روی یه خط جلوی هافبک رعال وایستادن
بود ینی سه مهاجم،سه هافبک و دو سوپاپ بارسلون من بارها دیدم که همشون روی یک خط بودن !
خب باتوجه به قدرت حفظه توپ و پاسکاری بارسلون هافبک رعال کاملا فلج شد ،هیچیازشون ندیدیم مخصوصا از بعده خروجه کواچیچ
رعال هرچی بدست اورد از روی ضده حملات و هماهنگی عالی دو سوپاپکناریش و دو وینگه کناریشه !ردپای این همکاری توی هر سه گل دیده میشه !
ضعف دفاع میانی مخصوصا پیکه و جاگیری های اشتباه ترشدگن و موقیت شناسی رعالیا دخل بارسارو اورد
حضور ماسکرانو بجای پیکه مطمعنا بازی رو چپه میکرد
باتوجه به قدرت بازی خوانی قوی ماسکرانو
اما اشتباه بارسلون این بود که وقتی به گوشه ی داخل محوطه رعال میرسیدن سعی میکردن توپو مستقیم بزنن تا یکی گل کنه که ۹۵درصدش بولوکه شد
اکر توپارو برای هافبک ها و نزدیک به خط پشت ۱۸میفرستادن بنظرم موفق به گل زنی میشدن !
یک نکته ی دیگه که خیلی به چشم اومد نبود یک مهاجم سر زن در بارسلون بود طوری که همه ی ارسالاشون به هدفه ضربه سر که خیلی هم زیاد بودن به جایی نرسید !
این بازی بهم ثابت کرد که اگه باهدف به عمق رعال زد کاملا میشه نتیجه گرفت

زیدان امشب کواچیچ رو یک خط عقب کشیده بود و عملا داشت با دو هافبک دفاعی بازی میکرد. و کسی رو از کار انداخته بودم ولی این باعث شده بود مالکیتشون روی توپ کم بشه. شاید مالکیت بارسا بیشتر بود که واقعا هم بود ولی کاملا مشخص بود بازی تو مشت رئاله. بارسا حتی با وجود اشتباهات عجیب داوری بر علیه رئال هم نتونست کاری کنه.
مولر
+3 #26 مولر 1396-05-23 04:04
کسی=مسی
Hamid real
-4 #27 Hamid real 1396-05-23 04:11
به نقل از i.g-b.p:
از سوپر کاپ ایتالیا با کامبک یووه اما در نهایت باختش به تیمی که شایسته تر نشون داد در اون بازی
که بگذریم

الکلاسیکو واقعا در حده شهرتش زیبا بود البته در نیمه دوم
گل به خودی
اخراج
اشتباه داوری(پنالتی که روی مسی نگرفت و پنالتی که به اشتباه روی سوارز گرفت)
یک فوتبال زیبا
اشتباهات بازیکنا
درنهایت میتونم بگم برده تیمی که میشه گفت حقش نبود اما باهوش عمل کرد !
عملکرد ضعیفه ترشدگن و پیکه صاف روی ۳گل دیده شد

اما نگاه تاکتیکی که داشته باشیم میبینیم رعال برخلاف نیم فصل اولپارسال و فصل اول زیدان کاملا سازماندهی دفاعی پیدا کرده
هرچند بارسا قدرشناس اگه بود راحت میبرد
سوپاپ های رعال راحت جا میمونن
پاسای طولی به پشته این سوپاپ ها خیلی کارسازه
کاسمیرو خیلی زیبا از بازی خارج شد و فقط زورشو میزد عمقو بگیره
این از بازی خارج شدن هافبکای رعال به دلیل زنجیره بازیکنایی که دقیقا روی یه خط جلوی هافبک رعال وایستادن
بود ینی سه مهاجم،سه هافبک و دو سوپاپ بارسلون من بارها دیدم که همشون روی یک خط بودن !
خب باتوجه به قدرت حفظه توپ و پاسکاری بارسلون هافبک رعال کاملا فلج شد ،هیچیازشون ندیدیم مخصوصا از بعده خروجه کواچیچ
رعال هرچی بدست اورد از روی ضده حملات و هماهنگی عالی دو سوپاپکناریش و دو وینگه کناریشه !ردپای این همکاری توی هر سه گل دیده میشه !
ضعف دفاع میانی مخصوصا پیکه و جاگیری های اشتباه ترشدگن و موقیت شناسی رعالیا دخل بارسارو اورد
حضور ماسکرانو بجای پیکه مطمعنا بازی رو چپه میکرد
باتوجه به قدرت بازی خوانی قوی ماسکرانو
اما اشتباه بارسلون این بود که وقتی به گوشه ی داخل محوطه رعال میرسیدن سعی میکردن توپو مستقیم بزنن تا یکی گل کنه که ۹۵درصدش بولوکه شد
اکر توپارو برای هافبک ها و نزدیک به خط پشت ۱۸میفرستادن بنظرم موفق به گل زنی میشدن !
یک نکته ی دیگه که خیلی به چشم اومد نبود یک مهاجم سر زن در بارسلون بود طوری که همه ی ارسالاشون به هدفه ضربه سر که خیلی هم زیاد بودن به جایی نرسید !
این بازی بهم ثابت کرد که اگه باهدف به عمق رعال زد کاملا میشه نتیجه گرفت

حق رعال نبود این بازی و ببره....اجبا... خوده هوادارای ۲اتیشه بارسا ام اینو نمیگن...بارسا تو این بازی نابود شد....دوباره به رعال واسه ی cl دیگه امید وار شدم.....با وجود سلطان کریس...و جوانانی مثل..اسنسیو..کو اچیچ...سباسیوس. ..ایشالا ی cl دیگه تو راه...
Hamid real
-6 #28 Hamid real 1396-05-23 04:16
تازه به اینا یه حاج کریم اماده و یه گرت اماده ام اضافه کن... :13:
Hamid real
-5 #29 Hamid real 1396-05-23 04:22
اسنسیو و سباسیوس فوق ستاره های اینده ان...بدون شک...واقعا از پرز راضی ام....تنها نقطه تاریک پروندش...اخراج دلبوسکه بوده...با ۲-۳ تا خرید واقعا بد....ولی در کل راضیم ازش
Hamid real
-5 #30 Hamid real 1396-05-23 04:27
تنها نقطه ضعف رعال...در حال حاضر...دروازبان ....ناواس هم در وازه بان خوبی در کل...ولی بگیر نگیر داره بازیش
i.g-b.p
+2 #31 i.g-b.p 1396-05-23 10:40
ناواس دروازه بان خوبیه
پارسال کله ضعف دفاعیو انداختن گردنه ناواس
شایع سازی کردن که فلانی میاد عصبیش کردن
جوگیرهای رعالم بهونه کردن که بندازنش بیرون
درسته کهکشانی نی ولی درجه یک حساب میشه
و نقطه ضعف نیست
این یک


دوما که منخودم گفتم رعال جزو مدعیاست
ولی زوده از الان قضاوت کرد
امیدوارم دیگهامسال بی حرفو حدیث باشه cl

درمورد اون جمله ام که گفتم حق بارسا بود
اولامالکیت بیشترو داشت
دوما موقیت بیشتر
سوما بازی زیباتری اراعه داد
رعال عملا فلج بود
فقط از کناره هامیتونستن حرکت کنن و خیلی اوتوبوس شدن
۳تا گلم روی خریت و ناامادگی دوتابازیکن بارسلون زده شد!
همه میدونن من توی لالیگا هواداروالنسیا ورعالم
پس نگین تعصبی ترین هوادار بارسا فلان ۹۹درصد هوادارای رعالو بارسا قده هویج درباره فوتبال نمیفهمن
من فقط تو کفه اونیم که گفت بازی توی مشت رعال بود!دقیقا جز اتوبوس و ضده حمله از کنارها این تیم چیکار کرد
بارسا هزارتا پلن برای حمله زد
هافبک رعالو کلا ازبازی خارج کرد
رعال اتوبوس شد
۳تا گلو روی اشتاه فردی خوردن (هرچند دو گل اخر رعال خیلی خیلی زیبابودن)
همه امارا به سمت بارسا چربه !
اشتباه داوریم که خطای کینگ راموس روی مسی توی محوطه نگرفت و یه پنالت اشتباه گرفت ،تازه به ضرربارسا تموم شد زودتر گل میزدن بازی براشون فرق میکرد!
اخراج رونالدو هم سره خریت خودش بود
پیرهنشو سره کلکل با مسی واسه گله اخر بازی برگشت لیگ که مسی زد بردن و پیرهنشو دراورذ
داور هم الکلاسیکو اولش بود
مییخواست کسب اعتبار کنه سختگیری میکرد به همه کارت میداد
یکیم تقدیم به رونالدو کرد
ینی رونالدو عقلش نمیکشید داورقفلیه کارت میگیره
در مورد دایوشم کلا باید داور قرمز مستقیمم بده که امثال رونالدو سوارز بفهمن این حرکت **** بازی محضه
SaeedEminem2
+6 #32 SaeedEminem2 1396-05-23 12:39
نمی دونم بازی بی نظم و پراکنده و چندگانه بارسا رو باید به تغییر مربی ربط داد یا رفتن نیمار ! آخه همین دو هفته پیش با رئال بازی کردن و اصلا بازیشون به این بدی نبود
بازی بی نظم و جایگیری های عجیب و بی ربط قطعا تقصیر مربیه اما این باخت بیشتر تقصیر نیمار بود. حرکات بارسا از سمت راست شروع می شد و به صورت مورب به سمت چپ پشت 18 رئال می رسید، یعنی مسی توپ رو از سمت راست میاورد و طبق عادت می خواست به نیمار برسونه ولی جای نیمار بدجور خالی بود ! واقعا کسی نبود پاس مسی رو بگیره و توپ همش رد می شد می رفت. نیمه دوم آلبا اومد جلو وکمی وضعیت بهتر شد ولی فقط مانع لو رفتن پاس مسی می شد و بعد خودش با یه پاس بی دقت توپ رو از بین همه رد می کرد و می فرستاد اون طرف زمین ! یعنی نیمه اول توپ از سمت بال چپ بارسا اوت می شد و نیمه دوم از سمت بال راستشون !
البته خب این اولین بازی تیم بدون نیمار بود و با گذشت زمان این مشکل رفع می شه، حتی بدون جذب جایگزین واسه نیمار

اما بازی رئال زیدان همچنان مثل تیم منصوریانه، از تاکتیک و نظم تیمی هیچ خبری نیست، مشخصا مربی فقط ترکیب رو مشخص می کنه و می فرسته تو زمین و نقش دیگه ای نداره. مثلا تاکتیک های ونگر رو همه می شناسن، بازی تک ضرب و منظمشون رو هم دو شب قبل دیده بودیم. یا تیم های پپ و لوو و ونگال. تو قائده کاری این مربی ها جای هر بازیکن و محلی که تو بازی مجازه حرکت کنه و اینکه در چه زمان باید فقط و فقط در کدوم نقطه قرار بگیره توسط مربی مشخص شده و بازیکن حق نداره جای دیگه ای بره، همین می شه که مثلا ریبری می گه پپ بازی آدمو محدود می کنه. گواه این حرف هم اینه که قبلا می دیدیم ریبری میومد سمت راست پیش روبن و گاهی روبن می رفت سمت چپ پیش ریبری و گاهی هم کلا جابجا می شدن، این حرکت خیلی اتفاقی و برنامه ریزی نشده بود و یهو به ذهنشون می رسید که جابجا بشن. ولی تو 3 سال پپ هیچ وقت این اتفاق رو ندیدیم
خلاصه که تیم زیدان از این نظر واقعا بی برنامه ست و بسیار پیش میاد که 5 6 تا بازیکن رئال تو دو متر فضا پیش هم جمع شدن. نتایجش رو هم مدیون استعداد فردی خود بازیکنه، تیم ونگر با پاس تک ضرب و مستقیم جلو می ره، تیم زیدان ایسکو یا مودریچ یا مارسلو یا بیل توپ رو می گیرن و یا علی از تو مدد، مثلا کروس تو تیم پپ واقعا نقش پر رنگی داشت و بیشتر توپ ها به کروس می رسید و توسط کروس پخش می شد، اما تو رئال واقعا گمه و تعداد تماس با توپش هم حتی از نصف کمتر شده، دیشب هم واقعا گم ترین بازیکن زمین بود و اصلا اسمش نیومد
البته بازی بی نظم چون توان حفظ توپ و کنترل بازی رو نداره مجبوره بیشتر دفاع کنه و خب دیشب هم بیشتر رئال مشغول به دفاع بود، کروس هم که در کارهای دفاعی واقعا ضعیفه
اینکه بازی زیبا و نتیجه رو همزمان داشته باشی نیاز به ثبات مربی داره و مقصر ترین فرد در بازی زشت رئال پرزه، بازی زیبا وقت زیادی می خواد تا تیم هماهنگ بشه ولی مربی می دونه که فقط باید به فکر نتیجه باشه وگرنه با 2 تا باخت اخراج می شه. به همین خاطر مجبوره نتیجه گیری رو در اولویت اول و آخر قرار بده که خب بازی نتیجه گرایانه واقعا نمی تونه زیبا باشه. به نظرم حداقل بعد از آنجلوتی تا الان خود پرز سرمربی رئال بوده !

اما نمی دونم منظور طرفدارهای رئال از بازی خوب چیه. نیمه اول که هردو تیم خواب آور بودن و من واقعا می خواستم بخوابم، نیمه دوم بازی بهتر شد که خب اونم بارسا بود که حمله می کرد و رئال فقط چندتا ضد حمله داشت، گل اول رئال که فقط حرکت شخصی ایسکو بود و پیکه، گل های دوم و سوم هم 2 تا پاس و یک شوت از پشت 18 خودی ! تازه وقتی بازی مساوی بود، راکیتیچ روی نقطه پنالتی تک به گل شد ولی جو گرفتش که دریبل بزنه و توپ رو لو داد و همون توپ 5 6 ثانیه بعد شد گل دوم رئال. یعنی اگه راکیتیچ جای دریبل شوت می زد، این بارسا بود که 2 - 1 جلو می افتاد
البته پنالتی بارسا هم کارت زرد داشت و نمی دونم تا کی باید شیرجه های نیمار و سوارز رو به اشتباه پنالتی بگیرن و بعدش هم هیچ برخوردی نشه ! صدها بار تعمدا اقدام به فریب داور کردن ولی نه تنها هیچ محرومیتی در کار نیست، همچنان هم شیرجه هاشون رو پنالتی می گیرن !
از اون طرف هم رونالدو قطعا نباید کارت می گرفت، تصویر واضح نبود، هم پنالتی می اومد هم تمارض، تو سرعت بالا آدم با کوچک ترین برخوردی میوفته ولی نحوه افتادن رونالدو هم مصنوعی بود و داور هم به همین دلیل پنالتی نگرفت، درکل زیاد واسه پنالتی اخراج قانع نشدم ولی حداقل برخورد وجود داشت و در این صورت دیگه دادن کارت معنی نداره. اما خب بد نیست رئالی ها هم طعم اخراج اشتباه رو بچشن !
The Miz
+2 #33 The Miz 1396-05-23 19:08
زیدان تیم بی حال و سردرگم بنیتز رو تحویل گرفت در عرض. 18 ماه دو بار قهرمان اروپا کردش هنوز میگن زیدان مربی نیست و عیارش مشخص نشده نخیر زیدان هم یکی از بهترین بازیکنای تاریخ فوتباله هم مربی درجه یکی هست.
هوینس خرفت که هی چپ و راست میگه ستاره نمیخریم باید چشاشو وا کنه رونالدو رو ببینه که چطور تو این چندساله ابزار اصلی موفقیت رئال بوده.
رئال در حال حاضر بهترین فوتبال رو بازی میکنه و بازم شانس اول قهرمانی اروپاست.
Hamid real
-6 #34 Hamid real 1396-05-23 19:09
به نقل از i.g-b.p:
ناواس دروازه بان خوبیه
پارسال کله ضعف دفاعیو انداختن گردنه ناواس
شایع سازی کردن که فلانی میاد عصبیش کردن
جوگیرهای رعالم بهونه کردن که بندازنش بیرون
درسته کهکشانی نی ولی درجه یک حساب میشه
و نقطه ضعف نیست
این یک


دوما که منخودم گفتم رعال جزو مدعیاست
ولی زوده از الان قضاوت کرد
امیدوارم دیگهامسال بی حرفو حدیث باشه cl

درمورد اون جمله ام که گفتم حق بارسا بود
اولامالکیت بیشترو داشت
دوما موقیت بیشتر
سوما بازی زیباتری اراعه داد
رعال عملا فلج بود
فقط از کناره هامیتونستن حرکت کنن و خیلی اوتوبوس شدن
۳تا گلم روی خریت و ناامادگی دوتابازیکن بارسلون زده شد!
همه میدونن من توی لالیگا هواداروالنسیا ورعالم
پس نگین تعصبی ترین هوادار بارسا فلان ۹۹درصد هوادارای رعالو بارسا قده هویج درباره فوتبال نمیفهمن
من فقط تو کفه اونیم که گفت بازی توی مشت رعال بود!دقیقا جز اتوبوس و ضده حمله از کنارها این تیم چیکار کرد
بارسا هزارتا پلن برای حمله زد
هافبک رعالو کلا ازبازی خارج کرد
رعال اتوبوس شد
۳تا گلو روی اشتاه فردی خوردن (هرچند دو گل اخر رعال خیلی خیلی زیبابودن)
همه امارا به سمت بارسا چربه !
اشتباه داوریم که خطای کینگ راموس روی مسی توی محوطه نگرفت و یه پنالت اشتباه گرفت ،تازه به ضرربارسا تموم شد زودتر گل میزدن بازی براشون فرق میکرد!
اخراج رونالدو هم سره خریت خودش بود
پیرهنشو سره کلکل با مسی واسه گله اخر بازی برگشت لیگ که مسی زد بردن و پیرهنشو دراورذ
داور هم الکلاسیکو اولش بود
مییخواست کسب اعتبار کنه سختگیری میکرد به همه کارت میداد
یکیم تقدیم به رونالدو کرد
ینی رونالدو عقلش نمیکشید داورقفلیه کارت میگیره
در مورد دایوشم کلا باید داور قرمز مستقیمم بده که امثال رونالدو سوارز بفهمن این حرکت **** بازی محضه

عشقم...رعال فلج نبود...سبک بازی مون همینه...cunter attack..ضد حمله...این سبک ما مقابل تیم های که مالکیت توپ دوس دارن....تا بوده همین بوده...شوت داخل چارچوب ما ام بیشتر بوده...چجوری میگی بارسا بیشتر موقعیت داشته...۲ تا گل اخرم که نگو....پشمام ریخت....در کل خیلی خوبیم ما
mohammadamin
+1 #35 mohammadamin 1396-05-23 19:21
به نقل از The Miz:
زیدان تیم بی حال و سردرگم بنیتز رو تحویل گرفت در عرض. 18 ماه دو بار قهرمان اروپا کردش هنوز میگن زیدان مربی نیست و عیارش مشخص نشده نخیر زیدان هم یکی از بهترین بازیکنای تاریخ فوتباله هم مربی درجه یکی هست.
هوینس خرفت که هی چپ و راست میگه ستاره نمیخریم باید چشاشو وا کنه رونالدو رو ببینه که چطور تو این چندساله ابزار اصلی موفقیت رئال بوده.
رئال در حال حاضر بهترین فوتبال رو بازی میکنه و بازم شانس اول قهرمانی اروپاست.


کاملا موافقم.ریال امسال هم شانس اوله و زیدان هم نشون داد موفقیت هاش با ریال اصلا تصادفی نبوده!
i.g-b.p
+1 #36 i.g-b.p 1396-05-23 22:39
به نقل از Hamid real:
عشقم...رعال فلج نبود...سبک بازی مون همینه...cunter attack..ضد حمله...این سبک ما مقابل تیم های که مالکیت توپ دوس دارن....تا بوده همین بوده...شوت داخل چارچوب ما ام بیشتر بوده...چجوری میگی بارسا بیشتر موقعیت داشته...۲ تا گل اخرم که نگو....پشمام ریخت....در کل خیلی خوبیم ما
عزیزم من فقط محو بودن هافبکاتون یادمه
توپاییکه مهاجمهای قدرنشناس بارسلون نزدن یادمه
نگو این سبک ماست چون هیچوقت رعال زیزواینجوری بازی نکرده بود
یاده اوتوبوس مورینیو افتادم ،پس منو نخندون خواهشا
Hamid real
-1 #37 Hamid real 1396-05-24 04:07
به نقل از i.g-b.p:
عزیزم من فقط محو بودن هافبکاتون یادمه
توپاییکه مهاجمهای قدرنشناس بارسلون نزدن یادمه
نگو این سبک ماست چون هیچوقت رعال زیزواینجوری بازی نکرده بود
یاده اوتوبوس مورینیو افتادم ،پس منو نخندون خواهشا

Khob shoma bayad beri bazio dobare bebini


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10904
  • ما 279 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29770391

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده