لیگ قهرمانان

ورود به سایت

  • ثبت نام

یونایتد؛ کنفرانس پیش از بازی توخل و موسیالا

Screenshot 2023-03-25 at 15-26-45 Live text Thomas Tuchel's unveiling with Oliver Kahn & Hasan Salihamidžić.png

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، 

توخل در مورد واکنش نشان دادن پس از بازی فرانکفورت

"آن شکست خیلی دردناک بود. ما خیلی از توپ های مهم را از دست دادیم:در مجموع 22 بار.حتی ده تا هم خیلی زیاد است. این عدد به طرز عجیبی بالاست. اما، هیچ یک از آن اشتباهات مستقیماً به گل منجر نشد. ما توانستیم موقعیت را کنترل کنیم، اما در 4 گل اول مشکل در عمق داشتیم. اینها نکات مهم شکست بود. ما این آمار ها را به تیم نشان دادیم. این آمار ها بازی را تعیین کردند."

در مورد نگرش تیم

"اگر مشکل از ذهنیت تیم باشد غیرقابل درک است. هیچ نشانه ای از آن در تمرینات وجود نداشت. اگر اینطور باشد، مطمئنا نمی توانم آن را درک کنم."

در مورد رهبری در زمین

"ما در حال کار روی آن هستیم. این یکی از نکات اساسی است. ما از قبل فکر می کردیم که بهتر هستیم. اما به طرز وحشیانه ای با یک نتیجه بد تنبیه شدیم که بسیار دردناک است. اما باید گفت که این اولین شکست ما در لیگ بود. من اطمینان زیادی دارم که واکنشی مناسب به آن خواهیم داشت. ما خیلی مستقیم اشتباهات را آنالیز کزدیم. فردا این فرصت را داریم که در یکی از بزرگترین صحنه های فوتبال واکنش خودمان را نشان دهیم."

در مورد تغییرات احتمالی در ترکیب ابتدایی

هنوز ترکیب را مشخص نکرده ام، منتظرم ببینم در تمرینات چه می شود، فردا تصمیم می گیریم.

در مورد منچستریونایتد

آنها همیشه تیم خطرناکی هستند. این بخشی از DNA آنها است که می توانند در لحظات سخت جان سالم به در ببرند. آنها در بازی خود فراز و نشیب هایی دارند و اخیراً گل های زیادی دریافت کرده اند. در لحظات سخت اما می توانید ببینید که واقعاً چه توانایی هایی دارند. استادیوم نیز شرایط خاصی ایجاد می کند. این یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود."

در مورد آماده شدن برای مسابقه

"بازی در منچستر همیشه تجربه ای بزرگ است. آن ها یک باشگاه بزرگ هستند. ما به بهترین شکل ممکن و برای بهترین یونایتد ممکن آماده می شویم. آنها تیم بسیار خوب و سرسختی هستند. امیدواریم که بتوانیم از عملکرد خوب آنها جلوگیری کنیم."

در مورد اریک تن هاگ

"من با همه همکارانم همدلی می کنم. گاهی اوقات این شغل دشوار و چالش برانگیز است. می دانم که مدیریت باشگاه های بزرگ چگونه است. گاهی اوقات احساس می کنید که یک باشگاه به سرعتی که می خواهید توسعه نمی یابد. فردا برای موفقیت در این شهر باید انرژی زیادی داشته باشیم. من مطمئنم که یونایتد می‌خواهد و خواهد جنگید."

در مورد هری کین

"همه هواداران دوست دارند هری در تیم آنها بازی کند. ما بسیار مفتخریم که توانستیم هری را به خدمت بگیریم. او یک شخصیت عالی ،یک الگوی عالی و بازیکنی فوق العاده است. او گل های زیادی به ثمر می رساند و فردا خوشحال خواهد شد اگر در این ورزشگاه به میدان رود. این یک داستان عالی است که ما توانستیم کاپیتان انگلیس، مهاجم اصلی شما را به آلمان بیاوریم."

در مورد مصاف های تاریخی بایرن با منچستریونایتد

"بلافاصله بازی در بارسلونا به ذهنم می رسد. من می توانم تمام آن را به یاد بیاورم. بعد از آن زمان فرگی رسید. آن زمان همه ما جوان بودیم. البته، فردا سعی خواهیم کرد بازی را به نفع خودمان تعیین کنیم."

در مورد تغییر انگیزه تیم با توجه به قطعی شدن صعود

"من درک می کنم که برخی از مردم فکر کنند که در بازی مقابل کپنهاگ ما تلاش کافی نکرده باشیم. اما وقتی سرمربی بایرن یا یونایتد هستید، تعهد می دهید که هر بازی 100 درصد توانتان را به کار بگیرید. وقتی پیراهن بایرن را می پوشی باید مثل قهرمانان رفتار کنی و راه دیگری وجود ندارد. ما توقعات زیادی داریم حتی اگر همیشه تحت فشار باشیم. یونایتد فردا همه کار می کند تا پیروز شود. اما ما هم انتظار یک عملکرد عالی از خودمان داریم. امیدوارم بتوانیم با انگیزه و انرژی ای که یونایتد به بازی خواهد آورد برابری کنیم ."

در مورد سرژ گنابری

"می ترسم سرژ گنابری حداقل 8 هفته از میادین دور باشد. البته این مدت زمان زیادی است. او در تمرینات به فرم خوبی بازگشت و سپس بلافاصله دوباره مصدوم شد، که مایه ناراحتی است."

در مورد زمان بازی جمال موسیالا

"جمال هنوز نمی تواند 90 دقیقه بازی کند. او یا شروع می کند یا از روی نیمکت می آید. من هنوز تصمیم نگرفته ام."

Screenshot 2023-12-11 at 21-57-21 Live blog build-up to Manchester United vs. FC Bayern.png

موسیلا در مورد سطح آمادگی جسمانی خود

"احساس خوبی دارم و به سختی تمرین کرده ام تا به آمادگی برسم. اینکه چند دقیقه بازی می کنم مشخص نیست. اما احساس می کنم برای بازی آماده هستم."

در مورد بازی با فرانکفورت

ما به آینده نگاه می کنیم و اکنون این فرصت را داریم که دوباره اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم. ما قبل از فرانکفورت یک هفته تمرینی بسیار خوب داشتیم، بنابراین آن نتیجه تعجب آور بود. ما در مورد رفتار خود در زمین بحث و تبادل نظر کردیم و باید به کیفیت خود بیشتر اعتماد کنیم. ما می‌توانیم چیزهای زیادی از این بازی یاد بگیریم و بدانیم که همیشه باید کاملاً متمرکز باشیم. اکنون تمرکز ما روی یونایتد است."

در مورد نبود نگرش مناسب در برابر فرانکفورت

"ما خیلی فکر کردیم،شاید نگرش کامل نداشتیم. فرانکفورت کیفیت خوبی دارد. ما باید فردا هم تمرکز 100 درصد داشته باشیم تا شانس برنده شدن داشته باشیم."

در مورد بازی در اولدترافورد

"بسیاری از بچه ها رویای این را دارند که روزی در اینجا بازی کنند. زمانی که کوچکتر بودم دوست داشتم این بازی ها را تماشا کنم. فکر می کنم فردا جو فوق العاده ای خواهد بود. یونایتد در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته ، اما آنها فردا واقعاً آماده این بازی خواهند ."

در مورد گل های زیادی که یونایتد اخیرا دریافت کرده

ما همیشه سعی می کنیم بازی را کنترل کنیم، این سبک ماست. ما همیشه موقعیت های زیادی خلق می کنیم، اما مطمئنا آنها را دست کم نخواهیم گرفت. آنها در حمله خطرناک هستند و مطمئنا تیمی هستند که شکست دادن آنها دشوار است."

در مورد انگیزه بایرن با وجود تثبیت صدرنشینی

ما همیشه می‌خواهیم برنده شویم و می‌خواهیم به روند شکست ناپذیری‌مان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم. این یک بازی مهم برای ما است زیرا می‌خواهیم قبل از کریسمس یک روند پیروزی دیگر را شروع کنیم.»

نظرات  

Amir Mia San mia
+3 #1 Amir Mia San mia 1402-09-21 00:24
بازی مهمیه
اینجا مشخص میشه مشکل از توخله یا یکسری از نتیجه ها عمدیه (هرچند گزینه دوم خیلی احتمالش کمه)
اگر این بازی شاهد یک طوفان از تیم بودین بدونین نتایج برنامه ریزی شدست از سمت کادر فنی
چرا؟بازی توی ورزشگاه حریفه، اونها محکومند به برد با مساوی هم حذف میشن و با تمام توان میان با توجه به بازی رفت و جو فعلی تیم و انگیزه حریف بازی باید خیلی سخت باشه
اگه دیدین مثل بازی دورتموند یک هو طوفان به پا کردیم عقل من جوابگو نیست چون امکان نداره تیمی که جلوی فرانکفورت خورد شد بیاد یونایتد رو له بکنه
اینجا نه بحث شانس مطرحه نه هیچ نوسانی و استدلالی این قضیه رو گردن میگیره !ذهن من اینو میگه بقیه رو نمیدونم
برای بازیکن ها هم نمیتونه بحث انگیزه مطرح باشه !چون ما صعود کردیم و باید با باخت سنگینی که داشتیم اتفاقا اصلا روحیه نداشته باشن
توی کت من نمیره تحول خیلی زیادی داشته باشیم اگر دیدین داریم یونایتد رو قیمه قیمه میکنیم من فقط این خروجی رو میگیرم که بازی هایی مثل زاربروکن، کپنهاگن و فرانکفورت لابی کادر فنی و رهبران داخل زمین بوده
ترکیب ها و تعویض های عجیب توخل هم میتونه گواه این قضیه باشه

بقول یکی از بچه ها نمیشه یک بازی در حد مدعی clبازی کرد (از لحاظ فنی نه فردی)یک بازی در حد مدعی سقوط از لیگ

به هر حال اگر این اتفاق افتاد بدونین مساوی جلوی کپنهاگ فقط به دلیل حذف یونایتد اتفاق افتاد
یا اون قدر شل بودن جلوی یک تیم دسته چندمی توی پوکال برای این بود که توخل بدش نمی اومد حذف بشیم و فشار بدنی از روی تیم کم بشه
یا همین باخت فرانکفورت هم برای فشار به مدیریت برای خرید بازیکن بود

میدونم حرفام یکم عجیبه ولی غیرمحتمل نیست
این بازی برامون مهمه از چند جهت ،اول حکم انتقام داره که توی زمین خودشون کاری کنیم که حتی به لیگ اروپا هم نرن
دوم اگر قرار به جذب کاسمیرو هست این بازی نقش تعیین کننده ای در متقاعد شدن طرفین داره
FC.Hollywood
+1 #2 FC.Hollywood 1402-09-21 00:42
به نقل از Amir Mia San mia:
بازی مهمیه
اینجا مشخص میشه مشکل از توخله یا یکسری از نتیجه ها عمدیه (هرچند گزینه دوم خیلی احتمالش کمه)
اگر این بازی شاهد یک طوفان از تیم بودین بدونین نتایج برنامه ریزی شدست از سمت کادر فنی
چرا؟بازی توی ورزشگاه حریفه، اونها محکومند به برد با مساوی هم حذف میشن و با تمام توان میان با توجه به بازی رفت و جو فعلی تیم و انگیزه حریف بازی باید خیلی سخت باشه
اگه دیدین مثل بازی دورتموند یک هو طوفان به پا کردیم عقل من جوابگو نیست چون امکان نداره تیمی که جلوی فرانکفورت خورد شد بیاد یونایتد رو له بکنه
اینجا نه بحث شانس مطرحه نه هیچ نوسانی و استدلالی این قضیه رو گردن میگیره !ذهن من اینو میگه بقیه رو نمیدونم
برای بازیکن ها هم نمیتونه بحث انگیزه مطرح باشه !چون ما صعود کردیم و باید با باخت سنگینی که داشتیم اتفاقا اصلا روحیه نداشته باشن
توی کت من نمیره تحول خیلی زیادی داشته باشیم اگر دیدین داریم یونایتد رو قیمه قیمه میکنیم من فقط این خروجی رو میگیرم که بازی هایی مثل زاربروکن، کپنهاگن و فرانکفورت لابی کادر فنی و رهبران داخل زمین بوده
ترکیب ها و تعویض های عجیب توخل هم میتونه گواه این قضیه باشه

بقول یکی از بچه ها نمیشه یک بازی در حد مدعی clبازی کرد (از لحاظ فنی نه فردی)یک بازی در حد مدعی سقوط از لیگ

به هر حال اگر این اتفاق افتاد بدونین مساوی جلوی کپنهاگ فقط به دلیل حذف یونایتد اتفاق افتاد
یا اون قدر شل بودن جلوی یک تیم دسته چندمی توی پوکال برای این بود که توخل بدش نمی اومد حذف بشیم و فشار بدنی از روی تیم کم بشه
یا همین باخت فرانکفورت هم برای فشار به مدیریت برای خرید بازیکن بود

میدونم حرفام یکم عجیبه ولی غیرمحتمل نیست
این بازی برامون مهمه از چند جهت ،اول حکم انتقام داره که توی زمین خودشون کاری کنیم که حتی به لیگ اروپا هم نرن
دوم اگر قرار به جذب کاسمیرو هست این بازی نقش تعیین کننده ای در متقاعد شدن طرفین داره

تا حالا بهش فکر نکرده بودم، ولی آره واقعا
بعید نیست خیلی
ولی فردا همون طوری که گورتزکا گفت میرن برای انتقام
احمد
+3 #3 احمد 1402-09-21 01:07
به نقل از Amir Mia San mia:
بازی مهمیه
اینجا مشخص میشه مشکل از توخله یا یکسری از نتیجه ها عمدیه (هرچند گزینه دوم خیلی احتمالش کمه)
اگر این بازی شاهد یک طوفان از تیم بودین بدونین نتایج برنامه ریزی شدست از سمت کادر فنی
چرا؟بازی توی ورزشگاه حریفه، اونها محکومند به برد با مساوی هم حذف میشن و با تمام توان میان با توجه به بازی رفت و جو فعلی تیم و انگیزه حریف بازی باید خیلی سخت باشه
اگه دیدین مثل بازی دورتموند یک هو طوفان به پا کردیم عقل من جوابگو نیست چون امکان نداره تیمی که جلوی فرانکفورت خورد شد بیاد یونایتد رو له بکنه
اینجا نه بحث شانس مطرحه نه هیچ نوسانی و استدلالی این قضیه رو گردن میگیره !ذهن من اینو میگه بقیه رو نمیدونم
برای بازیکن ها هم نمیتونه بحث انگیزه مطرح باشه !چون ما صعود کردیم و باید با باخت سنگینی که داشتیم اتفاقا اصلا روحیه نداشته باشن
توی کت من نمیره تحول خیلی زیادی داشته باشیم اگر دیدین داریم یونایتد رو قیمه قیمه میکنیم من فقط این خروجی رو میگیرم که بازی هایی مثل زاربروکن، کپنهاگن و فرانکفورت لابی کادر فنی و رهبران داخل زمین بوده
ترکیب ها و تعویض های عجیب توخل هم میتونه گواه این قضیه باشه

بقول یکی از بچه ها نمیشه یک بازی در حد مدعی clبازی کرد (از لحاظ فنی نه فردی)یک بازی در حد مدعی سقوط از لیگ

به هر حال اگر این اتفاق افتاد بدونین مساوی جلوی کپنهاگ فقط به دلیل حذف یونایتد اتفاق افتاد
یا اون قدر شل بودن جلوی یک تیم دسته چندمی توی پوکال برای این بود که توخل بدش نمی اومد حذف بشیم و فشار بدنی از روی تیم کم بشه
یا همین باخت فرانکفورت هم برای فشار به مدیریت برای خرید بازیکن بود

میدونم حرفام یکم عجیبه ولی غیرمحتمل نیست
این بازی برامون مهمه از چند جهت ،اول حکم انتقام داره که توی زمین خودشون کاری کنیم که حتی به لیگ اروپا هم نرن
دوم اگر قرار به جذب کاسمیرو هست این بازی نقش تعیین کننده ای در متقاعد شدن طرفین داره

قصد بی احترامی ندارم، ولی کاملا مخالفم
امکان نداره تو این سطح همچین اتفاقاتی بیفته،بحث باختن عمدی و...
نوسان تا یه حدی طبیعیه و بیشتر تیما در طول فصل نتایج سینوسی می گیرن، بعضیا بیشتر و بعضیا به ندرت
باخت به فرانکفورت باعث شده انگیزه تیم خیلی بالا بره، هرچند اگه اون باخت هم نبود بازی تو زمین حریف و جو ورزشگاه قطعا اجازه بی انگیزه شدن نمیده ولی الان قبل بازی هم انگیزه زیادی وجود داره و دیگه بحث استراحت دادن و بازی به نفرات ذخیره اصلا نیست، الان کادر فنی و بازیکنا با تمام‌ وجود میان برای اعاده حیثیت
اینجا اگه بد بازی کنیم دیگه جای دفاع نداره
اینم مد نظر داشته باشین که هر برد تو سی ال پاداش خوبی داره و مدیریت اجازه نمیده با کپنهاگن عمدا نبری، یا اینکه بخوان یونایتد و عمدا حذف کنن اصلا به ذهنشون هم خطور نمیکنه، کپنهاگن خیلی تیم منسجمیه و بایه برد فرداشب صعود میکنه اونم تو همچین گروه سختی ، درباره جام حذفی هم که الان چند فصله داره اتفاق میفته، همه که نمی تونستن عمدا ببازن؟ اسطوره های باشگاه و مطبوعات بیچاره شون میکنن، همین طور مسئولان فدراسیون و..
فرانکفورت هم به ساربروکن باخت، اون چرا باخت؟
انتظار یه بازی زیبا و پرهیجان و دارم، امیدوارم ببریم و برای چندمین بار پیاپی باعث حذف یونایتد بشیم
Amir Mia San mia
0 #4 Amir Mia San mia 1402-09-21 14:43
به نقل از احمد:
قصد بی احترامی ندارم، ولی کاملا مخالفم
امکان نداره تو این سطح همچین اتفاقاتی بیفته،بحث باختن عمدی و...
نوسان تا یه حدی طبیعیه و بیشتر تیما در طول فصل نتایج سینوسی می گیرن، بعضیا بیشتر و بعضیا به ندرت
باخت به فرانکفورت باعث شده انگیزه تیم خیلی بالا بره، هرچند اگه اون باخت هم نبود بازی تو زمین حریف و جو ورزشگاه قطعا اجازه بی انگیزه شدن نمیده ولی الان قبل بازی هم انگیزه زیادی وجود داره و دیگه بحث استراحت دادن و بازی به نفرات ذخیره اصلا نیست، الان کادر فنی و بازیکنا با تمام‌ وجود میان برای اعاده حیثیت
اینجا اگه بد بازی کنیم دیگه جای دفاع نداره
اینم مد نظر داشته باشین که هر برد تو سی ال پاداش خوبی داره و مدیریت اجازه نمیده با کپنهاگن عمدا نبری، یا اینکه بخوان یونایتد و عمدا حذف کنن اصلا به ذهنشون هم خطور نمیکنه، کپنهاگن خیلی تیم منسجمیه و بایه برد فرداشب صعود میکنه اونم تو همچین گروه سختی ، درباره جام حذفی هم که الان چند فصله داره اتفاق میفته، همه که نمی تونستن عمدا ببازن؟ اسطوره های باشگاه و مطبوعات بیچاره شون میکنن، همین طور مسئولان فدراسیون و..
فرانکفورت هم به ساربروکن باخت، اون چرا باخت؟
انتظار یه بازی زیبا و پرهیجان و دارم، امیدوارم ببریم و برای چندمین بار پیاپی باعث حذف یونایتد بشیم

خودم گفتم خیلی بعیده
منظورم این بود که اگه سنگین ببریم میشه همچین چیزی رو در نظر گرفت
وگرنه برد با اختلاف کم و یا برد خیلی سخت نمیتونه همچین پیامی بده
حرفت درسته نوسان طبیعیه اما نه در این حد که اشاره کردم
از مصاحبه ها نمیشه زیاد در باب انگیزه چیزی استنتاج کرد
خیلی ها گفتن برای انتقام یا خورد کردن می‌ریم رفتن تیکه پاره شدن برگشتن

در مورد حذف همین فرانکفورت توسط زاربروکن به نظرم بحث انگیزه فراوون زابروکن از حذف بایرن بود
البته همونجا هم خیلی سخت و نزدیک بردن

در کل از نظر خودمم بعیده اما اگر بشه من یکی اسمشو شانس یا نوسان نمیزارم


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

کدام مربی را مناسب بایرن می دانید؟

هانسی فلیک - 31.4%
جولیان ناگلزمان - 23.2%
روبرتو دی زربی - 2.4%
رالف رانگنیک - 3.4%
اونای امری - 1.3%
زین الدین زیدان - 27.3%
خوزه مورینیو - 7%
آنتونیو کنته - 1.3%
سایر موارد - 2.6%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

30-04-2024 22:30 - نیمه نهایی- دور رفت
بایرن مونیخ 2 : 2 رئال مادرید

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 31 25 0 81
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 31 22 6 69
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 31 20 7 64
4
لایپزیک
لایپزیک 31 19 7 62
5
دورتموند
دورتموند 31 16 6 57
6
فرانکفورت
فرانکفورت 31 11 8 45
7
فرایبورگ
فرایبورگ 31 11 13 40

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1277
مطالب
11038
  • ما 443 مهمان و 3 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

30537600

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده