اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

کمپانی فردی قوی است؛امیدواریم جمال باما بماند

1447633948.0.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، 

 هربرت هاینر در مورد اولین برداشتش از وینسنت کمپانی:

او یک شخصیت قوی است و انگیزه ها و ایده های جدیدی به ارمغان می آورد.

آیا تمام خواسته های او در نقل و انتقالات محقق می شود

ما می‌خواهیم هر کاری که برای موفقیت ورزشی لازم است انجام دهیم، اما همیشه روشن است که ثبات اقتصادی باشگاه باید تضمین شود و همه چیز باید در چارچوب مشخص شده باقی بماند.»

 اولی هونس زمانی گفت: اگر بایرن باردیگر 100 میلیون یورو برای بازیکنی مانند هری کین خرج کند، آن فلوریان ویرتز بود.

«[می‌خندد] تلاش خوبی بود. فلوریان ویرتس بازیکن فوق العاده خوبی است. می توانیم خوشحال باشیم که چنین بازیکنانی در آلمان داریم که مورد تحسین همه دنیا هستند. اما من اینطور فهمیده ام که او قطعا در فصل جدید برای لورکوزن بازی خواهد کرد.

 جمال موسیالا در مسابقات قهرمانی اروپا عملکرد خوبی داشته. آیا می ترسید که تمدید موسیالا اکنون برای باشگاه شما بسیار گران تمام شود - یا اینکه او کلا به تیم دیگری برود؟

همه ما برای جمال خوشحالیم، او یک بازیکن استثنایی است و این را در تیم ملی نشان می دهد. جمال می داند که در بایرن چه دارد. او در نوجوانی از پردیس ما رشد کرد و خود را در بالاترین سطح تثبیت کرد.او در بایرن احساس راحتی می کند. همه ما امیدواریم که او برای مدت طولانی برای ما بازی کند."

 جاشوا کیمیچ در ZDF گفت که احساس می کند در بحث واکسیناسیون ویروس کرونا توسط بایرن رها شده بود و اعتمادش به باشگاه را از دست داده است. طبق گزارشات، باشگاه دیگر قصد استفاده از او را ندارد. آیا جدایی کیمیش اجتناب ناپذیر است؟

خود جاش قبلاً گفته که نقل قول های او برای چندین سال پیش است. ما خواهان موفقیت او در یورو هستیم و بعد از آن که امیدوارم با قهرمانی باشد، از بازگشتش به مونیخ خوشحال خواهیم شد. 

 اولی هونس و کارل هاینز رومنیگه به ​​مدیریت باشگاه ادامه خواهند داد. آیا این برای جانشینان آنها مفید خواهد بود یا کار را برایشان دشوار می کند؟

"قطعا مفید است: ما خوشحالیم که هر دوی آنها را داریم. آنها تجربه و دانش زیادی دارند. کارل هاینز در امضای قرارداد با هری کین به ما کمک زیادی کرد، اولی با تجربه وسیع خود به عنوان عضوی از هیئت نظارت به ما کمک می کند. ما دوازده ماه پیش عامدانه کارل هاینز را در هیئت نظارت قرار دادیم تا از دانش او بهره مند شویم. اخیرا اینگونه برداشت شده که انگار اولی یا کارل هاینز مخالف جذب مربیان جلوگیری بوده اند. هرگز اینگونه نبوده است. انها در صورت نیاز مشاوره می دهند و این همیشه به نفع بایرن است.

 قرارداد یان کریستین درسن، مدیرعامل، یک سال دیگر به پایان می رسد. آیا توماس مولر که قراردادش نیز در آن زمان به پایان می رسد، امکان دارد جانشین او شود؟

ما توماس مولر را در جایی که الان است دوست داریم: در زمین. امیدوارم او عناوین بیشتری را به عنوان بازیکن کسب کند. البته اگر یک روز به باشگاه بیاید خیلی خوب می شود. اما در چه نقشی؟ این باید مورد بحث قرار گیرد.»

 تا کی می خواهید رئیس بایرن بمانید؟

« هنوز حدود یک سال و نیم به رای گیری مانده. ما اکنون سخت کار می کنیم تا تیمی را بسازیم که بتواند در فصل جدید عناوین خوبی کسب کند. خواهیم دید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.»

آیا بایرن پس از فصل قدرتمند بایر لورکوزن، به عنوان شانس اصلی قهرمانی در نظر گرفته خواهد شد؟

فصل گذشته ما ان ارامش را نداشتیم. ما در عملکردمان ثبات نداشتیم. ما باید روی این موضوع کار کنیم. لورکوزن می تواند یک فصل عالی داشته باشد، دورتموند همیشه در بین مدعیان است، لایپزیگ هم همینطور. اما بایرن همیشه برای قهرمانی می جنگد، این در ژن ماست.


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

عملکرد آلمان در یورو 2024؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

29-06-2024 22:30 - مرحله یک چهارم
آلمان 2 : 0 دانمارک

نتیجه دیدار قبلی بایرن

18-05-2024 17:00 - هفته سی و چهارم
هوفنهایم 4 : 2 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 33 27 0 87
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 34 23 8 72
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 33 22 7 70
4
لایپزیک
لایپزیک 33 19 7 64
5
دورتموند
دورتموند 33 17 7 60
6
فرانکفورت
فرانکفورت 33 11 9 46
7
هوفنهایم
هوفنهایم 34 13 14 46

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1315
مطالب
11231
  • ما 187 مهمان و 3 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

31891100

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده