لیگ قهرمانان

ورود به سایت

  • ثبت نام

رئال؛ کنفرانس خبری توخل و نویر

Screenshot 2023-03-25 at 15-26-26 Live text Thomas Tuchel's unveiling with Oliver Kahn & Hasan Salihamidžić.png

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، 

توخل در مورد حضور امروز در برنابئو

"هدف خاصی پشتش نبود. ما یک روز اضافی برای آماده سازی داشتیم و از آن نهایت استفاده را بردیم. مهم این بود که ما از آن لذت می بریم. جلسات تاکتیکی  البته از نظر محتوا بسیار مهم هستند. مهم است که با کودک درون خود ارتباط برقرار کنید و بدانید که همه ما در دوران کودکی آرزوی حضور در چنین بازی هایی را داشتیم. هیچ چیز مانع ما نمی شود که فردا تمام تلاشمان را بکنیم.

در مورد برایان ساراگوسا

"حضور در بایرن قدم بسیار بزرگی برای او بود. ما برای آوردن او جنگیدیم. او به زمان نیاز دارد. ما از او راضی هستیم."

در مورد افسانه رئال مادرید

"ما در مورد افسانه صحبت نمی کنیم. برنابئو یکی از سخت ترین استادیوم ها برای پیروزی است، اما انجام آن غیرممکن نیست. ما بازی اول خیلی خوبی داشتیم، اما متأسفانه پیروز نشدیم. اکنون آنها در خانه بازی می کنند و شاید 51 درصد شانس برای آن ها باشد. وقتی یک روز قبل از چنین بازی ای با امیلیو بوتراگوئنو ملاقات می کنید و او شما را می شناسد، اتفاق خاصی است. آنها مشخصا یکی از بزرگترین باشگاه های جهان هستند. ما هم یک باشگاه بزرگ در اروپا هستیم. به همین دلیل این یک مسابقه عالی خواهد بود. ما در نیمه نهایی هستیم تا به فینال برسیم. ما فردا بازی می کنیم تا به ومبلی برسیم و چیز دیگری در ذهنمان نیست."

در مورد صعود احتمالی به فینال

ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد. در نهایت، شما همیشه با نتایجتان در باشگاه هایی مانند بایرن سنجیده می شوید. ما می خواهیم گام اصلی را برای فینال برداریم."

در مورد بازی فردا

"من فکر می کنم این می تواند یک بازی موج مانند با فازهای مختلف باشد. هر دو تیم در برخی مقاطع بازی تحت فشار قرار می گیرند. هر دو تیم در حفظ توپ بسیار قوی هستند. هر دو تیم در بازی های انتقالی سریع بسیار قوی هستند. به نظر من این یک بازی بسیار پیچیده با فازهای مختلف خواهد بود.در فازی که شرایط در اختیار شماست ، به شانس نیاز دارید و باید فرصت طلب باشید."

در مورد دفاع میانی

"در حال حاضر، اریک دایر و ماتییس دی لیخت شانس اصلی هستند. آنها شایسته بازی در کنار هم هستند. برای حضور ماتییس چراغ سبز نشان داده شده است."

در مورد تونی کروس

"تونی سال ها بازیکنی کلیدی بوده است. شما نمی توانید او را به اندازه کافی تحسین کنید. او بدون زحمت فشار را کنترل می کند. او بر ریتم بازی مسلط است. ما برای آن آماده هستیم و امیدواریم که برای ماشین پاس او مثل زمین سنگلاخی باشیم. اما ما فقط برابر تونی بازی نمی کنیم، ما با تیمی بازی داریم که بسیار خوب آماده شده است. بازی کاملا پیچیده خواهد بود و بنابراین همه وظیفه بسیار بزرگی دارند."

در مورد فازهای بازی فردا

"ما مراحل مختلفی را براساس اینکه چه کسی ریتم را تنظیم می کند، تجربه خواهیم کرد. این ریتم به صورت موجی تغییر می کند. ما به مرحله مالکیت توپ نیاز داریم تا ریکاوری کرده و به حریف آسیب بزنیم. اما باید از خودمان در برابر ضد حملات رئال محافظت کنیم. این بازی بازیکنان است. بسیار مهم است که بصورت یک تیم بازی کنیم. ما به همبستگی زیادی نیاز داریم، به باور نیاز داریم و باید برای آن تلاش کنیم. رئال در بازی های خانگی کمی تهاجمی تر بازی می کند. موقعیت مشخص است، برنده به ومبلی می رود و ما می خواهیم برنده باشیم."

در مورد حضور تیم های آلمانی در نیمه نهایی اروپا

"این یک اتفاق بزرگ برای فوتبال آلمان است. بدیهی است که شما در طول مسابقات به شانس نیز نیاز دارید. من نتیجه گیری زیادی از آن نمی کنم، اما این یک اتفاق بزرگ است."

در مورد هری کین

او شخصیت بزرگی است. او کاپیتان انگلیس است. او همه چیزهایی را که از او انتظار داشتیم نشان داده است. او فردا دوباره مهم خواهد بود."

در مورد حمله رئال مادرید

"مقاومت برابر آن خیلی سخت است. تیم های زیادی تلاش کرده اند. گاهی اوقات شما به سادگی باید کیفیت آنها را بپذیرید. این به نشان دادن ذهنیت درست مربوط است. ما می خواهیم رئال را به عنوان یک تیم شکست دهیم و به ومبلی برویم."

Screenshot 2024-05-07 at 21-14-02 Live blog Build-up to Bayern’s Champions League semi-final second leg away at Real Madrid.png

نویر در مورد آنچه در بازی فردا اهمیت دارد

"فرم
هر دو تیم . گل اول نیز مهم است. همیشه برابر تیمی مانند رئال چیزهای کوچک اهمیت دارد. تمرکز هر دو طرف بسیار بالا خواهد بود. هر دو تیم در حمله قوی هستند."

در مورد اینکه آیا او مانند سال 2012 برای پنالتی ها آماده است

"این یک بازی نیمه نهایی است، یک بازی حذفی. دروازه بان ها برای هر چیزی آماده هستند. ما به عنوان یک تیم نیز برای 120 دقیقه یا حتی پنالتی ها آماده هستیم."

در مورد رئال مادرید

انتخاب یک بازیکن از آن ها سخت است. رئال در طول تاریخ خود بازیکنان شگفت انگیزی داشته. آنها افراد زیادی دارند که می توانند تفاوت را ایجاد کنند."

در مورد برنابئو جدید

"من برنابئو را از قبل می شناسم. این استادیوم چیز خاصی دارد، یک چیز تاریخی. به سختی استادیوم دیگری در اروپا وجود دارد که بازی در آن بهتر باشد . همه ما هیجان زده هستیم."

در مورد ضربات پنالتی احتمالی

هر بازیکنی خطرناک خواهد بود. همین امر برای ما نیز صدق می کند. این یک بازی فکری کوچک است. من سعی می کنم در آن دوئل برای خودم پیروز شوم. اما در نهایت این بازیکن است که تصمیم می گیرد توپ کجا برود."

درباره جو داخل ورزشگاه

"وقتی در ورزشگاهی مانند این و در برابر تیمی مانند رئال هستید، باید بر خودتان مسلط بمانید. باید به خود اعتماد داشته باشید. باید عوامل خارجی را به چیز مثبت تبدیل کنید. ما فردا سعی می کنیم این کار را انجام دهیم. اگر این کار را کنیم، قطعا کاندیدای فینال هستیم."

در مورد شانس بایرن در بازی برگشت

"من با ترس به اینجا نیامده ام. ما بسیار مطمئن هستیم و می دانیم که چه بازی ای در هفته گذشته انجام دادیم. می دانیم که با چه تیمی روبرو هستیم. اگر شانس شکست دادن رئال را در خانه داشتید، این شانس را در اینجا هم خواهید داشت."

در مورد مدافعین میانی

"زبان بدن مناسب داشتن در این پست مهم است. صدای داخل استادیوم نیز نقش دارد. اگر بازیکنی زبان بدن مثبتی داشته باشد، برای ما هم بسیار مهم خواهد بود. داشتن یک دفاع مستحکم کلیدی است. بدیهی است که از حضور ماتییس راضی و خشنود هستیم."

در مورد آنچه توخل در هنگام جمع شدن تیم در زمین برنابئو گفت

این که هر یک از ما رویای چنین بازی ای را داشتیم. لیگ قهرمانان بزرگترین عنوان فوتبال باشگاهی است. ما این شانس را داریم که به فینال برسیم."

در مورد هری کین

او یک عامل مهم است. با هری، ما مهاجمی داریم که حریفان به او احترام می گذارند. رکورد او چشمگیر است. او همچنین فردا عامل مهمی خواهد بود."

در مورد جود بلینگهام از رئال

"اگر شما در هر رقابتی تا مراحل نهایی آن حضور دارید ، پس کاندیدای توپ طلا هستید. ما کیفیت او را در بوندسلیگا دیدیم. او همچنین در اینجا اثرش را گذاشته است. شاید انتظار چنین عملکردی از او نمی رفت. او از ابتدا بازیکن بسیار مهمی در رئال بود.

در مورد کارلو آنچلوتی

ما در جام های داخلی با او خوب عمل کردیم. در لیگ قهرمانان، متأسفانه نتوانستیم مسابقات حذفی را ببریم."

در مورد حضور در زمین در عصر امروز

قدم زدن در ورزشگاه و کمی قدم زدن در اطراف زمین، انگیزه‌بخش است.»

نظرات  

.Bayern for ever.
+13 #1 .Bayern for ever. 1403-02-18 23:05
داشتم بازی دورتموند رو یه نگاهی میکردم ، دیدم لوکاس هرناندز ن تو زمین هست ن روی نیمکت رفتم خبرش رو گرفتم دیدم بله آقا دوباره رباط صلیبی داده
البته دیگه تو مونیخ کسی نگران نبودنش نیست :a0074
FC.Hollywood
+9 #2 FC.Hollywood 1403-02-18 23:11
به امید خدا دورت امشب میزنه
ما هم فردا با یه بازی معقول و منطقی و کمی شانس فینالیست می‌شیم
Amir Mia San mia
+7 #3 Amir Mia San mia 1403-02-18 23:27
دورت خیلی منطقی بازی کرد
اما موقعیت شناس نبود ولی در دفاع و هافبک عالی بودن
ببینیم نیمه دوم چیکار میکنن
.Bayern for ever.
+7 #4 .Bayern for ever. 1403-02-18 23:27
مثل اینکه بحث فیزیک داغ شده
نظرتون چیه در موردش ؟
به نظر من یبار دیگه بیاد اگه خوب عمل نکرد که دیه بسه اینطوری همیشه میگیم اگه فیلیک بود بازم شش گانه می‌گرفتیم
.Bayern for ever.
+6 #5 .Bayern for ever. 1403-02-18 23:29
به نقل از Amir Mia San mia:
دورت خیلی منطقی بازی کرد
اما موقعیت شناس نبود ولی در دفاع و هافبک عالی بودن
ببینیم نیمه دوم چیکار میکنن

من حس خوبی ندارم دورتموند بره فینال ولی ما حذف بشیم
امیدوارم هر دو برن فینال
احمد
+10 #6 احمد 1403-02-18 23:37
دورتموند امیدوار کننده بازی کرد، چیزی برای فینالیست شدن کم نداره، یه کم موقعیت شناسی و زدن ضربات آخر و البته شانس می خواد تا بره فینال
فردا شب ما هم همین طور، توخل ، نویر و چند روز قبل مولر هم به این نکته اشاره کردن که استفاده از فرصتها و کمی شانس واقعا تاثیرگذاره، امیدوارم فردا شب ، شب ما باشه و با کمی شانس فینالیست بشیم
من خیلی استرس دارم، برای چهارمین بار متوالی حذف دربرابر رئال واقعا دردناکه، خصوصا رئالی که دست بالا رو داشتیم، قبل این ۳ بار آخر آمار تو دور حذفی ۵-۴ به نفع بایرن بود که الان ۷-۵ به نفع رئال شده
ببریم میشیم ۷-۶ میریم فینال، اون فشار بازی با رئال هم کاملا برداشته میشه، کلی اتفاق خوب دیگه میفته که الان نمی خوام بشمرم، فقط این و می خوام بگم که این بازی اینقدر برام مهمه که اگه صعود کنیم من دیگه هیچ ناراحتی از توخل ندارم و واقعا جز سرمربیهای محبوب من میشه
بایرن کبیر
+12 #7 بایرن کبیر 1403-02-19 00:16
دم دورت گرم. فکرشو نمیکردم بتونن اینقدر خوب بازی کنن
حالا موندیم ما. به امید تکرار فینال ومبلی ۲۰۱۳
بایرن کبیر
+7 #8 بایرن کبیر 1403-02-19 00:16
فلیک واقعا داره میاد؟ یا رسانه ها الکی شلوغش کردن؟
Nintendo
+12 #9 Nintendo 1403-02-19 00:24
حیف می شه این دور فینال نریم فینال تمام المانی تا یکسالی همه رقبا رو ساکت می کنه.
SaeedEminem2
+11 #10 SaeedEminem2 1403-02-19 00:31
تکرار فینال تمام آلمانی در دور از انتظارترین فصل ممکن در دسترسمونه. خود دورتموند مخصوصا در دوران کلوپ شرایط خیلی بهتری رو هم تجربه کرده ولی قرعه و شانس خیلی مهمه. الان در بدترین حالتش اینه که دورتموند چند ده میلیون سود مالی بیشتر از فصول قبل خواهد داشت.

نکته بعدی اینه که همین دورتموند چند هفته پیش 3 - 0 ما رو در مونیخ شکست داد و چه بسا که برای ما پاریس حریف ساده‌تری بود اما از اون طرف مطمئنم دورتموند مثل آب خوردن قهرمانی رو تقدیم رئال خواهد کرد! یعنی یه فینال یک‌طرفه و آبکی مثل فینال‌های 2000 والنسیا و 2019 تاتنهام. جدا از شرایط تیمی و داشتن بازیکن‌های ستاره و ثبات و ..... دورتموند در حال حاضر شخصیت قهرمانی نداره! این که 4 بار توپ به تیر دروازه‌ات بخوره ممکنه در ظاهر باحال و خنده‌دار باشه ولی در عمل مثل اینه که 4 بار موقعیت قطعی به رقیب دادی و عملا 4 بار گل خوردی! اونم در حالی که داشتی با تمام نفراتت دفاع می‌کردی! یکی از این موقعیت‌ها کافیه تا رئال به گل برسه و بازی رو 1-0 ببره.

ولی خب فعلا نکته مهم اینه که تیم پنجم بوندسلیگا تو زمین قهرمان فرانسه هم برنده شد و مربی مکتب بارسلونا بازهم مقابل دفاع فشرده شکست خورد.
امیدوارم تکرار فینال تمام آلمانی انگیزه بازیکن‌ها رو بیشتر کنه.
احمد
+11 #11 احمد 1403-02-19 00:31
تبریک بخاطر فینالیست شدن دورتموند، واقعا چقدر شانس مهمه
نصف شانس امشب دورتموند و ما بیاریم رفتیم فینال، چقدر پاریس نیمه دوم فرصت سوزی کرد
قدر فرصتها رو ندونستن یعنی حذف، یکی از این توپها گل میشد پاریس برمی گشت، درست قبل گل یه دروازه خالی و زئیر امیری زد به تیرک
به امید تکرار فینال ۲۰۱۳ با همون تیم و همون شهر
siavash Sia
+10 #12 siavash Sia 1403-02-19 00:45
چه پیش‌بینی‌ای کردم من چند ماه پیش! :16:
نصفش تا حالا درست شده
بریم برای نصف دیگه‌ش فردا شب :68:

راستی سعید تو سر مال نزن، ۲ هیچ به دورت باختیم :4:
FC.Hollywood
+6 #13 FC.Hollywood 1403-02-19 00:45
دورتموند را تبرک به فینال رساند
FC.Hollywood
+8 #14 FC.Hollywood 1403-02-19 00:46
بله میگفتن یه سری ها
بهترین لیگ دنیا؟ لیگ جزیره :a0074
FC.Hollywood
+7 #15 FC.Hollywood 1403-02-19 00:47
خدایی دلم برا دورتموند میسوزه
اکه بریم فینال ، ببازیم آنقدرم ناراحت نمیشم به خاطر رویس فلک زده
pepache2
+5 #16 pepache2 1403-02-19 00:50
به نقل از Amir Mia San mia:
نخیر توی دوران پپ لالیگا رو برد ،همون پپ که شما میگین لیگ بازه
در ضمن اونجایی که شما میگی رعال یک سال در میون clمیگرفت وقتی مورینیو مربی رعال شد از 2002قهرمان نشده بودن و فقط پلگرینی یکبار بعد از 9سال رعال رو به نیمه نهایی رسوند ،اون تایم بارسا 3تا cl و یک سه گانه و 5تا لیگ برده بود

من موندم همین آنجلوتی مگه توی بایرن و اورتون در عرض 5سال چه دستاوردی داشت ؟
یا مثلا هینکس از 2000تا موقه ای که برگشت بایرن ؟
توی این تایم ها که امثال هینکس و آنجلوتی کار خاصی نکردن
مورینیو با یونایتد رم و تاتنهام بحران زده قهرمانی و نایب قهرمانی می آورد

پپ هم دوتا 3گانه داره که هیشکی نداره و فقط 4تا مربی هستن که به 3تا clرسیدن با هر ماشین حسابی بزنی نمیتونی بگی پپ توی clخوب نیست


وقتی ملاکت صرفا بعضی آمار و ارقام خشک و پردازش نشده باشه، آره نتیجه گیریات هم درست میشه.

بردن لالیگا با رئال رو هر مربی متوسطی هم میتونه عملی کنه. الان علی پروین بیاد مربی رئال شه و توی همون سال اول، لالیگا رو بگیره، کسی زیاد تعجب نمیکنه. آره اگه مورینیو میومد با رئال سوسیداد لالیگا رو فتح میکرد، میشد گفت نه واقعا مث که یه چیزایی حالیشه. حالا مورینیو که قطعا چیزایی حالیشه، ولی از رئال به بعد دیگه مورینیوی واقعی نشد که نشد.

در مورد پپ هم، این نکته رو یادت نره که با اون مسی و با اون بارسلونا، انریکه هم سه گانه گرفت! انریکه‌ای که شیرین‌کاریاش بعد از بارسا توی تیم ملی اسپانیا و الانم توی پاریس، محسوس و قابل رویت هست. بنابراین، از سه تا سی ال گواردیولا، دو تاش با تیمی بوده که انریکه نابغه هم باهاش سه گانه گرفته‌. آخریش هم با سیتی‌ای بوده که به لحاظ مهره، هر سالی که پپ مربیش بوده، نسبت به تمام تیمهای اروپا حتی نسبت به رئال، سر بوده. و هر کیو هم اراده میکرده می‌فروختن و میخریدن. ولی بازم با همین شرایط این همه سال جون داد تا سی ال رو فتح کنه
Amir Mia San mia
+1 #17 Amir Mia San mia 1403-02-19 01:11
به نقل از pepache2:
وقتی ملاکت صرفا بعضی آمار و ارقام خشک و پردازش نشده باشه، آره نتیجه گیریات هم درست میشه.

بردن لالیگا با رئال رو هر مربی متوسطی هم میتونه عملی کنه. الان علی پروین بیاد مربی رئال شه و توی همون سال اول، لالیگا رو بگیره، کسی زیاد تعجب نمیکنه. آره اگه مورینیو میومد با رئال سوسیداد لالیگا رو فتح میکرد، میشد گفت نه واقعا مث که یه چیزایی حالیشه. حالا مورینیو که قطعا چیزایی حالیشه، ولی از رئال به بعد دیگه مورینیوی واقعی نشد که نشد.

در مورد پپ هم، این نکته رو یادت نره که با اون مسی و با اون بارسلونا، انریکه هم سه گانه گرفت! انریکه‌ای که شیرین‌کاریاش بعد از بارسا توی تیم ملی اسپانیا و الانم توی پاریس، محسوس و قابل رویت هست. بنابراین، از سه تا سی ال گواردیولا، دو تاش با تیمی بوده که انریکه نابغه هم باهاش سه گانه گرفته‌. آخریش هم با سیتی‌ای بوده که به لحاظ مهره، هر سالی که پپ مربیش بوده، نسبت به تمام تیمهای اروپا حتی نسبت به رئال، سر بوده. و هر کیو هم اراده میکرده می‌فروختن و میخریدن. ولی بازم با همین شرایط این همه سال جون داد تا سی ال رو فتح کنه

داداش حالت دگرگونه آمار خشک چیه اگه دستاورد با تیم کوچیک ملاکته مورینیو دوتا فینال اروپایی آورد با رم و با پورتو clبرد
اگر با تیم های بزرگ ملاکته باز هم مورینیو نتایجش درخشانه
هینکس جز بایرن و رعال با هیچ تیم دیگه ای دستاورد نداشته لابد بر اساس منطق شما مربی کوچیکیه؟چون با گلادباخ همرو تارومار نکرده؟

یک جوری میگی با رعال قهرمان فلان جا و فلان جا شدن سخت نیست انگار داری در مورد یک تیم در یک کهکشان دیگه صحبت میکنی

در ضمن این حرفای آب دوغ خیاری رو شما زمان پپ هم میزدی که نمیدونم منم مربی بایرن بودم بوندسلیگا رو میگرفتم ،اینا هیچ سندیتی توی هیچ جا نداره بزرگوار اگه به این راحتی بود خیلی مربی های سطح پایین توی همین رعال و بایرن بودن که هیچ **** نخوردن
سالی که مورینیو با رعال قهرمان شد رکورد گلزنی تاریخ رعال جا به جا شد ،نزدیک به 100امتیاز گرفتن و با اختلاف 2_3امتیاز از بارسا قهرمان شدن اون موقع هم لالیگا واقعا بهترین لیگ دنیا بود و کیفیتش دو برابر الان بود
و بارسا هم اگه نگیم بهترین یکی از بهترین بارساهای تاریخ بود،حتی اتلتیکو سویا و والنسیا هم تیم های واقعا خوبی بودن

حالا ما نمیگیم شاهکار غیر قابل تکرار کرده ولی شما هم ی جوری حرف نزن انگار لیگ محلات رو فتح کرده .

در مورد پپ هم بحثی نیست فقط یک فکت میارم چون خیلی اصرار داری بگی حتما باید با تیم های تخمی تخیلی قهرمان بشی تا مربی بزرگی باشی

آنجلوتی 4تا cl دوتا با رعال دوتا با میلان
هینکس 2تا clیکی با رعال یکی با بایرن
فرگوسن 2تا clهردو با یونایتد
ساچی دوتا clهر دو با میلان
دلبوسکه دوتا clهر دو با رعال

فقط هیتسفیلد و مورینیو بودن که جز یک تیم بزرگ که برای هیتسفیلد بایرن بوده و برای مورینیو اینتر با یک تیم کوچک تر از بقیه قهرمان بشن دورتموند برای هیتسفیلد و پورتو برای مورینیو که بازم اینجا مورینیو نکته جالبست

من موندم جز این دوتا کی با تیم کوچیک قهرمان شده توی این30سال اخیر که شما میگی پپ چون تیمش بوجه داشت و بازیکن داشت قهرمان شد
والا 3تا قهرمانی بایرن رو با 3تا مربی مختلف دیدم توی هر سه تا ترکیب اصلیمون جزو بهترین و گرون ترین های دنیا بوده
pepache2
+6 #18 pepache2 1403-02-19 01:11
آقا استرس الکی نداشته باشید. تهش اینه که حذف میشیم دیگه، که احتمالش هم کم نیست.

زیاد دیدیم از این باختا و حذف شدنا. دیگه قدیمیاتون باید آبدیده شده باشین. جوونی که رفت لااقل میانسالی رو با اين حرص و جوشا به چوخ ندیم. خونسرد باشین، بردیم که چه بهتر، نبردیم هم باختمون روی پروفایل باختای قبلی کامپایل میشه و تمام. هیچ اتفاق بدی نمیفته خیالتون تخت همه چی امن و امانه
pepache2
+4 #19 pepache2 1403-02-19 01:19
به نقل از Amir Mia San mia:
داداش حالت دگرگونه آمار خشک چیه اگه دستاورد با تیم کوچیک ملاکته مورینیو دوتا فینال اروپایی آورد و با رم و با پورتو clبرد
اگر با تیم های بزرگ ملاکته باز هم مورینیو نتایجش درخشانه
هینکس جز بایرن و رعال با هیچ تیم دیگه ای دستاورد نداشته لابد بر اساس منطق شما مربی کوچیکیه؟چون با گلادباخ همرو تارومار نکرده؟

یک جوری میگی با رعال قهرمان فلان جا و فلان جا شدن سخت نیست انگار داری در مورد یک تیم در یک کهکشان دیگه صحبت میکنی

در ضمن این حرفای آب دوغ خیاری رو شما زمان پپ هم میزدی که نمیدونم منم مربی بایرن بودم بوندسلیگا رو میگرفتم ،اینا هیچ سندیتی توی هیچ جا نداره بزرگوار اگه به این راحتی بود خیلی مربی های سطح پایین توی همین رعال و بایرن بودن که هیچ **** نخوردن
سالی که مورینیو با رعال قهرمان شد رکورد گلزنی تاریخ رعال جا به جا شد ،نزدیک به 100امتیاز گرفتن و با اختلاف 2_3امتیاز از بارسا قهرمان شدن اون موقع هم لالیگا واقعا بهترین لیگ دنیا بود و کیفیتش دو برابر الان بود


چرا خودتو به اون راه میزنی؟ تو مث که حالت دگرگونه، من کی گفتم مورینیو مربی کوچیکیه؟
ده بار تکرار کردم مورینیو بعد از رئال ... باز میای میگی با پورتو و اینتر و فلان چه کرد!

باشه آقا از این به بعد هر کی با بارسا یا رئال، لالیگا گرفته میاد جزو لیست مربیایی که برا بایرن کاندید مناسبی هستن
pepache2
+3 #20 pepache2 1403-02-19 01:31
مث پیرزنا شلوغش نکن، من کی گفتم دستاورد با تیم کوچیک ملاکه.
تنها صحبت این بود که لالیگا بردن با رئال، شق القمر نیست. اگه هست پس تمام کسایی که لالیگا رو با هر تیمی بردن کاندید مربیگری بایرن بشن که خیال تو هم راحت شه
SaeedEminem2
+6 #21 SaeedEminem2 1403-02-19 01:43
به نقل از pepache2:
بردن لالیگا با رئال رو هر مربی متوسطی هم میتونه عملی کنه. الان علی پروین بیاد مربی رئال شه و توی همون سال اول، لالیگا رو بگیره، کسی زیاد تعجب نمیکنه. آره اگه مورینیو میومد با رئال سوسیداد لالیگا رو فتح میکرد، میشد گفت نه واقعا مث که یه چیزایی حالیشه. حالا مورینیو که قطعا چیزایی حالیشه، ولی از رئال به بعد دیگه مورینیوی واقعی نشد که نشد.

در مورد مورینیو به نظرم کم‌لطفی می‌کنی. این رئال رو مورینیو «رئال» کرد؛ قبلش یه تیم آشفته و درجه دو بود که فقط جونینیو کافی بود تا هر سال از اروپا حذفشون کنه. در 20 و اندی سال اخیر رئال هیچ‌وقت بی‌مهره نبوده، بدون مربی بزرگ هم نبوده اما قبل از مورینیو هیچکس نتونست این ویترین خودنمایی رو تبدیل به یک تیم کنه.
در کارنامه‌اش نتیجه گرفتن با تیم درجه 2 هم داره دیگه. اگه کار بزرگی نبوده، چرا در 20 سال اخیر غیر از پاریس نفتی، هیچ تیمی از لیگ‌هایی غیر از آلمان ایتالیا انگلیس اسپانیا نتونسته حتی به فینال لیگ قهرمانان برسه؟!
pepache2
+2 #22 pepache2 1403-02-19 02:00
به نقل از SaeedEminem2:
در مورد مورینیو به نظرم کم‌لطفی می‌کنی. این رئال رو مورینیو «رئال» کرد؛ قبلش یه تیم آشفته و درجه دو بود که فقط جونینیو کافی بود تا هر سال از اروپا حذفشون کنه. در 20 و اندی سال اخیر رئال هیچ‌وقت بی‌مهره نبوده، بدون مربی بزرگ هم نبوده اما قبل از مورینیو هیچکس نتونست این ویترین خودنمایی رو تبدیل به یک تیم کنه.
در کارنامه‌اش نتیجه گرفتن با تیم درجه 2 هم داره دیگه. اگه کار بزرگی نبوده، چرا در 20 سال اخیر غیر از پاریس نفتی، هیچ تیمی از لیگ‌هایی غیر از آلمان ایتالیا انگلیس اسپانیا نتونسته حتی به فینال لیگ قهرمانان برسه؟!

عملکرد مورینیو توی رئال واقعا بد نبود. ولی باز هم در مقایسه با بزرگی خودش، تنزل محسوب میشد.
از همون جا هم خوزه روند رو به تنزلش رو با سرعت استارت زد و ادامه داد. تا جایی که از کسی که رئال و چلسی دنبالش بودن تبدیل شد به کسی که تاتنهام و رم باهاش تماس میگیرن. الانم که سر نخواستنش دعواست.

مثل رونالدو که از رئال اومد بیرون و امیر میا سن میا میخواست برا بایرن تورش کنه :21:
ولی دیگه این رونالدو ته مونده رونالدوی اصلی هم نبود
SaeedEminem2
+4 #23 SaeedEminem2 1403-02-19 03:05
به نقل از pepache2:
عملکرد مورینیو توی رئال واقعا بد نبود. ولی باز هم در مقایسه با بزرگی خودش، تنزل محسوب میشد.
از همون جا هم خوزه روند رو به تنزلش رو با سرعت استارت زد و ادامه داد. تا جایی که از کسی که رئال و چلسی دنبالش بودن تبدیل شد به کسی که تاتنهام و رم باهاش تماس میگیرن. الانم که سر نخواستنش دعواست.

مثل رونالدو که از رئال اومد بیرون و امیر میا سن میا میخواست برا بایرن تورش کنه :21:
ولی دیگه این رونالدو ته مونده رونالدوی اصلی هم نبود

اینجوری بخوای حساب کنی آنجلوتی هم بعد از بایرن در ناپولی و اورتون داشت محو می‌شد. تیم‌هایی به مراتب ‌بی‌نام‌تر از تاتنهام و رم. تازه سن آنجلوتی بیشتر هم هست و اگه رئال نمی‌رفت دنبالش احتمالا بازنشست می‌شد. همون موقع هم خیلی‌ها گفتن این مربی دیگه تموم شده! خب واقعا تموم شده بود؟! از تو بعیده این حرفا
Amir Mia San mia
+4 #24 Amir Mia San mia 1403-02-19 09:35
به نقل از SaeedEminem2:
اینجوری بخوای حساب کنی آنجلوتی هم بعد از بایرن در ناپولی و اورتون داشت محو می‌شد. تیم‌هایی به مراتب ‌بی‌نام‌تر از تاتنهام و رم. تازه سن آنجلوتی بیشتر هم هست و اگه رئال نمی‌رفت دنبالش احتمالا بازنشست می‌شد. همون موقع هم خیلی‌ها گفتن این مربی دیگه تموم شده! خب واقعا تموم شده بود؟! از تو بعیده این حرفا

زیاد داشتیم از این مربی ها که گفتن تموم شدن اومدن همرو دروندن
نمونش هینکس،فن خال و ...


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

موافق ماندن توخل در بایرن هستید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

18-05-2024 17:00 - هفته سی و چهارم
هوفنهایم 4 : 2 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 33 27 0 87
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 34 23 8 72
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 33 22 7 70
4
لایپزیک
لایپزیک 33 19 7 64
5
دورتموند
دورتموند 33 17 7 60
6
فرانکفورت
فرانکفورت 33 11 9 46
7
هوفنهایم
هوفنهایم 34 13 14 46

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1295
مطالب
11093
  • ما 157 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

31085174

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده