اخبار نقل و انتقالات

ورود به سایت

  • ثبت نام

اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون بایرن

Xavi_Simons_Leipzig_2023_webp.png

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، 

سیمونز سیگنال های مثبتی برای پیوستن به بایرن ارسال کرده است و مشتاق حضور در جمع باواریایی هاست. ابرل ارتباط خوبی با تیم سیمونز دارد.

به گزارش رومانو سیمونز رسما به پی اس جی اطلاع داده که در تابستان به دنبال جدایی است.

پل وانر قرار است بصورت قرضی و بدون گزینه بند خرید به هایدنهایم برود.

رئال تصور می کند که دیویس در بایرن خواهد ماند و از این رو دیگر برنامه ریزی ویژه ای روی او نخواهد کرد.

نیکو ویلیامز جزو گزینه های تابستانی بایرن بود اما با جذب اولیسه، پرونده او در مونیخ بسته می شود.

اسکای مدعی شده بایرن تصمیمی جدی برای فروش کیمیش دارد. اگرچه قرار است مذاکرات بعد یورو انجام شود اما احتمال رسیدن به توافق اندک است.

پیشنهاد نهایی بایرن برای پالینیا 45 میلیون یورو است که بعید می باشد مورد قبول فولام باشد. با این حال احتمال انجام این انتقال وجود دارد؛ هرچند بایرن در حال بررسی گزینه های دیگر است.

سیمونز یکی از اهداف اصلی ابرل است و باشگاه بدنبال جذب قرضی او با بند خرید 60-70 میلیونی است. گفته می شود این بازیکن هلندی خود خواهان ماندن در بوندس لیگا است.

چلسی و بایرن به مارک گیلو مهاجم بارسا علاقمند هستند که بند فسخی 6 میلیونی دارد.

بیلد از هاکان چالهان اوغلو بعنوان گزینه جایگزین بایرن برای پالینیا نام برده است.

رنه ماریچ در حالی پذیرفت بعنوان کمک مربی در کادر کمپانی حضور داشته باشد که ساندرلند بدنبال جذب او بعنوان سرمربی بود.

به گزارش بیلد و AZ، بایرن هولگر برویش رئیس مرکز فیتنس خود را اخراج خواهد کرد.

فرانس کراتزیگ در آستانه انتقال قرضی به اشتوتگارت است.

ماینز مایل است برایان گرودا بازیکن خویش را تابستان امسال به فروش برساند، بشرطیکه آن باشگاه گرودا را یک فصل بصورت قرضی در اختیار ماینز بگذارد. گرودا یک سال از قراردادش باقی مانده و این سناریو در صورت وقوع به نفع طرفین ماجرا خواهد بود.

کریستال پالاس به تیم های خواهان مایکل اولیس اجازه داده تا با این بازیکن مذاکره کنند. در این بین گفته می شود چلسی کمی از سایر باشگاه های خواهان از جمله بایرن جلوتر است. پالاس همچنین پشینهاد تمدید نیز به اولیس داده و تصمیم گیری بر عهده بازیکن است.

کمپانی پس از یک هفته بررسی ویدئویی عملکرد پرتز، در نهایت تصمیم گرفت این گلر در مونیخ بماند.

به گزارش رسانه های ایتالیایی، میلان برای تئو هرناندز حدود 100 میلیون یورو می خواهد. این مدافع فرانسوی جزو گزینه های بایرن در صورت خروج دیویس است.

بایرن در صدد تقویت خط میانی دفاع خود می باشد و به گزارش میرور، بایرن جو گومز مدافع وسط لیورپول را در نظر دارد.

بایرن، آرسنال، سیتی، یوونتوس، نیوکاسل و پی اس جی از نزدیک وضعیت آندری لونین، گلر اوکراینی رئال را در نظر دارند.

دو باشگاه لیگ برتری دیگر به نام های چلسی و آرسنام هم به دی لیخت علاقمند شده اند. گفته می شود با وجود علاقمندی تن هاگ، مدافع هلندی بایرن در صدر لیست خریدهای یونایتد قرار ندارد.

علاوه بر یونایتد، از چلسی نیز بعنوان یکی از تیم های خواهان اوپامکانو نام برده می شود.

بایرن قصد دارد دنیل پرتز را برای فصل بعد نگه دارد. وینسنت کمپانی خواهان حفظ پرتز است تا او با اولرایش برای جایگاه گلر دومی رقابت کنند. همچنین مدیران بایرن با توجه به احتمال بالای مصدومیت نویر و اولرایش، دیگر به گزینه انتقال قرضی پرتز فکر نمی کنند.

بایرن همچنان بدنبال یک مهاجم دوم است. با این حال بحث جذب کریس فوریش مطرح نیست و باشگاه بدنبال به خدمت گرفتن او نخواهد بود. همچنین احتمال جذب سرهو گیراسی نیز اندک است زیرا این مهاجم طرفداران کمی در بین مدیران باشگاه دارد.

با وجود تعطیلات، برایان زاراگوزا در اسپانیا سخت مشغول تمرینات فردی است. این بازیکن زیر نظر یک مربی شخصی بدنبال افزایش قدرت فیزیک خود است.

با وجود اخبار اخیر، پرونده پیوستن تاه به بایرن کاملا بسته نشده است. مذاکرات طرفین به خوبی پیش می رود و به گزارش اکپسکای، جذب آنتون از سوی لورکوزن می تواند راه پیوستن تاه به بایرن را هموارتر کند.

تقویت پست وینگر یکی از برنامه های تابستانی بایرن است. برای این منظور باشگاه باید ابتدا گنبری و/یا کومن را بفروشد. به گزارش کیکر، کیزا بازیکن یوونتوس در برنامه های بایرن حضور ندارد.

مذاکرات بایرن و فولام بر سر پالینیا سازنده و عاقلانه پیش می رود. بایرن می خواهد مبلغی کمتراز تابستان سال قبل بپردازد.

یوهانس شنک گلر بایرن رسما به پروسن مونستر پیوست. این دروازبان پیش تر بصورت قرضی در این باشگاه توپ می زد.

مبلغ پرداختی بایرن برای ایتو 23.5 میلیون یورو معادل بندآزادسازی او برای باشگاه های آلمانی است. مبلغ 30 میلیونی مطرح شده در رسانه ها برای باشگاه های غیر آلمانی می باشد.

نستوری ایرانکوندا خرید جدید و جوان بایرن که اکنون به مونیخ آمده و با تیم جوانان تمرین می کند گفت:"مشتاقانه منتظر شروعی قوی هستم. این یک سفر طولانی از استرالیا به مونیخ بود اما از اینکه اینجام خوشحالم. من برای شروع کارم در بایرن بسیار هیجان زده هستم.

با وجود اختلافات، مذاکرات بین بایرن و فولام ادامه دارد. پالینیا امیدوار است که باشگاهش سرانجام به او مجوز خروج دهد زیرا پس از اتفاقات تابستان گذشته او بدون مشکل و با تعهد در خدمت فولام بوده است. گفته می شود فولام برای جایگزینی پالینیا مذاکراتش را با باشگاه فلومیننزه برزیل برای جذب آندره از سر گرفته است.

انتقال جاناتان تاه به بایرن ممکنست به خطر بیفتد. درحالیکه لورکوزن خواهان مبلغ 40 میلیونی است، بایرن پیشنهادی 18 میلیونی داده و آن را مناسب بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش مانده می داند. همچنین بایرن برای جذب تاه باید یکی دو مدافع میانی خود را بفروشد.

فرناندو کیزا در لیست علاقمندی های بایرن قرار دارد. از قرارداد او با یووه تنها یک سال مانده و در صورت عدم توافق احتمال فروش او بالاست. قیمت مورد انتظار برای این بازیکن 30-40 میلیون است.

با وجود تمایل، هنوز هیچ ارتباطی بین بایرن و کریس فوریش ایجاد نشده است . با وجود علاقمندی چند باشگاه انگلیسی و ایتالیایی، فوریچ خود خواهان حضور در بایرن است. بند فسخ قرارداد 20 میلیونی فوریچ با اشتوتگارت تا پایان ژوئن معتبر است.

منچستر خواهان پرداخت 50 میلیون برای دی لیخت است که از نظر بایرن کافی نیست. چلسی و نیوکاسل نیز به این بازیکن علاقه دارند.

در جدیدترین اخبار گفته می شود لیورپول هم به جمع مشتریان دی لیخت اضافه شده است.

پیشنهاد بعدی بایرن برای پالینیا نیز توسط فولام رد شد و طرفین همچنان در حال رایزنی برای توافق هستند.

تئو هرناندز که از او بعنوان گزینه اصلی بایرن در صورت خروج فونزی نام برده می شود، در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش گفت:" فعلا روی یورو متمرکز هستن. بعد از آن خواهیم دید در میلان می مانم یا نه.

پرس و جوهای بایرن برای لوی کولویل مدافع چلسی ادامه دارد. با این حال انتظار می رود با توجه به درخواست بالای چلسی بایرن بیخیال جذب این بازیکن شود.

لورکوزن و ویرتز قصد دارند تا یک فصل دیگر به همکاری خود ادامه دهند.

بایرن چندماهیست که شرایط لازم برای توافق با موسیالا را فراهم کرده است. مذاکرات مجدد با این بازیکن پس از یورو انجام می گیرد و مدیران قصد دارد پیشنهاد حقوقی ویژه ای به این بازیکن بدهند.

علاوه بر بایرن، تیم های آرسنال، سیتی و یونایتد نیز به سیمونز علاقمندند. گفته می شود طبق بندی که در قراردادش است، سیمونز خودش تیم بعدی اش را انتخاب خواهد کرد.

اسکای نیز می گوید بایرن تصمیم دارد فونزی را تحت هر شرایطی یک سال دیگر حفظ کند.

بایرن بدنبال تمدید قرارداد 5 ساله پاولوویچ و استانیسیچ می باشد. این دو جای ویژه ای در برنامه های کمپانی دارند. مذاکرات باشگاه با طرفین در حال انجام است.

پیشنهاد بایرن برای پالینیا بهتر شده است. با این حال هنوز فاصله قابل توجهی بین مبلع پیشنهادی بایرن و مدنظر فولام وجود دارد. فولام حداقل خواهان مبلغی ست که بایرن تابستان گذشته پرداخت می کرد(58 میلیون).

یوهانس شنک گلر سابق بایرن بصورت دائمی به پروسن مونستر پیوست. باواریایی ها یک بندبازخرید در قرارداد او گنجانده اند.

بیلد تایید کرده که بایرن به درخواست سرمربی اش بدنبال فروش دی لیخت است. برنامه بایرن پیشتر فروش اوپامکانو بود اما کمپانی خواهان فروخته شدن دی لیخت است. علاوه بر دی لیخت، گورتزکا، کیمیش(بدلیل باقی ماندن یک سال از قرارداد)، گنبری و کومان هم در لیست فروش هستند.

بایرن و نیوکاسل بدنبال جذب ماکیل اولیس مهاجم کریستال پالاس هستند. اولیس بند آزاد سازی 60 میلیون پوندی دارد که گفته می شود تنها برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان قابل فعالسازی است.

با وجود عملکرد پر فراز و نشیب، بایرن قصدی برای فروش کیم مین جائه ندارد. مدیران بر این باورند که کیم بعنوان بهترین مدافع سری آ، هنوز قابلیت های زیادی برای نمایش دارد.

به گزارش ESPN، رئال بعد از جذب ام باپه به روی جذب دیویس متمرکز شده است. مادریدی ها می خواهند از ترفند جذب رایگان برای فونزی استفاده کنند و نمی خواهند بیش از 40 میلیون برای این بازیکن پرداخت نمایند.

هنوز فاصله زیادی بین پیشنهاد بایرن و مبلغ درخواستی فولام وجود دارد. باشگاه انگلیسی معتقد است ارزش بازیکناش به نسبت سال قبل تفاوتی نداشته و خواهان مبلغی 70 مییلونی هستند. از سویی دیگر بایرن نهایتا راضی به پرداخت 40-45 میلیون می باشد.

یونایتد به شدت وضعیت دی لیخت در بایرن را زیر نظر گرفته است. تن هاگ از طرفداران سرسخت این بازیکن است.

به گزارش بیلد بایرن نیم نگاهی به فدریکو کیه زا دارد. با این حال این علاقه چندان جدی نیست و در صورت اقدام به جذب او، باشگاه ابتدا باید با فروش چند بازیکن مبلغ مورد نظر را فراهم کند.

گورتزکا با وجود تمام شایعات در مونیخ راحت است و با توجه به قراردادش تا سال 2026 فشاری برای یافتن باشگاهی جدید حس نمی کند. کیمیش نیز با توجه به حقوق 20 میلیونی اش خواهان ماندن در بایرن است . هنوز پیشنهادی جدی برای این بازیکن وجود ندارد و انتظار می رود بعد از یورو تکلیف این بازیکن ملی پوش مشخص شود.

مکس ابرل می تواند کلید جذب ژاوی سیمونز باشد. به گزارش کیکر، سیمونز پس از تمدید قراردادش با پی اس جی در سال گذشته بندهایی در آن گنجاند که حق تصمیم گیری در مورد آینده اش را داشته باشد. ابرل که سیمونز را برای لایپزیش جذب کرده از این بندها آگاه است و میتواند از آن برای آوردن این بازیکن هلندی به مونیخ استفاده کند.

ماینز خواهان جذب آرمیندو سیب بازیکن جوان بایرن است. انتظار می رود بایرن گزینه بازخرید خود را فعال کند و پس از بازگرداندن سیب او را قرضی به تیم خواهانش بفرستد.

بایرن همچنان با کولویل و ایجنتش در تماس است تا در صورت ناکامی در جذب تاه به سراغ او برود.

پیشنهاد دوم بایرن به مبلغ 47 میلیون یورو برای جذب پالینیا نیز توسط فولام رد شد.

چلسی نیز علاقمند به جذب آلفونسو دیویس است. بر خلاف گزارش های اخیر مبنی بر مذاکرات مثبت بایرن و فونزی، گفته می شود که ایجنت ستاره کانادایی بار دیگر مونیخ را بدون رسیدن به یک توافق ترک کرده است. در حالیکه پیشنهاد بایرن 13+4 میلیون یورو برای حقوق است، دیویس خواهان حقوق پایه 16 میلیونی است.

رئال مادرید علاقه ای به جذب جاشوآ کیمیش در این تابستان ندارد.

پیشنهاد جدید بایرن برای پالینیا امروز تقدیم سران فولام می شود.

به گزارش بیلد، سه باشگاه بایرن، سیتی و رئال با خانواده فلورین ویرتس در تماس هستند. ویرتس احتمالا در تابستان اسال آینده لورکوزن را ترک می کند و قیمتی حداقل 150 میلیون یورویی دارد. گفته می شود رئال مقصد جذابتری برای ستاره آلمانی است.

در صورت خروج از ماینز، برایان گرودا مشتاق حضور در بایرن است. باواریایی ها پیشتر صحبت هایی با این بازیکن داشته اند. ماینز خواهان مبلغی 50 میلیونی برای بازیکن خود است.

در کنار مزرویی، کومن نیز در لیست فروش بایرن در این تابستان قرار دارد.

مذاکرات رسمی بایرن با لورکوزن بر سر تاه آغاز شده است. مکس ابرل صحبت هایی با سیمون رولفس داشته و پیشنهاد اولیه 18 میلیون یورویی را به اطلاع او رسانده است.

بایرن و تاه بر سر قراردادی 5 ساله به توافق رسیده اند و تنها توافق باشگاه ها مانده است. باواراییی ها خواهان پرداخت مبلغی 20 میلیونی هستند در حالیکه لورکوزن دو برابر آن را می خواهد.

بایر یکی از چند باشگاهی ست که به آدرین تروورت مدافع چپ 22 ساله رن علاقمند است. این بازیکن 22 ساله یکی از گزینه های میلان در صورت خروج تئو هرناندز نیز می باشد.

بایرن در این تابستان مشکلی با فروش مزرویی ندارد. برنامه باشگاه و کمپانی این است که استانیسیچ و ساشا بوئی برای سمت راست دفاع در تیم بمانند.

بایرن در حال آماده سازی پیشنهادی 45 میلیونی برای پالینیاست. گفته می شود فولام حدود 70 میلیون برای بازیکنش می خواهد.

مبلغ مدنظر فولام برای پالینیا حدود 70 میلییون یورو است و بایرن انتظار دارد بر سر 40-45 میلیون با این باشگاه به توافق برسد.

در هفته های اخیر بایرن در مورد احتمال جذب آدمولا لوکمن پرس و جوهایی داشته است. وینگر نیجریه ای آتالانتا خواهان حضور در یک تیم بزرگ است و حدود 30 میلیون هزینه خواهد داشت.

از منچستر سیتی بعنوان یکی از مشتریان جدی کیمیش در تابستان نام برده می شود.

حقوقی که بایرن برای پالینیا در نظر گرفته 10 میلیون یورو است.

بیلد می گوید بایرن برای جذب تاه باید یک مدافع بفروشد که آن اوپامکانو نیست!

به گزارش رومانو، با وجود شایعات مختلف چلسی قصدی برای فروش کولول مدافع خود ندارد.

بایرن با جاناتان تاه به توافق کامل رسیده و قصد دارد این بازیکن را تا سال 2029 جذب کند.لورکوزن نیز از این موضوع مطلع شده و از این رو انتظار می رود مذاکرات باشگاه ها بزودی شروع شود.

با وجود علاقه چند باشگاه دیگر از جمله چلسی به تاه، در صورت ترک لورکوزن گزینه اصلی این مدافع بایرن خواهد بود.

به گزارش اسکای بایرن به توافق زودهنگام با فولام خوشبین است و ممکنست طرفین در این هفته بر سر انتقال پالینیا به توافق برسند.

در صورت خرید پالینیا، بحث خروج گروتزکا و کیمیش جدی تر خواهد شد زیرا بایرن قصد دارد در مرکز میدان به پاولوویچ فرصت بیشتری بدهد.

دلایل بایرن برای فروش دی لیخت: دستمزد بالا(دی لیخت با 15 میلیون درآمد بیشترین دستمزد را بین مدافعین دارد)، آسیب دیدگی های فراوان، داشتن مشتری، جذب بازیکنان جدید در مرکز دفاع.

در کنار تاه، مدافع چلسی لوی کولویل هم در نظر بایرن قرار دارد. باشگاه مذاکرات اولیه را با این بازیکن 21 ساله انجام داده و در صورت به نتیجه نرسیدن جذب تاه، برای او اقدام خواهد کرد.

بایرن و دروتموند در تلاش برای جذب اوبی مارتین جوان 16ساله آرسنال هستند. مارتین به تازگی پیشنهاد توپچی ها را رد کرده و احتمال خروجش در این تابستان بالاست.

پیشنهاد مالی جدید بایرن برای دیویس، 13 میلیون حقوق اصلی +4 میلیون پاداش است.

به گزارش فابریزیو رومانو، با وجود صحبت های اولیه بین بایرن و کیمیش، باشگاه کاملا پیشنهادات مناسبی که برای این هافبک دریافت شود را بررسی خواهد کرد و مشکلی با فروش وی ندارد.

وینسن کمپانی نیز خواهان جذب یان ماتسن، بازیکن چلسی که به صورت قرضی در دورتموند حضور دارد، است. ماتسن سابقه یک فصل حضور در برنلی زیر نظر کمپانی را دارد و سرمربی بایرن پیش تر در مورد او گفته بود:"او بخشی از بازیکنانی بود که عملکرد خیلی خوبی در این فصل برای ما داشت. او حرف گوش کن و انتقاد پذیر است و دارد هرچه بیشتر به سمت بهتر شدن می رود. او یک مدافع بسیار بسیار خوب، با انرژی و با پتانسیل است."

به گزارش دیلی میل، بایرن در کنار آرسنال تیم هایی هستند که به میکائیل فایه جوان بارسلونا علاقمند می باشند.

پیشنهاد اولیه 30 میلیون پوندی بایرن برای پالینیا رد شده و باشگاه انگلیسی ارزش بازیکنش را حدود دو برابر این مبلغ می داند.

نشریه ابولای پرتغال از توافق قطعی بایرن و پالینیا خبر داده است. برای تکمیل این انتقال، باواریایی ها باید با فولام نیز به توافق برسند.

به گزارش اسکای بایرن و فولام هنوز به توافقی نرسیده اند و طرفین بر سر این موضوع در حال مذاکره هستند. مکس ابرل از طرفداران این انتقال است. در صورت موافقت فولام، پالینیا با قراردادی 4-5 ساله به بایرن خواهد آمد.

فابریزیو رومانو نیز تایید کرده که بایرن و پالینیا به توافق شخصی قطعی رسیده اند و تنها جلب نظر فولام مانده است. اتلتیک نیز نوشته که پیشنهاد اولیه بایرن به مبلغ 35 میلیون برای پالینیا توسط فولام رد شده است.

به گزارش az بایرن و فولام به توافق نزدیک شده اند. پالینیا می خواهد پیش از یورو تکلیفش مشخص شود.

با وجدو اخبار علاقمندی بایرن به گرودا و همچنین مذاکرات اولیه با این بازیکن، باشگاه ماینز بدنبال حفظ وینگر خود است.

به گزارش رسانه های ایتالیایی، جاشوا زیرکزی ترجیح می دهد در سری آ به فوتبالش ادامه دهد. از او بعنوان یکی از گزینه های بایرن برای جانشینی چوپوموتینگ نام برده می شود.

در کنار ژاوی سیمونز، بایرن بازیکن دیگری از لایپزیش را زیر نظر دارد.به ادعای اسکای، چیلوهم اونوها هافبک تهاجمی 19 ساله لایپزیش مدنظر فرویند قرار دارد.

بر اساس relevo، بایرن به وینگر بیلبائو نیکو ویلیامز علاقه دارد. مدیران بایرن ارزش زیادی برای توانایی های این بازیکن 21 ساله قائلند و او را در لیست خریدهای تابستانی خود قرار داده اند. ویلیامز بند آزادسازی 60 میلیونی دارد.

بارسا برای جذب کیمیش پا پس نخواهد کشید و بدنبال ارائه پیشنهاد جدیدی برای هافبک آلمانی خواهد بود. کیمیش در کنار زوبیمندی گزینه های اصلی فلیک برای تقویت خط هافبک است.

پدر اوسان اودرائوگو پدیده شالکه تایید کرد که بایرن در این تابستان اقدامی برای جذب فرزندش نخواهد کرد.

به گزارش رومانو، بارسلونا نیز به ژاوی سیمونز علاقمند است. گفته می شود بایرن و مکس ابرل شدیدا علاقمند به جذب این بازیکن هلندی می باشند.

اسکای نیز لیستی از بازیکنان مازاد بایرن منتشر کرده است. در این لیست 6 بازیکن به نام های کومن، گنبری، گورتزکا، کیمیش، مزرویی و دی لیخت دیده می شود که به ادعای اسکای اجازه دارند در این تابستان مونیخ را ترک کنند.

پالینیا بار دیگر به لیست بایرن بازگشته و یک توافق شفاهی کامل بین باشگاه و ایجنت این بازیکن وجود دارد. پالینیا مورد قبول مدیران و سرمربی بایرن قرار دارد و بایرن حاضر است تا 45 میلیون برای این بازیکن هزینه کند.

تالک اشپرت هم اعلام کرده که باشگاه فولام پیشنهاد جدیدی از سوی بایرن برای پالینیا داشته است.

آریون ابراهییموچ قرار است از انتقال قرضی اش به بایرن بازگردد و باشگاه برنامه ای برای انتقال دوباره او ندارد. بایرن می خواهد برای فصل بعد برای دقایقی به ابراهیموویچ بازی بدهد.

به گزارش رکورد، فرانسیسکو کونسئسائو یکی دیگر از گزینهه ای بایرن برای پست وینگر است. این ملی پوش 21 ساله پرتغالی بند فسخ 30 میلیونی دارد که بعد از 15 جولای به 45 میلیون می رسد. چلسیريال دورتموند، اتلتیکو مادرید و لایپزیش نیز دیگر تیم های خواهان این بازیکن هستند.

به ادعای بیلد بایرن حتی میزان حقوق جاناتان تاه را نیز مشخص کرده و به اطلاع ایجنت بازیکن رسانده است.9+3 میلیون حقوق مدنظر بایرن برای تاه است.

نظرات  

Amir Mia San mia
+11 #1 Amir Mia San mia 1403-03-20 13:20
من موندم اینا چی توی تاه دیدن که دنبالشن؟یادمه دو فصل پیش رودیگر قراردادش رو تمدید نکرد و گفتم بایرن باید توی اولین اقدام جذبش کنه اما این کار رو نکردن
آلمانی بود و مجانی ،اگه الان بود در کنار دلیخت واقعا نگرانی ای برای دفاع نداشتیم

فروش هوملس هم از اون شاهکارهای مدیریت بود که نمیدونم بر اساس چه عقلی انجام شد

هرسال میریم سراغ مدافعینی مثل زوله، اوپا،کیم و تاه که حساب پس نداده هستن و مثل تخم مرغ شانسی معلوم نیست چی ازشون در بیاد
Amir Mia San mia
-2 #2 Amir Mia San mia 1403-03-20 13:22
گاهی گرفتن بازیکنان با تجربه از سرمایه گذاری گرون و ریسکی روی جوون‌ها خیلی موثرتره

مثلا الان برای حل مشکل دفاع اگه بریم سراغ فندایک یا مارکینیوش خیلی نتیجه بهتری میده

اینو فرگوسن توی یونایتد ثابت کرد ،جایی که دوبار دوتا مدافع با تجربه رو زوج فردیناند جوون کرد و نتیجه هم گرفت:لوران بلان و یاپ استم
FC.Hollywood
+6 #3 FC.Hollywood 1403-03-20 13:34
فروختن دلیخت و کیمیش حماقت محضه حماقت
جفتشون
اگه سیمونز رو بگیریم عالیه نیکو ویلیامز هم به نظرم خوبه
.Bayern for ever.
+11 #4 .Bayern for ever. 1403-03-20 15:00
به نقل از FC.Hollywood:
فروختن دلیخت و کیمیش حماقت محضه حماقت
جفتشون
اگه سیمونز رو بگیریم عالیه نیکو ویلیامز هم به نظرم خوبه

من واقعاً نمی‌دونم یه سری ها دیگه از دلیخت چی می‌خوان ، خدایی با ثبات ترین مدافع از فصل قبل تا الان بوده و هر وقت زوج دفاعیش خوب بوده و سوتی نداده به بهترین شکل دفاع رو جمع کرده
جلو تیم های بزرگی مثل پاریس و اینتر و بارسا و رئال و.... واقعاً بی‌نظیر بوده ، فقط هم 24 سال داره که اگه اتفاقی نیافتاده می‌تونه حداقل 6-7 سال عالی باشه تو دفاع
Amir Mia San mia
0 #5 Amir Mia San mia 1403-03-20 15:10
به نقل از .Bayern for ever.:
من واقعاً نمی‌دونم یه سری ها دیگه از دلیخت چی می‌خوان ، خدایی با ثبات ترین مدافع از فصل قبل تا الان بوده و هر وقت زوج دفاعیش خوب بوده و سوتی نداده به بهترین شکل دفاع رو جمع کرده
جلو تیم های بزرگی مثل پاریس و اینتر و بارسا و رئال و.... واقعاً بی‌نظیر بوده ، فقط هم 24 سال داره که اگه اتفاقی نیافتاده می‌تونه حداقل 6-7 سال عالی باشه تو دفاع

بحث عملکرد نیست دلیخت مشتری دست به نقد داره ولی اوپا چی؟
javati
-1 #6 javati 1403-03-20 15:44
به نقل از .Bayern for ever.:
من واقعاً نمی‌دونم یه سری ها دیگه از دلیخت چی می‌خوان ، خدایی با ثبات ترین مدافع از فصل قبل تا الان بوده و هر وقت زوج دفاعیش خوب بوده و سوتی نداده به بهترین شکل دفاع رو جمع کرده
جلو تیم های بزرگی مثل پاریس و اینتر و بارسا و رئال و.... واقعاً بی‌نظیر بوده ، فقط هم 24 سال داره که اگه اتفاقی نیافتاده می‌تونه حداقل 6-7 سال عالی باشه تو دفاع


ای بابا داداش ژن بایرنی مدیران رو فراموش کردی... مشتری با قیمت مناسب داره گمونم تو حقوق بگیرا گرون ترین مدافعمونم هست :4:
FC.Hollywood
-1 #7 FC.Hollywood 1403-03-20 16:51
رومانو:بایرن مونیخ با پالینیبا به توافق نهایی رسید و این انتقال به زودی به مبلغی حدود ۴۵ میلیون یورو انجام می‌شود!!
Amir Mia San mia
+3 #8 Amir Mia San mia 1403-03-21 12:49
بچه ها تبریک میگم خریدی که توخل میخواست رو برای کمپانی خریدیم :71:
کان مقدس
+4 #9 کان مقدس 1403-03-21 15:22
به نقل از Amir Mia San mia:
بچه ها تبریک میگم خریدی که توخل میخواست رو برای کمپانی خریدیم :71:

از اون نکات بود ها :a00123:
ایمان
+7 #10 ایمان 1403-03-21 21:51
دیلیخت برای فروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب
Amir Mia San mia
+2 #11 Amir Mia San mia 1403-03-22 17:23
اگه لوکمن‌ رو به 30میلیون اتلانتا میفروشه یک دقیقه هم نباید برای جذبش فکر کرد
وینگر با این کیفیت به این قیمت دیگه گیرمون نمیاد
FC.Hollywood
+2 #12 FC.Hollywood 1403-03-22 18:31
لوکمن خوبه
اونم با سی میلیون که فوق‌العاده است


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

عملکرد آلمان در یورو 2024؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

19-06-2024 19:30 - شب دوم
آلمان 2 : 0 مجارستان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

18-05-2024 17:00 - هفته سی و چهارم
هوفنهایم 4 : 2 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 33 27 0 87
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 34 23 8 72
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 33 22 7 70
4
لایپزیک
لایپزیک 33 19 7 64
5
دورتموند
دورتموند 33 17 7 60
6
فرانکفورت
فرانکفورت 33 11 9 46
7
هوفنهایم
هوفنهایم 34 13 14 46

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1313
مطالب
11203
  • ما 367 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

31719055

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده