بوندسلیگا

ورود به سایت

  • ثبت نام

واکنش ها و خلاصه بازی یونیون 1-1 بایرن

Screenshot 2022-09-03 at 20-30-46 Galerie Bundesliga Union Berlin - FC Bayern.png

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، 

جولیان ناگلزمن: "تا جایی که به نتیجه مربوط می شود، مشکلی نیست. ما از موقعیت های خود مانند بازی مقابل مونشن گلادباخ استفاده نکردیم. البته به برتری نزدیک بودیم، به خصوص در نیمه دوم. متاسفانه سطح انرژی تیم بالا نبود. اما این اتفاق گاها می افتد. یونیون با شور و حرارت خاصی دفاع می کرد. در نیمه اول دو موقعیت بزرگ داشتیم، در نیمه دوم هم دو موقعیت عالی داشتیم . اما در مجموع ایده آل بازی نکردیم. در نهایت نتیجه عادلانه بود، حتی اگر ما به پیروزی نزدیک تر بودیم. ما باید به همین یک امتیاز بسنده کنیم."

توماس مولر: "یونیون همان گونه که انتظارش را داشتیم بازی کرد. چیزی که مایه تاسف است این است که ابتدا گل اول را می خوریم و عقب می‌افتیم. البته در این بازی بلافاصله جبران کردیم. اما بعد از آن نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. شما در زمین یونیون موقعیت های زیادی پیدا نمی کنید. در پاس آخر هم ما بسیار بد عمل کردیم. با این شرایط در اینجا فقط یک تساوی بدست می آورید. ما یک بازی خوب انجام دادیم، اما نه عالی که بتوانیم از آن خیلی خوشحال باشیم؛ هرچند این به خاطر کیفیت حریف هم بود."

مارسل سابیتزر: "به هیچ وجه راضی نیستیم، آنچه را که قرار بود در زمین انجام دهیم را انجام ندادیم. به همین دلیل فقط با یک امتیاز به خانه می رویم. شاید بدشانسی هایی داشتیم مثل دریافت گل اول. شما موقعیت‌های زیادی در مقابل یونیون به دست نمی‌آورید، بنابراین باید قدر آنها را بدایند. مخصوصاً در ابتدای نیمه دوم می‌توانستیم بهتر کار کنیم و جلو بیفتیم. در آن صورت، احتمالاً بازی را می بردیم. در مجموع خوب نبودیم و شاید لیاقت سه امتیاز را نداشتیم."

ماتییس دی لیخت: "ما امروز خوب بازی نکردیم، فرصت های زیادی نداشتیم. مثل همیشه با انرژی نبودیم. یونیون خیلی خوب عمل کرد. ما همیشه می‌خواهیم برنده شویم، اما امروز موفق نبودیم. باید علت را تحلیل کنیم و دوباره بهتر شویم. اینتر حریف سخت تری است. آنها تیمی با تجربه و بازیکنانی از نظر بدنی بسیار قوی دارند. "

واکنش رقیب

اورس فیشر (سرمربی، یونیون برلین): "بایرن به پیروزی نزدیک تر بود. اما ما هم از نظر دفاعی عملکرد بی نقصی به نمایش گذاشتیم. بایرن اگرچه بیش از 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت، اما ما بیکار نبودیم و موقعیت هایی ساختیم. کار بزرگی کردیم، در هر دو نیمه به خوبی توپ را به دست آوردیم. در نهایت مستحق یک امتیاز بودیم."

کریستوفر تریمل (کاپیتان، یونیون برلین): "چنین عملکردی به خصوص در خط دفاعی ذر مقابل بایرن فوق العاده است و حس خوبی دارد. از نظر تاکتیکی، ما عالی کار کردیم. تحت تاثیر حریف قرار نگرفتیم و فضای کمی به آنها دادیم ."

فردریک رونو (دروازه بان، یونیون برلین): "بازی در مقابل بایرن همیشه سخت است، آنها تیم قدرتمندی هستند. ما خوب کار کردیم، خوب جنگیدیم. کسب یک امتیاز مقابل بایرن واقعا خوب است."

ویدئو


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

موافق ماندن توخل در بایرن هستید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

18-05-2024 17:00 - هفته سی و چهارم
هوفنهایم 4 : 2 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 33 27 0 87
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 34 23 8 72
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 33 22 7 70
4
لایپزیک
لایپزیک 33 19 7 64
5
دورتموند
دورتموند 33 17 7 60
6
فرانکفورت
فرانکفورت 33 11 9 46
7
هوفنهایم
هوفنهایم 34 13 14 46

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1297
مطالب
11095
  • ما 321 مهمان و 5 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

31099091

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده