پیش بینی با جایزه نقدی

ورود به سایت

پیش بینی نتایج بایرن در فصل 2016/17 با جایزه

gift-card-fcb-variant694x390.jpg

FCBAVARIA.IR- در فاصله چند روز مانده تا شروع بوندسلیگا، وبسایت رسمی هواداران بایرن مونیخ اف سی باواریا در نظر دارد مسابقه پیش بینی نتایج بایرن مونیخ در فصل 2016/17 را با جایزه برگزار کند. بدین صورت که در انتهای این فصل (خرداد 96) سه عدد کارت هدیه پنجاه هزار تومانی به سه نفر اول اهدا خواهد شد. شرکت در هر مرحله از پیش بینی از فاصله دو روز مانده به بازی آغاز و در لحظه شروع بازی بایرن خاتمه می یابد.

پیش بینی صحیح با تعدادهای گل ها 10 امتیاز، پیش بینی تیم برنده با تفاضل گل صحیح 7 امتیاز، تنها پیش بینی تیم برنده بدون تعداد گل های دقیق 5 امتیاز و به افرادی که نتیجه را اشتباه پیش بینی کنند 2 امتیاز تعلق خواهد گرفت. شرکت در مسابقه تنها برای اعضا امکان پذیر است.

نظرات  

kingkahn
+8 #1 kingkahn 1395-06-03 14:04
خیلی خوبه ممنون از دوستان
نقل قول
محمد کریمی
+8 #2 محمد کریمی 1395-06-03 14:24
اقا اسپانسر کیه؟؟؟
نقل قول
i.g-b.p
+8 #3 i.g-b.p 1395-06-03 17:19
خیلی هم عالیه
ممنون واقعا
فکر عالی هست
نقل قول
Eminent-21
+9 #4 Eminent-21 1395-06-03 19:35
صرف نظر از جایزه، چیزی که برای من انگیزه ایجاد میکنه رقابت بین شرکت کننده ها هستش.
اگه بعد هر بازی امتیاز کل و رتبه بین شرکت کننده ها رو بدونیم خیلی خوب میشه.
نقل قول
محمد کریمی
+5 #5 محمد کریمی 1395-06-03 20:21
وضعیت شواینی چه ابروریزی شد،به چه خفتی افتاد.
نقل قول
FCBAYERNY
+7 #6 FCBAYERNY 1395-06-03 20:31
خیلی رقابت بینظیری میشه
امیدوارم همه شرکت کنند
موفق باشید دوستان :a0087
نقل قول
admin
+7 #7 admin 1395-06-03 21:12
به نقل از محمد کریمی:
اقا اسپانسر کیه؟؟؟

اسپانسر چی هست :4: ؟
به نقل از Eminent-21:
صرف نظر از جایزه، چیزی که برای من انگیزه ایجاد میکنه رقابت بین شرکت کننده ها هستش.
اگه بعد هر بازی امتیاز کل و رتبه بین شرکت کننده ها رو بدونیم خیلی خوب میشه.

منوی بالای سایت لینکش هست، fcbavaria.ir/make-a-prediction/best
فقط قبلش باید فصل مربوطه رو از اون قسمتی که نوشته --تمام رقابت ها-- انتخاب کنید
این امتیاز کلی و رتبه:

اینم امتیازی که کاربر تو هر مسابقه گرفته:
نقل قول
سلام
+7 #8 سلام 1395-06-03 21:15
به نظرم شواینی کار درستی کرده که گفته می خوام تو منچستر بمونم چون دستمزد بالایی می گیره و اینکه تو سال بازنشستگیش خوب استراحت می کنه و به زندگی شخصیش هم بهتر می تونه برسه.
نقل قول
SaeedEminem2
+3 #9 SaeedEminem2 1395-06-03 21:27
به نقل از محمد کریمی:
وضعیت شواینی چه ابروریزی شد،به چه خفتی افتاد.

خیلی وضعیت بدی شده :2: تعجب می کنم از برخوردی که رومنیگه کرد، انگار که می خواد تلافی کنه ! همیشه فکر می کردم بایرن هوای بازیکن های قدیمیش رو داره ولی پس کو؟ واقعا الان نمی خوای به بازیکن دوازده ساله ات کمک کنی پس کی می خوای؟
این یه آبرو ریزیه واسه بایرن که اینجوری پشت اسطوره اش رو خالی می کنه، دیگه رفتنش از رفتار گوتزه با دورتموند که بدتر نبود، تازه از نظر آمادگی و کارآمدی حداقل در دو سال آینده خیلی از گوتزه مفید تره. دورتموند میاد واسه بازیکن افت کرده اون همه پول می ده ولی ما واسه بازیکنی که آمادگیش حداقل از پارسال که بایرن رو ترک کرد بهتره، حاضر نیستیم دو میلیون بدیم
نقل قول
کان مقدس
+5 #10 کان مقدس 1395-06-03 21:36
هنوز برای این فصل شروع نشده پیش بینی؟
نقل قول
SaeedEminem2
+4 #11 SaeedEminem2 1395-06-03 21:49
به نقل از کان مقدس:
هنوز برای این فصل شروع نشده پیش بینی؟

چرا علی جان شروع شده، سمت راست سایت زیر قسمت نظرسنجی بازی با برمن اومده
نقل قول
Eminent-21
+7 #12 Eminent-21 1395-06-03 22:15
به نقل از admin:

منوی بالای سایت لینکش هست، fcbavaria.ir/make-a-prediction/best
فقط قبلش باید فصل مربوطه رو از اون قسمتی که نوشته --تمام رقابت ها-- انتخاب کنید

ممنون
:63:
نقل قول
SaeedEminem2
+2 #13 SaeedEminem2 1395-06-04 18:24
پیش بینی بازی اول خیلی سخته، نه خیلی از قدرت بایرن خبر داریم نه کلا چیزی از برمن می دونیم، به قولی هندونه در بسته ست و باید شانسی یه چیزی بزنیم
نقل قول
SaeedEminem2
+3 #14 SaeedEminem2 1395-06-04 18:53
بعد از اینکه سال اول پپ تموم شد، مسئولای بایرن می گفتن ما قبل از پپ هم قهرمانی اروپا داشتیم و پپ رو واسه تغییر سبک و استایل تیم آوردیم !
سال اول که خواب آور شده بودیم هیچ، از سال دوم پاس های عرضی کم شد و بازی بایرن کمی سرعتی تر شد، در اواخر سال سوم هر وقت که ترکیب کامل بود بازی بایرن تماشاگر پسند می شد و می گفتن ما پپ رو واسه همین آوردیم که بازی تیم فلان بشه
حالا کار نداریم که عملا تا پای التماس هم رفتن که پپ بمونه، اما حالا که پپ رفتنی شده، واقعا نباید می رفتی دنبال یه مربی که سبک کاریش به نوعی ادامه دهنده سبک پپ باشه؟ این همه سبک سبک و این همه هزینه الان عملا تمامش پودر شد رفت هوا. یعنی می شه به قطع یقین گفت که تغییری که بایرن تو این سه ماه داشته بیشترین تغییر آنی تاریخ فوتباله و هیچ وقت سابقه نداشته که یه تیم بیاد به این سرعت از صفر تا صد تمام ویژگی هایی که در چندین سال به دست آورده رو یهو بذاره کنار و عملا بشه یه تیم جدید
البته شاید بگید گزینه ای بهتر از کارلتو نبود، اما بود زیاد هم بود، مثلا بایرن اگه یه پیشنهاد سه ساله به ونگر می داد بدون چک و چونه با سر میومد، یا حتی یواخیم لوو، دقیقا دو نفری که خود پپ سال 2009 گفت از سبک بازی اونا الگو برداری کرده. مربی های دیگه ای هم هست که به بازی مالکانه و تهاجمی اعتقاد داشته باشن. ولی مربی های ایتالیایی مثل الگری و کونته، مورینیو وار هیچ اعتقادی به حفظ توپ و بازی تهاجمی ندارن و اساس کارشون بر دفاع و ضد حمله ست. سبکی که به این شکل هیچ وقت لاقل در این 20 سالی که من دیدم تو بایرن وجود نداشته
البته این به معنی انتقاد از آنجلوتی نیست ولی این زیر توپ زدن و بازی دفاعی بایرن .....
الانم گفته منتظر انقلاب در بایرن نباشید ! واقعا دیگه انقلاب از این بیشتر؟ چیزی هم مونده که تغییر نکرده باشه؟ البته شاید منظورش از نظر پست بازیکن هاست چون تنها چیزی که تا اینجا تغییر نداشته محل بازی بازیکن هاست و بس
نقل قول
Pouyan
+4 #15 Pouyan 1395-06-04 22:53
ضمن تشکر از سعید عزیز و دیگر ادمینهای سایت درخصوص برگزاری مسابقه پیش بینی ،
درخصوص رفتار مدیرعامل بایرن با شواینی و عدم اشتیاق به بازگشت او به خانه و اینکه یکی دوسال آخر بازیگریش رو در بایرن بازی کنه من هم با سعید موافقم ، واقعا هرچقدر رومنیگه در دوران بازیگری اش خوب بود در دوران مدیریت همه را به تامل وادار کرده است .
درخصوص آوردن آنجلوتی بنظرم وقت آن رسیده بود که ما کمی از بازی مالکانه کوتاه بیاییم ، آخه تیمی که با 4 تا پاس در زمان یوپ هاینکس به تیم مقابل گل میزد و در دفاع عالی عمل میکرد چرا باید تا تو دروازه حریف هم پاسکاری کنه ؟ البته خیلی از برادران عزیزم در این سایت شاید با این روش موافق باشن که من به نظرشان احترام میذارم ولی وقتشه که دوباره جام اروپا را بگیریم و برای گرفتن جام باید هزینه بدیم و این تغییر سبک و سیاق یکی از هزینه های اولیه است ؛ یه نگاه به 3 فصل قبل بیاندازید که در هر سه فصل در نیمه نهایی توسط اسپانیایی ها از جام بیرون شدیم ! آیا چقدر ناراحت شدیم که بازی دردست ما بود و میزان پاسهای ما 4 برابر حریف بود و ..... آخرش نتیجه را واگذار کردیم .
فینال جام ملتهای اروپا را بیاد بیارید فرانسه چقدر به در بسته زد ولی آخرش چی شد ؟ اونی که حقش نبود قهرمان شد خدائیش پرتغال لیاقت قهرمانی نداشت ولی تمامی رسانه های گروهی ازش تعریف کردند که چقدر ال بود و چقدر بل بود . آخر هم جام گرفت.
سال 1992 بازی نهایی را دانمارک از آلمان بزرگ و قهرمان جهان برد ولی هیچکس راجع به این حرف نمیزنه که چقدر دانمارک دفاعی بازی کرد و در دو ضد حمله از ما برد هیچکس از بازی زیبا و چشم نواز توماس هاسلر و کلینزمان ، ماتیوس و برمه حرفی نزد.
بنظرم ما باید مننتظر باشیم و بازی تیم محبوبمان را در فصل جدید ببینیم و منتظر برد ها و قهرمانی های بین المللی از جمله اروپا باشیم .
نقل قول
SaeedEminem2
+2 #16 SaeedEminem2 1395-06-04 23:38
بله درستش اینه که تیم از ساده و سریع ترین راه ممکن به گل برسه، اما حفظ توپ در میانه های زمین صرفا واسه گل زدن نیست، هم مانع از گل خوردن می شه و به نوعی بهترین دفاعه و هم کلاس بالای بازی تیم رو نشون می ده، وگرنه زیر توپ زدن رو که داغون ترین بازیکن ها هم بلدن
من همیشه گفتم که هیچ تیمی دلش نمی خواد اتوبوس بشه، همه مربی ها هم دوست دارن تیمشون مالکانه و تهاجمی بازی کنه، اما مسئاله اینه که خیلی از تیم ها توانایی این کار رو ندارن، راهی جز زیر توپ زدن ندارن، اما بایرن داره !
حالا نه اینکه دفاع آخر هم بیاد تو زمین حریف و راه ضد حمله خوردن باز بشه، می شه یه تعادلی هم داشت، درست مثل تیم هاینکس، هیچ وقت ضد حمله نمی خورد اما میانگین 65% هم بازی دستش بود. حتی در دو فینال اروپایی که داشت بازی یک طرفه دستش بود و دفاع رو هم به درستی و با نهایت دقت انجام می داد،
حرف منم همینه که یه تعادلی باشه، نه حمله با 11 نفر نه دفاع با با یازده نفر، مالکیت 43 درصدی و اتوبوس شدن بایرن واسه من افسرده کننده ست، احساس حقارت می کنم. چه بسا که حریف هم بارها و بارها به دروازه ما نزدیک شد و اگه روز خوب نویر نبود راحت 6 تا از دورتموند می خوردیم. که در واقع نکته بد داستان همینه که حفظ توپ و حمله رو به کل رها کردیم و گذاشتیم کنار اما دفاع رو هم به درستی انجام نمی دادیم و مهاجم های حریف بارها در حضور مدافعین ما و نه از روی ضد حمله با دروازه بان ما تک به تک شدن
نقل قول
رهگذر
+1 #17 رهگذر 1395-06-05 19:37
به نقل از Pouyan:
ضمن تشکر از سعید عزیز و دیگر ادمینهای سایت درخصوص برگزاری مسابقه پیش بینی ،
درخصوص رفتار مدیرعامل بایرن با شواینی و عدم اشتیاق به بازگشت او به خانه و اینکه یکی دوسال آخر بازیگریش رو در بایرن بازی کنه من هم با سعید موافقم ، واقعا هرچقدر رومنیگه در دوران بازیگری اش خوب بود در دوران مدیریت همه را به تامل وادار کرده است .
درخصوص آوردن آنجلوتی بنظرم وقت آن رسیده بود که ما کمی از بازی مالکانه کوتاه بیاییم ، آخه تیمی که با 4 تا پاس در زمان یوپ هاینکس به تیم مقابل گل میزد و در دفاع عالی عمل میکرد چرا باید تا تو دروازه حریف هم پاسکاری کنه ؟ البته خیلی از برادران عزیزم در این سایت شاید با این روش موافق باشن که من به نظرشان احترام میذارم ولی وقتشه که دوباره جام اروپا را بگیریم و برای گرفتن جام باید هزینه بدیم و این تغییر سبک و سیاق یکی از هزینه های اولیه است ؛ یه نگاه به 3 فصل قبل بیاندازید که در هر سه فصل در نیمه نهایی توسط اسپانیایی ها از جام بیرون شدیم ! آیا چقدر ناراحت شدیم که بازی دردست ما بود و میزان پاسهای ما 4 برابر حریف بود و ..... آخرش نتیجه را واگذار کردیم .
فینال جام ملتهای اروپا را بیاد بیارید فرانسه چقدر به در بسته زد ولی آخرش چی شد ؟ اونی که حقش نبود قهرمان شد خدائیش پرتغال لیاقت قهرمانی نداشت ولی تمامی رسانه های گروهی ازش تعریف کردند که چقدر ال بود و چقدر بل بود . آخر هم جام گرفت.
سال 1992 بازی نهایی را دانمارک از آلمان بزرگ و قهرمان جهان برد ولی هیچکس راجع به این حرف نمیزنه که چقدر دانمارک دفاعی بازی کرد و در دو ضد حمله از ما برد هیچکس از بازی زیبا و چشم نواز توماس هاسلر و کلینزمان ، ماتیوس و برمه حرفی نزد.
بنظرم ما باید مننتظر باشیم و بازی تیم محبوبمان را در فصل جدید ببینیم و منتظر برد ها و قهرمانی های بین المللی از جمله اروپا باشیم .

به نقل از SaeedEminem2:
بله درستش اینه که تیم از ساده و سریع ترین راه ممکن به گل برسه، اما حفظ توپ در میانه های زمین صرفا واسه گل زدن نیست، هم مانع از گل خوردن می شه و به نوعی بهترین دفاعه و هم کلاس بالای بازی تیم رو نشون می ده، وگرنه زیر توپ زدن رو که داغون ترین بازیکن ها هم بلدن
من همیشه گفتم که هیچ تیمی دلش نمی خواد اتوبوس بشه، همه مربی ها هم دوست دارن تیمشون مالکانه و تهاجمی بازی کنه، اما مسئاله اینه که خیلی از تیم ها توانایی این کار رو ندارن، راهی جز زیر توپ زدن ندارن، اما بایرن داره !
حالا نه اینکه دفاع آخر هم بیاد تو زمین حریف و راه ضد حمله خوردن باز بشه، می شه یه تعادلی هم داشت، درست مثل تیم هاینکس، هیچ وقت ضد حمله نمی خورد اما میانگین 65% هم بازی دستش بود. حتی در دو فینال اروپایی که داشت بازی یک طرفه دستش بود و دفاع رو هم به درستی و با نهایت دقت انجام می داد،
حرف منم همینه که یه تعادلی باشه، نه حمله با 11 نفر نه دفاع با با یازده نفر، مالکیت 43 درصدی و اتوبوس شدن بایرن واسه من افسرده کننده ست، احساس حقارت می کنم. چه بسا که حریف هم بارها و بارها به دروازه ما نزدیک شد و اگه روز خوب نویر نبود راحت 6 تا از دورتموند می خوردیم. که در واقع نکته بد داستان همینه که حفظ توپ و حمله رو به کل رها کردیم و گذاشتیم کنار اما دفاع رو هم به درستی انجام نمی دادیم و مهاجم های حریف بارها در حضور مدافعین ما و نه از روی ضد حمله با دروازه بان ما تک به تک شدن


خیلی خوب شد بعد از مدتها دوباره بحث ها داره جالب میشه
در واقع هم سعید هم پویان گل دارن یک موضوع و میگن از دو دید مختلف اینی که یکدفعه همه چیز و بزاریم کنار که اصلا جالب نیست و تهش به یک نوعی احساس خوبی نمیده به ادم از اونطرف هم دیدیم که با بازی مالکانه صرف نمیشه حتما برنده بود شاید نیاز بود کارلو فقط یک اصلاحات کوچیک ایجاد میکرد و به قول معروف فقط یک دستی به سرو گوش تیم میکشید ولی نباید انتظار داشته باشیم مربی ایتالیایی باشه و از فوتبال ایتالیایی صرف نظر کنه تیم پپ وقتی زیبا بازی میکرد فوق العاده بود ولی دیگه اکثر تیمها یاد گرفته بودن که راه کارش دفاع اتوبوسیه
البته هنوز فصل شروع نشده و هنوز نمیدونیم دقیقا توی مغر کارلو چی میگذره و نمیشه یکی دو بازی اخیر و ملاک قرار داد شاید مجبور بوده جلوی این تیمها اینجور بازی کنه شایدم هنوز به ترکیبی که میخواد نرسیده و هزار شاید دیگه
ولی چیزی که مسلمه اینه که الان دیگه وقتشه که بایرن جام بیاره حالا با فلسفه پپ یا کارلو فرقی نداره تیمهای بزرگ به جامهایی که میارن زنده هستن هممون توی یورو دیدیم که به بازی زیبا جام ندادن برای گرفتن جام فاکتورهای دیگه ای هم به غیر از بازی زیبا لازمه که تیم باید روی اونها هم سرمایه گذاری کنه امیدوارم بایرن کارلو دستش تو جام اوردن باز بشه همونجور که کارلو هر جا رفته جام گرفته و این روند و با بایر هم ادامه بده هم تیم و هم کارلو این پتانسیل و داره به امید خدا
نقل قول
محمود
+3 #18 محمود 1395-06-17 00:09
کار خوبی هست.خسته نباشید
نقل قول
24
-10 #19 24 1395-06-17 00:46
کارت 50 تومانی؟!!! فکر کردم ماشین میدین!
نقل قول

نوشتن دیدگاه

هر گونه صحبت در مورد مسائل سیاسی، قومی - نژادی و مذهبی اکیدا ممنوع است.
نظراتی که حاوی الفاظ ناشایست و توهین آمیز باشد، بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد !
برای سهولت بیشتر و استفاده از سایر امکانات سایت، لطفا ثبت نام کرده و با اکانت خود وارد شوید !

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

نظرسنجی

آیا آنجلوتی می تواند بایرن را به روزهای اوج باز گرداند؟

نتیجه دیدار قبلی

هفته بیست و یکم
هرتا برلین 1 : 1 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2016/17

تیم
برد امتیاز
1
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 15 50
2
لایپزیک
لایپزیک 14 45
3
دورتموند
دورتموند 10 37
4
هوفنهایم
هوفنهایم 9 37
5
فرانکفورت
فرانکفورت 10 35
6
هرتا برلین
هرتا برلین 10 34
7
اف سی کلن
اف سی کلن 8 33

وضعیت آب و هوای مونیخ

باران موسمی

10°C

باران موسمی

رطوبت: 81%

باد: 28.97 km/h

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
666
مطالب
3148
  • ما 85 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

2838314

درباره ی سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 92 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران باشگاه بایرن و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می شود.